QFUEL-- Skive åpner neste uke... får vi dobling av kursen
Ja , leder var veldig klar i sin uttalelse i siste presentasjon, Skive åpner i løpet av 2 uker.
Dette betyr att fabrikken åpner denne uken.
Grunnen til att eg er sikker på dette skjer , er att Artic gikk ut med kursmål 125,- forrige.
De har nok gjort grundig sjekk og fått klar beskjed om att dette blir realitet.
Med den interessen det nå er for å investere i selskapet, tror jeg vi får en sterk oppgang når meldingen kommer.
Får vi en dobling av kursen på 1 uke ??
Dette betyr att fabrikken åpner denne uken.
Grunnen til att eg er sikker på dette skjer , er att Artic gikk ut med kursmål 125,- forrige.
De har nok gjort grundig sjekk og fått klar beskjed om att dette blir realitet.
Med den interessen det nå er for å investere i selskapet, tror jeg vi får en sterk oppgang når meldingen kommer.
Får vi en dobling av kursen på 1 uke ??
Redigert 21.01.2021 kl 09:05
Du må logge inn for å svare
rischioso
08.09.2020 kl 12:21
1642
Det var et svar på spørsmålet om et tenkt emisjonsnivå sett opp i mot dagens kurs hvor snittet de siste 3 måneder er langt lavere.
Hva som blir virkeligheten gjenstår og se, men man burde ta innover seg at selskapet nå prises til 8 milliarder noe som er skyhøyt for et case som ikke tjener ei krone og som ikke har bevist at de vil kunne tjene.
Så får den enkelte selv bestemme hva man er villig til å gjøre, men igjen ingenting vokser inn i himmelen og markedet vil ikke ta lett på eventuelle nye utfordringer, forsinkelser eller annet hvor det fortsatt blir med praten som det har vært i veldig lang tid - når det ligger så vanvittige forventninger i bunn så må selskapet levere for hvis ikke så kan det bli veldig stygt. Det er en realitet alle og enhver bør ha i bakhodet pesielt i disse svært euforiske tider ... :)
Hva som blir virkeligheten gjenstår og se, men man burde ta innover seg at selskapet nå prises til 8 milliarder noe som er skyhøyt for et case som ikke tjener ei krone og som ikke har bevist at de vil kunne tjene.
Så får den enkelte selv bestemme hva man er villig til å gjøre, men igjen ingenting vokser inn i himmelen og markedet vil ikke ta lett på eventuelle nye utfordringer, forsinkelser eller annet hvor det fortsatt blir med praten som det har vært i veldig lang tid - når det ligger så vanvittige forventninger i bunn så må selskapet levere for hvis ikke så kan det bli veldig stygt. Det er en realitet alle og enhver bør ha i bakhodet pesielt i disse svært euforiske tider ... :)
Redigert 08.09.2020 kl 12:35
Korporalen
08.09.2020 kl 14:25
1432
...men disse "problemene" og forsinkelsene er da ikke noe nytt? Da sikter jeg til hvordan oljebransjen har fungert de siste 50 årene.. Her finner man felt, legger en plan, starter prosjektet, blir 6 måneder forsinket, så 12 måneder forsinket, deretter 18 måneder forsinket, men når prosjketet omsider er i mål så sviver det som planlagt - nettopp fordi man har tatt tiden til hjelp! Ingenting er mer risikabelt enn prosjkter som er drevet av frister!
Redigert 08.09.2020 kl 14:26