NAS Norwegian Begrenset nedside - stor oppside.
Hvorfor?
Nas hadde sommeren og høsten 2019 tidenes opprydning i selskapet med programmet "Lønnsomhet fremfor vekst", det viste seg på slutten av 2019 og januar 2020 hvor selskapet for første gang leverte inntjening i regnskapet.
Denne opprydningen ligger fremdeles i selskapet.
Neste program som var på programmet og som ble lansert senhøstes 2019 var "Next" programmet, hvor ytterligere besparelser og strategier skulle legges og implementeres.
Disse programmene vil ha stor betydning fremover.
Så kom Pandemien og alle flyselskapene ble rammet hardt.
Ser vi litt tilbake var det et flyselskap som utmerket seg med handlingskraft som det eneste på et tidlig tidspunkt (Norwegian).
De var først ute med å si opp folk og permittere samt parkere flyene.
De var først ute med å gå i massive forhandlinger med alle sine kreditorer og kom i den forbindelse med nye løsninger for Aviation bransjen som aldri har blitt gjort tidligere.
Konvertering av gjeld mot aksjer, konvertering av leasing avtaler mot aksjer samt emisjoner.
Jeg mener dette var et glitrende strategisk trekk.
Vi ser nå et Norwegian med et meget sterkt styre de har skiftet ut en del mennesker med nye medlemmer som har en sterk posisjon fra i Aviation globalt, bla annet er det satt inn topper fra Leasingselskapene.
_________________________________
Norwegian får knallsterk luftfartskompetanse etter nytt styreforslag
Årevis med erfaring hentes inn.
Dette vil også ha stor betydning fremover, ikke minst med fremtidige forhandlinger og strategier for selskapet men også for forhandlinger med RR og Boeing.
-------------
Det vi nå ser i flyindustrien er at de fleste andre flyselskapene først nå går massivt tilverks med permitteringer og oppsigelser, her har Norwegian vært ute meget tidlig i forhold til de andre.
Norwegian ansetter nå nøkkelpersoner i selskapet for å skape inntekter fremover, siste på lønningsliste er:Tor-Arne Fosser blir ny leder for Airline Ecosystem-avdelingen i Norwegian.Tor-Arne Fosser er ansatt som Executive Vice President (EVP) Airline Ecosystem i Norwegian fra 1. oktober 2020, går det frem av en melding.
Fosser kommer fra stillingen som kommersiell direktør i Telenor Danmark.
-----------------
Fosser skal bla. utvikle bedre brukeropplevelser på fly digitalt, Har hørt at dette omfatter "gaming" bedre tilgang på underholdning og lettere tilgjengelighet , samt mye annet.
Mannen fremstilles som et geni og vil ha en viktig rolle for sitt segment fremover.
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/07/03/7543979/norwegian-sjef-jacob-schram-jeg-ser-virkelig-frem-til-a-fa-tor-arne-med-pa-laget
------------------------------------------
Jeg mener bestemt at Norwegian nå står i en særstilling ved de grepene de har gjort fra sommeren 2019 samt de grepene de har gjort tidlig i 2020 og pandemien samlet setter selskapet i en "særstilling".
Gjelden er kaftig redusert og er handterbar, leasing pr. time er et genialt trekk, så kostnadsmessig står nå Norwegian godt.
Lave flyplassavgifter i Norge, samt seteavgifter vil ha en stor betydning.
Det settes inn flerer ruter nærmest daglig og Norwegin fokuserer nå på de lønnsomme.
Mange forventar ytterligere støtte fra staten dersom staten gir støtte til SAS.
Jeg mener også at selskapet i dag er kraftig underpriset og at nedsiden er svært begrenset og at det er en sterk oppside i selskapet pr dags dato.
Det skrives fra tid til annet mye negativt om Norwegian i Media, det kan være ulike grunner til dette.
Jeg har tatt valget for lenge siden ved å sitte på aksjene men med noe trading.
Ny strategi nå er kun å sitte stille da det forhindrer tap ved trading, da jeg ikke lenger kan se noen nedside her lenger.
De som konverterer gjeld til aksjer er nå med på å holde kursen oppe og jeg tror de også ser oppside ved å sitte stille og / eller kjøpe mer på eventuelle dipper.
Det var mine tanker denne lørdags formiddag.
Passerte akkurat et fly over her nå, med rød nese.
Ha en fin helg.
Nas hadde sommeren og høsten 2019 tidenes opprydning i selskapet med programmet "Lønnsomhet fremfor vekst", det viste seg på slutten av 2019 og januar 2020 hvor selskapet for første gang leverte inntjening i regnskapet.
Denne opprydningen ligger fremdeles i selskapet.
Neste program som var på programmet og som ble lansert senhøstes 2019 var "Next" programmet, hvor ytterligere besparelser og strategier skulle legges og implementeres.
Disse programmene vil ha stor betydning fremover.
Så kom Pandemien og alle flyselskapene ble rammet hardt.
Ser vi litt tilbake var det et flyselskap som utmerket seg med handlingskraft som det eneste på et tidlig tidspunkt (Norwegian).
De var først ute med å si opp folk og permittere samt parkere flyene.
De var først ute med å gå i massive forhandlinger med alle sine kreditorer og kom i den forbindelse med nye løsninger for Aviation bransjen som aldri har blitt gjort tidligere.
Konvertering av gjeld mot aksjer, konvertering av leasing avtaler mot aksjer samt emisjoner.
Jeg mener dette var et glitrende strategisk trekk.
Vi ser nå et Norwegian med et meget sterkt styre de har skiftet ut en del mennesker med nye medlemmer som har en sterk posisjon fra i Aviation globalt, bla annet er det satt inn topper fra Leasingselskapene.
_________________________________
Norwegian får knallsterk luftfartskompetanse etter nytt styreforslag
Årevis med erfaring hentes inn.
Dette vil også ha stor betydning fremover, ikke minst med fremtidige forhandlinger og strategier for selskapet men også for forhandlinger med RR og Boeing.
-------------
Det vi nå ser i flyindustrien er at de fleste andre flyselskapene først nå går massivt tilverks med permitteringer og oppsigelser, her har Norwegian vært ute meget tidlig i forhold til de andre.
Norwegian ansetter nå nøkkelpersoner i selskapet for å skape inntekter fremover, siste på lønningsliste er:Tor-Arne Fosser blir ny leder for Airline Ecosystem-avdelingen i Norwegian.Tor-Arne Fosser er ansatt som Executive Vice President (EVP) Airline Ecosystem i Norwegian fra 1. oktober 2020, går det frem av en melding.
Fosser kommer fra stillingen som kommersiell direktør i Telenor Danmark.
-----------------
Fosser skal bla. utvikle bedre brukeropplevelser på fly digitalt, Har hørt at dette omfatter "gaming" bedre tilgang på underholdning og lettere tilgjengelighet , samt mye annet.
Mannen fremstilles som et geni og vil ha en viktig rolle for sitt segment fremover.
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/07/03/7543979/norwegian-sjef-jacob-schram-jeg-ser-virkelig-frem-til-a-fa-tor-arne-med-pa-laget
------------------------------------------
Jeg mener bestemt at Norwegian nå står i en særstilling ved de grepene de har gjort fra sommeren 2019 samt de grepene de har gjort tidlig i 2020 og pandemien samlet setter selskapet i en "særstilling".
Gjelden er kaftig redusert og er handterbar, leasing pr. time er et genialt trekk, så kostnadsmessig står nå Norwegian godt.
Lave flyplassavgifter i Norge, samt seteavgifter vil ha en stor betydning.
Det settes inn flerer ruter nærmest daglig og Norwegin fokuserer nå på de lønnsomme.
Mange forventar ytterligere støtte fra staten dersom staten gir støtte til SAS.
Jeg mener også at selskapet i dag er kraftig underpriset og at nedsiden er svært begrenset og at det er en sterk oppside i selskapet pr dags dato.
Det skrives fra tid til annet mye negativt om Norwegian i Media, det kan være ulike grunner til dette.
Jeg har tatt valget for lenge siden ved å sitte på aksjene men med noe trading.
Ny strategi nå er kun å sitte stille da det forhindrer tap ved trading, da jeg ikke lenger kan se noen nedside her lenger.
De som konverterer gjeld til aksjer er nå med på å holde kursen oppe og jeg tror de også ser oppside ved å sitte stille og / eller kjøpe mer på eventuelle dipper.
Det var mine tanker denne lørdags formiddag.
Passerte akkurat et fly over her nå, med rød nese.
Ha en fin helg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Redigert 21.01.2021 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Redigert 21.01.2021 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Sitter og venter på ny inngang selv, men tenker kanskje kursen skal ned under 2,5 i første omgang. Er ikke fult oppdatert, men skal det ikke inn betydelig flere aksjer som tynger kursen?
Redigert 21.01.2021 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Hahaha. Vi får se. Norwegian kommer utover. Glem noe annet
Redigert 21.01.2021 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Strategi
04.07.2020 kl 12:58
6731
Jeg tviler på at vi ser kurser på 2,50.
Mitt tips er over 4.- innen kort tid, kan bli en dyr ventetid.
De som prater om krona, glem det (Norwegian har vel aldri vært i bedre skikk enn akkurat nå om man snakker om organisasjon.
Vi snakker om Norges 13 største selskap her i følge siste utgave av Kapital.
Det negative er allerede priset inn, vi ser også på uttalelsene fra Jacob Skram at positiviteten er inne.
Skulle den vært i 2,50 burde den vært der i mai, ikke nå når mesteparten av ryddejobben er unnagjort.
Mitt tips er over 4.- innen kort tid, kan bli en dyr ventetid.
De som prater om krona, glem det (Norwegian har vel aldri vært i bedre skikk enn akkurat nå om man snakker om organisasjon.
Vi snakker om Norges 13 største selskap her i følge siste utgave av Kapital.
Det negative er allerede priset inn, vi ser også på uttalelsene fra Jacob Skram at positiviteten er inne.
Skulle den vært i 2,50 burde den vært der i mai, ikke nå når mesteparten av ryddejobben er unnagjort.
Redigert 21.01.2021 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Kursen var vel under 2,5 i mai? Trodde den var under 2 også en stund men mulig jeg tar feil. Venter dog litt til med innkjøp selvom jeg er enig i at oppsiden er større enn nedsiden
Redigert 21.01.2021 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Bunnen er nådd for lenge siden. At noen har snakket om kursmål 1 osv er folk som ikke skjønner aksjeverdien i forhold til troen på et selskap. Norwegian kan raskt stikke i 4-5 igjen før sommeren er over. Kommer samarbeidsprosjekter eller oppkjøp, går det til himmels. Baisere ut!
Redigert 21.01.2021 kl 00:06
Du må logge inn for å svare
Børsverdi på 8 mrd. Ingen utsikter til overskudd. Jeg klarer meg fint på utsida. Hvordan skal den kunne doble seg f.eks.? Da er det 16 milliarder for skiten. Det skjer jo ikke.
Høsten/vinteren er vanligvis elendig for NAS og denne høsten kommer til å bli verre enn noen sinne.
1kr aksjen er mer realistisk. Det gir 3,2mrd i børsverdi, fortsatt alt for mye for dette tapssluket.
Høsten/vinteren er vanligvis elendig for NAS og denne høsten kommer til å bli verre enn noen sinne.
1kr aksjen er mer realistisk. Det gir 3,2mrd i børsverdi, fortsatt alt for mye for dette tapssluket.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
04.07.2020 kl 13:45
7061
Alle er sin egen "lykkes smed".
Det har hendt meg også, "stått igjen på perrongen med lua i handa".
Tror dere er veldig påvirket av hverandre og media.
Det har blitt litt stillere med "drittslenginga fra media nå".
God helg.
Det har hendt meg også, "stått igjen på perrongen med lua i handa".
Tror dere er veldig påvirket av hverandre og media.
Det har blitt litt stillere med "drittslenginga fra media nå".
God helg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Det er jo bare deg og lektor Tørrdal igjen, antagelig derfor det har blitt stille.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Sjefsmobberen T. Hegnar`s siste estimat var vel 0,10 øre da så da lurer jeg
på hvem er det som holder kursen oppe på disse nivåer ?
Ingen får overbevisst meg om at det er arbeidsløse / permiterte " tullinger"
amatører som jeg har sett mye av den siste tiden !
Hadde vært moro å sett topp 50 på Mandag !!
Bybonden ( sitter på gjerdet )
på hvem er det som holder kursen oppe på disse nivåer ?
Ingen får overbevisst meg om at det er arbeidsløse / permiterte " tullinger"
amatører som jeg har sett mye av den siste tiden !
Hadde vært moro å sett topp 50 på Mandag !!
Bybonden ( sitter på gjerdet )
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Bunden er nået, når kursen står i 0 NOK indenfor 2 år. Indtil da er det en sjov kasino-aktie. En markedsværdi på 9 mrd er jo helt hen i vejret. Hvor er folks realitetssans?
Der er for mange uerfarne småsparer, der brænder fingrene her. Kom ud mens I kan. Sælg.
Der er for mange uerfarne småsparer, der brænder fingrene her. Kom ud mens I kan. Sælg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
04.07.2020 kl 16:30
6886
Hvis dere tror aksjen skal ned , hvorfor sitter dere da her og gnåler.
Se på Tesla, spådd til helvete og tilbake av de fleste, Sissner også.
Nytt kursmål 2000 usd.
Se på NEL kan ikke forsvare nuværende kurs før i 2030 tidligst.
Tror mange blir overrasket over Norwegian fremover, dette selskap skal ikke bygges, det er ferdig bygget.
Her er det bare å sette inn fly på eksisterende rutenett etterhvert som markedet åpnes samt åpne nye ruter ved behov.
Selskaper kan også selge en rekke fly og få inn cash sammen med JV partner i Kina.
De har store bestillinger inne i Air Buss og står nå i en fantastisk gunstig situasjon til å velge strategi fremover.
Det er konvertert masse gjeld til Aksjer på 4,25, dette er forhandlet frem og motparten har fått en meget god deal.
De som er godt orientert om selskapet vet, jeg sier vet hvilken vei dette går.
Norwegian kommer til å bli fantastisk fremover, høyere inntjening, litt høyere billettpriser , best på brukeropplevelser og tilgjengelighet for kundene.
Lave kostnader.
Det kommer inn cash i form av erstatning fra Boeing samt tilbakebetaling av ( del )kontantinnbetalinger fra flykjøp som ikke er levert, dersom det ikke blir enighet.
RR må også kompensere for mye servicetid på bakken på grunn av motorproblemer.
Vent og se.
Se på Tesla, spådd til helvete og tilbake av de fleste, Sissner også.
Nytt kursmål 2000 usd.
Se på NEL kan ikke forsvare nuværende kurs før i 2030 tidligst.
Tror mange blir overrasket over Norwegian fremover, dette selskap skal ikke bygges, det er ferdig bygget.
Her er det bare å sette inn fly på eksisterende rutenett etterhvert som markedet åpnes samt åpne nye ruter ved behov.
Selskaper kan også selge en rekke fly og få inn cash sammen med JV partner i Kina.
De har store bestillinger inne i Air Buss og står nå i en fantastisk gunstig situasjon til å velge strategi fremover.
Det er konvertert masse gjeld til Aksjer på 4,25, dette er forhandlet frem og motparten har fått en meget god deal.
De som er godt orientert om selskapet vet, jeg sier vet hvilken vei dette går.
Norwegian kommer til å bli fantastisk fremover, høyere inntjening, litt høyere billettpriser , best på brukeropplevelser og tilgjengelighet for kundene.
Lave kostnader.
Det kommer inn cash i form av erstatning fra Boeing samt tilbakebetaling av ( del )kontantinnbetalinger fra flykjøp som ikke er levert, dersom det ikke blir enighet.
RR må også kompensere for mye servicetid på bakken på grunn av motorproblemer.
Vent og se.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi. Det er fornuft i det du skriver, gi gass , har tro på deg !
Bybonden ( liker folk som går motstrøms )
Bybonden ( liker folk som går motstrøms )
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Man er tom for argumenter når man forsvarer en boble ved å vise til andre bobler. NEL er et hobbyprosjekt der aksjonærene gir selskapet penger når det begynner å gå tomt. Det er sikkert hyggelig, men det er avhengig av at det fylles på med tullinger etterhvert som lommene tømmes. Tesla er mer verdt enn alle bilfabrikkene i Europa til sammen, men de selger omtrent bare biler i Norge....
NAS kommer til å gå konk igjen vinteren 2021.
NAS kommer til å gå konk igjen vinteren 2021.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Bare å glede seg til at Q2 legges frem. Da får vi nok se en balanse også. Spennende å se hvor mye som er i kassa. Presentasjon blir det vel ikke denne gangen heller.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
NAS har framforhandlet avtale slik at ståa er bedre enn noen gang. Obligasjonseierne og andre samarbeidspartnere har tro på et inovativt selskap uten sidestykke. Dette dundrer opp en dag!
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Held og lykke med at smide jeres penge væk.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Mr Fox
05.07.2020 kl 03:22
6456
At obligasjonene omsetter for rundt 50% av pålydende er ikke det jeg vil kalle et signal på at de her så veldig trua.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Det er måten å holde hjulene i gang på. Kommer så det griner dette.. bunn er nådd for lenge siden
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Blygen
05.07.2020 kl 21:09
6048
Tar nok et lite lodd i denne.... kan ikke tenke meg at selskapet forsvinner....evt supplerer jeg videre nedover...:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
06.07.2020 kl 07:00
5802
Asia; Kraftig opp.
USA futures ; 👍
Norwegian; stadig flere fly i lufta, øker på nå i Juli.
Optimismen i markedene tilbake?
USA futures ; 👍
Norwegian; stadig flere fly i lufta, øker på nå i Juli.
Optimismen i markedene tilbake?
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Hvor mange titalls milliarder har de i gjeld?
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
06.07.2020 kl 08:05
5714
Selvfølgelig har de gjeld, men den er håndterbar og betydelig mindre enn tidligere.
Du får lese deg litt opp her på hvordan strukturen nå er.
Tror du flyselskap blir bygget uten gjeld.
Alle har gjeld.
Det gjelder å se litt lenger enn nesa rekker.
Du får lese deg litt opp her på hvordan strukturen nå er.
Tror du flyselskap blir bygget uten gjeld.
Alle har gjeld.
Det gjelder å se litt lenger enn nesa rekker.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
06.07.2020 kl 08:10
5698
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2020/07/06/7544568/norwegians-trafikktall-med-kraftig-forbedring
Det er først nå fra midten av Juli at flere ruter åpnes opp igjen.
Det kommer en ny voldsom forbedring i inneværende måned (Juli).
August kommer til å bli meget bra.
Det er først nå fra midten av Juli at flere ruter åpnes opp igjen.
Det kommer en ny voldsom forbedring i inneværende måned (Juli).
August kommer til å bli meget bra.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
suspekt
06.07.2020 kl 08:29
5642
Tror personlig nas vil komme seg bedre gjennom krisen enn mange andre flyselskap. Flytrafikken vil hente seg inn i større grad enn mange tror. Utover høsten vil vi se en vekst, neste år kan gi en fin oppgang med økende rutetilbud. Bilettprisene blir sikkert litt høyere enn folk flest er vant med, men det må til for å rette opp i økonomien. I et marked som alle sliter med vil nas fremstå som en av vinnerene. De må bare satse på nordeuropa og de rutene som gir best inntjening. Nas har avbestilt 97 maxfly!! håper de har nok fly i de nermeste årene!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
https://www.dn.no/luftfart/norwegian/koronaviruset/luftfart/fortsatt-passasjerfall-for-norwegian-i-juni-men-okte-bestillingene-med-40-prosent-forrige-uke/2-1-837499
Akkurat som planlagt. Kommer til å gå mye bedre enn folk tror. Dette selskapet klarer seg mye bedre enn andre både grunnet potensialet (reiseinteresse til og fra Norge) og ikke minst inovasjon Norwegian (hightech + grønn tenkning og miljøvennlige fly).
Her er det bare å sitte utover. Elsker verdens beste flyselskap!
Akkurat som planlagt. Kommer til å gå mye bedre enn folk tror. Dette selskapet klarer seg mye bedre enn andre både grunnet potensialet (reiseinteresse til og fra Norge) og ikke minst inovasjon Norwegian (hightech + grønn tenkning og miljøvennlige fly).
Her er det bare å sitte utover. Elsker verdens beste flyselskap!
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Seriøs
06.07.2020 kl 08:42
5632
Hva med neste aksjer for gjeld løsningen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Blygen
06.07.2020 kl 10:34
5483
Dersom man mener at NAS vil bestå kan kursen lett komme opp i 50-100 nok. Tar et lite lodd og sitter i 5 år
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Haha hva blir børsverdien til NAS på 100kr? Mer enn Equinor og DNB tilsammen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
06.07.2020 kl 12:39
5393
Jeg forholder meg gjerne til det jeg vet.
i tillegg til det jeg har lagt inn tidligere på denne tråden vet vi at Norwegian nå har stevnet boeing i Amerikans rettsvesen.
Her tror jeg det vil det komme en rask avklaring på erstatning, Boeing ligger under press og de vil ungå at flere gjør det samme.
Tipper en avtale her alene vil gi kurser opp mot 4,50-5 kr.
så det ksn være greit å sitte inne.
i tillegg til det jeg har lagt inn tidligere på denne tråden vet vi at Norwegian nå har stevnet boeing i Amerikans rettsvesen.
Her tror jeg det vil det komme en rask avklaring på erstatning, Boeing ligger under press og de vil ungå at flere gjør det samme.
Tipper en avtale her alene vil gi kurser opp mot 4,50-5 kr.
så det ksn være greit å sitte inne.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Restplassno
06.07.2020 kl 13:18
5333
Jeg har kjøpt utelukkende til å spekulere på Boeing avtale innen kort tid. Turkish fikk erstatning ti dager etter at de annonserte mulig søksmål
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
DetErMeg
06.07.2020 kl 13:40
5305
Dere vet at det kommer over en milliard nye aksjer, mest sannsynlig blir det også en diger emisjon.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Restplassno
06.07.2020 kl 13:43
5296
Når kommer de nye aksjene, og når emisjon?
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
06.07.2020 kl 13:45
5288
Det blir da 4,25 milliarder mindre gjeld.
Viktig å ta med seg.
Med en erstatning fra Boeing på 3-4,5 milliarder vil dette merkes kraftig på egenkapitalen.
De fleste flyselskaper tar nå opp store lån med rente.
Tor norwegians modell med en god håndterbar gjeld , flysalg og leasing pr hour vil skape cash i kassa.
Viktig å ta med seg.
Med en erstatning fra Boeing på 3-4,5 milliarder vil dette merkes kraftig på egenkapitalen.
De fleste flyselskaper tar nå opp store lån med rente.
Tor norwegians modell med en god håndterbar gjeld , flysalg og leasing pr hour vil skape cash i kassa.
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare
Strategi
06.07.2020 kl 15:53
5181
Dagens utvikling så langt i USA, grønt så det holder.
Company
Market
cap P/E Price Change % Change YTD
change
ATSG Air Transport Services Group Inc $1.4B 16.8 22.95 +0.25 +1.10%
ALK Alaska Air Group Inc $4.6B 8.7 37.52 +1.03 +2.82%
ALGT Allegiant Travel Co $1.8B 12.7 110.18 +1.11 +1.02%
AAL American Airlines $6.5B NM 12.74 +0.24 +1.96%
CHHCF CHC Group LLC $3.0K -- 0.0011 0.00 0.00%
DAL Delta Air Lines $18.0B 5.3 28.31 +0.59 +2.15%
JETMD Global Crossing Airlines Inc $14.6M -- 1.72 +0.22
GLUX Great Lakes Aviation Ltd $538.5K -- 0.06 0.00 0.00%
HA Hawaiian Holdings Inc $653.9M 17.4 14.23 +0.46 +3.34%
JBLU JetBlue Airways Corp $3.0B 13.8 11.11 +0.43 +4.03%
https://money.cnn.com/data/sectors/transportation/?sector=4600&industry=4610
MESA Mesa Air Group Inc $112.0M 4.2 3.39 +0.09 +2.73%
SKYW SkyWest Inc $1.6B 6.0 31.92 +0.95 +3.07%
LUV Southwest Airlines $17.5B 10.2 34.48 +0.36 +1.06%
SAVE Spirit Airlines Inc $1.2B 4.9 17.84 +0.44 +2.53%
UAL United Continental Holdings $8.6B 9.6 34.91 +0.76 %
Company
Market
cap P/E Price Change % Change YTD
change
ATSG Air Transport Services Group Inc $1.4B 16.8 22.95 +0.25 +1.10%
ALK Alaska Air Group Inc $4.6B 8.7 37.52 +1.03 +2.82%
ALGT Allegiant Travel Co $1.8B 12.7 110.18 +1.11 +1.02%
AAL American Airlines $6.5B NM 12.74 +0.24 +1.96%
CHHCF CHC Group LLC $3.0K -- 0.0011 0.00 0.00%
DAL Delta Air Lines $18.0B 5.3 28.31 +0.59 +2.15%
JETMD Global Crossing Airlines Inc $14.6M -- 1.72 +0.22
GLUX Great Lakes Aviation Ltd $538.5K -- 0.06 0.00 0.00%
HA Hawaiian Holdings Inc $653.9M 17.4 14.23 +0.46 +3.34%
JBLU JetBlue Airways Corp $3.0B 13.8 11.11 +0.43 +4.03%
https://money.cnn.com/data/sectors/transportation/?sector=4600&industry=4610
MESA Mesa Air Group Inc $112.0M 4.2 3.39 +0.09 +2.73%
SKYW SkyWest Inc $1.6B 6.0 31.92 +0.95 +3.07%
LUV Southwest Airlines $17.5B 10.2 34.48 +0.36 +1.06%
SAVE Spirit Airlines Inc $1.2B 4.9 17.84 +0.44 +2.53%
UAL United Continental Holdings $8.6B 9.6 34.91 +0.76 %
Redigert 21.01.2021 kl 07:50
Du må logge inn for å svare