Springer
11.11.2020 kl 18:18 2447

Egentlig ikke så mange som regner inn inntekter fra Cevira.
Dette er en gedigen bonus.
klaesp
11.11.2020 kl 18:27 2403

Spennende 👍
Slettet bruker
11.11.2020 kl 18:30 2390

Du kan så si, var jo en skribent her idag som ikke kunne skjønne hvordan meglerhus kunne komme med kursmål på 140-150.
Og det sier nok endel ift det du skriver.
Verdien på Photocure aksjen vil nok overgå disse kursmålene ganske fort etterhvert som både USA/Europa gires opp og ikke minst Cevira blir en realitet.
SomSa
11.11.2020 kl 18:51 2322


"Dosing of the first patient in this trial triggers a USD 1.5 million milestone payment from Asieris to Photocure"

Dette kan dekke bonuskostnadene til ledelsen!
Slettet bruker
11.11.2020 kl 18:52 2312

Det positive er hvertfall at de har inntekter som kan dekke blant annet slikt, det er vel ikke slik i enkelte andre selskaper du sitter i.

Skjønner forøvrig at glad meldinger i Photocure plager deg, får håpe dette er den første av en lang rekke før jul.
Redigert 11.11.2020 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
JosefK
11.11.2020 kl 20:25 2099


Og nå settes endelig spikeren i kista for Gardasil:

https://ebm.bmj.com/content/early/2020/11/08/bmjebm-2020-111419?fbclid=IwAR38GnzgnuHoEuPO-k6mR3yJsZaC_OqtPpCtqE4zNJfDcxzOBmoUaCLKw7k

Lykkes Asieris med denne studien så blir dette stor butikk.
peaf
12.11.2020 kl 03:24 1728

Ja det har vart en del lange diskusjoner om vad som skjer i Kina. Og det viser seg hele tiden att det som Asieris melder er det korrekte. Og det Schneider påstår har hele tiden vart opp i det blå. Og jeg har hele tiden førklart vad man skall førholde seg til. Asieris bomme med ett par månader, som de antagligen tar igjen og vel så det.
Men Schneider bommer med 4 år. Men det er vel ikke mange som er mann nok att erkjenne att Schneider har aldri hatt peiling. Og att de har støttet noen som har kommt med falsk informasjon. Dette er vad Asieris sagt i alle tider, men studien blev gjort global. Og da bør de fleste førstå att alt blir ferdig samtidigt som meldt 2022.
Men ikke Turbo eller Schneider de må få det svart på vitt først.

Men TUrbo bør jo melde Schneider som førleder investorer til att tro att betalinger kommer flere år efter vad Asieris seier. Han liker jo att rapportere folk som kommer med sanninger og da kan man ta de som ikke gjør det og. Og Asieris har aldri påstått att studien skulle starte juli 2021.
Men det er en gledens dag og viser att mine påstånd om Cevira utvikklingen håller mål. Så nær som på to månader.

Og det er vel en del som bør revurdere sin oppfattning om styrets disposisjoner når inntekterne fra Cevira må førdeles på 20 % flere aksjonærer. Takk vare en helt hoppløs måte og tidpunkt att kjøpe Ipsen rettigheterne.

Og som eg sagt før, skall man finne noe positivt i PHO att glede seg over, så er det bare Cevira som gjeller. Og det er bare takk vare Hestdal før att vi har ett så fantastisk produkt, som kommer att gi oss inntekter som andre bare kan drømme om. Hestdal hann jo finne en partner og starte forhandlinger innen han fikk sparken. Mens andre kommer att tjene seg steinrike på opsjoner på noe som de ikke bidratt til på noen måte. Otakk er verdens lønn.
Redigert 12.11.2020 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
peaf
12.11.2020 kl 10:28 1421

Ja det virker ikke som flertalet fester noen større førhåpninger om snarlige inntekter fra Cevira. De førholder seg vel til Scheiders tidsplaner som seier 2024. Og da har de god tid, og det finns ju inga eventuelle Cevira inntekter innbakt i guiding. Eller med i analyser til de respektive husen som følger PHO. Det er jo litt spesielt da det antagligen er ett av de største muligheterne att gjøre ett skikkelig varp på Børsen. Der vi vet utfallet av den kliniske delen om 6 - 7 mnd, og med snarlige påfølgede markedsføringstillatelser rundt om i verden. Men det er klart når ikke Asieris går ut med att muligheten finns der så skjer det inget. Jeg trur men vet ikke om det er en milepæle før første pasient globalt og på 3 mil usd som kommer en av dagerne.

Og de har jo skaffet nok penger til att betale godkjennings milepælerne på 54 mil usd og, og det trur eg var en meget enkel oppgave. Da de har fått ett prospekt der de virklige tidsplanerne og estimerte inntekter er beskrevet. Så får vi fortsette att irritere oss på de evige tapen de presterer på Hex/cys. Mens vi venter på det store gjenombruddet på Cevira og det blir stort. Det kan eg love
Slettet bruker
12.11.2020 kl 10:54 1357

Jeg lurer på hvorfor det tok 5 år med forhandlinger om Cevira med due Dilligence, advokater, rådgivere og konsulenter uten at det kom til noe resultat.

5 år uten at noen av de aktuelle aktørerene så for seg en risk/reward i Cevira som det var verdt å satse på..

Så kommer Asieris på banen og fase III er plutselig i boks uten videre.
Det er bare å gjennomføre studiet så ramler pengene inn, men dette var det ingen aktører før Asieris som så for seg.
Redigert 12.11.2020 kl 11:44 Du må logge inn for å svare
peaf
12.11.2020 kl 11:59 1267

Ja fortsett lure du, men Asieris lurer ikke de til og med betaler for rettigheterne. Og det er Hovedsaken. Og de som har celleforandringer lurer ikke heller.
De vil bli kvitt dem så fort som muligt. Og det er nok mange som kommer att lure på hvorfor de ikke tok sjansen når den bød seg.