Klarer DD å bestå testen?

Bliss
LIFE 19.07.2020 kl 22:30 368220

Den første antigen testen for SARS–CoV–2 fikk FDAs offisielle godkjenning allerede 9 mai og senere har det kommet en rekke slike tester på markedet. DD søker for tiden om å få godkjent sin unike antigen test både i USA og i Tyskland/EU. Disse antigen testene har alle den fordelen å gi et prøvesvar i løpet av meget kort tid, DD angir så lite som 5 minutter, mens det tar fra ett til flere døgn å få svar på disse PCR (polymerasekjedereaksjon) og antistoff testene som for det meste brukes i dag. Svakheten til antigen testene har vært deres høye unøyaktighet. De har krevd en rimelig høy konsentrasjon av viruset i pasientens sekreter før de prefabrikerte antistoffene som tilsettes via testprosedyren klarer å identifisere proteinstrukturene til corona viruset. Den mye brukte antigen testen til Quidel Corporation har f eks hele 20% falske negativer, dva at hele 20 prosent av de som er smittet av covid-19 får et resultat som sier de ikke er smittet. Skummelt! Allikvel er disse testene godkjent til bruk. Det store spørsmålet i vår sammenheng er dette: Er antigen testen til DD presis nok til å forsvare en godkjenning? Den bør i så fall ha en treffsikkerhet på godt over 95% dersom den skal få godkjenning pr idag. DD sier selv deres test har "a very high accuracy", men jeg har ikke lest et eneste sted om hvor nøyaktig. Jeg har stor tro på at det vel ansette tyske bioteknologi selskapet Digital Diagnostics, som benytter seg av den banebrytende nanoteknologien til Lifecare, som også eier 25% av DD, har en tilfredsstillende treffsikkerhet. I tillegg til de enorme fordelene med å gi et raskt prøvesvar der testpersonen befinner seg, har DD testen også det fortrinn å være behagelig å gjennomføre via en enkelt spyttprøve, og til tross for å koste ca 600 kr så er dette relativt billig i forhold til PCR og antistoff testene som inkluderer et meget dyrt analysearbeid i ettertid. Av disse grunner håper og tror jeg DD testen får både EU og FDA godkjenning og at den vil hevde seg svært godt i konkurransen med de andre covid-19 testene på markedet. I så fall blir det herlig å være Lifecare aksjonær i tiden framover.
Hva tror dere?

Redigert 21.01.2021 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.01.2021 kl 16:07 3397

Kan se ut som ingen har interesse av og støtte aksjen med kjøp/ordrer på disse nivåer. Kan se ut som smerteterskelen for salg er på 4,20 IDAG. Spennende og se når kjøperne trår til,er det på 4 blank?Kan hverken se noe til Galten eller Gjedda i sivet heller.Vi må krysse fingrene på at Krokofanten skal ha mer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01 Du må logge inn for å svare
bj111
19.01.2021 kl 16:11 3403

Det har vel ingenting å si så lenge en skal sitte til produktene er avklart om de blir noe av. Kursen før det kan være 3 eller 5 og det burde ikke spille noen som helst rolle. Skal en ut så har det selvsagt alt å si om dine tegneseriefigurer trekker kursen opp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01 Du må logge inn for å svare
Gullit
19.01.2021 kl 17:22 3436

Ehh dette børsmeldte de i Oktober Mister:

Den 25. august 2020 annonserte Lifecare at Digital Diagnostics AG hadde fått godkjennelse til å gjennomføre kliniske forsøk relatert til Cantisens hurtigtest for Covid-19 fra det tyske «Federal Institute for Drugs and Medical Devices» (BfArM). Digital Diagnostics AG har informert Lifecare om at de kliniske forsøkene som opprinnelig var ventet ferdigstilt i løpet av oktober 2020 er forsinket. Forsinkelsen skyldes utfordringer ved den praktiske produksjonsforberedelsen. De kliniske forsøkene ventes nå ferdigstilt tidlig i 2021. Om Lifecare Lifecare (LIFE-ME) er et Bergensk teknologiselskap som forsker og utvikler en miniatyrisert sensor for korrekt og kontinuerlig overvåking av blodsukker for diabetikere. Selskapets patenterte teknologi anvendes i tillegg som sentral komponent ved utvikling av antigen hurtigtest for Covid-19 og måleenhet for avlesning av forskjellige biomarkører.

Beklager sent svar, er ikke inne her å leser til alle døgnets tider.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.01.2021 kl 09:33 3419

Det begynner virkelig å dra seg til her nå. Snart får en svaret alle venter på og da kan det virkelig bli årets aksje i 2021. Er dagen inne til at tyskere gjør som topp 50 og begynner å øke beholdningen?
nOwner
22.01.2021 kl 09:40 3468

Hvorfor skulle vi få svar snart? All historikk tilsier at vi ikke får noen svar mer enn muligens en rettet emi til life som gått tom i kassa.
Gullit
22.01.2021 kl 09:45 3476

Synsing fra begge sider . De har meldt att vi får svar tidlig 2021. Så ett svar vil vi få. Enten supre nyheter eller ytterligere forsinkelse.
nOwner
22.01.2021 kl 09:50 3470

Jeg føler ikke at jeg synset noe, jeg bare mente at det ikke er noe som tilsier at det vil komme noe straks mtp historikken, men det kommer sikkert en melding kring dette innen juli. Fortsatt i begynnelsen 2021 for denne gjengen.
HP17
25.01.2021 kl 11:54 3218

Aldri har verden hatt et større behov for hurtigtesten til DD/Life og aldri har verden hatt et større behov for Sencell fra Life. Life har potensielt to produkter i verdensklasse (og en teknologi i verdensklasse som kan skaleres) og bare en antydning til positivt nytt enten vedr. hurtigtesten eller Scensell vil drive kursen langt langt oppover. AZT gikk 10 gangeren i fjor på 9 mnd., gjentar Life denne reisen nå i 2021?
morgendagen
25.01.2021 kl 12:02 3205

Muligheten er stor, bare se på idiotien skjer nå med 72 timer test før innreise, nå 24 timer.
Bare fullstendig idiotisk, man kan jo jobbe, feste, gjøre hva man vil før man tar den første testen.
Bliss
26.01.2021 kl 14:37 2930

Hvorfor drøyer det med meldingen om DD har bestått testen eller ikke?
Hva skjer?

Slettet bruker
26.01.2021 kl 14:48 2893

Ikke en dritt.
Life viddy
26.01.2021 kl 14:56 2878

Begynner du og bli lei bambuss?
Må hold ut nå :)
Bliss
26.01.2021 kl 14:59 2871

Jeg liker dårlig at det ikke skjer en dritt, og jo lenger tid det går uten en melding desto mer bekymringsfullt.
Meldingen fra LC om oppstarten på test av Sencell på mennesker glimrer også med sitt fravær.
Bare en av disse meldingene vil sende kursen skyhøyt, mens nedsiden tross alt er minimal, derfor sitter jeg fortsatt på mine aksjer.
Men hvor lenge ....
Bliss
26.01.2021 kl 15:09 2848

Om 5 uker er det 1 mars og har vi ikke fått en av de to meldingene innen da selger jeg meg ut av LC, for da vil tvilen min til å være langt sterkere enn troen ...
Gullit
26.01.2021 kl 15:12 2833

Vi vet nok mye før den tid.. bare vent å se😉
Bliss
26.01.2021 kl 15:18 2808

Derfor gir jeg dette prosjektet 5 uker til, men er det fortsatt taushet er det slutt for mitt vedkommende.
Kommer det en positiv melding blir det litt av en fornøyelse å beskue kursutviklingen.
Slettet bruker
26.01.2021 kl 15:33 2770

Enig med deg Bliss.Skjer det ikke noe innen Mars,da selger jeg også ut endel.
Ahmed1
26.01.2021 kl 16:46 2671

Flott. Håper flere tenker som dere, slik at jeg kan få aksjer til under 2,5-2.00 kr etter den 1. mars. Meldingen kommer uansett en eller annen dag.
Karsten07
26.01.2021 kl 17:03 2657

Leste for litt siden et intervju med LC, delte det også på en tråd her.. Der ble det sagt at Scensell er noe som ligger 5 år frem i tid, og de lykkes som det ble sagt.. Så skjer nok lite her de kommende årene om det ikke kommer en hurtigtest.. noe jeg tviler på...
Karsten07
26.01.2021 kl 17:05 2649

Det skulle stå.. om de lykkes som det ble sagt.... så ja stor usikkerhet selv fra LC her.. ergo stor risiko for aksjonærer..
Slettet bruker
26.01.2021 kl 17:08 2650

censell og kunstig bukspyttkjertel er 2 forskjellige ting Karstein.Riktig ar man ser for seg 5 år på kunstig bukspyttkjertel.Blodsukkermåleren (sencell) blir klar lenge før den tid..Det er den mld vi venter på,ja at man kan starte med forsøk på mennesker.
Gullhaugen
26.01.2021 kl 17:15 2634

Er redd at den kommer til å falle ned til 3.3 om det ikke kommer noe news før i mars....dette er EN prøvelse av dimensjoner. Det er ikke mye støtte før om den forsetter å falle nå...😱😱😱
Redigert 26.01.2021 kl 17:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2021 kl 17:30 2592

For å komme tilbake til det opprinnelige spørsmål TS stilte. Svaret er: NEI. Hvorfor? DD er et skam produkt ikke noe annet. Lifecare som satser hundre prosent på DD, er selvsagt ikke noe særlig bedre heller.
Hvis Lifecare hadde sittet med noe som helst av interesse, hvorfor er eneste samarbeidspartner DD i hele verden? Det er latterlig......
Bliss
26.01.2021 kl 17:40 2572

Ja, det er som du sier to forskjellige ting bambuss, der Sencell er den første av de to komponentene som vil utgjøre den kunstige pankreasen.
Ifølge den siste korrespondansen jeg hadde med Joachim Holter skrev han følgende om den tidsplanen de har for Sencell:
"Vi har jobbet med forberedelser for godkjenning av Sencell i lang tid. Forsøk med dyr er en del av denne prosessen, lik som dokumentasjon og laboratoriearbeid er del av prosessen. Vi forbereder de første testene på mennesker, disse vil bli gjennomført så snart vi får godkjennelse til å gjøre slike tester. Vår overordnede plan er at Sencell kan CE-merkes i 2022."
Altså, ifg Holter er planen å ha Sencell på markedet i 2022, og det er jo bare 1-2 år fram i tid.
For min del har jeg langt sterkere tro på en suksess for Sencell, enn det jeg har for DD testen og den kunstige bukspyttkjertelen. Sencell kan vinne en svært stor andel av markedet for blodsukkermålinger, og så langt jeg kan skjønne er den langt bedre enn tilsvarende apparatur som er på markedet i dag, som bl a denne upraktiske dingsen til Abbott.
Men nå synes jeg det er på høy tid at de kommer i gang med tester på mennesker og at vi får en børsmelding om det .....
bj111
26.01.2021 kl 18:36 2488

Lifecare stiftet DD og derfor samarbeider de. DD gjør en glimrende jobb. En dag nærmere suksess nå så det nærmer seg.
Betonghue
26.01.2021 kl 19:23 2433

Du mener å antyde "scam", altså svindel? Du får la frustrasjonen over å ha "tapt" noen kroner gå utover bikkja, ikke gulpe opp bullshit her, siden denne hurtigtesten lar vente på seg.
LC har utviklet sencell over 16 år og har de beste krefter på feltet i sine rekker.
Cantisense springer ut fra LCs teknologi og vil snart være i et nabolag nær deg!
God bedring !l
Bliss
26.01.2021 kl 19:48 2433

Jeg håper så inderlig du får rett Betonghue!
Men drøyer det for lenge før vi hører noe, så kan det umulig være et godt tegn ...
Betonghue
26.01.2021 kl 21:03 2619

modestyB skrev Innlegget er slettet
Hva er din agenda Moron?
Dette idiotiet tar helt av etter børsnoteting, da en bøling kveg slapp inn med dommedagsprofetiene sine!
Tilnærmet laber underholdning!
Snart kommer Betongs medisin mot forvirrede sinn !
Betonghue
26.01.2021 kl 21:21 2619

Hvorfor det ?
Medisin veldig nær ...!
Bull dog
26.01.2021 kl 21:40 2629

Ja.. 1,4 nordmenn av 100 er vaksinert. I Spania er 70% vaksinert i utgangen av august og vi kommer bak de i køen. Her i Norge blir vi som politikerne sier " forespeilet " antall vaksiner. Dette vil tragisk nok være i lang tid. Men ja de må kunne komme med informasjon.
Slettet bruker
26.01.2021 kl 22:08 2611

Etter 16 år med utvikling av noe som ser fint ut på papiret, så sitter Lifecare altså at med DD som den eneste eksisterende partner å vider utvikle dette vidunder produkt? Wow, virkelig overbevisende. Prøv nå å gå litt i ditt eget hodet, bruk gjerne sten bor, kan bli vanskelig å komme gjennom ellers.....
PS: Har ikke bikkja.
Betonghue
26.01.2021 kl 22:29 2590

Sikker? Har kanskje ei vrang kjerring? Unger som ikke skikker seg ?
Noe sliter på psyken !
Gi grei beskjed; Betong er klar med medisin som garantert vil virke !
Slettet bruker
26.01.2021 kl 22:31 2591

Eg har sittet i aksjen siden Mai/Juni og kan inrømme at jeg begynner og gå lei.At jeg begynner og gå lei,er ikke det samme som at jeg da er klarert til og spy ut udokumentert spydritt slik som onuk gjør.Det er latterlig og se hva du greier trykke inn på tastaturet ditt.Vet Onuk hvor mange norske firma som har motat EU støtte for og videreutvikle medisinen/utstyr ?
Grunnen til at jeg fortsatt sitter i aksjen er at jeg tror godkjenning på DD kommer + Life blir godkjent til og teste sencell på mennesker .Har og en magefølelse på at fusjon er nært forestående.Hadde jeg vist det jeg vet idag,så hadde jeg selfølgeig solgt på 8+ og kjøpt meg inn på 3,8 til 4,20,hadde sikkert da greid og komt inn på topp 10.Men slik er det,vi vet ikke.Håper og tror noe skjer meget snart.Skål,der opnet eg kveldsølen.
Redigert 26.01.2021 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
BullP
26.01.2021 kl 22:39 2669

Takk og helt enig. Mye negativitet her uten noen grunn. Vi må forholde oss til hva som er meldt og ikke begynne å klage nå rett før det skjer noe spenstig ;)
Gullit
26.01.2021 kl 22:53 2789

Forstår ikke folk sitt behov for å slenge ut masse dritt.. selvsagt kjedelig att hurtigtesten ble utsatt, men det er klart att her e det ikke ett ferdig produkt og ting kan skje på veien. Det e no ikkje boss alt DD og Lifecare holder på med av den grunn. Slettes ikke uvanlig i slike aksjer att justeringer må gjøres ..