reveneven
20.09.2020 kl 18:10
4943
Går under radaren om dagen denne og BWLPG. Lite oppmerksomhet i dagens marked preget av ESG eufori. Selskapene tjener ekstremt mye penger med dagens rater som legges rett på balansen. Avance kun priset til 40% av dagens balanse og har en EPS på 14 kr i året med dagens rater. Kursen står i 23. Uforståelig, men fint for oss som kan laste opp på disse nivåene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
18.09.2020 kl 22:19
5504
Shortposisjon økt litt igjen ref 17.9 https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/BMG067231032
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN skrev Artig å følge Avance og BW LPG teknisk er de like,
-1% TCE $43k/d
Suss
Suss
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
16.09.2020 kl 14:23
6340
RGTBJØRN skrev Hannis er nok bra betalt for å fortelle dette
Artig å følge Avance og BW LPG teknisk er de like,
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
16.09.2020 kl 14:21
6349
Hannis er nok bra betalt for å fortelle dette
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
16.09.2020 kl 14:20
6342
Ser ut som at LPG skal nok en runde ned ja som jeg tenkte. Man vet aldri men skulle ikke forundre meg om at den skal ned til 18-19 igjen
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Får Hannis 50 prosent rett i sin forward skal en ikke eie Avance.
Ratene kan trolig bare gå nedover herfra.
Når folk har 4 kr / aksjen på noen få dager gevinstsikres det selvsagt
Ratene kan trolig bare gå nedover herfra.
Når folk har 4 kr / aksjen på noen få dager gevinstsikres det selvsagt
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Kenevil
16.09.2020 kl 14:13
6353
Enig i at det lukter svidd her.
ingenting er gratis her i verden, spesielt ikke analyser
ingenting er gratis her i verden, spesielt ikke analyser
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
ErikAndtrader
16.09.2020 kl 14:11
6318
Ja. Så litt drøy ut i dag. Så ut som noen umiddelbart dekket seg inn etter fallet på starten i dag. Blir morsomt å se shorteregisteret i morgen. Se hvem som betalte for analysen. Voleon eller susquenna
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Sonatrach
16.09.2020 kl 12:32
6427
Hannisdahl & Cleave er garantert i lomma på de som shorter Avance. Det finnes ikke en eneste gyldig grunn til å komme med en analyse hverken den ene eller andre vegen i dag. Det tyter så mye dritt ut av kjeften til Hannisdahl at jeg foreslår han heller tar en telefon til noen som kan shipping neste gang han skal uttale seg!
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Sonatrach
16.09.2020 kl 12:30
6428
Det skyldes at arbitrasjen ikke tillater mer i rater. Rederne balanserer på en knivsegg. Krever de bittelitt for mye vil traderne kansellere lasten ettersom den da ikke blir profitabel. Jeg er happy om man klarer å ligge på $1,300,000-$1,500,000 pcm over tid. Det gir kjempeinntjening for rederne, samtidig som ikke nok til å gå bananas med nybyggordre.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
ErikAndtrader
16.09.2020 kl 09:57
6647
Klarte nå å få de ned før pareto møte i dag. Tipper alle skvetter opp igjen etter konferansen.
🤞🏼
Og i tillegg. Hvorfor ikke vente med kjøp/salg anbefaling til etter konferansen i dag og i morgen. Etter selskapene har fått belyst fremtiden.
🤞🏼
Og i tillegg. Hvorfor ikke vente med kjøp/salg anbefaling til etter konferansen i dag og i morgen. Etter selskapene har fått belyst fremtiden.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
AudiBMWMercy
16.09.2020 kl 09:57
6640
Han er komiker. Anbefaling kom 1 dag etter deres ukentligrapport som har "Buy" anbefaling på Avance.
https://www.cleaves.no/post/shipping-weekly-37-2020
https://www.cleaves.no/post/shipping-weekly-37-2020
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Uffda.
Joakim Hannisdahl
·
10t
𝗩𝗟𝗚𝗖 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗲𝘀 𝗱𝗼𝘄𝗻𝗴𝗿𝗮𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗦𝗘𝗟𝗟
suss suss
Joakim Hannisdahl
·
10t
𝗩𝗟𝗚𝗖 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗮𝗻𝗶𝗲𝘀 𝗱𝗼𝘄𝗻𝗴𝗿𝗮𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗦𝗘𝗟𝗟
suss suss
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Just me
16.09.2020 kl 09:25
6874
Ja, shorten er ikke dekket inn enda på AVA. Kan ikke være noe annet enn det. Det å komme med salgsanb på en aksje som står 23kr til 22kr er bare tull. Skjønner ikke at han gidder å bruke tid på det engang.
Alle andre meglerhus har kjøpsanbefaling på lpg sektoren.
Ratene er fortsatt på 47K. Regner med at året i snitt havner på 35K i dagrater. Så kan dere regne ut resten.
- Oljeprisen på vei opp igjen
- ratene har vært stabilt høyt i 2 mnd
- utbytte i Q3
- salg av ship
Alle andre meglerhus har kjøpsanbefaling på lpg sektoren.
Ratene er fortsatt på 47K. Regner med at året i snitt havner på 35K i dagrater. Så kan dere regne ut resten.
- Oljeprisen på vei opp igjen
- ratene har vært stabilt høyt i 2 mnd
- utbytte i Q3
- salg av ship
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
mdkInvest
16.09.2020 kl 09:25
6875
Det virker heller ikke til at markedet tror på det han siger !
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
AudiBMWMercy
16.09.2020 kl 06:50
7139
Dummer han igjen? Han virker å bli mindre pålitelig. Gjør to oppdateringer på kort tid og bruker terminologi "near-term" downside. Da kunne han komme med ny oppdatering senere på kort tid dersom market ikke går til hans spådom.
Jeg hadde forventet å lese dypere analisa fra hans rapport, for eksample dry-docking plan og scrapping osv.
Kanskje han er ute etter noe.
Jeg hadde forventet å lese dypere analisa fra hans rapport, for eksample dry-docking plan og scrapping osv.
Kanskje han er ute etter noe.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
ErikAndtrader
16.09.2020 kl 01:23
7270
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Da ble det negradering fra Hannisdhal på avance og bwlpg.
Makan.
https://twitter.com/jhannisdahl/status/1305973153697607681?s=21
Makan.
https://twitter.com/jhannisdahl/status/1305973153697607681?s=21
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Sonatrach
15.09.2020 kl 19:29
7827
Superoptimist skrev For oss ukyndige. Er det mulig å få en konklusjon på dette?
Bonusen med Indialaster er også at skipene ofte blir liggende i "evigheter" innen de får losset. Dvs et mindre antall skip tilgjengelig i markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
sh030158
15.09.2020 kl 19:08
7899
Er der nogen som har regnet på Hannisdahls estimater?
Jeg kan ikke få dem til at stemme ( se Shipping Weekly - side 61.
TCE Revenue:
Q3 Q4
Cleaves 33 22
Steen 42 47
Håber en vil regne med.
Jeg kan ikke få dem til at stemme ( se Shipping Weekly - side 61.
TCE Revenue:
Q3 Q4
Cleaves 33 22
Steen 42 47
Håber en vil regne med.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
reveneven
15.09.2020 kl 17:51
8030
Superoptimist skrev For oss ukyndige. Er det mulig å få en konklusjon på dette?
Økt etterspørsel etter/import av propan og butan fra India. Mer last, flere skip i arbeid, økt aktivitet / utilization og "in the end" høyere rater. Selv om India er bare en del av regnestykket. Arbitrasjen US/East, US produksjon og eksport, Kina etterspørsel + flere andre faktorer påvirker også. Dette er et komplisert marked å analysere, men økt etterspørsel fra India er alltid mer positivt enn alternativet som er lavere etterspørsel.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Superoptimist
15.09.2020 kl 16:15
8177
For oss ukyndige. Er det mulig å få en konklusjon på dette?
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Sonatrach
15.09.2020 kl 13:48
18548
India strammer seg til:
LPG: REBIRTH IN THE MIDDLE EAST 14 September 2020
Term cargo nominations with advanced loading dates and rises in India’s demand lead to healthy East LPG flows. ADNOC announced during the end of the previous week acceptances of October-loading term cargo nominations with no cuts or delays.
To top it off, most lifters are also getting advanced loading dates of up to two weeks. This is similar to the previous month as ADNOC announced acceptances of September-loading term nominations, with lifters getting advanced loading dates of 1-2 weeks ahead of nominated loading dates.
This announcement is not the first stemming from the Middle East as ADNOC’s followed Qatar Petroleum's (QP) acceptance that occurred during the start of September with October-loading term cargoes in line with nominations. These two announcements and another one are expected from Saudi Aramco for October-loading nominations this week, combined with offers of spot cargoes by QP and Kuwait Petroleum Corp. (KPC), indicated the healthy flow of volumes of Middle Eastern cargoes slated for Asia.
According to some traders, ADNOC's acceptance of nominations with advanced loading dates for two consecutive months could lead to healthy stock levels. However, there are concerns whether this influx of Middle Eastern cargoes could lead to an oversupply in Asia. One trader said: “There could be more downward pressure.
While Indian demand is recovering, I heard new Chinese crackers are delayed in starting runs. The oversupplied market would be continuing." However, Indian state-owned refiners like IOC and Bharat Petroleum Corp. have emerged to buy spot LPG for September and October delivery after a two-month lull, following the drawdown of high inventories and as spot prices were more appealing than term contracts. BPCL awarded a tender to buy 44,000 T of an evenly split cargo for October delivery into Visakhapatnam and Haldia at a premium of around USD 28-29 per T to the Saudi Aramco October CP for propane and butane on a CFR basis.
Prior to this purchase, IOC had emerged twice in the spot market for September and October delivery cargoes.
The most recent purchase was for two 44,000 T of evenly split cargoes for delivery over October delivery into Ennore/Haldia and into Vizag/Haldia, done at a premium of USD 30-35 per tonne to Saudi Aramco CP.
Demand typically rises ahead of the Hindu festival of Diwali, which falls on mid-November this year. India's LPG demand had shown a recovery in July, at 2.27 Mn T of up 9.4 per cent from June when it touched the lowest monthly level in a year at 2.075 Mn T, according to data from the country's Petroleum Planning & Analysis Cell.
The demand recovery followed government approval on 8 July to extend provision of free LPG cylinder refills for Pradhan Mantri Ujjwala Yojana beneficiaries. Yet other sources said the easing of port congestion at Indian import terminals, caused by heavy imports in March and April, helped encourage spot imports.
One other reason for the increase in spot imports is that Indian refiners, who have term contracts with Middle Eastern suppliers and traders, are opting for spot over optional term cargoes due to the lower price.
Indian refiners term up to 75-80 per cent of total imports, with the remainder sought on the spot market when demand rises. With the resumption of spot imports from India, the FOB AG propane and butane discounts have narrowed to around USD 15 per T on from the low USD 20s per T around early August. Source: Platts
LPG: REBIRTH IN THE MIDDLE EAST 14 September 2020
Term cargo nominations with advanced loading dates and rises in India’s demand lead to healthy East LPG flows. ADNOC announced during the end of the previous week acceptances of October-loading term cargo nominations with no cuts or delays.
To top it off, most lifters are also getting advanced loading dates of up to two weeks. This is similar to the previous month as ADNOC announced acceptances of September-loading term nominations, with lifters getting advanced loading dates of 1-2 weeks ahead of nominated loading dates.
This announcement is not the first stemming from the Middle East as ADNOC’s followed Qatar Petroleum's (QP) acceptance that occurred during the start of September with October-loading term cargoes in line with nominations. These two announcements and another one are expected from Saudi Aramco for October-loading nominations this week, combined with offers of spot cargoes by QP and Kuwait Petroleum Corp. (KPC), indicated the healthy flow of volumes of Middle Eastern cargoes slated for Asia.
According to some traders, ADNOC's acceptance of nominations with advanced loading dates for two consecutive months could lead to healthy stock levels. However, there are concerns whether this influx of Middle Eastern cargoes could lead to an oversupply in Asia. One trader said: “There could be more downward pressure.
While Indian demand is recovering, I heard new Chinese crackers are delayed in starting runs. The oversupplied market would be continuing." However, Indian state-owned refiners like IOC and Bharat Petroleum Corp. have emerged to buy spot LPG for September and October delivery after a two-month lull, following the drawdown of high inventories and as spot prices were more appealing than term contracts. BPCL awarded a tender to buy 44,000 T of an evenly split cargo for October delivery into Visakhapatnam and Haldia at a premium of around USD 28-29 per T to the Saudi Aramco October CP for propane and butane on a CFR basis.
Prior to this purchase, IOC had emerged twice in the spot market for September and October delivery cargoes.
The most recent purchase was for two 44,000 T of evenly split cargoes for delivery over October delivery into Ennore/Haldia and into Vizag/Haldia, done at a premium of USD 30-35 per tonne to Saudi Aramco CP.
Demand typically rises ahead of the Hindu festival of Diwali, which falls on mid-November this year. India's LPG demand had shown a recovery in July, at 2.27 Mn T of up 9.4 per cent from June when it touched the lowest monthly level in a year at 2.075 Mn T, according to data from the country's Petroleum Planning & Analysis Cell.
The demand recovery followed government approval on 8 July to extend provision of free LPG cylinder refills for Pradhan Mantri Ujjwala Yojana beneficiaries. Yet other sources said the easing of port congestion at Indian import terminals, caused by heavy imports in March and April, helped encourage spot imports.
One other reason for the increase in spot imports is that Indian refiners, who have term contracts with Middle Eastern suppliers and traders, are opting for spot over optional term cargoes due to the lower price.
Indian refiners term up to 75-80 per cent of total imports, with the remainder sought on the spot market when demand rises. With the resumption of spot imports from India, the FOB AG propane and butane discounts have narrowed to around USD 15 per T on from the low USD 20s per T around early August. Source: Platts
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
BIF78
15.09.2020 kl 07:23
18994
Nå ja, jeg glemte at duer gået ud af aktien, longsit… Så skal du jo vinkle alt negativt, det er klart:-)
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Pacino
15.09.2020 kl 00:01
19304
Så hvem skulle eventuelt kjøperen være, ..har PAS noen formening om det også?
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
tuja
14.09.2020 kl 23:22
19455
PAS antyder mulig salg:
In our view this all makes sense, and it sort of gives us the impression that Avance might end up being divested – which again makes all the sense in the world given how the stock trades at a ~60% discount to a NAV that was proven with the sale of one vintage ship earlier in the summer - and a H2’20 P/E annualized P/E ratio of 3x
In our view this all makes sense, and it sort of gives us the impression that Avance might end up being divested – which again makes all the sense in the world given how the stock trades at a ~60% discount to a NAV that was proven with the sale of one vintage ship earlier in the summer - and a H2’20 P/E annualized P/E ratio of 3x
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
reveneven
14.09.2020 kl 22:19
19623
FFAs for desember opp 5% i kveld til $52/t noe som tilsvarer godt over usd 40.000/dag tce
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
jess23
14.09.2020 kl 22:19
19635
Baltic LPG futures ser ut til å stige igjen. Okt,nov og des et bra steg opp foreløpig. Oktober ligger faktisk høyere enn september nå. Man vet aldri, men det er iallefall ikke noe dårlig tegn.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Å sier du det, raten er uendret, toppen for denne gang?
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
14.09.2020 kl 21:41
19879
Ratene er en ting, det hjelper selfølgelig men det er sterke krefter som holder Avance i sjakk kursmessig
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
14.09.2020 kl 21:33
19954
Ser det på chartet med lavere topper , tipper mest at aksjen skal presses nok en gang ned mot 19 igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
RGTBJØRN
14.09.2020 kl 21:31
19982
Syretesten kommer nå, ut ifra det jeg ser etableres en oppgang med sikker sluttkurs over 23 eller aksjen shortes ned igjen mot 19.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
jess23
14.09.2020 kl 19:20
20271
Mener å huske grafen til Hannisdahl var nede på rundt 20k allerede ved utgangen av september. Men stoler ikke det hele tatt på denne mannen og Cleaves. Gjelder både kursmål og futures. Men vi får se hva det ender med🙂 Jeg selger iallefall ikke ennå.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Kenevil
14.09.2020 kl 19:18
20295
Når jeg ser på futures for vlgc så ser det og svært bra. De har økt betraktelig nå og det ser ikke ut som markedet tror at fraktprisene skal ned med det første!
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
BIF78
14.09.2020 kl 18:51
20386
uldiuldi skrev 47,418
Så er raterne for alvor på vej op igen. Vi bør være over kurs 30 inden udgangen af september.
Redigert 21.01.2021 kl 01:11
Du må logge inn for å svare
Superoptimist
14.09.2020 kl 16:58
20677
Skal bli spennende å se Poten idag når "han" dukker opp. Våre godt opp, Dorian nå ned nesten 2%. Kanskje er det spillebule som herjer denne også?
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
Just me
14.09.2020 kl 15:30
20871
Springer skrev Du mener selvsagt 1450 ?
Ja, det var det jeg mente kl.14:50-14:52
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
Springer
14.09.2020 kl 15:23
20889
Du mener selvsagt 1450 ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
Just me
14.09.2020 kl 14:54
21009
Det ser ut som det ble satt en short mellom kl.1350 og 13:52, se på handelsmønsteret/ logg,
Plutselig stupte kursen med 50 øre når det var masse kjøpere..
Plutselig stupte kursen med 50 øre når det var masse kjøpere..
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
tuja
14.09.2020 kl 14:50
20975
Brudd opp, og OHS "in play".
:)
:)
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
Toren
14.09.2020 kl 14:39
21048
Ser ut som Voleon Capital sliter generelt i Norge :-)
https://shortnordic.com/history_player.php?player=VOLEON%20CAPITAL%20MANAGEMENT%20LP&land=norway
https://shortnordic.com/history_player.php?player=VOLEON%20CAPITAL%20MANAGEMENT%20LP&land=norway
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
Det var den forventet forward kurven til Hannisdahl jeg mente, den viser et stup i fra oktober til 20k i januar, den kan jo self feile, men det kan jo definitivt også FFA.
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
Pacino
14.09.2020 kl 13:37
21271
Voleon Capital sliter i dag, ..lite lukrativt å shorte Avance nå for tiden.
https://shortnordic.com/detaljer.php?player=Voleon%20Capital%20Management%20Lp&land=norway
https://shortnordic.com/detaljer.php?player=Voleon%20Capital%20Management%20Lp&land=norway
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
tuja
14.09.2020 kl 13:35
21349
Automatisk teknisk analyse. Kort sikt, 11. sep 2020
Avance Gas Holding ligger i en stigende trendkanal på kort sikt. Det viser at investorer over tid har kjøpt til stadig høyere kurser for å komme seg inn i aksjen og indikerer en god utvikling for bedriften. Aksjen nærmer seg motstanden ved cirka 23.20 kroner, noe som kan gi en reaksjon ned. Et brudd opp gjennom 23.20 kroner vil imidlertid være et kjøpssignal. Volumbalansen er positiv og styrker aksjen på kort sikt. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som understøtter det positive trendbildet. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på kort sikt.
Anbefaling en til seks ukers sikt: Kjøp
Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 11. sep 2020
Avance Gas Holding ligger i en tilnærmet horisontal trendkanal på mellomlang sikt og videre utvikling i samme retning indikeres. Aksjen har støtte ved cirka 20.00 kroner og motstand ved cirka 51.30 kroner. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker aksjen og indikerer økt mulighet for et brudd opp. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp
Avance Gas Holding ligger i en stigende trendkanal på kort sikt. Det viser at investorer over tid har kjøpt til stadig høyere kurser for å komme seg inn i aksjen og indikerer en god utvikling for bedriften. Aksjen nærmer seg motstanden ved cirka 23.20 kroner, noe som kan gi en reaksjon ned. Et brudd opp gjennom 23.20 kroner vil imidlertid være et kjøpssignal. Volumbalansen er positiv og styrker aksjen på kort sikt. RSI-kurven viser en stigende trend, noe som understøtter det positive trendbildet. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på kort sikt.
Anbefaling en til seks ukers sikt: Kjøp
Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 11. sep 2020
Avance Gas Holding ligger i en tilnærmet horisontal trendkanal på mellomlang sikt og videre utvikling i samme retning indikeres. Aksjen har støtte ved cirka 20.00 kroner og motstand ved cirka 51.30 kroner. Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker aksjen og indikerer økt mulighet for et brudd opp. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare
At denne blir shortet på ny må du bare belage deg på, den er nå opp 4 kr på noen få dager, jeg tar i alle fall gevinsten før angrepet kommer.
Nå der det Golden Ocean som skal pumpes opp.
Nå der det Golden Ocean som skal pumpes opp.
Redigert 21.01.2021 kl 06:55
Du må logge inn for å svare