NTS. Hvor går veien videre ?

milk
NTS 27.08.2020 kl 19:04 63756

NTS består nå av en rekke forskjellige selskap som gjør de totalitær i sektoren. De er størst på båt,service og fraktsektoren. Eierandelene tatt i betrakting! Fusjoneringen med Frøy gruppen,gjør at de har eierandeler i NRS. Et av de selskapene som leverte meget gode tall ved Q2. Ice F Farm stormer frem på Island... Jeg tror NTS går under radaren til de fleste hus og analytikere. En reprising av selskapet vil komme. Blir spennende å se Q2 resultatene og guidingen videre. Kommer 01.09.
Redigert 21.01.2021 kl 04:14 Du må logge inn for å svare
Bennyfyfasan
07.06.2022 kl 21:15 2158

Personlig kjøper jeg LSG på vei ned. Ingen vet hvor bunnen er, men snittet mitt ser ut til å ende på ett meget behagelig nivå. Vi ser nok 20kr+ i kursen om ikke mange mnd
mofs
07.06.2022 kl 22:38 2167

Hvor skal dine 20+ komme fra Benny. I 2017 genererte LSG ca. 2 mrd. i fri kontantstrøm. I dag genererer selskapet 2,3 mrd. med priser som er gangbusters. Ingen voldsom vekst spør du meg. Å dollar-cost average seg ned i en aksje, er jo også en strategi, men jeg vet ikke helt jeg. Synes ikke det høres intuitivt klokt ut.
Bennyfyfasan
07.06.2022 kl 23:07 2223

Nå gidder ikke jeg sammenligne årene bakover for alle oppdrettsselskapene - feks tilbake til 2017. Det sier meg lite eller ingenting, men....

Det har skjedd ting i det korte bilde - LSG innfridde ikke forventningene. Det vil de neppe gjøre for Q2 heller, men det som har skjedd samtidig er at både laksepriser og hvitfisk er betalt LANGT over normalen. Den frie kontantstrømmen - som du nå fokuserer på kommer til å bli langt over forventninger, og da er det best å være i det selskapet som har skuffet - og blitt straffet. LSG reiser seg igjen, og nesten 90kr tror jeg vi vil se iløpet av 3-6mnd. Det er nesten 30% avkastning

Det er lurt å kjøpe over noen dager når man skal investere den typen beløp jeg skal ha inn i laks igjen. Det er helt vanlig når man ønsker å sikre seg en gjennomsnittspris. Slik sikrer jeg også gevinst - ikke alt på en gang.

Vent å se Milk\Mofs....
Redigert 07.06.2022 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
mofs
07.06.2022 kl 23:16 2212

Jeg kommenterer dine innlegg Ibyx i beste mening. Jeg vil ikke regne på din parade eller drite deg ut. Jeg aner at du har potensiale som investor. Du behersker relativ verdivurdering og er kapabel til å spotte ineffisiens i markedet. Det er ingen dårlig egenskap. Mange kommer ikke så langt som deg. Likevel leser jeg ut av dine kommentarer at du mangler noen tools i beltet for å være fullt rustet. Du har åpenbart hodet på rett plass, og har uten tvil mulighet til å utvikle deg som investor. Jeg håper du tar mine innspill som læringspunkter. Om jeg blant annet får deg til å google discounted cash flow analysis, og gjør deg intelektuelt nyskjerrig på å lære nye ting, så synes jeg at jeg har lykkes. Du roter fortsatt litt når du sammenligner fisk, kjøtt og olje i et makroperspektiv, men jeg tilskriver dette som dels mangel på erfaring, og dels mangel på kunnskap. Dette vil du finne ut av etterhvert som markedet utvikler seg framover. Børsen stiller nye priser dag for dag, så det trenger du ikke være redd for.

Uansett, du stilte meg et interessant spørsmål: hvor mye må sjømatindeksen falle før du finner den interessant? Det har jeg ikke tenkt så mye på enda, fordi det er åpenbart at risk/reward er dårlig akkurat nå. Jeg tror jeg har formidlet at jeg er hold på kvalitet i sektoren. Likevel; spørsmålet ditt er interessant, og før eller siden vil jeg antakelig måtte ta stilling til det. Vi får se om det dukker opp noen interessante cases med tid og stunder.
mofs
07.06.2022 kl 23:47 2195

Milk chillern i kveld Benny, så du har bare meg. Om du skal vente på q3 tallene i LSG så har du helt til oktober til å dollar cost average deg ned.
mofs
08.06.2022 kl 23:11 2065

milk skrev Innlegget er slettet
LSG videre ned i dag. Benny får kjøpt billigere. Bra for han med en target på 90 kr.. Jeg skjønner ikke helt hvorfor investorer vil vøre villig til å kjøpe LSG til en P/E ratio på snaue 20, men han om det.
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 09:02 1954

milk skrev Innlegget er slettet
Gå tilbake i din egen historikk å se. Du tippet slakt av selskapet så sent som april 2021 (Det samme som om verdiene stort sett er tapt for oss småaksjonærer). Da så de investorene som har peiling på næringa at GSF var det beste caset for å tjene mye på kort sikt. Du anbefalte mot å investere i GSF - hardnakket. Du tok feil, det viser historien. Det var til og med ett bedre case enn NTS som ble oppkjøpt og hvor det var en budrunde som blåste opp verdiene. Du så ikke lenger enn Carnegie som er blitt helt stille. Du glimret med ditt fravær i GSF trådene som du var så aktiv i når kursen var nede....det viser hva du er laget av.

Du bruker den andre profilen din til å dra meg inn gang på gang.

milk
15.04.2021 kl 18:52
4966
Veldig så mye du vet Benny" Det vil ta år før GSF greier å hente seg inn.. Jeg "tipper" på at det blir slakt av hele selskapet... Ingen vil fusjonere eller konsolidere med et selskap som er vanskjøttet til de grader. Vi får se hva kreditorene sier i September når de rentebetingende gjeldsbrevene skal etterfris. Jeg tror det blir stygt. I kjølvannet av det som skjer nå, så vil mange rømme skuta. Det gjør ikke situasjonen bedre . Kanskje Røkke griper etter "storpængboka" å kjøper hele kostebinderiet ... :-D

---------------------------

Ikke kritiser meg for å være opptatt av deg. Du drar meg inn med din andre profil - derfor er vi i denne diskusjonen her. Samme mønster som tidligere. Du igler opp, jeg svarer - du klager.

mofs
06.06.2022 kl 23:09
408
Du er i slag i dag Milk. På aggregert nivå utgjør utbytte 80-90 % av avkastningen sett i et lengre perspektiv. Det viser seg også at det å investere i dividende-vekst slår det å investere i selskaper med høye men stagnerende dividender med god margin. Dette er naturlig; for på den måten kan du fange flere out-perform faktorer som value, vekst og størrelse. Jeg husker at jeg som ung mann leste et paper om dividende investering fra velrenomerte Tweedy Browne and partners Den er kortfattet og en nytelse å lese. Paperet gir deg svar på alt du lurer, og hvis flere investorer hadde lest dette, så ville flere blitt like rik som deg Milk - the SUV driver. Hva sier Benny? - Han som mener at kortsiktig volatitlitet er den eneste måten å tjene penger på i markedet.
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 09:09 2001

Dette blir historien som gjentar seg. Det er de samme advarslene som når man gikk inn i GSF. Bare vent å se hvem som ler sist.

Kan godt hende LSG skal ned til 60kr. Da vil jeg ha ett snitt på ca 65kr med strategien jeg kjører nå. Har bestemt meg for å stoppe på 60kr, går den dypere får den gjøre det. Iløpet av høsten ser vi nok 90 ish kr. Da er det nok stille fra deg.
mofs
09.06.2022 kl 10:06 1985

Benny, alle kan dra fram fingeren og finne på tall. Om du skal få solgt LSG til 90 kr.-, så tilsvarer det en P/E-ratio på snaue 20. Dette betyr at invesorfelleskapet må utvise en helt annen "animal spirits", enn det gjør i dag. For det første er du avhengig at markedets breakeven inflation rate kommer ned. Dette kan skje. Den er ned en halv prosent på bare en måned, noe som blant annet har gitt den rentefølsomme Nasdaq.indeksen et lite byks. Du trenger definitivt mer av dette for å mane fram animal spirits. Sentimentet rundt dyre levekostnader er verre å få gjort noe med i det korte bilde og går nok ikke ned like fort som langsiktige inflasjonsforventninger. Jeg betaler dobbelt så mye formueskatt som i fjor. Renta går opp, og stjeler mer av folks forbruk. Bensinpriser har doblet seg på to år. Stromprisene er høye, og det er lite vann i magasinet. I bakgrunnen lurer Putin, og Europas energiforsyning er ikke sikret før vinteren. Samlet sett bidrar alt dette til at det blir mindre penger blant folk til å kjøpe "stuff": nye biler, mobiltelefoner, god mat og alt mellom himmel og jord, inkludert aksjer. Den intelligente investor er ikke villig til å kjope noe til høye multipler, selv de ulike segmentene befinner seg i en syklisk peak. Så jeg gjentar spørsmålet Benny: hvor skal dine 20 kr.- komme fra. Jeg synes det er mye mer sannsynlig at LSG fortsetter å handles på rundt 14, eller litt mindre, slik som i dag. Får LSG forward earnings på rundt 5 kr.-, så får du svaret. Det blir ikke 90 med min matte.
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 11:05 1985

Vi får nok en korreksjon i aksjemarkedet på generelt grunnlag. Det tar jeg ikke inn i noen beregning siden det vil være likt for alle - og forbigående. Den svartmalingen du kommer med av verdensbilde tror ikke jeg påvirker mat. Pandemien viste at selv med TOTAL nedstenging av restaurant markedet levde laks i beste velgående som den mest lønnsomme matproduksjonen i Europa. Det vil fortsette selv med uro i verden - mat må man ha, og i motsetning til det folk tror er ikke laks veldig dyrt.

Uro i verden vil føre til svak krone mot dollar og Euro. Dvs en stor fordel for eksportrettet industri. LSG nyter fordeler både innen hvitfisk og rødt. Etterhvert plukker foredling inn etterslepet på prisene. Det har svekket resultatet på kort sikt for LSG.

Når det gjelder multiplier er ikke det noe du kan sette som fasit frem i tid med bakgrunn av at du ikke vet noe om resultatene frem i tid. Følger du den tankegangen blindt misser du neste tog også - og ikke bare GSF ;-)
mofs
09.06.2022 kl 11:41 1970

Du sier vi ikke vet noe om resultatene fram i tid. Det har du helt rett i. Jeg har ikke peiling på resultatene til LSG i 2030, men når det gjelder resultatene noen måneder fram i tid, så begrenser utfallsrommet seg betydelig. Jeg tror som deg på at sjømat vil klare seg godt gjennom syklen, og er hold på sektoren, men du er framoverlent og tror på reprising. Virker litt rart når du i svaret argumenterer for et bearmarket, men, men ... Og så argumenter du med at et kronefall skal drive kursene. Lurer på hvor mye krona skal falle for at ditt scenario på 90 til høsten skal slå til? - krona til 13 euro eller noe i den duren. Hmmm, du har tidligere brukt ord som "tynn suppe". Ja, ja, da er det kanskje mindre sjanse for at du setter noe i halsen.
ibyx
09.06.2022 kl 11:59 1970

Hvem er det som kjører denne syklen så stødig og forutsigbart da, i et jevnt bølgende landskap så langt øyet kan skue? Kan det være landskapet som kjører syklen? Men hvem eier og kontrollerer landskapet da? Er det bøndene? Nei. Det må være den usynlige godseieren! 🤔😂
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 12:05 1969

Nå kverulerer du bare. Jeg sier ikke at krona skal svekke seg ytterligere - men den er svak - og den forblir svak mot de store valutaene. Jeg snakker om LSG om resultatet resten av året - du kan ikke regne på multipliern frem i tid rett etter de har skuffet. Det er det som er poenget - å kjøpe noe FØR resultatene er snudd. Å finne ett case man tror på skal bli bedre - som i GSF - som GOGL - som vil skje i FRO og som vil skje i LSG.

Du får fortsette å se på historie - som du gjorde i GSF. Så får jeg fortsette i se fremover.

Vi får se hvem som har tynn suppe når året er omme ;-)
mofs
09.06.2022 kl 12:34 1950

Jeg kverulerer ikke Benny. Vi er uenig, og jeg kommer rett og slett med motargumenter som svekker din tese. Dette må du tåle. Ja, jeg ser på historien. Jeg klarer ikke å se at LSG har noen historie på å vokse den frie kontantstrømmen dramatisk de siste 5 årene. Det er selvsagt godt mulig vi får en turnaround til høsten som du hevder, men da må mye positivt skje. Prisene er nødt til å holde seg vedvarende høye. En må ha kostnadskontroll, så marginene holder seg. Selskapet er også nødt til å heve produksjonen betydelig, samtidig som kapitalutgifter holder seg på dagens nivåer. Noe som er en iboende selvmotsigelse. I tillegg må animal spirits komme tilbake i markedet. Mirakler kan selvsagt skje, men oddsen er høy.
ibyx
09.06.2022 kl 12:38 1952

Siden dette er en NTS tråd vil jeg bare få meddele dette:

Økning i kontantvederlaget i det frivillige tilbudet for NTS etter utbytte på NOK 20 fra SalMar. Oppdatering om gjennomføringsbetingelsene etter den foreslåtte fusjonen med NRS

https://newsweb.oslobors.no/message/564432
ibyx
09.06.2022 kl 14:57 1947

Bennyfyfasan skrev Innlegget er slettet
Akkurat det med at LSG nettopp var betydelig høyere priset sliter jeg litt med å forstå at alle disse «verktøyene», eller multiplene, evner å gi svar på, bortsett fra i ettertid kanskje?
Kanskje det rett og slett skyldes handlinger til større aktører som baserer seg på til dels helt andre parametre?
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 15:01 1963

Det kan være inndekning av short etc,

MEN

Det vil ta lengre tid før en som videreforedler klarer å innhente full effekt av høyere priser. Det fine med LSG er at de nå har mange ben å stå på - men det er heller ikke problemfritt.

Mange seriøse meglerhus har 90kr+ på LSG. De kan også regne.
ibyx
09.06.2022 kl 15:14 1966

Inndekning av short? Hvordan klarer man det uten «gode venner»? Altså å presse ned kursen uten å *øke* shorten?
En av de beste vennene var vel LSG selv som valgte å overfokusere på utfordringer nedstrøms framfor å framheve at resultat totalt var svært sterkt?
Kan være vanskelig å skjønne hvordan denne «finansøkologien» fungerer.
Kilopriser får vi ifra SSB. Den kan brukes til så mangt.
Redigert 09.06.2022 kl 15:17 Du må logge inn for å svare
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 15:32 1967

Jeg tenkte den korte toppen på nesten 90kr. Den er mest suspekt på nåværende tidspunkt.

Presset ned er sesong + forventning om alle mulige utfordringer mellom himmel og jord
mofs
09.06.2022 kl 20:32 1919

Teknisk analyse er ikke noe jeg til vanlig driver med, men hvis du ser på LSG charteret, så er det vanskelig å ikke se trippel topp formasjonen. Når den siste toppen ikke holder. så sendes ofte aksjen dramatisk nedover, ofte drevet av tradere som shorter i bøtter og spann. Når aksjen beveger seg nedover mot motstandsnivåer, som jeg leser ligger rundt 68 kr,- så dekker shorterne seg inn, salgstrykket svekkes og aksjen får en liten bounce. I bear-markets er disse små sprettene oppover ofte dead cat bounces, fordi markedet liker å teste motstandsnivået på nytt igjen. Brytes motstanden på 68, så er det lite motstand å spore før du beveger deg ned mot 40 kr. Basert på fundamentale forhold, tror jeg ikke på dramatiske kursbevegelser verken opp eller ned i LSG. Sjømat gjør det for bra for at vi får se 40 tallet i LSG på langvarig basis, men selskapet gjør det heller ikke så bra at den fortjener å se 90 tallet. Markedet har allerede gitt oss svaret på dette. Om sentimentet blir svakere, så er det ikke unormalt at markedet gir selskapet en P/E-ratio på 12, og vice versa om sentimentet styrkes, så kan vi se en P/E-ratio på 16. Om LSG tjener en femmer per aksje i 2022, så får du en trading range mellom 60 og 80. Jeg tror den vil etablere seg i nedre del av dette intervallet. LSG produserer rett og slett for svak vekst i fri kontantstrøm til å handles vedvarende på multipler opp mot 20. For at dette skal skje må selskapet levere en årlige vekst i fri kontantstrøm på over 10 % og hvis du sjekker tallene, er LSG langt unna. LSG har ikke den samme kvaliteten som Novo Nordisk, Microsoft og Amazon. Jeg sier ikke dette for å være slem. Det er rett og slett bare sånn verden er.
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 22:06 1763

milk skrev Innlegget er slettet
Du lyver om du sier du kjøpte GSF på 70kr. Vi har hatt for mange trefninger til det - hvor du har rakket ned på GSF. Finn en post som ikke er redigert som du sier du kjøpte på 70kr....aldri i verden! Så sent som april 21....Du har urent trav her.

Godt å vite når man ellers ser hva du skriver. Hva annet lyver du om?

----------------------------------------

milk
23.01.2022 kl 06:37
8777
Jeg har ikke endret mening ang styret. Jeg er sterkt kritisk til deler av det sittende styret. Jeg har kun vurdert å gå inn i GSF. Er slett ikke sikker.... Jeg synes du burde være mer ydmyk. Du som har hausset og prøvd å lurt aksjonærer helt siden GSF lå på 140 Kr!!!!

---------------------------

Bennyfyfasan
23.01.2022 kl 13:50
8598
milk skrev
Jeg har ikke endret mening ang styret. Jeg er sterkt kritisk til deler av det sittende styret. Jeg h..
Jeg har gått inn og ut av GSF og andre aksjer - og vært ærlig på det. Den dyreste GSF aksjen jeg har eid er 110kr. Jeg har ikke annet enn vært ærlig om mine disposisjoner - og truffet rimelig bra på kjøpsanbefalinger det siste 1,5 årene. Jeg har anbefalt kjøp på de siste bunnene - og det har jeg selv tjent sykt på. GSF er ikke en aksje man sitter i, man følger syklusene. Den diskusjonen har vi hatt før!

Jeg er heller ikke positiv til mer enn 1-2 stk i gsf styret - men nå er det positive ting på gang igjen, og da skal man eie den i en PERIODE.
Redigert 11.06.2022 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
mofs
09.06.2022 kl 22:26 1880

Bennyfyfasan skrev Innlegget er slettet
Fallet er ikke rart. Det skjer ofte etter en trippel topp, hvorfor vet jeg ikke. Kanskje det er fordi ingen tør å gutse lenger. Nå er vel saken den at Milk allerede er inne i LSG med en kjøpspris på 35 kroner om vi skal tro han. Det virker sannferdig på meg. Jeg kan derimot forsikre deg om at LSG ikke ligger på kjøpslista mi. Jeg har tidligere sagt at jeg liker risk/reward i cloud basert software, og jeg må si jeg liker Salesforce og Servicenow mer og mer. I Salesforce er det nå 100 % opp til min fair value estimate. Utbyttene er på konto nå, så du skal se jeg gjør et kjøp snart. Jeg merker meg at når du slipper opp for argumenter, så går du til personangrep.
Bennyfyfasan
09.06.2022 kl 22:34 1878

Han/du har ikke LSG på 35kr....har tatt han/deg i løgn nå angående GSF på 70kr. Kan ikke bli klarere.

Litt morsomt den 4X også i NTS....han røper seg litt angående innganger også der når han/du prater med andre enn meg her inne....løgn der også



:-)
ibyx
09.06.2022 kl 23:07 1859

Ja dette ga jo litt mening. Har solgt mine LSG med en knapp prosent tap. Kommer ikke til å kjøpe uten noen triggere slik det er nå uten av prisen nærmer seg 65 eller lavere. Sterk trading update fra sammenlignbart selskap i forkant av LSGs update kan være en kjøpstrigger. Solgte også AUSS. Mente den var bedre, men den stamper også. Den har jo hatt litt bedre moment og «løsrevet» seg litt fra LSG, men når «været blir dårlig», blir det liksom landligge der også. Litt større tap der dessverre. Men litt utbytte i LSG kompenserer. Følge med. Har faktisk større tro på GSF, selv om den har gått mye i våres. Høye laksepriser er selvsagt svært viktig der. Ellers virker det jo som de har klart å snu seg til det bedre slik at laksepris alene ikke er grunn til hele kursoppgangen, men også bedre drift. Ristet av seg 0,5%+ shorten har de også. Måtte ha litt VÅR idag da selv om det strengt talt er sommer nå. Det skal nok straffe seg imorgen.. 😂
Redigert 09.06.2022 kl 23:17 Du må logge inn for å svare
mofs
09.06.2022 kl 23:09 1866

Jeg kan ikke svare for andre, men jeg håper ikke folk driver og lyver for å stille seg selv i et bedre lys. Er også skeptisk til folk som bare gjør perfekte trades, men husk det går begge veier Benny. Om din LSG-trade ikke fungerer, så håper jeg du er moden nok til å eie feilgrepet. Det er sånn en lærer. Nå har jeg selv gjort mange feil i aksjemarkdet de siste 30 årene. Noe annet ville vært rart. Tabbene mine kan sentreres rundt samme tema: manglende bransjekunnskap, hybris og dårlig analysearbeid. Jeg ser mange svakheter i dine LSG-analyser Benny. Du er en Peter Lynch investor som leter etter turnarounds i markedet, så langt så bra, men så begynner dine biaser å lure deg selv. Du hadde flaks med at GSF begynte å levere gode resultater etter mange år med dårlig drift, men ble driften egentlig så mye bedre eller var det prisene som gikk opp? Du mener det samme skal skje i LSG, men det er slett ikke sikkert, for prisene er allerede på topp og de driftsforbedringene du mener ligger i kjømda er veldig opake. Det er slettes ikke sikkert du får en reprise. Husk at oppfølgerfilmen sjelden blir like god. Du har også manglende bottom-up analyser, og virker ikke å ha peiling på hva selskapet egentlig er verdt. Jeg kan fortelle deg at det ikke er 90, til det leverer ikke selskapet resultater som er konsistente og gode over tid. En god blanding av hybris, biases og manglende analysearbeid her altså. Lykke til sier jeg bare.
ibyx
09.06.2022 kl 23:36 1847

Sorry at jeg bryter litt inn her. Det er mulig GSF har gått for mye for raskt (dog korrigert 8-10%). Men de sliter jo ikke med «nedstrøms» og en ledelse som «gnir det inn». (På godt og vondt der i LSG). Om «prisene allerede er på topp» er ikke sikkert, og det er stor forskjell på LSG og GSF om så er tilfellet, har vi skjønt.
SSB melder 95,88kr idag. 110 kroner vil være bedre for GSF, også for LSG, men ikke i samme grad pga «nedstrøms».
Bennyfyfasan
10.06.2022 kl 00:20 1836

Jeg hadde ikke flaks. Jeg fulgte caset med GSF lenge - og argumenterte godt for det. Jeg fikk tyn og sto på mitt. Gikk inn og ut og var åpen om det NÅR jeg gjorde det - og det har jeg vært nå og som jeg er ute av GSF.

Jeg hadde ganske mye innsideinfo i GSF. Milk/du gjorde narr av det, men det bryr jeg meg lite om. Jeg vet prisene tidlig i uka for uka etter siden jeg har gode kontakter i flere selskap som selger laks i midtuka. Jeg følger årshjulet med mine investeringer i sykliske næringer - og egentlig bør jeg ikke eie laks nå, men dette er et spesielt år.

Jeg er ca i break even med dagens kurs i LSG. I morgen er jeg i pluss. Jeg tror ikke jeg selger, og jeg kjøper ikke mer før den går ned mot 65kr - om den gjør det.

Jeg regner på selspkapsverdier, men problemet med det er at vi ikke vet om fremtiden. Det er der de som lykkes skilles fra de som ikke lykkes i like stor grad med å forrente pengene. Det gjelder å finne en stygg andunge man har tro på. Jeg tror det snur i LSG, og jeg tror det har snudd ganske mye allerede. Tiden vil vise om det er nok til at du får multipliern til å gå opp ;-)

PS: Akkurat som i Milk profilen forteller du meg hvem jeg er og hvordan jeg investerer. Prater nedlatende om hvordan jeg lykkes....med ord som flaks etc. Det er så lett å gjennomskue :-)

Jeg har 2,5X pengene i GOGL også. Det var også flaks? Går litt gal vei nå, men er fortsatt på 2,5X....bare flaks.....
ibyx
10.06.2022 kl 00:34 1841

Det blir uansett ikke *grusomt* på kjøpe LSg til 69kr.
Er jo ikke tech heller da.
Men bankrenter i bankfunding blir fort bedre?
Selv med utbytte?
Fundingpartner gir renter på 11,5% for de mest utsatte lån nå.
milk
17.06.2022 kl 19:57 1848

Kjendis tungt fond slår til igjen på sjømat........ Tell me about it :-D