Stå på ICE.

Hr.Suhr
ICE 13.10.2020 kl 10:41 1032

Først åpenlys kursmanipulering og idag drittpakke de lux tatt rett ut av luften.
Attpå til har jaggumei admin sletta ICE-tråden. Erre muli, liksom?
Minner nesten om motbøren Colour-Air og Norwegian møtte den gangen de utfordret markedet.
For her snakker vi markedsandeler, men alle trenger selvsagt ikke 5G i brystlomma.
Håper jeg tar feil, men selvsagt håpløst hvis det nå viser seg at 5G-fansen har bestemt seg for å ta rotta på dere.
Redigert 20.01.2021 kl 16:27 Du må logge inn for å svare
Seriøs
22.10.2020 kl 08:23 860

Hva skjer med ICE videre?? Hvem har trua ?
kaunis
22.10.2020 kl 09:59 811

rettsaken truer og en bør vente litt, tror jeg
Feim
22.10.2020 kl 23:32 757

Noen rettsak blir det neppe, og det ligger i tilfelle flere år fram i tid. GT gjør dette for å provosere fram en handling fra selskapet, slik at lånet blir refinansiert. Jeg tror ikke selskapet ser seg tjent med denne konflikten, verken praktisk eller omdømmemessig (uavhengig om de har retten på sin side). Derfor vil de prøve å komme til en løsning. Det tror nok GT også, og det er derfor de agerer som de gjør. Selskapet er i en helt annen situasjon i dag, enn da lånefasiliteten ble inngått, så en løsning bør absolutt være mulig. Men det må gjøres i samarbeid med de andre kreditorene. Hvor lang tid dette tar er vanskelig å spå, og så lenge konflikten pågår vil det naturlignok tynge kursen. Det virker dog som kursen har funnet et gulv rundt dagens nivåer. Jeg kjøper nå, og tror jeg får betalt for å ta den risikoen.