ELOP på børs i dag, fredag 17 juli - Unikt ESG selskap

Woody
17.07.2020 kl 09:39 891

Nå kan man komme inn på lavere kurs enn emisjon like før børsintroduksjon. Middelborg, Tigerstaden og Arne Blystad var med. Jeg heiv meg på og tenker å sitte en lang stund og se hva de får til. Her er det risiko selvfølgelig, men lykkes de med planen vil det kunne ha enorm verdi. Nærmest alt er jo bygget helt eller delvis med betong.

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/07/05/7544495/betong-baby-apner-borsdoren

Redigert 20.01.2021 kl 03:25 Du må logge inn for å svare
Davinci_me
18.07.2020 kl 20:44 809

Snittet intradag fredag var på hele 5.86 kr pr aksje, 10% av dagsomsetningen sendte den kraftig i minus! Får man aksjer under 5.50 på mandag, må det kjøpes med begge hender! Har en liten post, men fikk ikke med meg dippen på slutten av fredagen. Det skal visst være mye PR rundt ELOP fremover med artikler, messer og nye aksjonærer. Onsdag kan vi se nye aksjonærlister, og skulle ikke forundere meg om Spetalen dukker opp da han tidligere skal ha uttalt seg positivt om selskapet. Han had dog ikke tegnet seg i første emisjonen! Skulle så skje fyker vi over 10 kr før vi vet ordet av det!
Tradinator
07.08.2020 kl 10:29 570

Dette er noe av det bedre jeg har sett på lang tid. For et enormt potensiale de har i et uendelig stort marked. Fantastisk teknologi som allerede er klar for bruk etter 7 års utvikling. Denne var umulig å ikke kjøpe. Aksjene låses inn i safe`n og ligger der mens denne modnes. Dette kan bli en ellevill reise om de lykkes med komersialiseringen. Grønn teknologi og meget sterke investorer inne på eiersiden.