Klarer DD å bestå testen?

Bliss
LIFE 19.07.2020 kl 22:30 368952

Den første antigen testen for SARS–CoV–2 fikk FDAs offisielle godkjenning allerede 9 mai og senere har det kommet en rekke slike tester på markedet. DD søker for tiden om å få godkjent sin unike antigen test både i USA og i Tyskland/EU. Disse antigen testene har alle den fordelen å gi et prøvesvar i løpet av meget kort tid, DD angir så lite som 5 minutter, mens det tar fra ett til flere døgn å få svar på disse PCR (polymerasekjedereaksjon) og antistoff testene som for det meste brukes i dag. Svakheten til antigen testene har vært deres høye unøyaktighet. De har krevd en rimelig høy konsentrasjon av viruset i pasientens sekreter før de prefabrikerte antistoffene som tilsettes via testprosedyren klarer å identifisere proteinstrukturene til corona viruset. Den mye brukte antigen testen til Quidel Corporation har f eks hele 20% falske negativer, dva at hele 20 prosent av de som er smittet av covid-19 får et resultat som sier de ikke er smittet. Skummelt! Allikvel er disse testene godkjent til bruk. Det store spørsmålet i vår sammenheng er dette: Er antigen testen til DD presis nok til å forsvare en godkjenning? Den bør i så fall ha en treffsikkerhet på godt over 95% dersom den skal få godkjenning pr idag. DD sier selv deres test har "a very high accuracy", men jeg har ikke lest et eneste sted om hvor nøyaktig. Jeg har stor tro på at det vel ansette tyske bioteknologi selskapet Digital Diagnostics, som benytter seg av den banebrytende nanoteknologien til Lifecare, som også eier 25% av DD, har en tilfredsstillende treffsikkerhet. I tillegg til de enorme fordelene med å gi et raskt prøvesvar der testpersonen befinner seg, har DD testen også det fortrinn å være behagelig å gjennomføre via en enkelt spyttprøve, og til tross for å koste ca 600 kr så er dette relativt billig i forhold til PCR og antistoff testene som inkluderer et meget dyrt analysearbeid i ettertid. Av disse grunner håper og tror jeg DD testen får både EU og FDA godkjenning og at den vil hevde seg svært godt i konkurransen med de andre covid-19 testene på markedet. I så fall blir det herlig å være Lifecare aksjonær i tiden framover.
Hva tror dere?

Redigert 21.01.2021 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
Mariobros
28.11.2020 kl 22:30 4756

Nå var du litt sent ute, var fredag før børsåpning du skulle baisse!
Regner med at du straks påstår at EU også ble lirt av Life til å gi dem forskningsstøtte?

Venter forresten enda på et svar om hvorfor du KUN har kommentert/baisset på Life-tråder med dette nye nicket ditt. Vi har våre teorier om hvorfor, men hadde vært fint med et svar 😊
Slettet bruker
28.11.2020 kl 22:57 4721

Ikke noe nytt nick, vel 10 år gammelt. Svar gjerne på mine spørsmål, er mye uklart angående både DD og Lifecare som du ganske sikkert er klar over.

-Når ble forskningsstøtten fra EU godkjent? Eventuelt, er det denne som skal holde selskapet i live? Ellers andre inntekter til selskapet?
-Gi meg noen navn eller tråder til navn som har jobbet eller jobber med diabetes hos Lifecare?
-Har Lifecare noen ansatte utenom styre og ledelse? I såfall hvor mange?
- Samme spørsmål kommer også til DD som er deleid av Lifecare?
Dette er selvfølgelig spørsmål som Lifecare burde svare på men som er umulig å finne ut av på nett....hvorfor ikke?


Slettet bruker
28.11.2020 kl 23:02 4758

Kamello - jug, juks og fanteri følger deg. Gidder ikke engang å lese hva du skriver. Oppfordrer alle til å hoppe over dette oppgulpet, Life kommer som et skudd snart. Tror egentlig kameleono også vet det...
Slettet bruker
28.11.2020 kl 23:11 4748

Og forresten: på mandag kan mange nye aksjonærer strømme til Life. Det er jo opplagt at Kamello ønsker en så lav inngang på mandag som mulig. Hold på aksjene, ikke selg de på billigsalg til slike fyrer som ham
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2020 kl 23:27 4723

Herregud, hvorfor i all verden skriver du dette? De fleste her inne vet mye mer om Life enn det du gjør. Som flere andre så blokkerer jeg deg, å lese det du skriver er helt bortkastet. Vi trenger folk som vet, møkk lei denne faens kynismen som kun går på å berike seg selv.

'Sannheten svir'? En konstruert sannhet som du har konstruert? Himmel, alle er ikke nybegynnere her. Den setningen representerer ingen sannhet for den kjenner de fleste ikke.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2020 kl 23:37 4796

Nok et tåpelig svar på mine spørsmål. Er ikke interessert i aksjer i Life. Prøver bare å forklare at dette selskapet og ledelsen bak er bare kjeltringer og at selskapet er dømt til å ende i elendighet! Så er det det opp til en hver å ta sin egen avgjørelse på dette, herved advart.
Bruk gjerne google for å forstå hvorfor, ...ref. IMS, DD, Wirecard, Vucak, Marsalek, Saure, Hysing-Dahl (Betania), Holter ++++, bare som en begynnelse, nok av tråder videre.
Ha en fortsatt flott lørdagskveld:-)
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Mariobros
29.11.2020 kl 00:00 4825

For å ta den korte versjonen: svar på alle dine spørsmål er forlengst kommet både i FA forum, facebook, media og Børsmeldinger, og alt dementerer dine påstander. Men for all del, jo flere som tror på tullet ditt og selger billig - jo fler billige aksjer til oss andre før den fyker opp 😁
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 00:10 4794

Litt krampaktig hva du skriver Mariobros, men forstår deg godt så lenge du har aksjer i Life:-). Vi vet begge at dette er bare et spørsmål om tid før det kommer i media at DD er i problemer vedrørende IMS, noe annet vil være å leke dement og fraværende.
Så et siste spørsmål angående antigen hurtigtest. Sendt inn til FDA i Juni 2020. Hvorfor intet svar???
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Gullit
29.11.2020 kl 00:15 4787

Det har allerede vert en baisetråd som ble fjernet grunnet masse slik synsing og rykter..Hold deg for god til å videreføre dette på denne tråden. Flere som virkelig ønsker en bedre hverdag og som håper att Lifecare skal lykkes med deres revolusjonerende diabetes teknologi.. hvis det er noe i DD som ikke er bra kommer det for en dag.,så lar vi det ligge inntil videre...
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Gullit
29.11.2020 kl 00:19 4783

Det er børsmeldt...
Det ventes godkjenning ibegynnelsen 2021. Mulig europeisk godkjenning før jul. Det hadde vert fint for oss alle... mye man savner i disse tider..
pass på hverandre og ha en god natt!!
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 00:22 4802

Greit Gullit, da skal jeg legge ned våpnene. Er ikke ute etter å ødelegge for aksjonærer, tvert i mot, vil bare advare. Lykke til videre:-)
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
29.11.2020 kl 00:28 4828

Hvis du ikke er interessert i aksjer i Life, hvorfor i himmelens navn er du inne på Life trådene og sprer dritt??
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 00:33 4903

Sprer ikke dritt, bare fakta. Hvis ikke riktig det jeg skriver så ønsker jeg tilbakemelding, rett skal være rett:-)
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Spydspiss
29.11.2020 kl 00:37 4978

Enig. Spennende dager/uker fremover, Europeisk godkjenning skal være på plass før jul 🙂 ref. 17 min i webinar

https://m.youtube.com/watch?v=BQsTfruNNKA
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 00:38 5083

Ingen tror du er et orakel, ingen tror det du skriver, ingen tror du er her for å 'advare'. Slike som deg var inne på Nel tråden, på Pho tråden, på Algeta tråden, på Hyard tråden (lenge før det som nå skjer). Slike som deg tok så vanvittig feil at jeg ikke behøver å forklare hva reell troverdighet betyr. Absolutt ingen tror du er her for å advare, joda jeg åpnet for å se dette og ingenting nytt. Hvorfor advarer du ikke om Equinor? Gudene skal vite at det har vært mye under bordet og tvilsomme hendelser der, du burde bruke all din tid der hvis du er så 'godhjertet', eller kan du sjekke samtlige selskap som er på børs i Norge om alle har stien ren? De fleste har noe du kan plukke på. Derfor tror ingen hva du skriver når du er 'inne for å advare i Life', kom igjen.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 00:50 5253

Blir helt svimmel av hva du skriver gunlove, høres nesten ut som en av våre nye landsmenn, alt går i rap...trolig best å ta det det på en hverdag:-)
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Mariobros
29.11.2020 kl 00:58 5311

Kan dere ikke slutte å hausse godkjenning før jul? Er vel bedre å ta utgangspunkt i en eventuell godkjenning tidlig 2021 slik som det er guidet fra Lifecare, så unngår vi et kursfall 23 desember hvis godkjenning enda ikke er på plass.... Ingen grunn til å gi kamelen mer å hyle om i desember
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 01:07 5311

Hvorfor skriver du her i det hele tatt? Jeg leser slike som deg som en åpen bok, du er en lettvekter.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 01:31 5346

Innlegget er slettet
Jeg har lest koranen etter 9/11 og vet utmerket hva dette er for noe. Hvorfor skriver du noe slikt? Jeg har meldt dette inn til admin da jeg oppfatter det som en trussel. Blander gjerne inn PST hvis du ikke forklarer deg.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 01:47 5359

Tenk veldig nøye over hva du skriver, jeg har klar en mail til PST akkurat nå med skjermbilde. Du tror jeg har drukket eller noe? At jeg ikke mener alvor? At du våger å skrive noe slikt i tiden vi lever i, jeg tar det svært seriøst..
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 01:55 5382

Innlegget er slettet
Forstår du overhodet hva du skriver her? Fremstår jeg som nye landsmenn? Du skriver 'Allahu Akbar' til meg som du tror jeg er nye landsmenn? Jeg er etnisk norsk, slekten går tilbake i flerfoldige generasjoner. Hvem i all verden er du? Hvorfor skriver du en islamsk trussel til meg? Klarer du ikke diskutere så la vær å skriv...
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 02:01 5419

God natt til deg, godt å høre:-) Gud er er stor.....
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 02:05 5420

Jeg samler på dette, et jævlig bullshit ord fra deg så sendes alt til PST så får de avgjøre hva dette er for noe. Du kommer ikke med noen beklagelse eller noe annet og jeg vet så altfor godt hva islams facisme er for noe. Du vet det kanskje ikke, hva vet jeg, alle har ikke samme info.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
29.11.2020 kl 12:04 5278

Innlegget er slettet
Dette her er ikke greit Admin. Kamello er vurdert anmeldt av andre deltagere her for rasisme og dette er absolutt langt over grensen. Sjekk de siste postene fra Kamello til Gunlove
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
29.11.2020 kl 12:06 5337

Har rapportert Kamelo til Admin for dette. Langt over grensen. Bare å anmelde til PST Gunlove. Admin oppgir navn tvert
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 12:25 5283

https://www.abendzeitung-muenchen.de/panorama/made-in-taiwan-covid-highspeed-test-in-arbeit-art-681367

Legger inn denne artikkelen slik at nye investorer kan lese. Her omtales 3 stk Tester. Den Taiwanske og Tyske (DD sin )Som dere selv kan lese ,er den Taiwanske og Tyske svært lik , USA sin er noe er noe ulik. Jeg tror det er disse 3 testene som vil bli brukt i fremtiden.
Vi må heller ikke glemme hva kjernevirksomheten til DD er.DD jobber med at vi i fremtiden kan ta tester hjemme, uten og oppsøke en lege/labb. Dette er eksempelvis enkle blodprøver, urinprøver osv.
Ang Kamelen,ikke noe og stresse med 😉 En aksje som er i emning til og ta av,har alltid en del baiserinnlegg,se på det som positivt.
Holder selv fast på Kursmål på 50.- innen utgangen av 2021..
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Bliss
29.11.2020 kl 12:28 5461

Takk skal du ha for den linken Speculator! Glimrende!
Jeg har i all min travelhet oversett dette klargjørende prospektet fra LC om tidslinjen for Sencell, og det samme gjelder nok mange flere enn meg.
Som det framgår av dette dokumentet vil LC starte pilotprosjektet med Sencell på mennesker i desember 2020, og det er jo om noen ganske få uker, og så vil det hele vil munne ut i en CE-godkjenning som er planlagt i februar 2022. Det er m a o bare 14 måneder til Sencell etter planen skal lanseres på det medisinske markedet til allment bruk, og vi vet jo alle at når (dersom) den dagen kommer vil LC gå over i tungvektklassen innen med-tec, med en aksjekurs som vil være skyhøyt over dagens kurs.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 13:04 5523

Var et klikk fra å sende alt til PST, jeg sletter brukeren min, kommer aldri mer til å skrive her inne. Dette er langt langt over grensen for min del.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 13:43 5528

Greit at nye investorer slipper og lete gjennom internett for og finne relevant innfo,legger derfor ut denne også.
Som dere kan lese så er det store ting pågang.
https://www.wisekey.com/press/wisekey-selected-by-the-german-health-tech-company-digital-diagnostics-ag-to-secure-its-digid-cantisense-sars-cov-2-test/
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Gullit
29.11.2020 kl 14:10 5481

Hva var det han skrev? Synes han sa han skulle legge ned stridsøksen ////
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Life viddy
29.11.2020 kl 16:19 5339

Hva skjer med handlingen med life (merkur) aksjer nå på mandag.
Jeg ser att alle mine aksjer er nullstilt på beholdningen.
Blir dem oppdatert før åpning i morgen å kan handles igjen som normalt eller må jeg finne dem tilbake på en annen side?
Noen som vet litt hva som skjer?
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2020 kl 18:19 5296

Jeg handler i Nordnet,der er beholdningen min intakt..Life troner høyest i min beholdning. Vil tro alt ordner seg for deg i morgen.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
29.11.2020 kl 19:32 5207

Samme her med Merkur aksjene, sikkert oppe å går i morgen ved åpning 👍😊
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
HP17
30.11.2020 kl 09:21 4966

Nå går vi inn i desember denne uken og det kan bli en meget god måned for alle aksjonærer. En må regne med at DD gir informasjon til markedet (pressen) så snart det foreligger positiv informasjon fra den nye testrunden, den vil nok lekke til media og markedet før i en evt. børsmelding og er den positiv må en regne med at en får info om det samtidig som det sendes inn til godkjenning i Europa? Og da vil nok kanskje tyskere kaste seg over aksjen nå som de kan handle den?
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Bliss
03.12.2020 kl 21:12 4610

Ting tar tid i biotek. Det er noe vi alle vet, og vi vet også at det gjerne kommer noen forsinkelser som gjør at det tar enda lengre tid. Dette er reflektert i kursen til LC, 4,20 og en markedsverdi på 341 mil. Om ikke lenge, ingen vet når, kommer det to meldinger som begge som vil gjøre dagens kurs fullstendig ugjenkjennelig.
Den ene av disse triggerne er meldingen om at DD testen er godkjent og klar til å slippes ut på markedet. Dersom denne testen har en treffsikkerhet i overkant av det som kan forventes av en hurtigtest, i tillegg til å være en spytt test som gir svar etter 5 min, så tror jeg denne testen kan gjøre det veldig godt i konkurransen med de testene som i dag er ute i markedet. LC kursen vil gå svært høyt på en sådan nyhet.
Den andre triggeren er når LC får godkjent sin søknad om å teste Sencell på mennesker. Selve gjennomføringen av testen på om Sencell virker slik den skal , og den påfølgende godkjenningen til kommersielt bruk, mener jeg er en enkel plankekjøring. Det er å få den fagetiske godkjenningen på å starte testingen som er nåløyet. For det er i den forbindelse det må tas stilling til om sensoren som settes under huden anses å være trygg nok til å hindre en inflammatorisk avstøtning (fremmedlegemereaksjon) og om den har det tekniske i orden til å kunne slippe igjennom nok blod til å måle glykose konsentrasjonen i blodet via den osmotiske målemetoden. Dersom de faglige ekspertene anser at Sencell holder mål i disse henseender og godkjenner den til å testes på mennesker er det stor sjanse for at den også består den kliniske testen og ender opp som en revolusjonær oppfinnelse. For det finnes pr idag ingen metode som er bedre til å overvåke glykoseinnholdet i blodet til diabetikere, og markedet for de som trenger en Sencell for å få en bedre helse- og livskvaltet er formidabelt. Markedet er voldsomt stort, og markedsverdien til LC kan fort nå opp i 10 milliarder (en grov gjetning), dvs en kurs på ca 120 kr mot dagens 4,20.
Jeg sendte en mail til LC på søndag og spurte hvordan det ligger an med Sencell testen og allerede neste dag fikk jeg et hyggelig svar fra Joacim Holter der han bl a skrev: "Vi har jobbet med forberedelser for godkjenning av Sencell i lang tid. Forsøk med dyr er en del av denne prosessen, lik som dokumentasjon og laboratoriearbeid er del av prosessen. Vi forbereder de første testene på mennesker, disse vil bli gjennomført så snart vi får godkjennelse til å gjøre slike tester. Vår overordnede plan er at Sencell kan CE-merkes i 2022." Det er med andre ord bare et drøyt år til at Sencell, en verdenssensasjon, forventes å få CE-merking. Legg også merke til at de har forberedt denne testen til bruk på mennesker i lang tid, og jeg synes det han skriver virker tillitsvekkende, og jeg tror som sagt det å få godkjenningen til å teste Sencell på mennesker, som kan være rett rundt hjørnet, vil være en vel så sterk kurstrigger som når selve godkjenningen for kommersielt bruk kommer i 2022.
Det er ingen grunn til å deppe over dagens kurs når vi skjønner hva som er i vente.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Bliss
04.12.2020 kl 11:25 4354

Jeg ser fram til det kommer en melding om godkjennelse av denne DD testen som vil lette corona testingen rundt omkring i verden og ikke minst når det kommer en melding om at Sencell er godkjent til uttesting på mennesker. Hver av disse triggerne og den sistnevnte spesielt vil få kursen til å eksplodere.
Ifølge min magefølelse kommer disse meldingene i løpet av januar/februar og innen den tid skal jeg ha rikelig med aksjer i LC.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
ktk52
04.12.2020 kl 15:00 4257

Er veldig enig i det du skriver, Bliss. Det som er ganske utrolig, er at noen selger på disse nivåene.
Redigert 20.01.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare