Cabral gold new high grade discovery

Goldfinger
CBR 04.12.2020 kl 09:01 2317


"Cabral Gold Inc. (TSXV: CBR) (OTC Pink: CBGZF) ("Cabral" or the "Company") is pleased to announce the identification of a new high-grade target north of Medusa"



"Trajaca returned 74,9g/t and are only 1,8km from Medusa area, where the second rig has drilled 20 holes, in which results are on the way. Like that was not enough, Machichie returned an average of 123,4g/t gold."

10 targets skal bores over de neste 6 månedene..8 av dem er lavrisiko highgrade targets.

20 hull ved Medusa er allerede boret som vi venter svar på nå.

Cabral gold har allerede 1 mio oz registrert..dette alene er verdt 150 mio $
Ceo mener potensialet er 20 mio oz....

1 treff nå så eksploderer dette..børsverdien ligger nå på 60 mio$,utrolig lavt.
Full finansiert etter nye 4mio$ som nettopp kom fra warrants.
2 rigger som borer for harde livet,hvor den ene eies av cabral.
70 000$ mnd i utgifter..

Ceo eier aksjer for en verdi av 1.7 mio cad...og han er ikke en holden mann med 140k året lønn .

Dette må jo bare bli bra





https://pro.ceo.ca/@newsfile/cabral-gold-identifies-new-high-grade-target-and-provides-76049
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
05.12.2020 kl 00:58 2251

Cabral targeting more than 30 targets in what's becoming a large district with gold everywhere. 2 gold deposits already confirmed, and now drilling with 2 rigs to add some more!

https://t.co/aNksZcs8Ih
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
07.12.2020 kl 06:05 2175

Cabral har allerede 2 treff ved cuiu cuiu og har 1 mill oz registrert,egentlig 1.5 mill.
Dette burde gitt selskapet en børsverdi på 150 mio $ ,som er normalt i andre selskaper med slike verdier.
Istedet har vi en verdi på 60 mio $....og det før alle de andre 30 targets.
Så en nedsiden er jo egentlig ikke tilstede,mens oppsiden er russisk.
Som ceo Alan så fint sa det: worst case scenario er en bv høyere en dagens bv med verdiene selskapet allerede sitter på. Det var når kursen lå i 0.80cad..nå er vi ved 0.60cad.
Nå er det 20 hull fra Medusa target vi venter svar på hvilken dag som helst.
De er boret ferdig så nå venter vi i spenning
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
07.12.2020 kl 20:07 2112

Så ryker 0.60 og vi ligger nå på 0.65.
Ved gode nyheter ryker 1 cad lett.
Vi skal vell oppver mot ATH på 0.80

Var en plugg ved 0.60 men den var ikke stor,ikke mange som selger nå
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
08.12.2020 kl 01:11 2079

Lasse Kamp Simonsen & jeg har lige haft Alan i røret omkring den sidste press release og for at få svar på nogle spørgsmål vi havde og nogle som andre har rejst.

Alan var som han plejer med røven fuld af energy og begejstring, så man ønsker næsten ikke at slippe ham, da man kommer i godt humør af det!

Nåh men vi fik spurgt lidt ind til pressemeddelelsen, så jeg prøver at gengive så akkurat som muligt.

Hvorfor er jerimum North ikke inkluderet i bore programmet?

Han siger at jerimum north (den med killergrades og outcrop) ikke er med endnu fordi det lag af jord der dækker åren er sindsyg tyk, og det tager tid at komme igennem det. Han skulle have et møde lige efter os med sin country manager og der skulle de evt også drøfte det. Han er dog 70-80% på at de på at den skal bores i dette boreprogram, men kunne ikke love den var boreklar med 100% garanti!

Når i finder veins med outcrop på f.eks. 5 M med 21 g/t guld, hvor stor er chancen så for at man finder noget økonomisk ved boringen, og er det typisk at de samme widths og grades fortsætter under jorden?

Alan: som i nok ved drenge, så er jeg uddannet ph.d i præcis sådanne depoter, så det er min stærke side! Chancen for at ramme åren når man har outcrops er ret stor, men ingen garanti. Jeg har studeret sådanne strukturer og oftest så fortsætter årene flere km ned. De har oftest samme widths og grades hele vejen ned. Dog forekommer det, at der kommer små pockets som går i andre retninger med mere koncentreret guld, men de er ret konsistente hele vejen ned normalt

Ved det nye target nævnes det, at selve åren er oversvømmet, kan du forklarer os hvad der menes med det, og om i er 100% sikker på der er de 2 veins NE trending.

Alan: vi har ikke set de veins selv, men de garimpero som vaskede guld der før det blev oversvømmet har set dem og fortalt os at der helt sikkert er 2 NE trending veins. Vi kan selvfølgelig ikke være helt sikker på det, men vi synes det er interresant fordi magnetics viser det samme og der begynder at danne sig et billede af vi har flere HG veins som er NE trending. Det bliver intet problem at bore der og de er om site as we speak.

Hvordan går det med den nye rig?

Alan: drengene skulle lige finde det helt rigtige setup, og det må man sige er lykkedes nu. De bore 100M om dagen (alans egne ord var they are smashing 100M a day :D). Forresten betaler vi dem pr. Meter så de har mere interresse i at bore hurtigere end vi har. Hvis de er langsomme bliver deres timeløn mindre.

Alan, du sagde du var encouraged ved alonso omkring de ting du så, hvordan kan det være vi endte med 15 dusters?

Alan: encouraging betyder ikke vi har ramt guld, det betyddr vi ser en masse ting i prøverne der viser vi har ramt en masse ting som er til stede i guldformationer. Dog kan disse ting rammes uden, at der nødvendigvis er guld. Det begyder dog, at man er tæt på noget hvilket gør det encouraging.

Hvorfor borede i 22 huller ved medusa når du sagde i var færdige efter hul nr 10?

Vi var glade for det vi så i prøverne så vi borede nogle ekstra huller.

Glade på samme måde som ved alonso?

Jeg kan ikke gå ind i hvad vi ser, men ja vi er glade for det vi ser, det er dog ingen garanti for at der er guld. Vi siger ikke til markedet hvis vi ser VG selvom vi måske ser det. Vi vil hellere vente og se hvad resultatet er før vi kommunikerer videre ud!

Lad os sige vi intet andet guld finder andet end MG & Central, tror du så det er et økonomisk projekt?

Alan: selv hvis vi intet fandt udover det vi har tror jeg bestemt, at det er økonomisk. Vi har nogle ret høje HG huller på begge depoter som er yderst økonomiske så det kunne helt sikkert være et projekt i sig selv! Men drenge, tror jeg at vi finder 5-6 depoter mere og at cuiu cuiu er et guld distrikt, absolut! Faktisk er nogle af de største guldminer i verden gjort op af 7-8 mindre depoter, og det er præcis det vi vil bevise vi har her. Så vi vil ikke nøjes med MG og central. Husk også på, at vi har en del lowet risk targets som vi bore nu. Han nævnte her noget helt andet, han sagde jeg får lidt dejavu af machichie SW når jeg tænket på alonso. Vi havde killer samples på op til 900 g/t, men vi havde ingen vein, vi borede 2 huller men fik intet resultat, lige pludselig så dukker alle disse veins op og har en helt anden trend, det regner vi os med sker på alonso. Det eneste problem vi har er, at vi skal finde ud af hvor guldet er, fordi vi ved det er der, spørgsmålet er bare hvor!

Lige på stående fod er dette hvad jeg kan huske, alt i alt en alan i sit es, og en mand der oser af selvtillid og er mere spændt end vi er! Det jeg synes er det vigtigste er, at vi har 2 depoter alan mener er økonomiske. Valuefloor er et must for mig når jeg går tungt ind i en aktie, og jeg mener vi har et rigtig fint valuefloor i MG & central. Får vi en guldpris på +2000-2500 kan vi allesammen tjene gode penge på dem, selv hvis vi ramte dusters på alle vores targets imho

Så er det godnat for mig
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
08.12.2020 kl 01:13 2079

Hvis dette er som Alan tror så kan dette bli sinnsykt svært.
Vi prater 20-30× hvis dette slår igjennom .
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2020 kl 00:13 2004

Dette blir neste rakett. Kan gå 50-100 gangen før sommeren
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
09.12.2020 kl 07:50 1956

Det var vell å overdrive en smule :) men 10 gangen før sommeren er helt klart mulig.
Cabral skal bore 10 targets ila de neste 6 mnd,8 av dem er low risk high grade targets med store muligheter for funn :)
En mcap på 700 mio er oppnåelig ,burde allerede ligget rundt 150 mio.
Great bear har over 700 mill mcap og har ingen registrerte verdier,cabral har 1 mio oz.
Great bear har mange funn ,masse cash og et bra prosjekt ja.
Alan sa i QA at han aldrig ville byttet cabral på 70mio mot great bear prisjektet på 700 mio

Ikke unormalt at små junior mining selskap som treffer mye gull går 20-30 gangen på noen år. Finnes mange eksempler på dem.
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2020 kl 19:29 1864

+5% i dag. Kommer til gå til himmels denne etter litt flere boreresultater...
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2020 kl 22:18 1822

https://youtu.be/lXm0kDW3tRw
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
11.12.2020 kl 13:33 1766

Also worth to notice that only one of the judges was a GEO himself. And he put his money on cabral gold. Always good to see that people with insight also see the same potiential as us!

5 dommere bedømmer hvilke av 4 junior miners er best,der ceo i hvert selskap prøver å selge sitt selskap.
Dette var en tøff konkuranse hvor Cabral vant klart.
Kult konsept



https://youtu.be/lXm0kDW3tRw
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
11.12.2020 kl 13:40 1759

Vi har selskap uten noe registrert gull med en bv på over 700 mio,de har riktig nok flere funn og gode prosjekt.
Cabral har 1 mio oz registrert der utganspunktet var 1,5 mio oz. Så ble det avkuttet 0.5 mio,noe Alan mener var for mye.

Cabral mener potensialet ligger opp mot 20 mio oz..selskap med 10 mill oz registrert har normalt en bv rundt 2 billion$
Cabral ligger på 65 mio i bv,tygg på den. Potensialet er enormt.
Finner de bare 25% av det de mener er potensialet,snakker vi 5 mio oz og minst 10× kursøkning.

Nabo feltet har 2 mio oz registrert og har søkt om tillatelse for utvinning.
Der fant de 0.2 mio oz placer gold på 70 tallet.
Altså 0.2 placer ×10 = 2 mio oz

På vårt felt fant de 2 mio oz placer gold på 70tallet,det er det som ble registrert. Regner med mye ikke ble registrert.
2 mio oz placer gold × 10 = 20 mio oz

Cuiu cuiu som er vårt felt var der de fant desidert mest placer gold på 70 tallet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
11.12.2020 kl 14:09 1744

Cuiú Cuiú project in Brazil was the center of the 1978–1995 Tapajós Gold Rush, the world's largest, when an estimated 30 million ounces of placer gold were produced, 2 million ounces of which was produced from Cuiú Cuiú.

The company has so far identified two deposits on the 360-square kilometer property—MG and Central, which together have a 1 million ounce gold resource. Drilling in 2019 confirmed zones of continuous high-grade mineralization including 7.6 meters at 18.5 grams per tonne (g/t) and 5.6 meters at 13.0 g/t gold. Both are open at depth.

Drilling in 2019 also led to the discovery of two high-grade zones, Machichie, where results as high as 3.4 meters at 36.9 g/t gold were recorded, and Morro da Lua, which saw an assay of 2.8 meters at 19.5 g/t gold.

The second, larger drill is focusing on these more advanced targets and is currently drilling Machichie and Machichie SW, targeting extensions of high-grade drill results on both targets. "Recent surface sampling from the Filao de Amor vein structure in the Machichie SW area returned gold values of 0.5–324.5 g/t, with an average of 123.4 g/t gold," the company announced.


Vi har også grab samples opp mot 900 g/t som er sinnsykt. 900 gram per tonn
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare
Goldfinger
12.12.2020 kl 10:10 1680

Sterk close i går på 0.63 med up buys i slutten,høyeste weekly close siden oktober.Medusa drilling resultater kommer når som helst nå,over 20 hull er ferdige for en stund tilbake.
Blir det funn her får vi en real nyttårsrakett.
Investor gruppen på FB er nå på 1500,de fleste er dansker.verken svenske eller norske investorer har oppdaget cabral,men det kommer vell ved neste funn.
Tipper vi legger oss rundt en bv på 150 mio ved neste funn 100% opp fra dagens kurs.
Det er ingen utestående warrants eller options. Ingen lån og selskapet har cash til langt ut i 2021 .
Insiders eier rundt 20% av aksjene i selskapet,institutions rundt 40%.
Ceo Allan sitter på aksjer verdt 1.7 mio $,han er all in og ikke en holden mann.
Alt han har er satt i selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:51 Du må logge inn for å svare