Qfuel + BASF = Sant

Kalleklovn
QFUEL 21.12.2020 kl 08:29 246968

https://newsweb.oslobors.no/message/521306

Da blir BASF partner ved Kristiansund fabrikken. Det er helt rått, jeg kunne ikke håpet på en bedre partner enn BASF. De blir nok å satse hardt på Quantafuels teknologi fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 06:44 Du må logge inn for å svare
Arne_And
26.08.2021 kl 17:50 7943

Proof of Concept for Skive er en gang i Q3 eller er det guidet senere nå?
Slettet bruker
26.08.2021 kl 17:55 7946

En litt eldre 528i kjøpt ny, kjører lite bil, bare når jeg skal lengre enn praktisk til fots eller på sykkel. Veldig langt er mest med høyhastighetstog (ICE).
Slettet bruker
26.08.2021 kl 17:56 7968

Ingen vet, og ingen guiding.
rischioso
26.08.2021 kl 21:17 7832

Siste guiding kom den 30.06 for knappe 7,5 uker siden og den sa følgende:

We are working hard to reach it and had hoped to mark that milestone by the end of this quarter, but we are pleased to have set weekly records for production stability and volume, and remain confident that we will reach proof-of-concept soon

https://newsweb.oslobors.no/message/537181
Slettet bruker
26.08.2021 kl 21:22 7828

Min interpretasjon av det du skriver, er at QFUEL pr i dag har 70-80 % produksjon på 1-2 av ialt 4 linjer i Skive. Der kan de kjøre for fullt i 5-6 døgn før aske blir et problem, de må da stenge ned, fjerne asken, og starte opp igjen. Å løse dette aske-problemet kan vel ikke være umulig?

QFUEL har betydelig egen petrokjemisk ekspertise, de har BASF, svenske Hulteberg, og VITOL som ikke bare trader råolje og oljeprodukter, men bl.a. har raffineringskapasitet på 500.000 fat pr dag og mye annen petrokjemisk virksomhet: https://www.vitol.com/what-we-do
Slettet bruker
26.08.2021 kl 21:35 7798

Regner man på tallene i Esbjerg kommunes Miljøgodkendelse, ser en at det i Esbjerg skal produserer 24/7 i ca 334 av årets 365 dager. Dvs ingen produksjon på danske helligdager, og i en 3-ukers fellesferie. Tipper at fellesferien blir brukt til oppgraderinger, endringer, oppussing og vedlikehold som bytting av filtre, pakninger, ventiler, og andre slitasjedeler, samt maling av tanker og annet.
rischioso
26.08.2021 kl 21:58 7745

Ja, alle fabrikker som går døgnet rundt året rundt pleier å ha 3-4 ukers shut down for vedlikehold - har i min ungdom vært med på flere slike vedlikeholdsrace hvor det jobbes non-stop under shutdown for å sikre minimal nedetid - det var gode og ikke minst kjappe penger for en ung student ... :)
Thesistulling
26.08.2021 kl 22:01 7733

Ikke jeg heller: Hatt E30, 325ix, 728i med alt, 2800 fullstendig overhalt på BMW.
Jeg skal IKKE ha BMW igjen, ei heller Tesla...pft!

Har du kjørt mye, så er det kun ETT merke som gjelder.
LANCIA.
Si hva dere vil, det biter ikke på.
De er lagd for å kjøres hardt på svingete veger, hvilke andre er det? 🤣
Når ungdommen i meg blir litt full av faen er det mange som blir lange i maska.......
Thesistulling
26.08.2021 kl 22:01 7733

Forøvrig, lykke til imorgen?
Nanoq
26.08.2021 kl 22:04 7743

Helt enig med din tolkning/analyse her.

Denslags tekniske problemer er jeg selv overbevist om kan løses ganske fort. Dette kan neppe være nye problematikker for et selskap som BASF med 150+ stk. store kjemiske fabrikker (Har selv teknisk utdannelse og erfaring og har hatt eget firma/selskap i 25 år med etablering av tekniske energianlegg i eiendommer/boliger. Og føler meg derfor mer enn amatøraktig kvalifisert til å ha en troverdig mening om dette).

Ellers synes jeg at den kommentaren som jeg fikk fra en QFUEL-medarbeider i dag forteller mye om situasjonen: "Dette går bra. Vi er jo startet med produksjonen...det har jo allerede vært flere tankbiler forbi her for å hente produkter" (sannsynligvis både nafta og noe diesel).

Dette passer jo godt med den siste oppdatering/guiding fra selskapet som kom d. 30. juni i år og som bl.a. sa:
"We are working hard to reach it (PoC) and had hoped to mark that milestone by the end of this quarter, but we are pleased to have set weekly records for production stability and volume, and remain confident that we will reach proof-of-concept soon".

Redigert 26.08.2021 kl 22:04 Du må logge inn for å svare
upsidedown
26.08.2021 kl 22:57 7626

QFUEL kunne som et minimum ha gitt litt mer utfyllende forklaringer rundt forretningsmodellen på sine hjemmesider. Hvem skal bære kostnadene ved å hente inn riktig type plast og er det presentert kalkyler som tar høyde for at råstoffet kan koste penger i fremtiden. Slik jeg leser det lille de legger ut om «verdifull» ressurs ser det ut som de regner med at råstoff av riktig kvalitet skal leveres til fabrikken kostnadsfritt. Hvis så er tilfelle tror jeg de står foran flere utfordringer enn å få fire linjer opp å gå fremover.
Herman*
26.08.2021 kl 23:21 7582

Et par dager til eller fra på POC spiller ingen stor rolle, men problemet (slik jeg ser det) er at selskapet snart slipper opp for unnskyldninger. Det er grenser for hvor lenge de kan villede markedet før det får større konsekvenser enn at Bøhn måtte gå. Om POC tikker inn om en måned, er caset inntakt og oppsiden enorm. Tilliten kan dog ikke gjenreises umiddelbart, og det kan godt hende analytikerne på legge inn en del «rabatter» i sine kursmål en stund fremover. Foreligger ikke POC innen tirsdag, bør ledelsen gi en detaljert og troverdig forklaring på hva som har skjedd de siste 2-3 mnd, og hvordan de skal sikre poc og full produksjon i løpet av 2.5 mnd. Har ingen planer om å selge før dette tar av, men hvis det blir svada av typen «vi jobber med saken og POC forventes «snart», vil nok mange aksjonærer stille enda flere spørsmål ved ledelsens dømmekraft.
Slettet bruker
26.08.2021 kl 23:21 7596

Du, som alle andre, betaler renovasjonsavgift for å bli kvitt avfallet ditt, inkludert plastavfallet. QFUEL eier 40% av Geminor, med opsjon på å kjøpe hele Geminor. I Norge og Danmark er Geminor store på videreforedling av plastavfall som de får betalt for å ta imot, og tjener penger på å videreforedle. Det de ikke kan videreforedle, må de betale for å få brent eller dumpet på fylling:
https://newsweb.oslobors.no/message/522456

QFUEL har en langsiktig avtale med Grønt Punkt Norge for plastavfall:
https://newsweb.oslobors.no/message/507412
«Following this agreement, Quantafuel will receive payment for the Grønt Punkt Norge waste plastic.»

QFUEL har en langsiktig avtale med tyske REMONDIS for plastavfall:
https://newsweb.oslobors.no/message/530695
«REMONDIS is one of the world’s leading privately run recycling, service and water companies with around 800 business locations in over 30 countries and across four continents. Founded in 1934, this family-run business employs more than 36,000 people and generates a turnover of €7.9 billion [NOK 80 milliarder] (2019).»

QFUEL har en langsiktig avtale med italienske Corepla for plastavfall, samt italienske SAIPEM:
https://newsweb.oslobors.no/message/526409
«Corepla is an Italian national consortium for the collection, recovery and recycling of plastic packaging waste, while SAIPEM is a leading company in engineering, drilling and construction of major projects in the energy and infrastructure sectors, a global solution provider present in over 60 countries worldwide and 31,000 employees of 130 different nationalities.»

I EU har f.o.m. 2025 produsenter av emballasje ansvaret for at emballasjen blir samlet inn og resirkulert, noe produsentene må betale for, og til slutt vi forbrukere:
http://vxz.eu/2020-11-16__JV-DANMARK_8-9__Danmark-mangler-kapacitet_til-øget-plastikgenbrug

Redigert 26.08.2021 kl 23:24 Du må logge inn for å svare
rischioso
26.08.2021 kl 23:25 7603

Når fabrikken først er oppe og går så vil nok tilgang på plast være det minste problemet - Politiske krefter blir nok satt i sving hvor vi forbrukere må regne med en strengere føring for sortering enn tidligere noe som allerede er tema flere plasser og hvor flere slike plastleveranse avtaler vil bli inngått:

Gjenvinning i stor skala
Quantafuel inngikk i begynnelsen av juni 2020 en avtale med Grønt Punkt Norge som innebærer at Grønt Punkt vil levere opp til 10 000 tonn plastavfall fra norske husstander til Quantafuel for gjenvinning. Dette er det første steget i å etablere nye sårt tiltrengte verdikjeder for plastavfall som ikke har andre løsninger enn forbrenning eller deponi.

https://www.innovasjonnorge.no/no/tjenester/kundehistorier/2020/quantafuel/
Slettet bruker
26.08.2021 kl 23:42 7623

Jeg må innrømme at børsmeldingen Summary of Collaboration agreement with BASF fra 23.03.2020 har gått meg litt hus forbi.
https://newsweb.oslobors.no/message/499229


3 av de 12 avsnittene i sammendraget av avtalen (OCR by https://document.online-convert.com/convert-to-pdf):

«Partene skal samarbeide om å videreutvikle
Teknologien ("Samarbeidet"). Selskapet kan
som hovedregel ikke utvikle Teknologien i
samarbeid med andre enn BASF. Unntak
gjelder der BASF får anledning til å delta i
slikt samarbeid på like vilkår med Selskapet.»

«Partene er forutsatt å gi ekvivalente bidrag til
utviklingsprosjektet, eksempelvis i form av
ekspertise, arbeidstimer, ressurser,
finansiering mv.»

«BASF skal være Selskapets prefererte partner
ved etablering av nye produksjonsfasiliteter
,
slik at Selskapet ikke skal etablere samarbeid
med tredjeparter som er ødeleggende for
konkrete forretningsmuligheter mellom
Partene.»
Slettet bruker
26.08.2021 kl 23:57 7655

09.09.2020, for nesten ett år siden, meldte QFUEL First-Oil i Skive (https://newsweb.oslobors.no/message/513103), så jeg skal være veldig forsiktig med å mene noe om hvor fort de kan løse de gjenstående problemene, men jeg er overbevist om at de til slutt løser alle problemer.

Som det stod på firma-visittkortet mitt, da jeg hadde eget firma: «Every problem has a solution»
Men det impliserer ikke at jeg har løsningen på alle problemer  ;-)

Redigert 26.08.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Thesistulling
27.08.2021 kl 00:40 7610

Akkurat!
En av grunnene til at man ikke trenger å bekymre seg.
Dette går bare sin gang.
Leser man alle uttalelser BASF har kommet med vedrørende Quantafuel, samt Vitol, så er det et dundrende case.
Og det er ikke bare dem, det er alle andre samarbeidspartnere, og de er ikke akkurat små.
Det er de største i alle ledd.
Det er rett og slett litt overveldende.
Thesistulling
27.08.2021 kl 09:36 7388

Var borti sikkerhetssjefen I et av de største selskapene i Norge, han kom med kommentaren: Man skal ha tiltro til beslutninger fattet i organisasjonen.........
Kontaktet NSM med en gang, de trodde først ikke på meg, så jeg ba dem ta en telefon.
Nå jobber han som privat sikkerhetskonsulent.......

Så, the problem was the solution😁
Nevner jeg firma kan han lett identifiseres, har ikke noe innen sikkerhet å gjøre.
Samme med hele it avdelinga på Stortinget, amatører hele hurven.
rischioso
27.08.2021 kl 15:09 7231

Quantafuel ASA | Invitation to Q2 2021 webcast
Quantafuel ASA will release its Q2 2021 results on Tuesday 31 August at 07:00 CET.

A webcast including Q&A will be hosted by interim CEO & COO Terje U. Eiken, CCO Dr. Christian Lach and CFO Kristian Flaten the same day at 08:00 CET.

The presentation will be held in English.

Link to webcast:
www.quantafuel.com/ir
channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20210831_3/

A recorded version of the webcast will be made available on our webpage after the presentation.

https://newsweb.oslobors.no/message/541018
Slettet bruker
27.08.2021 kl 15:09 7250

Mandag (23.08) denne uken økte PRO AS ytterligere, passerte 4 millioner aksjer, og er nå nest største norske enkeltaksjonær, bare 200.000 aksjer bak T.D. VEEN AS:
http://vxz.eu/QFUEL__topp-20__28.12.2018_&_30.12.2019_&_30.12.2020_&_19.08.2021_-_23.08.2021

Topp-44 (oppdatert 26.08.2021 – VPS 23.08.2021):
https://www.proinvestor.com/uploads/boards/96395_239526586_1238295550023890_1738491924341849371_n_qfuel_share_holders.jpg

Redigert 27.08.2021 kl 21:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2021 kl 15:12 7262

Har meget gode og positive erfaringer med IR personen oppført i børsmeldingen, til og med fått 2019-Q4 presentasjonen  :)
Slettet bruker
27.08.2021 kl 21:24 7120

 
Ny CEO til uka, fra 01.09?

Har bare indisier, men har stor TRO på at QFUEL har fått ny CEO som annonseres sammen med Q2, og at ny CEO dukker opp på Q2 webcast. Begrunnelsen er at jeg forrige uke hadde SMS kontakt med NN (CEO i et norsk firma) og foreslo for NN å søke jobben som Quantafuel CEO. Mer vil jeg ikke si.
Nanoq
27.08.2021 kl 21:44 7109

Håper at du har rett i dette. Og at mannen/kvinnen er den rette for denne viktige jobben. Det er dypt problematisk at en CEO forlater et selskap uten at det i forveien er sørget for at det står en kompetent erstatter klar til å overta.

Ellers regner jeg med at Q2-rapporten - og ikke minst: Q2-presentasjonen - vil bli positiv for tilliten og troen på selskapet i den kommende tiden. Gode, troverdige forklaringer for forsinkelsene omkring PoC og klare meldinger om investeringsplaner og ekspansjonsplaner framover bør være en sentral del av Q2-presentasjonen.
Jeg tror ikke jeg blir skuffet.
Redigert 27.08.2021 kl 21:46 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.08.2021 kl 21:48 7099

Ja, kortene holdes tett til brystet - veldig snart er det mange "secrets" som både bør og må deles ...

https://www.youtube.com/watch?v=qHm9MG9xw1o
Slettet bruker
27.08.2021 kl 22:43 7088

Spennende, Reserven. Ny CEO på plass etterfulgt av melding om PoC om "noen uker" bør gi "Not Named" noe tillit fra start :)

Meg bekjent så er annonsene på finn fjernet, det er kun på hjemmesida at det fremdeles står, men blir vel for åpenbart at de har funnet ny CEO om de fjernes fra hjemmesiden. Kommer vel som en positiv "overraskelse" :)
Redigert 27.08.2021 kl 23:23 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.08.2021 kl 00:34 7105

Sustainability Advisor stillingen er i alle fall fjernet så da kan vi gå ut i fra at den nylig ble besatt.
Redigert 28.08.2021 kl 00:35 Du må logge inn for å svare
upsidedown
28.08.2021 kl 00:57 7116

Trodde dere sa at problemet med å skaffe råvarer allerede var i havn, nå skal politiske krefter i sving for å tvinge forbrukerne til bedre sortering ifølge rischioso. Da har man enda en flaskehals å forsere om man lykkes med Skive.

Tror personlig at det er veldig viktig å studere de tre T-ene om man ønsker å bli langsiktig aksjonær i QFUEL, men lykke til på ferden til de som binder seg fast til masta.
rischioso
28.08.2021 kl 01:04 7143

Det har jeg jo aldri sagt, både reserven og jeg delte linker som svar på ditt spørsmål for bare kort tid siden som bekrefter at selskapet allerede har inngått plast leveranse/mottaks avtaler, men det du er inne på (som jeg også nevnte) at det kommer til å bli normen fremover skal man ikke bli overrasket over for er det noe som trengs så er det nettopp det - mao, om du ikke klarer å forstå det du leser og ikke minst se det i sammenheng så kan du jo bare spørre i stedet for selv å skulle røre noe sammen - for det blir det jo bare røre av ... ;)
Redigert 28.08.2021 kl 01:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2021 kl 01:33 7143

Vet ikke hvordan avfall skal sorteres der du bor, men i de fleste kommuner i Troms og Finnmark, skal avfall sorteres i 6 fraksjoner:  https://www.remiks.no/privat-husholdning/sorteringsguide
og slik har det vært i snart 20 år. Plastavfall skal med få unntak sorteres i en egen blå plastpose.

Det plastavfallet QFUEL skal motta i Esbjerg, er hovedsaklig det som kastes i blå pose. Det finsorterer så QFUEL, og frasorterer plastavfall som ikke er egnet til kjemisk gjenvinning.

Skrev mandag en e-post til QFUEL med bl.a. følgende tekst:
Vil sette stor pris på om dere ifm 2021-Q2 (i rapporten eller presentasjonen) kan si noe om følgende:
• Hva dere får betalt per tonn mottatt usortert plastavfall til Esberg anlegget, og hvem som betaler frakten til anlegget.
• Hva dere må betale per tonn for å bli kvitt frasortert plastavfall til borttransport, og hvem som betaler for borttransporten.
• Hvor mange som totalt skal ansettes ved Esbjerg anlegget, for å sortere de årlig 120.000 tonn usortert plastavfall som anlegget skal motta.


Redigert 28.08.2021 kl 01:34 Du må logge inn for å svare
upsidedown
28.08.2021 kl 09:22 7024

Fornuftige spørsmål Reserven, fordi jeg mener at mye av dette henger i det blå når jeg prøver å danne meg et bilde av selskapet basert på deres egen hjemmside.

Personlig lurer jeg på om det er utviklet automatiske systemer som kan håndtere siste finsortering eller om det må skje manuelt. Også hvor stor feilmargin man tåler før det inntrer komplikasjoner i prosessen.

God helg og lykke til med Q2 og introduksjon av ny CEO.
Redigert 28.08.2021 kl 10:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.08.2021 kl 14:22 6874

Angående automatiske systemer for sortering av plastavfall vet jeg ikke mer enn det jeg har markert med grønt på siste side i denne artikkelen:  http://vxz.eu/2020-02-09__NJ__Quantafuel-gennembrud_Besværlig-blød-plast_kan_nu_udnyttes
Er du villig til å bruke litt tid på googling (på engelsk), tror jeg du finner gode svar på spørsmålet ditt.

Råolje (som hovedsaklig består av grunnstoffene hydrogen og karbon) raffineres til forskjellige oljeprodukter som fortrinnsvis skal bestå utelukkende av hydrogen og karbon i forskjellige molekylstrukturer. Noen av disse oljeproduktene tilhører gruppen nafta som plast fremstilles fra. De fleste plasttyper består nesten utelukkende av hydrogen og karbon, men noen plasttyper, derunder PET (C10H8O4) til f.eks. flasker, er tilsatt andre grunnstoffer, særlig oksygen, for at plasten skal få de ønskede egenskapene.  https://en.wikipedia.org/wiki/Polyethylene_terephthalate

Alle raffinerte oljeprodukter, derunder gass, bensin og diesel, er lett brennbare og eksplosive, særlig hvis de tilsettes oksygen og så tennes på eller komprimeres under sterkt trykk, som er prinsippene for alle forbrenningsmotorer. Uten oksygen er det nær umulig å få noe til å brenne eller eksplodere.

Derfor er pyrolyse av plasttyper med mye oksygen vanskelig eller umulig pga faren for eksplosjon. En måte å redusere faren for eksplosjon på, er å tilsette nitrogen (Kvælstof på dansk). Ifølge side 28 i Esbjerg kommunes Miljøgodkendelse skal QFUEL bruke 1.860.624 m³ nitrogen/år (236 m³/time) som «Tilsættes for O2 fortrængning i procesanlæg.».

Redigert 04.09.2021 kl 23:44 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.08.2021 kl 16:48 6885

RE - Uten oksygen er det nær umulig å få noe til å brenne eller eksplodere.

* Riktig om vi ser bort i fra hydrogen og acetylen. Disse er 2 svært brennbare stoffer som antennes spontant når de er i kontakt med klor, selv uten oksygen hvor klor da har rollen som oksygenet.

Men det er nok kanskje ikke tema i denne lukkede produksjonsteknologien hvor man har kontroll på hvilke stoffer som blandes hvor og når gjennom hele prosessen.
Nanoq
28.08.2021 kl 21:02 6671

Nei, acetylen og klor tror jeg ikke vil være noe stort tema i denne produksjonsprosessen...bortsett fra at det er oppført et klor-absorptionsanlæg som en del av fabrikken.

og ja, dette er jo en lukket produksjonsprosess, og hvor nitrogenet som tilsettes under forbrenningen/produksjonen for å holde produksjonsprosessen oxygenfri for å forhindre risikoen for eksplosjon og andre uønska forbrenningsprosesser, ikke blir forbrukt, men blir gjenbrukt/resirkulert.

Som det står i rapporten: "Nitrogen tilsettes for å fortrenge O2 i processanlegget." Det er jo ganske store mengder nitrogen som det her er tale om.
Nitrogenet blir oppbevart i utendørs tank-anlegg.

Ellers står det jo mye interessant i de kommunale saksaktene vedr. etab leringstillatelsen for den nye Quantafuel-fabrikken i Esbjerg. Absolutt verd et nærmere studium for de som er investert her.

QFUEL's kommunale miljøkonsekvensrapport vedr. Esbjerg-fabrikken:

https://www.esbjerg.dk/Files/Filer/Om%20kommunen/Annoncer/Kommune-%20og%20Byplan/01%202021/PDF/Milj%C3%B8konsekvensrapport%20Quantafuel_final_09.02.2021.pdf

Esbjerg-anlæggets innretning (fra rapporten):

Bygningsmæssigt vil Quantafuel bestå af

• ca. 1000 m2 stor administrationsbygning i 3 plan med en højde på 10 meter, som vil indeholde administration, velfærd- og kontrolrumsfaciliteter.
• ca. 8.000 m2 plasthåndteringshal med en højde på op til 20 m over terræn, hvor den indledende behandling af plastaffaldet foretages. Hallen er indrettet til tilkørsel af de ca. 40 lastbiler, der dagligt ankommer med ca. 360 tons plastaffald samt til oplagring af modtaget plastaffald. I hallen foretages sortering og neddeling af modtaget plastaffald. Frasorteret plast m.v. opbevares i containere i plasthåndteringshallen og afhentes af godkendte transportører til bortskaffelse.
• ca. 7.400 m2 proceshal (fordelt på 2 separate bygninger), højde ca. 15 meter over terræn,
med 16 parallelle pyrolyseovne, forsynet med brændere til opvarmning m.v.
• Separate mindre bygninger til værksted/lager (ca. 510 m2),
askelager, kemikalielager og sprinkler central. Værkstedet vil have punktudsugning fra relevante arbejdsstationer med afkast over tag samt af følgende udendørs tekniske anlæg:
• 2 udendørs klor-absorptionsanlæg, katalysatoranlæg, separationsanlæg og holdingtankanlæg
• 2 udendørs destillationstårne på hver 5x5x25 meter, hvor destillation af pyrolyseolier foregår
• 2 smalle hydrogentanke med en højde på ca. 20 meter,
• 2 skorstene på ca. 22 meter, der fungerer som afkast for røggasser
• 1 flare for sikkerhedsmæssig afbrænding af gas i tilfælde af fejlfunktion på anlægget
• 3 lagertanke til færdigvareprodukter med et samlet volumen på under 2.500 tons
• 1 tankningssted med 2 stationer for overførsel af færdigprodukter fra lagertanke til typegodkendte tankbiler.
Redigert 28.08.2021 kl 21:20 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.08.2021 kl 21:36 6627

Mitt svar til reserven var egentlig litt out of topic og som et svar på hva som kunne antennes uten oksygen. Ja, vi får vel anta at verdens største kjemikalieprodusent vet hva de driver med og således er de alterntive blandinger ingen risiko i så måte når det kommer til det lukkede anlegget hvor dette selvfølgelig er løst.

Slettet bruker
29.08.2021 kl 20:23 6147

Endelig er snart helga over😉 Neste uke blir mer innholdsrik enn på lang tid, når det gjelder Qfuel🤞
Slettet bruker
29.08.2021 kl 20:59 6103

Monday Monday:  https://www.youtube.com/watch?v=h81Ojd3d2rY

Forhåpentligvis ikke bare innholdsrik, men også POSITIV.
Våkner vi i morgen opp til børsmelding om ny CEO, og starten på neste QFUEL-kapittel?