Aksjer- Verden er i endring.

focuss
AKSJER 27.11.2020 kl 18:47 754

Verden er i endring. Forstår vi det? Forstår vi hva endringene er? Forstår vi hva endringene betyr? Eller er vi der at vi fortsatt lurer på om verden er i endring? De som tror verden er i endring. Hva skal de gjøre med pengene sine? Det er det det dreier seg om på dette forumet.

En Iransk kjernekraft professor er drept utenfor Teheran. Av Israel. Betyr det noe i den store sammenheng?. Vi er der nå at de neste en til to år vil gjøre en stor forskjell. Og da tenker jeg på formuen til folk, ikke minst til de som har aksjer. Tiden for konvensjonell tenkning er over. Nå kreves det et skarpere blikk. Dersom noen har et skarpt blikk å dele. Takk for bidraget.
Redigert 21.01.2021 kl 02:16 Du må logge inn for å svare
_K2_
27.11.2020 kl 19:52 666

Olja vil komme sterkt tilbake, fortsatt veldig billig. Så krona vil styrke seg vs. EURO. Et selskap jeg har på radaren er finske Fortum. Sammenlign P/E med f.eks . Fjordkraft Holding. Ikke helt sammenlignbare men på flere måter til Fortums fordel. Energi går ikke av moten.
Redigert 21.01.2021 kl 02:16 Du må logge inn for å svare
voff
27.11.2020 kl 21:52 565

Slik trådstarter legger fram saken,-blir jo gull og jordbruksland sterke kort. Personlig er jeg spent på om vi får inflasjon. Massiv sådann.
Redigert 21.01.2021 kl 02:16 Du må logge inn for å svare