Hva Skjer’a ?

Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
01.10.2021 kl 16:07
BioBull
BGBIO 26.10.2020 kl 09:14 1857571

225000 aksjer omsatt fÞr 09:10 pÄ stigende priser pÄ en «negativ bÞrsdag»....
Her er det definitivt noe som skjer - stay tuned...
Redigert 15.09.2021 kl 17:36 Du mÄ logge inn for Ä svare
Yngling ØH
21.04.2021 kl 20:51 4761

"Senior doctors and hospital executives at five of the 15 New Delhi hospitals treating Covid-19 cases said many more patients were dying than official figures suggested. The five hospitals, which responded to Financial Times requests for information on condition of anonymity, suffered at least 577 confirmed coronavirus fatalities as of June 1. The death toll rose to 654 when suspected cases — those patients who showed symptoms but died without testing — were also included.
The figures from these five hospitals alone exceeded the state government’s official tally of 523 deaths across the entire New Delhi national capital territory up until June 1."
....
"Two of the 15 hospitals contacted by the FT declined to release their death figures because it was against government protocol. A further eight said they could not give specific data for the period up until June 1, or could not be reached for comment."
https://www.ft.com/content/5049c66f-449d-4a13-ba1c-f95893b60597
Carrera
21.04.2021 kl 20:51 4774

Ja,mye rart fra den karen.
Null troverdighet.

focuss
11.12.2020 kl 22:23
21.04.2021 kl 20:58 4760

Carrera skrev Innlegget er slettet
Som sagt fĂžr, Focuss er her primĂŠrt for Ă„ dyrke sitt eget selvbilde som den fantastiske investoren, han som vet bedre enn alle andre.
Saklige diskusjoner og Ă„ sette seg inn i eller forholde seg til fakta har pri 2.

Alle andre nÄr ikke Kong Focuss til knÊrne i aksjemarkedet.

I Ă„r er det for Ăžvrig 30 Ă„r siden mitt fĂžrste aksjekjĂžp.
Innsatsen var under 1000 kroner og selskapet Fokus bank.
Jeg var nysgjerrig pÄ aksjemarkedet.
2 uker senere ble aksjen nullet.
All erfaring i aksjemarkedet er verdifull sÄ lenge man evner Ä lÊre av det.
focuss
21.04.2021 kl 21:00 4777

Ja hvor mye suppe kan noen koke.? Jeg skrev at BGBIO var min femtende stÞrste aksje investering. Jeg hadde 14 aksjer hvor jeg var tyngre investert. Det har altsÄ Carrer fÄtt til at jeg er 15 tende stÞrste aksjonÊr i BGBIO. Takk Ä pris for at det ikke er tilfelle.
xjack
21.04.2021 kl 21:02 4848

Nr 15 0g 16 pÄ lista har hver 850 000 aksjer
Tilsvarer det 2% av portefĂžljen, ja, da er det pengemessig velstand hos personen.
2% tilsvarer vel ogsÄ de 2 minuttene hen daglig bruke pÄ denne forumtrÄden.

Lyver? focuss? wouldn't dream of it!
Carrera
21.04.2021 kl 21:08 4833

Han er jo en storkar - NOT

focuss
02.02.2021 kl 10:57
21.04.2021 kl 21:09 4835

Hva i all verden skulle jeg ha interesse av Ă„ lyve om?? Å fĂ„ noen til Ă„ selge aksjer jeg Ăžnsker Ă„ kjĂžpe?? Det blir faktisk mange nummer for dumt for meg. Folk som tenker slik mĂ„ jo vĂŠre totalt hjelpetrengende i aksjemarkedet. Jeg stoler ikke pĂ„ Godfrey og jeg Ăžnsker ikke kjĂžpe aksjen. Ikke engang pĂ„ 20 kroner.
Carrera
21.04.2021 kl 21:11 4867

NÄ gÄr det visst litt for fort i svingene for deg til at du fÄr med deg hvem som skriver hva.....
HP17
21.04.2021 kl 21:11 4900

Focuss lyver ikke. Han har jo skapt verdier for over 10 milliarder inn i statskassa. Det er ikke mange andre som har klart. Godt gjort og da skal alle her vÊre glad for at focuss benytter sÄ mye av sin dyrebare tid til Ä biasse en aksje han hverken eier eller interessert i.
Rule
21.04.2021 kl 21:12 4931

Lidt gentagelse:
As such data from the two studies will be analysed separately and in combination in a meta-analysis to inform next steps for this potential new COVID-19 treatment.
BGBC020...81% of the COVID-19 patients were assessed as grade 4 within 24 hours of admission to hospital

*hvorfor fortĂŠlle for BGBC020 hvor mange der er grade-4, men ikke afslĂžre grade 3+5...?
*hvorfor fortĂŠller de ikke det samme for ACCORD...?
*ved kontakt siger selskabet selv at det var gode nyheder de frigav (ref Yngling)

Primary endpoint som ikke fik p<0.05:
The primary endpoint of the trial is time to clinical improvement of at least two points (from randomisation) on the 9-point WHO ordinal scale, or live discharge from the hospital, whichever comes first.

hvilket mÄ betyde at fx sÄ skal en grade 4 patient bevÊge sig ned i grade 2 hurtigere (time) end i reference gruppen...?

hvis korrekt forstÄet sÄ virker det noget hÄblÞst. det handler da vel om at folk dÞr eller ej.....?
om 2 grade 5 patienter ryger ned i grade 3 hurtigere end i reference gruppen er da hÄblÞst ligegyldigt ifht om de skal dÞ....?

jeg tror markedet har slugt nyhederne helt helt galt. mon ikke BGBIO selv er overasket over at man har kunnet reducere dĂždeligheden signifikant. Ingen andre behandlinger har kunnet det....
Rule
21.04.2021 kl 21:16 4894

Godfrey: ....and subsequently discussing these results with the market, regulators, industry and Government partners and KOLs to determine next steps."
gentager: "..to determine next steps"

en klokke klar melding der peger stik imod hvad vores basher venner siger ( de har skrinlagt Covid behandling ).

man kan selvfĂžlgelig sige at next step er at skrinlĂŠgge Covid19 indikationen - ha ha ha
focuss
21.04.2021 kl 21:18 4910

Rule skrev
"jeg tror markedet har slugt nyhederne helt helt galt. mon ikke BGBIO selv er overasket over at man har kunnet reducere dĂždeligheden signifikant. Ingen andre behandlinger har kunnet det...".

Problemet er at de ikke har vist noe som helst som holder statistisk signifikans. Det er derfor kursen faller.
Redigert 21.04.2021 kl 21:20 Du mÄ logge inn for Ä svare
Talent
21.04.2021 kl 21:18 4932

Ja nÄ skjÞnner jeg du hadde 14 aksjer i BGBIO. Det kan vi vÊre enige om ha en fortsatt fin kveld. BGBIO har flere studier sÄ hvis det ikke blir noe av Covid-19 studien sÄ kan det vÊre at dem lykkes med noe annet.
Hayen
21.04.2021 kl 21:19 4952

Nei, 60% av tilfellene i enkelte regioner gjelder den sÄkalte dobbeltmutasjonen.

NÄ er det en trippel pÄ gang:
"Cases of triple mutation where three different COVID 19 strains combine to form a new variant have been detected in parts of the country."

Vinod Scaria, a scientist at the Council of Scientific and Industrial Research’s Institute of Genomic and Integrative Biology (CSIR-IGIB) in New Delhi, explained in a Twitter thread that the new strain is characterised by the deletion of two amino acids (H146del and Y145del), as well as possessing E484K and D614G variants in spike protein. All this, according to him, helps in increased infectivity capabilities."
Redigert 21.04.2021 kl 21:21 Du mÄ logge inn for Ä svare
Talent
21.04.2021 kl 21:23 4921

Det skal jeg huske pÄ sÄ fÄr vi se i lÞpet av noen Är om du da har kjÞpt igjen.
Yngling ØH
21.04.2021 kl 21:25 4999

Endelig noen som drar frem noen gode spÞrsmÄl!!! Takk Rule!
Jeg har selv lurt pÄ fÞlgende:
"The primary endpoint of the trial is time to clinical improvement of at least two points (from randomisation) on the 9-point WHO ordinal scale, or live discharge from the hospital, whichever comes first."
NÄr de har 1 dÞd vs 5 dÞde, i UK, sÄ er jo det jo relativt sett mye oftere "live discharge" i bemcentinib gruppen.
Hadde de da negativ effekt pÄ andre endpoints, sÄnn at de ikke oppnÄdde statistisk signifikans? Eller har de regnet p for begge studiene?
Det var jo kanskje ogsÄ en tappe Ä ikke pÄ forhÄnd definere "live discharge" med hÞyre score enn de andre enpoints. Men jeg tror ikke noen blir skuffet om de endrer det i etterkant. Jeg tror det er fÄ personer som vil vÊre uenig i at live discharge er vesentlig viktigere enn virus load eller hvor mange dager det gikk fÞr man ble utskrevet.

Yngling ØH
21.04.2021 kl 21:28 4983

Åhh shit! Covid pandemien gĂ„r ikke over i Ă„r...
Redigert 21.04.2021 kl 21:29 Du mÄ logge inn for Ä svare
focuss
21.04.2021 kl 21:29 4984

Hayen
Bekymringsfullt det, men det har ingenting med BGBIO Ă„ gjĂžre.
Rule
21.04.2021 kl 21:31 4963

det er helt og aldeles spekulativt om BGBIO har noget som helst som holder statistisk signifikans i forsĂžgende.
lad os antage at p = 0,1 altsÄ 10% risiko for at man har mÄlt forkert pga tilfÊldigheder.
er det vĂŠrd at tage chancen og investere i et fase-3 studie...? 90% chance for at man kommer ud med positiv endpoint og kan tjene milliarder....?
Eller juster endpoint til noget andet man er mere sikker pÄ man vil ramme med de data man nu har....
Slettet bruker
21.04.2021 kl 21:34 4992

Kan man gjengi dette som alle kan fÄ stÄ.
Rule
21.04.2021 kl 21:40 4916

det er helt og aldeles spekulativt om BGBIO har noget som helst som holder statistisk signifikans i forsĂžgende.

men ja focuss - det var en smart formulering du lavede der, fordi du har helt ret i at BGBIO ikke har publiseret offentligt noget som helst som holder statistisk significans. derfor gentager jeg:

det er helt og aldeles spekulativt om BGBIO har noget som helst som holder statistisk signifikans i covid19 fase-2 forsĂžgene. data skal analyseres fĂžrst.
Lakshmi
21.04.2021 kl 21:42 4915

NĂ„ er ikke jeg lege, men produktet BGBIO tester er Bemcentinib.

Bescentinib har blitt rapportert Ă„ utvise kraftig antiviral aktivitet i prekliniske modeller mot flere innhyllede virus, inkludert Ebola og Zika-virus. Nyere data har utvidet dette til SARS-CoV-2

SĂ„ mutasjoner er uvesentlig for BGBIO, jeg spĂžr fordi? jeg ikke vet bedre!
focuss
21.04.2021 kl 21:48 4882

Rule
Fint det, da er vi jo enige. kanskje med unntak av at videre filing pÄ dette vil endre noe som helst. SA/India studiet er verdilÞst. Accord studiet har alt for fÄ pasienter. DÞren til fase 3 studiet synes ikke vÊre Äpen. Ikke nok med det. Strategien er jo helt feil.
focuss
21.04.2021 kl 21:53 4865

Bare for Ä nevne det. Prosessen i preklinisk er jo normalt cellekultur sÄ dyr fÞr menneske. BGBIO synes Ä h hoppet over dyr. Selv preklinisk arbeid er mangelfullt.
Carrera
21.04.2021 kl 21:54 4840

focuss
Du er sjefshausser og tilsynelatende tungt inne i NANO - pÄ NANO trÄd har du 3 - TRE innlegg pÄ trÄden i dag.
PĂ„ denne trĂ„den har du ikke mindre enn 28 - ÅTTEOGTYVE innlegg bare i dag - og du er ikke inne i aksjen engang !
Du lever ikke opp til ditt nick !
focuss
21.04.2021 kl 22:01 4767

Carrera
Det har du helt rett i. Flytt til Nano Ä fÄ noe ut av investeringene. SÄ er det slik t jeg lar meg engasjere av idioti. Synes det er trist Ä se hvordan enkelte lokker folk inn i investeringer som de aldri burde vÊrt i.
Lakshmi
21.04.2021 kl 22:06 4763

Var vel det som skjedde i Nano for en stund siden, tipper historien vil gjenta seg. Men fÞrst skal de vel gjennom en Emi. Er det en aksje jeg har brent meg pÄ alle de Ärene jeg har holdt pÄ med dette, sÄ er det Nano.
xjack
21.04.2021 kl 22:10 4765

NÄ mÄtte jeg tenke pÄ noe meget sÞrgelig for ikke Ä fÄ et utbrudd av ukontrollert latter!. Du har jaggu humor, focuss, den skal du ha!
focuss
21.04.2021 kl 22:14 6503

Lakshmi
Det har du jo rett i. Ikke alle som meg som solgte pÄ 60-80 og kjÞpte tilbake pÄ 13-17. Men nÄ er alt annerledes. Nano gÄr mot slutten av sitt registreringsstudie mens BGBIO ikke engang vet hvor eller nÄr de skal begynne.
Lakshmi
21.04.2021 kl 22:27 6396

Ja, led et tap pÄ Nano, ikke ha for store hÄp der.
King
21.04.2021 kl 22:42 6322

Noen tanker om hva Godfrey skal fortelle om pÄ Arctic Securities Biotech Webinar i morgen? Kan vi forvente litt tydeligere tale om Covid-19 satsingen slik at alle kan forstÄ hva status er?
focuss
21.04.2021 kl 22:44 6301

Min kritikk av Nanov CEO som folk pÄ forumet dyrket som en gud, fikk som utgang at han ble sparket. NÄ er det skyfri himmel i Nanov, men det er det slettes ikke i BGBIO. Her er det sÄ galt som det kan bli.
focuss
21.04.2021 kl 22:52 6236

NÄr CEO nok en gang er tatt med buksene rundt anklene sÄ er lÞpet kjÞrt.
Yngling ØH
21.04.2021 kl 22:57 6215

MÞrland fortalte i dag at BerGenBio er sent pÄmeldt. Jeg vet ikke om det er noe som har skjedd de siste dagene for Ä kunne utdype covid studiene? Eller om det skyldes at de ved forrige mulighet sendte ut en gammel presentasjon?
Carrera
21.04.2021 kl 23:58 5997

MÄtte sikkert vente pÄ at Godfrey skulle dra opp buksa som focuss hadde dratt ned pÄ anklene hans.
Yngling ØH
22.04.2021 kl 00:10 5978

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/nA6bvd/massekremasjoner-i-india-tror-doedsfallene-kan-vaere-hoeyere-enn-registrert

Kanskje bgbio burde leie en privatetterforsker for Ă„ finne ut hvor mange som dĂžde i kontrollgruppen i India?
vigdis88
22.04.2021 kl 02:10 5869

Jeg leser nÄ denne rekordlange trÄden kun for underholdning. Jeg er sikkert ikke alene.
England65
22.04.2021 kl 02:35 5850

Du er ikke alene, alt for mange overnervÞse som aldri burde kjÞpt aksjer i Bergen Bio. Den beste tryggheten pÄ at dette blir meget bra en dag, er Mohn familien.
peaf
22.04.2021 kl 04:27 5792

Jeg har tapt penger pÄ den her aksjen, da eg var naiv og trudde pÄ Godfrey og hans lovende resultater. Det var en lekse som ikke skall opprepes. Nu nÄr eg har fasit sÄ er det bare att konstatere att focuss beskrivelse av selskapet og ledelsen har i stort sett vart korrekt fra begynnelsen til slutet. Med andre ord eg hadde feil, og tÞr innrÞmme det, og kan eg fÄ noen andre att ikke begÄ samme misstag som meg sÄ er det verdt bryet att skrive her.
Det vi vet idag er att selskapet har ikke gode nok data fÞr att fÄ godkjent en sÞknad til att fÄ utfÞre en fase 3 studie i noe land. Det har vart utfÞrt 2 studier der den store viste null effekt mens i den halve sÄ viste dÞdsraterne Þkt dÞdlighet i kontrollgruppen.

Med sÄ motsigandes resultater kan man jo hevde til man sprekker att det er den lille studien som viser korrekt efekt. Men man blir ikke genifÞrklared uti den store verden av att hevede att smÄ studier viser mer korrekt effekt en store. Det er bare i den her trÄden sÄnt fÞrekommer. SÄ er det noen som vurderer att investere i BGBIO pÄ grunn av bemcentinib som covid medisin.SÄ vent tills de presenterer sÄ gode fakta att en fase 3 sÞknad er fÞrsvarlig, eller alre helst til de fÄtt en sÞknad godkjent. Og ett Þnske fra selskapet om partner til fase 3 studien med dagens resultater er bare att glemme. Og fÞlger ni mitt rÄd om att vente til de presenterer gode nok fakta, sÄ vil eg tru att det blir aldri.
Redigert 22.04.2021 kl 04:29 Du mÄ logge inn for Ä svare
BioBull
22.04.2021 kl 05:22 5744

peaf : Big L(Looser )- So sorry4you 😞
LIFO (Last In @54 First Out @28,34 ) ?
Stop digging other’s graves - mind your own...
Look at the Bright Side of Life , - even if you’re from 🇾đŸ‡Ș...

BioBull FILO đŸ€ž I’m a strong BGBIO believer (â›łïž Hole In1)
(First In @22 Last Out @2500 ) 😎
peaf
22.04.2021 kl 06:12 5682

BioBull mutasjonernas mutasjon som det aldri kommer att finnes en medisin som kan kurere. Ja BGBIO er full av Big Loosers siste Är, sÄ eg er i godt selskap, bland annet alle som deltok i siste emisjon. Og det er jo noen som setter pris pÄ Bajas kommentarer, det er jo underholdende men det er vel det ende og. Men noen skall vel ha den formen fÞr talent, even om det er lite lÞnnsomhet i den.
Allroad18
22.04.2021 kl 06:56 5564

Nok en gang; Hva skjer`a ? Ingen VERDENS ting, bortsett fra at nÄ er det tre steg tilbake og null framover! MÄtte bare fÄ det ut! Ha en fin dag alle som en!
Forum forum
22.04.2021 kl 06:57 5555

Det er vanskelig Ă„ se at man skal lykkes fĂžrste gang hver gang for Ă„ vĂŠre en god leder innen biotek. Det er hĂžye krav. Det er heller ikke slik at de som lykkes treffer hver gang, uansett bransje, men de lykkes til slutt. Å dra konklusjonen om at RG ikke gjĂžr jobben sin er i beste fall forhastet. SĂ„ langt jeg kan se har han og teamet utvidet undersĂžkelsen til SA/India som faktisk gjĂžr at selskapet fortsatt har en mulig vei mot fase 3 selv om det er via en utvidelse fĂžrst. At noen har mer tillit til en HO skribent fremfor selskapets forskere og fagfolk kan vĂŠre skremmende. At lederens dyktighet sammenstilles med aksjekursen virker ulogisk.

I en bransje hvor alt tar fryktelig lang tid er jeg av den formening at mai er fryktelig nÊre. Det er verdt Ä se hvilke data som kommer frem der. Selv om mulighetsrommet tetter seg med stadig flere medisiner virker forsatt Bemcentinib som en sterk kandidat med pilleform og effekt mot senskader. De trenger Ä spisse variablene for inklusjon slik at de treffer bedre. Jeg mener at dette med dÞdelighet ikke er hovedmÄlet for medisinen, men opplevd livskvalitet for en mye stÞrre gruppe som ikke nÞdvendigvis blir lagt inn pÄ sykehus engang. De mÄ finne fellestrekk i dagens materiale pÄ 60 og 90 dagers som gir grunnlag for videre forskning.

En helt annet refleksjon. Om Trond Mohn handler igjen er hans innsideposisjon hevet. I sÄfall var det resultatene som var informasjonen. Om han ikke handler er det annen informasjon han besitter.
Slettet bruker
22.04.2021 kl 07:31 5466

Vel talt !đŸ€˜đŸ’Ș🏿
BioBull
22.04.2021 kl 07:34 5601

Offroad ... eller bare utforkjĂžring ? Husk bilbelte redder liv...