PHO - Emisjonskurs 76 - Kurs 70

citius
PHO 30.07.2020 kl 10:21 17722

Det er et stort misforhold mellom nylig emisjon på 76 kroner og dagens kurs på ca 70 kroner

Dette vil utlignes og det er derfor gode grunner til at det blir en pen oppside her,
min til emisjonskursen på 76 på kort sikt

Redigert 21.01.2021 kl 08:53 Du må logge inn for å svare
peaf
06.08.2020 kl 07:18 4853

Jeg tror jo det er mye som kommer att påvirke utvikklingen i fremtiden. Under pandemin har kreftdiagnoser minket med 32 %.
Da folk har vart redd før att oppsøke vård, da mange av vårdpersonalen har blitt smittet. Det kommer att vise seg med betydligt
større pågang til sykehus og leger nu efterpå. Med flere alvorligt syke da de kommt før sent til behandling. Og vi vet jo att
myndigheter reden ser på vilke tiltak som må til før att undvike sånne alvorlige følger av en pandemi.

Tror nok kongressen ser på andre måter att styre vården i USA en bare gjenom refusjoner og FDA godkjenninger. Det kommer
nok derektiver som styr vården til mer ønsket behandlingsform. Der bland annet alt som kan utføres polikliniskt blir ett krav,
da det minker smitterisken. Og minker pressen på sykesenger i krisetider. Det har til og med Schneider fått med seg, og de kommer
nok bruke det for alt det er verdt. Og det er jo noe som og alle scopetilverkere er klar over, som samtlige er overens om att BLC er beste
måte att finne og fjerne kreft på.Og trykket kommer nok øke betydligt på att det blir brukt.

Og i USA er jo det bare Karl Storz flexiscope med cysview som er godkjent, før bruk av turbt polikliniskt. Men i Europa og resten av verden
er det vel fritt frem for alle att bruke, noe fra de andre tilverkerne om de ønsker det. Og det betyr att vi kan komme over i en situvasjon
der scopetilverkerne kan selge sine scope alene. Vilket spar enorme summer før PHO, og kan øke omsettningen betydligt.
Der kan det og vise seg att Ipsen kjøpet og blir gull vert, om mydigheter i Europa vil styre over behandlingen til att bli poliklinisk.
Så eg trur den her corona krisen kan bli den hjelpen de behøvde for att styre over behandlingen til BLC flexiscope.
Og kan det vise seg att de slipper BCG behandling som oppfølgning, så kommer nok Merck med flere att gråte blod.
Men de kan ikke gjøre noe med myndigheter.

Men det blir bare en biinntekt.til Cevira under alle omstendigheter, men det får vi komme tilbake med vid ett senere tilfelle
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
rockpus
06.08.2020 kl 08:33 4603

peaf:

Hva er grunnen til at du nå plutselig er blitt så optimistisk i forhold til det du var som pafo??
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Computum
06.08.2020 kl 10:49 4486

Han innså vel at han tok feil, men syntes det ble vanskelig å vedgå? Eller/og han har nå kjøpt seg opp så mye han ønsker.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
06.08.2020 kl 12:34 4403

Ja noen har glede i att spekulere i andre personer, men det har vel lite allmen interesse. Men en del har ikke andre interessen.
Men forutsettninger før att noe skall skje forandres, og det er rimelig att når man ser det så vil man gjøre andre oppmerksam
på det. Vi vet jo att veteran sykehusen som staten står før driften i stor mån har anskaffet BLC men det er vel mest stive scope.
Men det er vel ett tegn på att staten ser positivt på BLC, og kommer nok att påvirke andre og på ett eller annet sett. De har jo ansatt
en masse personell under corona krisen. Mens andre har permittert.

De har og fått forandret status fra andrerangs, til att ha førsteklassens behandlinger i dag. Og har naturligtvis en positiv innvirknad
på de som ikke har BLC. Og med resultater fra Norden og Tyskland så har de tungtveiende argumenter i møte med myndigheter
og urologer. Og det er jo litt mer en andre farmaselskap som bare har forsknings resultater som ingen har vist noe større intersse før.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Computum
06.08.2020 kl 20:55 4253

"ikke råd til å betale mye på legemidler".

Her dukket det opp litt lesestoff til deg, Somsa:

A new article in Urology Times from August 4 highlights that blue light cystoscopy is linked to cost-savings in bladder cancer detection, noting that "the cost-savings are particularly noteworthy given prior evidence of blue light imaging enhancing the efficacy of diagnostic cystoscopy".

https://photocure.com/news/urologytimes/
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
07.08.2020 kl 05:23 4116

Ja dette er en fin artikkel som bekrefter mange teorier om problemen PHO kjemper mot. De 50.000 mer var pasient koster over
5 år med WLC behandling. Går direkte i lommerne til sykehus og urologer, og de vil de ikke tape. Det er jo medicare som taper
de pengerne, men sitter med små muligheter att gjøre noe med det. Det må ett politiskt beslut til der medicare får makt att
styre behandlinger dit de vil. Vilket eg trur blir litt av konsekvenserne efter pandemin.

Dette er jo noe Schneider burde funnit ut for lenge siden, i steden før att skikke selgere til urologer som ikke har det minste
interesse av att tape penger på BLC. Det er helt sikkert noe som kunde blitt klarert over telefon hvor stor intressen er hos
den enkelte. Men vi ser jo att der staten betaler for behandlingen er interesset sterkt økende, og derfor har eg større tru
på Europa. Der myndigheter kan styre behandlinger dit de vil.
Og vi kan vel ikke forvente noe annet en ett labert resultat nu i Q2 pga corona. Men det ligger liksom i luften att det begynner
skje noe nu de her siste månaderne. Folk må jo få behandlet sin blære kreft før eller senere, og de ser nok problemet nu
med alt efterslep de må ta ta igjen.

Og da kommer jo flexiscope til sin rette, da de spar liggedøgn og narkoseteam og en masse tid som det er ont om.
Og det bør vel gjøre att det blir satt mer fokus på det i USA og. Og som sagt så trur eg scopeselskapen ser sin sjanse og att
påvirke myndigheter nu. Og faktum er att eg trur det kommer signaler att nu er det noe pågang.
Og det skulle bare mangle att en behandling med overlegsne resultater ikke kommer til sin rett en dag.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
citius
07.08.2020 kl 11:55 3929


Det jobbes aktivt med å dekke shorten

Ser at nye ble satt ved område 77

sirkus :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2020 kl 14:59 3819

Where is the Highroller?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2020 kl 15:35 3772

Vil jo tro at Admin røsket tak i brukeren etter x-antall rapporteringer, noe annet vil hvertfall være uhørt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
bravi
07.08.2020 kl 16:58 3695

Slettet bruker skrev Where is the Highroller?
Vet ikke hvor han har blitt av.
Litt synd hvis det er Admin som har blokkert han, var ikke verre enn at såpass må tåles. Dette forumet er ikke Tekinvestor med likes og greier. Synes Highroller traff spikeren godt på hode mange ganger.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
petrol
07.08.2020 kl 18:22 3613

Ja, like barn leker best Bravi.........
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2020 kl 22:13 3469

bravi,
At man er uenig i sak er helt greit, men om du backer opp og mener nevnte skribent traff spikeren på hodet, ja da blir jeg overrasket.
Skribenten gjorde ikke annet enn å utrykke ondsinnet mobbing i 9 av 10 innlegg, mener du virkelig at det er slik vi ønsker det?
Hadde vedkommende utrykt seg slik på Facebook ift Erna eller andre ville han blitt utestengt. Jeg kjenner til personer som har fått 30dg straff der for mindre enn HR skrev.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2020 kl 22:51 3423

Det var jo regelrett løgn, beskyldninger og ubegrunnet sjikane av navngitte personer fyren/dama drev på med. Veldig bra hvis admin ryddet opp i det. Ok å baisse selskap, mobbing er aldri greit.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Computum
08.08.2020 kl 01:20 3302

Jeg var blant de som rapporterte Highroller. Han gikk over streken daglig med sine ubegrunnede beskyldninger om løgn.
Denslags kan du ikke mene at er ok?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
bravi
08.08.2020 kl 09:20 3179

Det jeg mente på var Highrollers kommentarer om sak og selskap, det mener jeg var godt innenfor. Personsjikane, ubegrunnede beskyldninger, løgn osv. liker ikke jeg heller men de delene i Highrollers skriverier var vel svar på tiltale, han ble selv utsatt for mye av det samme.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
08.08.2020 kl 11:43 3070

Ja om man ser på ledelsen så har de vart flinkare att skaffe seg opsjonsinntekter en att skape verdier til aksjonærerne.
Om man bortser fra Cevira inntekter, som heller ikke denne ledelsen eller styret skapt. De som skapte Cevira har fått sparken.
Og om man ser i efterhånd så var jo Hestdal flink med att kjøre studier, som er selve grunnpilaren om man skall overtyge
den medisinske eksperttisen, vilket ser ut att kunne betale seg nu. Når det verkligen er viktigt att kunne dokumentere resultater
i både spart tid og dermed kostnader samt fremføralt bedre behandling.

Mens Schneider i stort sett bare tror det rekker med att satse på markedsføring og flere selgere. Men det har jo vist seg att det
krevs litt mer. Men med flaks så ser det ut att komme en naturlig efterspørsel på en tidseffektiv behandling i kjølvannet efter
korona. Og vi ser jo på Hestdal som hadde skikkelige medisinske kunnskaper, og ligger noen Hestlengder føre Schneider på
den fronten. Han spådde Cevira til en potensiell Block Buster alltså ett salg på over 1 mrd usd i året, og det var bare før USA
og Europa, Kina var ikke i hans tanker da de ofte lage en kopi før i tiden.

Mens selskapet har estimert ca 1,75 mrd i royalty utover milepæler, og endest gud vet hvor lang tid de mener royaltyn strekker
seg. Men eg trur det er to BB markeder med Kina en og USA /Europa en og muligens Tre med resten av verden som en.
Og sjansen før att Cevira blir godkjend og lykkes, der er Asieris og eg enige, Med tyngdpunkt på Asieris. Den er 99,9 % og det
bekrefter fase 2 studien, som viste att 95 % av alle som blev behandlet. Var friske efter 3 mån, i en behandling som sakner
terapuetiska konkurenter. Og det blev konstatert med 99,9 % sikkerhet. Og personligen tror eg att Cevira kommer att omsettes
i Kina i andre halvdel neste år. Da Kineserne gir prioritet til egne selskap i behandlinger der medisin mangler.

Så får eg slå meg til ro med att vete att HPV infeksjoner er det bare Cevira som knekker, mens vaksine forhinder att du får dem.
Men har vist seg alt det blir før dyrt før att vaksinere alle. Og som sagt vi får verkeligen håpe att Cevira penger går til utbytte.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2020 kl 13:21 3048

Bravi - hva annet skrev Highrollers enn at DS kun var en løgner?? Jeg har ikke lest et seriøst innlegg fra Highroller om sak/selskap...
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2020 kl 14:14 3005

Han skrev ikke annet enn at DS, ledelse og styret i selskapet var løgnere og parasitter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Jemo
08.08.2020 kl 14:36 2980

Glem nå Highrollers, disse negative figurene har vi i flere aksjer. På NEL trådene har vi xyz, skipssjefen, hammers mf. og på REC har vi nemi. Har aldri skjønt hva de får ut av å kun være så negative og usmakelige.
Forøvrig takk for alle info som legges ut, jeg leser det med stor nytte👍.
Mine valg er NEL, REC og PHO. Så vil tiden vise om det er rett 📈🚀
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
08.08.2020 kl 15:25 2960

Typislkt focuss att komme drassende med studie godkjent av ett urniversitets sykehus, når han nyligen dømde ut en programvare
som nyligen vart lagt av to universitets sykehus, og godkjent av EUA med siste evaluering som pågår i 9 EU land. Og en sak skall du
ha klart før deg AI er basert på det de ser ikke det de ikke ser. Og WLC behandler den kreften de ikke ser med BCG og det blir densamme
om de trur de ser mer kreft eller ikke. Og 100 % klarer ikke noen, men det kan bli like bra som de beste menskerne.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
focuss
08.08.2020 kl 15:40 2952

peaf
Du er jo så hjelpsom med å legge ut linker til oss som tror på COV på COV tråder så tenkte du ville sette pris på litt hjelp du også. DS fortalte jo også på en kvartals presentasjon at AI var noe de hadde i tankene. Poenget med å bruke AI på BLC tror jeg har langt mindre for seg enn å bruke det på WLC da forbedringspotensialet er størst for WLC
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
focuss
08.08.2020 kl 15:49 2959

Nå synes det jo som om om AI kan forbedre WLC betydelig og de finner jo også CIS enkelt med det. Kan AI basert WLC løfte WLC til grade B som BLC? Og det til en langt mindre kostnad og hvor Olympus scope kan benyttes? Det skjer vel ikke over natta, men tror det er noe å ha i bakhodet når langsiktig potensiale skal vurderes.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
08.08.2020 kl 15:57 2958

Ja nu er vel Schneider ikke noe lovprisande eksempel, han leter fortfarende efter Golden Key som han var enig med deg og LM
var nykkeln til milliardinntekter i Bladder Canser markedet. Uten tvivel har ni tre noe gjemensomt, ni treffer ikke på realiteterne.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
08.08.2020 kl 16:08 2952

Ja focuss førstår ikke att før att vare sikker så må kreften lyse rosa, ende problemet er att infeksjoner og lyser rosa vid bruk av
cysview. Men du kan ikke ta biopser av noe noe du ikke ser før att konstatere att noe er kreft. Og dette kan du heller ikke
dokumentere uten en kombi med BLC og det er ikke gjort. Men det førstår ikke focuss.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
focuss
08.08.2020 kl 16:15 2990

risksøker
Q2 blir spennende. Etter å ha levert 2 skuffende kvartaler på rad så vil ikke en ny skuffelse bli godt mottatt. Skulle likt og visst hvor ABG har sin info fra. Feedback fra psycians høres bare rart ut. Hvilken lege skulle det liksom være??
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
risksøker
08.08.2020 kl 16:27 2968

ABG kommer ikke med udokumentert informasjon, de har et renommé å forsvare er er vel et av de største husene i Norge. Jeg leser psycians som utfører operasjoner eller surveillance.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2020 kl 17:14 2924

I følge den YouTube videoen du la ut tidligere forskes det på å kombinere AI med hexvix/cysview. Det er jo gode nyheter for Pho. Men kanskje ikke så gode nyheter for COV i og med at de desverre ikke greier å henge med i konkurransen...
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2020 kl 17:17 2946

Vi må jo kunne stole mer på hva seriøs forskning tilsier enn vill gjetting fra en anonym forumskribent som helt klart angrer på at han/hun solgte
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
focuss
08.08.2020 kl 17:19 2953

Jeg tror det er mest sannsynlig at det er noe Schneider har visket i øret til analytikeren i forbindelse med gjennomføring av emisjonen. Dessverre så er ikke DS til å stole på i flg Peab.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
focuss
08.08.2020 kl 17:21 3002

Videoen dreide seg om WLC+AI
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
08.08.2020 kl 17:32 3004

Ja nu var det jo en trio eg nemde de Golden Key kids Schneider Focuss oo LM i nemd ordning, der kan det komme de mest utrolige utsagn.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
focuss
08.08.2020 kl 17:42 3000

peaf
Kan ikke du slutte å legge ord i min munn som jeg ikke har sagt. DS har sagt at refusjon er Golden Key. Nå har jo tiden vist at så langt har det ikke engang hjulpet å få refusjon for å få sving på salget.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2020 kl 17:49 3000

Se den på nytt og få med deg slutten!
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.08.2020 kl 18:02 2994

Eremittkreps,
Du har selvsagt helt rett i det du skriver.

https://www.youtube.com/watch?v=mtkB4zJOjRg&has_verified=1&fbclid=IwAR3M9i4o_sGpYRojrBaIwY0uclkVOZ6Xw-wN-NnBXw6ZQaAO4w5AWPo4Bnc&noapp=1&app=desktop
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
peaf
09.08.2020 kl 13:46 2632

Ja det er jo litt spesielt med Cevira de har ikke noen kjent konkurranse, og ligger i en prisklasse på produktet. Som gjør det
nesten umuligt att produsere noe billigare, og resultatet av behandlingen gjør 95 % av pasienterne friske. Det er resultater i
verdensklasse, det er nesten umuligt att kunne presentere en verknad av en mediisin på de nivåerne.

Og når man snakker om brist på patologer, så kan Ceviras inntåg på markedet utgjøre store forandringer. I steden før att kvinner
skall gå årevis til kontroll og ta vevsprøver. Så får de en 10 min behandling med Cevira, og tre mån senere når de kommer tilbaks
er cellforendringerne vekke hos 95 % av dem. Og bare de regelbundne kontrollerne med vevsprøver de slipper spar inn hele
kostnaden. Og før att ikke tale om de psykiske førdelerne med att vete de er friske igjen.

Og eg skulle tru att om Cevira blir brukt fullt ut, så kommer det att spare gynekologer og patologer nærmere 15 - 20 mil besøk
og medfølgende vevsprøver i året. Bare i USA og Europa. Er det undre på att Asieris ordner all finansiering privat.
Mye større suksessoppskrift en det skall man lete lenge efter.

Skall vel tru att bortfallet av alle de vevsprøverne, frigjør nærmere 10 000 patologer til andre oppgaver.
Og når man ser på COV som konkurenterene til dykker opp som padde hatter, der det er enkle produkter att konkurrere med.
Og andre Norske Farma selskap som bare har vidlyftige drømmer att komme med. Det finns ingen merk mine ord ingen som er
i nærheten av att konkurrere med Ceviras resultater, Ikke ens Oxofigo fra Algeta var i nærheten.

Dette er bare ett litet tips fra min side, men eg tror de som lest innlegget kommer att huske det en dag.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
sokaratest
09.08.2020 kl 13:58 2636

Peaf - når tror du avklaring om de medisinske resultatene er endelig avklart og full implementering kan starte ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
bravi
09.08.2020 kl 14:19 2637

Ja hyggelig hvis Cevira slår til, det høres iallefall sannsynlig ut at dette kan gå veien. Lurer på hvor stor andel Cevira bidrar med i kursmålene som er kommet (siste var vel på 150 kr).

Q2 blir spennende, det er innformert at det vil bli dårlige tall for Cysview, da må det komme noe nyheter og/ eller noe fra Cevira for å unngå et kursfall. Erfaringen fra nesten alle tidligere Q presentasjoner er kursfall i etterkant. Vil det bli slik denne gangen også?
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare
focuss
09.08.2020 kl 14:41 2608

Peaf
Ja det vil være fint om Asieris lykkes med Cevira, men de skal jo ha bra suksess før det blir noe penger å snakke om for PHO. Når du mener at Cevira representerer en trussel for COV så er det å dra det langt over grensen til det fullstendig useriøse. Med det synet du har på Cevira så må man stille spørsmål med hva alle biotech selskapene som vurderte partnerskap med PHO ikke forsto. Flere var jo i grundige due dilligence prosesser, men resultatet ble at ingen av de ville ha det. Peaf og husk en ting. Du kan ikke klandre meg for din manglende suksess i aksjemarkedet. Den manglende suksessen er kun et resultat av dine egne analyser.
Redigert 21.01.2021 kl 07:18 Du må logge inn for å svare