SoftOX
Mange tror SoftOx driver med hånd desinfisering. Ja de har det også, men det er ikke det som er hovedfokus deres .
Denne artikkel oppsummerer godt hva de driver med. Alt han snakker om her har de kommet lenger med. Fått patent på Teknologien i US blant annet.
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2019/10/09/7459752/softox-jakter-50-millioner-kroner-for-a-revolusjonere-sarbehandling
Denne artikkel oppsummerer godt hva de driver med. Alt han snakker om her har de kommet lenger med. Fått patent på Teknologien i US blant annet.
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2019/10/09/7459752/softox-jakter-50-millioner-kroner-for-a-revolusjonere-sarbehandling
Redigert 21.01.2021 kl 08:53
Du må logge inn for å svare
Kjempe spennende! For meg har aldri hånddesinfeksjon som det er så mye snakk om vært grunnen til at jeg gikk inn i dette selskapet. Nå skal jeg avvente og se om vi har nådd bunnen og kommer til å investere det jeg har mulighet til når jeg føler det er riktig tidspunkt.
Ønsker å referere en liten del av artikkelen som gjør at dette er en spennende aksje å beholde i flere år fremover
« Det er ventet at SWIS vil begynne på fase 2 i løpet av neste år, og Almås tror at legemiddelet vil lanseres som sårskyll i markedet i slutten av 2021»
Hvis ikke dette er bull og spennende så vet ikke jeg! Bryr meg svært lite om de svingningene som skjer fra dag til dag.
At folk trodde dem skulle selge flere tusen flasker daglig etter nylig å inngått flere distribusjonsavtaler er for meg helt uforståelig.
Ønsker å referere en liten del av artikkelen som gjør at dette er en spennende aksje å beholde i flere år fremover
« Det er ventet at SWIS vil begynne på fase 2 i løpet av neste år, og Almås tror at legemiddelet vil lanseres som sårskyll i markedet i slutten av 2021»
Hvis ikke dette er bull og spennende så vet ikke jeg! Bryr meg svært lite om de svingningene som skjer fra dag til dag.
At folk trodde dem skulle selge flere tusen flasker daglig etter nylig å inngått flere distribusjonsavtaler er for meg helt uforståelig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:21
For de som vil fordype seg kan sette seg inn i patentsøknaden.
https://patents.google.com/patent/WO2017203364A1/en
https://patents.google.com/patent/WO2017203364A1/en
Nybraaten
07.07.2020 kl 20:43
7297
Som sagt tidligere, køber mig ind igen på 45nok
Osvaldsen
07.07.2020 kl 21:35
7157
Forstår det slik at "sprit"salget var en gedigen skuffelse, hvordan står det ellers til med økonomien?
Får fortsette her, på den post-apokalyptiske tråden 😃
Får håpe brødrene Almaas har lært en ting og to.
Får håpe brødrene Almaas har lært en ting og to.
For de som ikke forstår hva gevinsten for helsevesenet er så ser dere det her. Nederste pkt koster helsevesenet milliarder hvert år!
Benefits
• Improved skin health
• Prevention of hand eczema
• Reduced Hospital Acquired Infections
• Reduced spread of Antimicrobial Resistance.
Benefits
• Improved skin health
• Prevention of hand eczema
• Reduced Hospital Acquired Infections
• Reduced spread of Antimicrobial Resistance.
Spritsalget? Sniffa litt mye antibac med en viss sprit % i det siste eller? Eller et svært dårlig forsøk på å være morsom?
bj111
07.07.2020 kl 22:39
6931
Håndrens og desinfisering skal finansiere forskningen og det å se bort fra dette er latterlig. Uten gode inntekter derfra så er det emisjoner i vente. Kurs 10kr før fase 3 er over og maks 100 når det er godkjent om 5 år.
Høres ut som dere heller bør kjøpe dere inn i trvx eller nano for de er langt nærmere å være i mål med sine pipelines enn Softox.
Høres ut som dere heller bør kjøpe dere inn i trvx eller nano for de er langt nærmere å være i mål med sine pipelines enn Softox.
Osvaldsen
07.07.2020 kl 22:43
6898
Sniffer da ikke spriten 😉
Bedre nå?
Det var da voldsomt så "sensitive" vi var da, hehe
Bedre nå?
Det var da voldsomt så "sensitive" vi var da, hehe
Videre spør du om hvordan ellers av økonomien står til for softox. Da kan jeg opplyse deg om at slik info bli publisert som børsmelding, senest ved siste Q rapport.
Angående sensitive spørsmålet ditt. Hvis du hadde kommet med noe fornuftig så hadde man sluppet å stille seg det spørsmålet om enkelte egentlig burde vært satt i fyllearresten eller blitt fratatt datamaskinen av mor når man har overgått leggetid med flere timer.
Angående sensitive spørsmålet ditt. Hvis du hadde kommet med noe fornuftig så hadde man sluppet å stille seg det spørsmålet om enkelte egentlig burde vært satt i fyllearresten eller blitt fratatt datamaskinen av mor når man har overgått leggetid med flere timer.
Assenassa
07.07.2020 kl 23:07
6793
Åj. Har du konvertert over til skeptiker siden?😂
Osvaldsen
07.07.2020 kl 23:13
6761
Au da, høyt snitt?
Nu vel......
Nu vel......
Hefner
07.07.2020 kl 23:14
6752
Assenassa skrev Åj. Har du konvertert over til skeptiker siden?😂
Vært isolert på den siden i månedsvis, føles rart å se disiplene forråde troen sin, menmen.
bj111
07.07.2020 kl 23:17
7124
Assenassa skrev Åj. Har du konvertert over til skeptiker siden?😂
Vel konstanterer at jeg ikke har så stor tro på Almås sine leder egenskaper og at det er svært avgjørende for aksjonærene enten man skal sitte til fase3 eller ei at det blir et godt salg. Uten det blir det emisjoner og det tror jeg ingen ønsker.
Jeg tror de vil selge mye og derfor sitter jeg fortsatt med aksjen. Har solgt noe og kjøpt inn på lavere kurs så beholdningen er lik, snittet lavere og tapet stort nok men slik er det i farma aksjer.
Jeg tror de vil selge mye og derfor sitter jeg fortsatt med aksjen. Har solgt noe og kjøpt inn på lavere kurs så beholdningen er lik, snittet lavere og tapet stort nok men slik er det i farma aksjer.
Jondolls
08.07.2020 kl 07:33
6857
Da er vi på bunn, under disse nivåer er aksjen gratis på sett og vis. Selskapet er verdt 500m nå, som er helt latterlig lavt. Jeg kommer til og frigjøre kapital for å hente aksjer på disse nivåer! Ha en fin onsdag alle. Tror ikke vi skal noe ned idag :)
Som er 220 millioner mer enn emisjonen og da var Safedes solgt inn og forventet av aksjonærene å ta markedet med storm? Nå indikerer det at vi ikke kommer til å se en slik mottagelse selv i korona tider og emisjoner i fremtiden er veldig sannsynlig.
Lazz
08.07.2020 kl 09:19
6563
Mye du ikke har forstått tror jeg. En aksje får ikke blitt verdsatt riktig når ingen vet om den.. Du var sikkert en av de som fikk opp øynene på grunn av desinfeksjon. Er faktisk noen som fant denne tidligere grunnet sårbehandling.. Selskapet gikk på børs til en kurs på 33 kroner per aksje. Det har skjedd veldig mye positivt siden det for å si det mildt.. I tillegg så skulle ikke hånddesinfeksjon komme på markedet før til høsten. Så alt går i riktig retning annet enn at salget var dårligere enn forventet. Sjeldent jeg føler meg så trygg på en investering som når jeg nå kjøper mer SoftOx til under 50..
I-oil
08.07.2020 kl 09:21
6541
Der er jeg ikke enig med deg. Jeg tror aksjen vil falle betydelig under dagens nivå. Er langt mer enig i HAMMERS sin vurdering (i annen tråd, ''sakset' inn under);
''- En ledelse som selv har bevist at de ikke er til å stole på.
- En LATTERLIG lav kvartalsomsetning på rundt 4-5 mill.
- Et ENORMT TAP i forhold til den lille omsetningen!
- NEI TAKK! Slike selskaper er det tryggest å overlate til de "odds, lotto og travtipperne" som har enteret børs den siste tiden!''
''- En ledelse som selv har bevist at de ikke er til å stole på.
- En LATTERLIG lav kvartalsomsetning på rundt 4-5 mill.
- Et ENORMT TAP i forhold til den lille omsetningen!
- NEI TAKK! Slike selskaper er det tryggest å overlate til de "odds, lotto og travtipperne" som har enteret børs den siste tiden!''
bj111
08.07.2020 kl 09:33
6466
Da lar du bare vær å kjøpe denne aksjen og kjøper noe annet om du har noe å kjøpe for.
Om vi er på bunn eller ikke spiller ikke så stor rolle for de som sitter her nå må vel ha innsett at dette er en langsiktig investering.Vel lang og lang, 1 år er ikke lenge.
Om vi er på bunn eller ikke spiller ikke så stor rolle for de som sitter her nå må vel ha innsett at dette er en langsiktig investering.Vel lang og lang, 1 år er ikke lenge.
SomSa
08.07.2020 kl 09:36
6432
Det er ikke uvanlig at folk blir skuffet når de kjøper en aksje uten å ha peiling på produksjonskapasitet, salgs- og kostnadpris osv. Noen trodde at SOFTOX skulle selge i bøtter og spann og tjene masse penger selv om de hadde lav produksjonskapasitet, helsevesenet hadde ikke hørt om deres produkt........
En del aksjer prises med astronomiske P/E verdier og gigantiske fremtidige forventninger. Etter hvert skal flere bli skuffet.
eplemost
08.07.2020 kl 09:47
6373
SoftOx har vel aldri tjent penger? Tipper aksjen snart går tilbake til der den var før korona. 25-35 kr.
Lazz
08.07.2020 kl 09:50
6340
Har du så lite peiling som jeg tror SomSa eller har du bare ikke satt deg inn i casen enda? Du skriver så mye rart at jeg blir helt matt..
Lazz
08.07.2020 kl 09:51
6331
SoftOx tjente 5 mill i Q2. Enda en som er på forum uten et snev av kunnskap..
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2019/11/21/7475228/softox-gar-inn-i-6-milliarders-marked-innen-dyrehelse
Det betyr at Almås ser for seg at SoftOxs omsetning kan gå fra null i dag til et tosifret milliardbeløp i løpet av fem år.
Det betyr at Almås ser for seg at SoftOxs omsetning kan gå fra null i dag til et tosifret milliardbeløp i løpet av fem år.
eplemost
08.07.2020 kl 10:01
6271
Q2-tallene har ikke kommet enda.
Q1 tapte SoftOx litt over 7 mill.
Q1 tapte SoftOx litt over 7 mill.
He1234
08.07.2020 kl 10:10
6211
Helt utrolig lese mange av disse kommentarene på softoxtrådene. Et selskap kan være priset på forventninger. Akkurat som en ung fotballspiller kan bli kjøpt for flere hundre mil uten å kunne vise til gode resultater enda, fordi det er en forventning i framtiden om at dette talentet kan bli veldig lønnsomt for klubben på lang sikt.
Ellers klager aksjonærene på elendig presentasjon av Almås og dårlig engelsk. Forrige presentasjon leverte han strålende og aksjen gikk opp godt over 10 % etter dette. Jeg har hørt presentasjonen to ganger og jeg skjønner ikke den utrolige kritikken han får, men det er min mening. Hvis det var noe å utsette på så var det kanskje spørsmålene på slutten som ble noe nølende. Spesielt på EU-godkjennelsen burde han forberedt et tydeligere svar, mange lurer på dette.
Når det gjelder salget i kvartalet så var det en katastrofe ifølge alle som skriver her. I børsmeldingen stod det at de hadde etablert produksjonslinjer med kapasitet på OPPTIL 45 000 flasker. De har etablert en produksjonslinje. Det betyr ikke at de selger 45 000 flakser hver dag som mange har trodd. Aksjonærenes feil. Det stod også i denne børsmeldingen: «I tillegg arbeider selskapet med ytterligere en prallell linje for å svare på økt etterspørsel.» Denne setningen kunne de droppet for her ser det ut som de selger svært godt allerede. Men hvis man tenker litt selv så bør man forstå at det tar lang tid å få et nytt produkt som er «bedre enn alt annet» ut i markedet. Mange er naturligvis skeptiske Når slike ting blir uttalt. Langsiktige og gode avtaler tar tid. Sykehus/skoler/barnehager har langsiktige avtaler som de ikke vare kan bryte ut av, fordi det nå er kommet er bedre produkt. Gi Softox tid, så blir det bra på sikt tror jeg.
Ellers klager aksjonærene på elendig presentasjon av Almås og dårlig engelsk. Forrige presentasjon leverte han strålende og aksjen gikk opp godt over 10 % etter dette. Jeg har hørt presentasjonen to ganger og jeg skjønner ikke den utrolige kritikken han får, men det er min mening. Hvis det var noe å utsette på så var det kanskje spørsmålene på slutten som ble noe nølende. Spesielt på EU-godkjennelsen burde han forberedt et tydeligere svar, mange lurer på dette.
Når det gjelder salget i kvartalet så var det en katastrofe ifølge alle som skriver her. I børsmeldingen stod det at de hadde etablert produksjonslinjer med kapasitet på OPPTIL 45 000 flasker. De har etablert en produksjonslinje. Det betyr ikke at de selger 45 000 flakser hver dag som mange har trodd. Aksjonærenes feil. Det stod også i denne børsmeldingen: «I tillegg arbeider selskapet med ytterligere en prallell linje for å svare på økt etterspørsel.» Denne setningen kunne de droppet for her ser det ut som de selger svært godt allerede. Men hvis man tenker litt selv så bør man forstå at det tar lang tid å få et nytt produkt som er «bedre enn alt annet» ut i markedet. Mange er naturligvis skeptiske Når slike ting blir uttalt. Langsiktige og gode avtaler tar tid. Sykehus/skoler/barnehager har langsiktige avtaler som de ikke vare kan bryte ut av, fordi det nå er kommet er bedre produkt. Gi Softox tid, så blir det bra på sikt tror jeg.
KalleAnka123
08.07.2020 kl 10:11
6204
Se på prisingen til andre biotech selskaper og se hvor mye de taper I forhold til softox. Bare bsissing fra mange her. Sitter tålmodig i 5 år, går de konk samma det. Selger ikke på disse nivåer med røde tall.
Redigert 08.07.2020 kl 10:11
Lazz
08.07.2020 kl 10:14
6192
Q2-tallene ble presentert ved Q1, der viste de til inntekter på 5 millioner kroner på SafeDes.
eplemost
08.07.2020 kl 10:18
6156
Jeg skriver om at de aldri har tjent penger. Har de tjent 5 millioner eller har de omsatt for 5 millioner? Stor forskjell...
Og inntekter på 5 millioner er i din verden det samme som tjente????
Lazz
08.07.2020 kl 10:27
6105
Kostnadene rundt produksjonen vet vi jo ikke enda. Men godt å se de genererer inntekter før de hadde planlagt. Om de tjener penger får vi vite ved årsslutt..
Utrolig at dere haussere tilskriver en veldig skuffende "inntekt" før tid når en pandemi slår inn som en bragd fra selskapet.
Hadde de greid å faktisk kapitalisere i en perfekt situasjon for dem og ikke selge det som var guidet uten noe verdenspandemi så snakker vi.
De viser jo at de ikke greier å bygge salg selv med alle klossene på plass og har fortalt noe helt annet til tallene stilte de til veggs.
At de får avtaler med distributører... Hva tror du skjer når noen har et produkt? De lager slike avtaler. Hvordan dette blir sett på noe som skal øke selskapet 200m er også utrolig rart.
Hadde de greid å faktisk kapitalisere i en perfekt situasjon for dem og ikke selge det som var guidet uten noe verdenspandemi så snakker vi.
De viser jo at de ikke greier å bygge salg selv med alle klossene på plass og har fortalt noe helt annet til tallene stilte de til veggs.
At de får avtaler med distributører... Hva tror du skjer når noen har et produkt? De lager slike avtaler. Hvordan dette blir sett på noe som skal øke selskapet 200m er også utrolig rart.
Hva ble det av de 1,2 millioner omsetning i uken fra første linjen på Ringebu? De klarer ja tydeligvis ikke engang å selge unna de 5000 småflasker dagen midt i en pandemi. LATTERLIG!
Eneste spørsmål som jeg sitter at med er om G. Å. er en av mange historie fortellere, eller rett og slett en "lystløgner."
Eneste spørsmål som jeg sitter at med er om G. Å. er en av mange historie fortellere, eller rett og slett en "lystløgner."
Hefner
08.07.2020 kl 11:59
5818
Utrolig å se at arrogansen er like sterkt etter en total ydmyking. Du så ingen nedside i caset og garanterte mangedobling. Regnet ut at selskapet handles på P/E på ett siffer. Tror aldri jeg har sett noen hausse en aksje mer grenseløst.
De tjente garantert ikke penger i Q2.
Net cash flow var -21 mill i Q1 og etter Q1 var cash-beholdningen på 54 mill. Ikke utenkelig at det blir en emisjon i H2.
De tjente garantert ikke penger i Q2.
Net cash flow var -21 mill i Q1 og etter Q1 var cash-beholdningen på 54 mill. Ikke utenkelig at det blir en emisjon i H2.
Lazz
08.07.2020 kl 12:12
5768
Arroganse og arroganse. Lagde et best case med det ledelsen hadde uttalt. Flere enn meg som ble "lurt" med tanke på produksjonskapasitet. Mange var enig i at dette var rimelig å anta i en pandemi. Forrige emisjon var til eksisterende eiere. Kjører de en liknende emisjon deltar jeg gledelig på den..
Lazz
08.07.2020 kl 12:14
5755
Det er ikke vits å grine over spilt melk.. Jeg er helt enig at absolutt alt rundt SafeDes har skuffet enormt. Begynner å bli en stund siden vi vet hvordan ting ligger an i selskapet. Jeg er likevel positiv til investering til disse nivåer, dog ene og alene på grunn av potensialet i sårbehandlingen,
bj111
08.07.2020 kl 12:17
5736
Ta ditt tap som en mann å gå videre. Det var svært mange som trodde på det selskapet sa og det med god grunn. Veksten går saktere men den kommer. En kan konkludere med at Almås er en kløne og ganske udugelig i å holde presentasjoner men det forhindrer neppe at produktene blir solgt og det vil komme penger inn i kassen. Horisonten på investeringen ble lengre enn forventet for mange. Slik er det i aksjemarkedet og det hadde nok mange godt av å lære the hard way.
Ja enorm arroganse og nedslåing av alle andres meninger. Videreføring av gitt haussing med kommentar at ingenting er endret. Fremdeles like lite analytiske evner som før informasjonen ble tildelt deg med isbiter nedover ryggen.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57
Lazz
08.07.2020 kl 12:22
3933
Hvilke meninger har jeg nedslått? Sier jo at per nå baseres nærmest hele min investering på sårbehandlingen, var vel ikke det jeg sa for noen uker siden?
Assenassa
08.07.2020 kl 12:35
3899
Du sa gjentatte ganger at Softox var penger på gaten bla.
Lazz
08.07.2020 kl 12:40
3897
Det var jo det jeg trodde ref det ledelsen hadde uttalt. Hvis alle dere andre var så skråsikre på at økt produksjonskapasitet for å møte ettererspørsel= dårlig salg så kan dere skylde på dere selv. Tydelig at folk ikke klarer å stå inne for egne vurderinger. Jeg har selv gått på et kraftig tap, men nå ser jeg fremover. Hjelper null å sutre.
Jeg har ikke tapt noe penger her. Det er det folk med eventyrlige analytiske evner som deg som har gjort. Og folk som har hørt på deg og andre haussekopier. Og du fortsetter nå med å avfeie alt selv når du skriver at ledelsen uttalte noe helt annet enn realitetene.
Lazz
08.07.2020 kl 12:55
3841
Skjønner ikke hva du mener jeg avfeier? Jeg skrev det jeg trodde, det var feil. Er vel ikke så mye verre enn det? Hvis andre har tapt penger på mine beregninger beklager jeg det på det sterkeste.
bj111
08.07.2020 kl 13:03
3830
Ikke noe å beklage det egentlig. Det er kanskje like greit at mange fikk lære at de må gjøre egne vurderinger av det de investerer i og at det er sjelden noen quick fix å gjøre penger på børs.
Hadde dette gått inn for alle nykommere som har strømmet til børsen siste 6 mnd så hadde kanskje neste investering blitt katastrofal ved all inn med lånt gearing fordi FA forum trodde på aksjen. Får håpe det ikke er mange som sitter med tap de ikke kan håndtere men uansett er det ingen på et forum som kan klandres for de vurderinger de ikke gjorde.
Syntes denne diskusjonen blir latterlig.
Ja Lazz hadde tro på caset han, det hadde jeg og men jeg kjøpte meg ikke inn fordi Lazz sa det men gjorde mine egne vurderinger og ikke alltid enig med Lazz motsatt. Tapet kan jeg kun klandre meg selv for og de som klandrer andre for sitt tap får ta lærdom av det å gå videre.
Her inne blir det høy temperatur til tider og det er endel av dette forum. Lik det eller la være.
Hadde dette gått inn for alle nykommere som har strømmet til børsen siste 6 mnd så hadde kanskje neste investering blitt katastrofal ved all inn med lånt gearing fordi FA forum trodde på aksjen. Får håpe det ikke er mange som sitter med tap de ikke kan håndtere men uansett er det ingen på et forum som kan klandres for de vurderinger de ikke gjorde.
Syntes denne diskusjonen blir latterlig.
Ja Lazz hadde tro på caset han, det hadde jeg og men jeg kjøpte meg ikke inn fordi Lazz sa det men gjorde mine egne vurderinger og ikke alltid enig med Lazz motsatt. Tapet kan jeg kun klandre meg selv for og de som klandrer andre for sitt tap får ta lærdom av det å gå videre.
Her inne blir det høy temperatur til tider og det er endel av dette forum. Lik det eller la være.
Jarken
08.07.2020 kl 13:07
3831
«Jeg har ikke tapt penger her» - derfor er det også helt tåpelig at du kritiserer andre som har brukt tid og penger på å investere og snakke om noe de tror på. Lazz er ikke den eneste som har trodd eller hauset denne fyi.
Dersom dette hadde gått veien, hadde du gratulert da?
Kan jeg forresten minne deg om innlegg i en 5th-tråd den 29 mai? «Gratis penger på gaten» osv. Hvordan har kursutviklingen vert siden?
Dersom dette hadde gått veien, hadde du gratulert da?
Kan jeg forresten minne deg om innlegg i en 5th-tråd den 29 mai? «Gratis penger på gaten» osv. Hvordan har kursutviklingen vert siden?
Smurfedrops
06.06.2020 kl 16:57
3203
Tankene mine. Du og alle andre som forpester forumet med kurs 4-5 kr innen juni, Lunsj, om 10 minutter og lignende er godt tjent med å revurdere tankesettet deres. Det er ren støy og svarene gir ingen mening. Det er nok noen telefonnumre du kan ringe for å få svaret. Eventuelt noen bøker om stjerner kan også tas i bruk.
Tenker på denne og jeg har ikke vært i den aksjen siden slutten mai. Følger med men, jeg har evaluert den lik som soft. En ledelse som ikke kan stoles på når det kommer til uttalelser så her er det å sikre bevis selv. Ihvertfall ikke sitere ledelsen på hva de skriver om produkt eller situasjonen.
06.06.2020 kl 16:57
3203
Tankene mine. Du og alle andre som forpester forumet med kurs 4-5 kr innen juni, Lunsj, om 10 minutter og lignende er godt tjent med å revurdere tankesettet deres. Det er ren støy og svarene gir ingen mening. Det er nok noen telefonnumre du kan ringe for å få svaret. Eventuelt noen bøker om stjerner kan også tas i bruk.
Tenker på denne og jeg har ikke vært i den aksjen siden slutten mai. Følger med men, jeg har evaluert den lik som soft. En ledelse som ikke kan stoles på når det kommer til uttalelser så her er det å sikre bevis selv. Ihvertfall ikke sitere ledelsen på hva de skriver om produkt eller situasjonen.
Londonmannen
08.07.2020 kl 13:29
3772
Lazz
Du har ingen ting å beklage. Du gav uttrykk for hvordan du resonnerte og hva du trodde om fremtiden. Dette var hovedsakelig basert på uttalelser fra ledelsen i SoftOx. Dersom noen er så enfoldige at de baserer sin investeringer i aksjemarkedet kun på hva de leser i våre subjektive innlegg, så har de kun sin egen dumskap og uerfarenhet å takke im de så har satt hus, bil og familieliv på spill. Akkurat det er oss andre fullstendig uvedkommende.
Man må skjønne at børs er risiko og man bruker ikke penger man ikke har råd å tape på børs. Gjør man det må man nok ta det fulle og hele ansvar selv. FA forum er et diskusjonsforum og i et sådant vil man alltid finne to meninger om ethvert selskap. Men man må selv gjøre sine undersøkelser for å få verifisert hvilke standpunkt man selv skal falle ned på. Det er ingen av oss skribenter som er objektive. Skjønner man ikke dette, så behold pengene i banken inntil du som investor har fått såpass hår på brystet at du ikke begynner å sutre når ting går åt skogen.
Lazz, ikke bry deg med disse barnslige sutringene. Har noen tapt penger på SoftOx så får vi håpe de samtidig har fått litt lærdom med på kjøpet, selv om den kan være dyrekjøpt. Men på et eller annet tidspunkt må også nybegynnere i faget lære hva risiko betyr.
Ha en fantastisk dag!
Du har ingen ting å beklage. Du gav uttrykk for hvordan du resonnerte og hva du trodde om fremtiden. Dette var hovedsakelig basert på uttalelser fra ledelsen i SoftOx. Dersom noen er så enfoldige at de baserer sin investeringer i aksjemarkedet kun på hva de leser i våre subjektive innlegg, så har de kun sin egen dumskap og uerfarenhet å takke im de så har satt hus, bil og familieliv på spill. Akkurat det er oss andre fullstendig uvedkommende.
Man må skjønne at børs er risiko og man bruker ikke penger man ikke har råd å tape på børs. Gjør man det må man nok ta det fulle og hele ansvar selv. FA forum er et diskusjonsforum og i et sådant vil man alltid finne to meninger om ethvert selskap. Men man må selv gjøre sine undersøkelser for å få verifisert hvilke standpunkt man selv skal falle ned på. Det er ingen av oss skribenter som er objektive. Skjønner man ikke dette, så behold pengene i banken inntil du som investor har fått såpass hår på brystet at du ikke begynner å sutre når ting går åt skogen.
Lazz, ikke bry deg med disse barnslige sutringene. Har noen tapt penger på SoftOx så får vi håpe de samtidig har fått litt lærdom med på kjøpet, selv om den kan være dyrekjøpt. Men på et eller annet tidspunkt må også nybegynnere i faget lære hva risiko betyr.
Ha en fantastisk dag!