For seriøse Zenith Energy investorer.

Aqualight
ZENA 25.12.2020 kl 14:12 286352

Kære Zenith medskribenter & Zenith investorer.

Hermed som lovet, denne lukkede tråd, hvor alle kan læse med, og alle er velkommen til at søge om tilladelse til at give sin mening til kende, men hvis du som skribent kun har til formål at fortælle hvor store idioter alle andre er , så er dette ikke stedet for dig, vi behøver ikke være enige i alt, men tonen på denne tråd er og bliver respektfuld - personangreb af enhver slags vil blive belønnet med et "rødt kort" og derfra er det direkte ud.

Jeg har udvalgt seriøse skribenter som allerede er inviteret (se om du er en af dem i din indbakke) - de har alle udvist konstruktiv deltagelse i debatten igennem de sidste par år. og er både kritiske og er villige til at dele oplysninger som alle kan bruge.

Og nu til det, det handler om, nemlig vejen videre herfra.

Vi har noget udstyr ("ZEN-260" - 1200 hp) som skal til Congo.. Pointe-Noir - Vi ved at det er fragtet til en havneby (se RNS 2495G 24 November https://www.londonstockexchange.com/news-article/ZEN/operational-update/14766321 ) men vi ved ikke hvilken havneby, mine bud er umiddelbart : Basrah (Irak) - Adana (Tyrkiet) - Jeg tænker ikke at man vælger at tranportere så stor en last (22-30 lastbiler) igennem urolige områder, over land. Hvis alt går godt mener jeg, man kan forvente at transporttiden vil være op i mod 60 dage, når det bliver sejlet. Der er meget papir arbejde osv.

Efter ankomst til Pointe-Noir, regner jeg med yderlige 10-15 dage til site og herfra yderligere 30-40 dage til at få stillet udstyret op, derfor er jeg kommet frem til at 1 Maj - 2021, er der hvor AC kan trykke på den grønne knap og begynde sidetrack på Tilapia ll.

Med hensyn til firmaets A-100 375hp workover rig.

Så ser jeg kun for mig lige nu, at den bliver sendt til SLK feltet. her fra den seneste RNS nr. 6029J : The Company can now look forward with well-grounded confidence to the journey ahead in the Republic of the Congo and the possible achievement of other publicly announced objectives, including the potential acquisition of additional oil production assets. transport tiden regner jeg som meget af det samme, dog er der ikke samme mængde arbejde med opstilling osv. hvorfor jeg ser en dato der hedder 1 Marts - 2021, hvis de bliver enige om at det er sådan det skal være.

Med hensyn til yderligere andele af Tilapia ll feltet, så ser det ikke sådan ud, når man ser på den seneste RNS og dog, skulle jeg komme med et bud, vil det se således ud : 70/30 eller 75/25 til Zenith - i forhandling om de 12,5 millioner $ i skattefradrag af produktionen, og den kommende PSC (Production Sharing Contract for Tilapia II)

Aqualight 🇩🇰🇳🇴



Redigert 30.10.2023 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
27.01.2021 kl 22:37 5981

Jeg vet ikke helt gangen i dette, men «Petroleumsdepartementet er nok involvert. Blir utrolig dårlig kontinuitet når de stadig skifter. De har hatt tre regjeringer nå på under ett år. Siden august 2016 har de hatt 29 !

Dette har hatt konsekvenser. Produksjonen har sunket til kun ca 30 000 bopd og flere selskaper har forlatt landet. De må skjerpe seg.😏


https://www.mees.com/country/tunisia
Herbius
29.01.2021 kl 12:30 5804


The 08.01.2021 Investor Call is now accessible via the ZEN website [ click on News & Media]. Having missed the original event I've just played it through; difficult to follow at times due to AC's rich accent but worth the effort especially regarding the following revelation which I am not aware of anyone having posted details previously. Apologies if anyone has.

During the Q & A session, beginning at 36.00mins and in response to a question regarding assets, AC outlines, through to 39.50mins, the intention of acquiring a single substantial producing asset in “Central Asia or Africa” and states “our main target in the next six months is to conclude acquisition of a single field producing 2000-5000bopd”. He refers to “two peer companies” having such fields in addition to many smaller fields, implying current negotiations in progress on two fronts. It is also clear from this and the rest of the presentation that this potential acquisition is in addition to Tilapia, Nigeria and Tunisia [Sidi El Kilani]. He also refers to such a 2000+bopd producing asset justifying a £50-£60m mkt cap, a figure which I recall was previously posted but without the context I have outlined.
AGEOS
Gullit
29.01.2021 kl 13:30 5694

Dette har ikkje eg fått med meg nei, virker som det forhandles massivt på flere kanter.. hva tenker vi er neste nyhet ut??
Gullit
29.01.2021 kl 13:47 5687

29.01.2021 13:44:20: Update on Bond Coupon Payments



January 29, 2021

ZENITH ENERGY LTD.

("Zenith" or the "Company")

Update on Bond Coupon Payments

Zenith Energy Ltd. ("Zenith" or the "Company") (LSE: ZEN ; OSE: ZENA-ME), the
listed international oil & gas production company focused on pursuing African
development opportunities, is pleased to announce that it has recently made
coupon payments, in full and on time, in relation to the following bonds (the
"Bonds") the Company has issued:

o Zenith Energy Ltd 8% Dec 2021 AT0000A23S79
o ZEEX 10.000 01/27/24 MTN XS2108546818 CHF
o ZEEX 10.125 01/27/24 MTN XS2108546735 EUR
o ZEEX 10.300 01/27/24 MTN XS2108546651 USD
o ZEEX 10.375 01/27/24 MTN XS2108546578 GBP

Andrea Cattaneo, Chief Executive Officer of Zenith, commented:

"We are pleased to be further enhancing our credibility as a debt issuer with a
focus on the continental European and Asian markets, having now consistently
paid all coupons for the aforementioned instruments since their respective
issuances. This is a demonstration of our effective cashflow management which
offers investors a fixed semi-annual return on their investment.

The Company is carefully developing its debt financing capabilities in order to
facilitate the attraction of more significant interest from investors as we go
forward in implementing our ambitious African development strategy."


Further Information:
Zenith Energy Ltd
Andrea Cattaneo, Chief Executive Officer Tel: +1 (587) 315 9031
E-mail: info@zenithenergy.ca

Allenby Capital Limited - Financial Adviser & Broker
Nick Harriss
Nick Athanas Tel: + 44 (0) 203 328 5656


gravemaskinen
29.01.2021 kl 13:51 5693

nok et steg i riktig retning..tenk bare på hva som skjer når Tunisia dunker inn..
Gullit
29.01.2021 kl 13:55 5687

Ja troverdigheten og opptimismen er noe vi snart bør gjenspeile i kursen. Blir en fantastisk reise for de som blir med på dagens kurs. Risk/reward blant de aller beste er min oppfatning..
solb
29.01.2021 kl 14:07 5614

Ser at AC er ute og viser frem sine finansielle kunster idag. Meldingene skal vel renne inn fremover.👍
Herbius
29.01.2021 kl 14:36 5553

Her lugter der er Big News snart 👍👍💰💰

Eni speeds up it's asset disposal to Thystere Tchicaya and Sassou's dismay"

Italian major ENI is pursuing it's drive to rid itself of it's smaller assets in Congo leaving those in charge of the countries oil policy and the SNPC with difficult decisions to make."

African Intelligence - 29th January 2020

Nice Italian connection there, disposal of small assets, just what AC was looking for.
Aqualight
29.01.2021 kl 19:17 5486

Fra Steffiy :

Just finished a great interview with Andrea.

He will be on his way to Congo on Monday. #Tilapia @zenithenergyltd

Up Next on #FinancialFox with @stefixy - Special Q&A with
@zenithenergyltd's CEO @CattaneoGenoa. #Investors are invited to submit their questions by Sunday 3rd January to: stefania@cassiopeia-ltd.com #Zen #Zenith #Zename #Oil #Gas #Hydrocarbon #Energy #Africa #Tilapia

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Herman*
29.01.2021 kl 19:24 5468

Er ikke dette gammelt? "Sunday, 3rd January"?
Aqualight
29.01.2021 kl 19:40 5514

Det har først været muligt at gennemføre det nu i dag, da AC har haft travlt, hvilket i min optik er en yderst positivt, hun kommentere blot på det første post hun lagde op, derfor står der den 3 😊

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Herbius
29.01.2021 kl 20:20 5470

He also stated payment owed to Zenith from the Tunisian assets would be $4.8m, now more than $5.0m.
Aqualight
29.01.2021 kl 20:41 5473

På Twitter, og så tror jeg hun deler det på LSE, når det er klar, der plejer at gå et par dage fra hun laver interview til hun lægger dem ud.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Slettet bruker
29.01.2021 kl 20:58 5486

Kan du legge ut link? Hva heter hun?
Slettet bruker
29.01.2021 kl 21:31 5446

Takk gode mann! Men kun et bilde, kan man ikke trykke på noe for å høre?
Aqualight
29.01.2021 kl 21:55 5661

😊 det er jo ikke frigivet endnu😊 det var så du kunne se hendes navn og finde hende på Twitter, når det bliver frigivet skal jeg også nok dele det.

Aqualight 🇩🇰🇩🇰
Slettet bruker
29.01.2021 kl 22:01 5676

Ok, tusen takk. God weekend
Svartsyn
29.01.2021 kl 22:01 5688

Hei Aqualight.
Idag fulgte jeg børsen fra 09.00 til 16.30. Såg tidlig trenden.
Uten å skryte jeg er en jævel med tallknusing når det gjelder trender og mønster.
Hva er skjedd?
1. Det ble ikke tilført aksjer på selger siden.
2. De berømte aksjene som har øket fra 500.000 tusen til 6 millioner aksjer var ikke i "spill".
3 Var roboten slått av ?
4. Var det dagen for
å selge "alle" som var kjøpt på "billigsalg" ? Realisering av gevinst?.
5. Og til slutt hvorfor har " auksjonsdjevelen" sluttet å knuse kursen ned hver dag i auksjonen?
6.Idag kjøres kursen opp!!!!!
Ellers vil jeg si jeg er tallknuser på trender og mønster ,men hater regnskap og kalkyler av økonomiske regnestykker.
Det er du fantastisk. Fortsett med ditt utrolige arbeid, vi er på vei mot noe "stort".
Har sagt dette før, hvis Tunisia kjøpene blir godkjent,da er vi på vei mot en flott reise.
Og det har vi jaggu fortjent.
Og til alle Zenithere, dersom Tunisia-kjøpene blir godkjente så har dere noe å se frem til.
Aqualight og Herbius.
Taco ,rødvin og 15% økning med grønne tall gjør at rødvinflaske Nr.2 blir sprettet.
Ha en utmerket kveld alle Zenith er....
Aqualight
30.01.2021 kl 18:36 5357

Hej Svartsyn, det var mange spørgsmål og tak for dem samt ros.

Findes der et kort og klart svar på dine gode og opklarende spørgsmål? Hmmm tjaa til dels, HVIS vi ser lidt på VWAP + TWAP ( her er Google en god hjælp, hvis man ikke kender til de 2 udtryk) så vil man sammmenhold med Turnover tallet, se dele af svaret på dine spørgsmål.

Derudover så er der, måske en del tidligere AAOG ejere som er ved at have solgt de aktier de tidligere købte? Dette er kun et gæt.

Om robotterne har været slukket, der er det korte svar nej, men stoploss har været sat lavere end kursen nåede til, som jeg skrev i et indlæg, prøv at handle den ned i 0,11, så skal du se køb og salg Big time = robotdans. I stil med det vi så den 23/12-2020. Fredag var der i omegnen af 190-195 handler fordelt op hele dage, det er min overbevisning at mere end 98% var håndholdt, dem der følger bare en smule med, ved at der indenfor relativ kort tid, kan komme en melding eller meldinger som i flertal, kommer til at ændre den måde vi i dag ser på Zenith. At Tilapia ll, så kun er værdisat til små 9-10 øre, giver ikke meget mening, men det er nu sådan der er, det kommer til at ændre sig væsentlig når den sidste del er på plads, hvilket også er op over som jeg ser det. SLK aftalerne har jeg efterhånden kommenteret på hvad de vil betyde, men Jokeren er selvfølgelig om og hvornår der så kommer en RNS med et eller flere producerende felter, jeg kan på en klar dag, se sådan en aftale komme før SLK, men ikke Tilapia ll.

Og til sidst, rødvin & Taco, ja tak der er jeg på, men vi har lidt svært ved at rejse for tiden, ellers kunne du godt gøre klar til besøg😊

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Redigert 30.01.2021 kl 18:39 Du må logge inn for å svare
Svartsyn
30.01.2021 kl 23:12 5233

Takk for svarene Aqualight.
Sånn går nå dagene mot meldingen som vi venter på.
Godt vi har trening i å vente...
Gullit
30.01.2021 kl 23:31 5214

Fortjener en liten takk du også Svartsyn.. stiller de rette spørsmål og er alltid på plass med gode synspunkt!!
olje
02.02.2021 kl 08:10 4969

Spent på å høre dette intervjuet, burde jo vel bli tilgjengelig snart?
Fakevenues
02.02.2021 kl 10:41 4799

Steffy - Stefania Barbaglio@stefixy

Latest interview with Andrea Cattaneo

#ZEN latest news, progress, opportunities & upcoming operations.

https://youtu.be/ZvaZpwYF5I8

https://twitter.com/stefixy/status/1356537700153774080
Redigert 02.02.2021 kl 11:05 Du må logge inn for å svare
Aqualight
02.02.2021 kl 13:16 4719

En god opsummering fra vores UK allieret AGEOS:

RE: RE: Steffy - Stefania Barbaglio - InterviewToday 11:09
A fascinating interview hinting at some substantial developments in progress, including the following:

15.23mins “so in Congo we are discussing already our second and possibly third and fourth assets...” I've posted details of potential targets in several posts eg 10.07.2020

24.20mins “process that can have the ability to bring us to 18-20K bopd in 12-18 months, because the simple calculation is if we only take two fields that average 9-8K bopd...” This followed his explanation of how the majors were off-loading marginal fields, which they defined as anything up to 12K bopd. The M'Boundi Field in Congo [ENI] is such a target.

27.10mins “..if we do something in Angola...” I referred to Angola as a possible target in previous posts [21.02.2020 & 21.06.2020] so it seems this may still be on-going.
AGEOS

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Aqualight
06.02.2021 kl 07:58 4496

Lidt om de restriktioner der er i øjeblikket ved olieproduktion.

Congo (Brazzaville) has improved in recent months. It produced below its quota in December and January, at just over 253,000 b/d. Its allowance for the first quarter of 2021 is 269,000 b/d, up slightly from 266,000 b/d in late 2020.

https://www.energyintel.com/pages/eig_article.aspx?DocID=1097158

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Aqualight
07.02.2021 kl 09:14 4493

Situationen taget i betragtning så er der vel en mulighed i Nigeria for at tale med Shell om en håndfuld af de 340 producerende felter, når nu de er lidt trætte af situationen, bare en tanke.

https://www.argusmedia.com/en/news/2183992-shell-rethinks-its-position-in-nigerias-onshore?backToResults=true

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Fluefiskeren
07.02.2021 kl 09:46 4636

Det burde de holde seg unna. Shell og Nigerdeltaet er vel den styggeste skamplett på oljenæringen som noengang har vært. Her var det en fattig befolkning som levde av fiske og jordbruk. Jeg vil anta at flere enn meg husker de foferdelige naturødeleggelsene Shell stod for. Mange steder var grunnen mettet med olje ned til flere meters dybde. Elver og sumpland var et helvete med oljelekjasjer. Det var veldig fokusert i media som et gedigent overtramp ovenfor lokalbefolkning og naturen. Og ikke fikk de ett øre av inntektene. Alt gikk til Shell og noen styrtrike nigerianere på toppen.

Denne skampletten er ikke glemt og vi ser fortsatt angrep på båter etc. Mer om dette her:

https://naturvernforbundet.no/operasjon-dagsverk/ingen-opprydning-ingen-rettferdighet-shell-sin-oljeforurensning-i-nigeria-article40614-3966.html

https://putsj.no/artikkel/brev-fra-nigeria

Det har vært rettsak på rettsak mot Shell, men har du penger nok har de klart å kjøpe seg fri. Men så 29. januar i år ble de endelig dømt til å betale erstatning.

https://www.naturpress.no/2021/01/29/shell-domt-til-a-betale-erstatning-for-oljeutslipp-i-nigeria/


Og da var det ikke så interessant å være Shell i Nigeria lenger. Det viser linken din. Jeg ser på dette som et forsøk på å rømme og i størst mulig grad å overlate problemene til de som følger etter.

Dette er en skamplett for industrien og jeg tror Zenith gjør best med å ikke ville ta i dette men å holde seg unna. Det får holde med «marginal field licensing round» som jo også er i Nigerdeltaet pluss litt offshore nærme land.

Gullit
07.02.2021 kl 09:52 4665

Ser poenget ditt. Spørsmålet er jo om man kan gjøre det bedre der skaden allerede er skjedd sammen med de lokale. AC har en litt annen tilnærming til det..
Redigert 07.02.2021 kl 09:54 Du må logge inn for å svare
Aqualight
07.02.2021 kl 10:02 4667

Tak for dit indlæg Fluefiskeren, det var meget informativt, godt jeg skrev “bare en tanke” 😊 den er med dit indlæg allerede glemt igen, i tillæg er det nu ganske fair at de rydder op efter sig og betaler det, det koster at ødelægge som her er tilfælde. Men et nyt spørgsmål rejser sig nu, med den historie i området/landet, hvad gør det så attraktivt for så mange at byde sig til? Jeg mener bare at, problemerne bliver jo ikke mindre eller glemt. Og hvis man allerede nu ved at der er stor modstand fra befolkningen, er det så det værd?

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Fluefiskeren
07.02.2021 kl 10:12 4744

Jeg tror det er fordi Nigerdeltaet er et enormt stort område og at det ikke er på langt nær like ille alle steder. I lisensrunden er jo all infrastruktur bygget. Det finnes nok også selskaper som har latt en del inntekter komme de lokale til gode og dermed slipper aggresjonen. Har inntrykk av at det er Shell og delvis Eni som har vært den store stygge ulven. Vi som har levd en stund husker demonstrasjonen mot Shellstasjonene også her hjemme.
Redigert 07.02.2021 kl 10:15 Du må logge inn for å svare
Gullit
07.02.2021 kl 10:21 4832

Litt motstridende innlegg no.. så da kunne Zenith kommet inn og gjort en jobb sammen med de lokale likevel??
Aqualight
07.02.2021 kl 11:01 4783

Tænker du 1986? Var det ikke noget med at Shell støttede apartheid i Sydafrika! Det mener jeg. Ellers har Greenpeace jo været efter Shell siden de startede i 1970-1971 - men igen hvis de ikke opføre sig anstændigt så skal de også stilles til regnskab, sådan må der være, fair nok at lave bunker af penge, fair nok at hente olie op, men det skal ske på en ordentlig måde.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Fluefiskeren
07.02.2021 kl 11:15 4769

Nei. Jeg tenker på naturkatastrofen i Nigerdeltatet. Det var demonstrasjoner i flere land. Også i Norge. Amnesty var sentrale.

https://www.itromso.no/nyheter/article305220.ece

https://www.nrk.no/innlandet/amnesty-aksjonerer-mot-shell-1.6841605


Stockdance
07.02.2021 kl 11:39 4793

Fra ca 25:00 minutter i det siste intervjuet nevner AC spesifikt Shell som eksempel på selskap som gir fra seg lisenser til myndighetene. Av og til gir de også dette fra seg gratis. Myndighetene trenger i neste omgang operatører av disse feltene, og det er her mulighetene byr seg for mindre selskaper som tidligere ikke hadde finansiell handlekraft til å kjøpe opp disse.
Aqualight
14.02.2021 kl 09:15 4384

Allerede den 11/8.2020, delte jeg dette post, nu er vi i 2021, men det er ikke blevet mindre aktuelt, faktisk kan det være svaret på hvad der er i vente, men bedøm selv:

Oil Majors in Retreat from Congo, Gabon. 3 Aug - 2020

French oil major TOTAL announced last week it had agreed to sell its stakes in seven oil fields in Gabon, around the time that news filtered in that ENI had proposed divesting stakes in its operated acreages in Congo Brazzaville.

TOTAL will soon announce sale of its stakes in Congo Brazzaville. It’s only a matter of time.

Considering that Shell sold its entire onshore assets in Gabon in 2017, these two announcements tell the story that the majors are winding down in these countries, where new hub size, short term-to-market discoveries have not been made for some time.

ENI’s decision to sell in Congo is surprising, giving the Italian explorer’s penchant for developing hydrocarbon tanks that other majors dismiss as marginal. Indeed, it was only late in 2019 that ENI completed phase 2A of the Néné Marine project by putting a total of 15 wells into production and approved the implementation of phase 2B.

TOTAL, effectively, is completing a second sell off in Gabon to Perenco, the unlisted French independent, in the space of three years.

The Paris based explorer divested its stake in five fields, representing 13,000Barrels of Oil PerDay, positions in exploratory tracts, as well as the Rabi-Coucal-Cap Lopez pipeline network, all to Perenco, for $350Million in 2017. Now it is selling again to the same company, including the operatorship in the Cap Lopez oil terminal. TOTAL is going to receive $290Million and $350Million for these assets, depending on future prices of the Brent crude.

TOTAL claims to “remain fully committed to Gabon through our operated production clusters at Anguille-Mandji and Torpille-Baudroie-Mérou, where we continue to maximize value for all stakeholders,” but that statement is for optics.

The aggressive French player has the biggest, forward looking projects in Africa today.

It is constructing a $20Billion LNG facility in Mozambique, working on financial close for a $12Billion basinwide oil development in Uganda and appraising a large oil, gas and condensate find, a new heartland if you wish, in South Africa.

TOTAL’s portfolios in Angola and Nigeria, each delivers no less than 350,000Barres of Oil Equivalent a Day.

https://africaoilgasreport.com/2020/08/in-the-news/oil-majors-are-winding-down-in-gabon-congo/

Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Herbius
14.02.2021 kl 15:37 4360

Congo opportunitiesFri 16:36
Those “potential additional development opportunities” which AC alludes to in today's tweet, clearly relate to Congo [Brazzaville] and reinforces the numerous RNS and other publicized hints of further acquisitions in that jurisdiction.

The most relevant RNS is that of 07.07.2020 re “Joint Venture Agreement for acquisition of second oil production asset in the Republic of the Congo” with a local oil and gas company. As previously detailed, in a post dated 10.07.2020, I identified the most likely acquisition target as being the Kundji Field, one of the four MKB fields [Mengo, Kundji, Bindi & Tchiniambi, 700sqkm] all operated by SNPC and producing on a very limited scale from the Mengo reservoir sands. Following the acquisition of Tilapia, ZEN's negotiations could extend beyond Kundji, with the Mengo Field being the major prize. The postulated middle-eastern loan finance would have to be an essential component of the package however, as the Mengo is a 'tight' reservoir requiring technical stimulation. Elf extracted 1.5million bbls from the MKB Mengo sands over 12 years to 1992, and Panoro Energy & PetroCl each with 20% interest resumed test production in 2010 but subsequently handed the license back to SNPC. MKB has an estimated >1billion bbl in place in the Mengo sands which are oil saturated but resistant to flow, and further untested potential in the deeper Vandji sandstone the main producer in the nearby M'Boundi Field.

An additional or alternative target is indicated by the references to “majors offloading marginal assets producing less than 12,000bopd”. In the Congo context only ENI the Italian global O & G company conforms, as in July 2020 it indicated a wish to dispose of its interests in the M'Boundi [83%], Kouakouala [75%], Zingali & Loufika [85% or 100%] fields, the only developed portion of its 4725sqkm onshore interests. Of these the M'Boundi O & G field has been by far the most productive. Discovered in 2001 by Maurel & Prom it was acquired for $1.434 billion, by ENI in 2007, together with the other three fields when producing around 17,000bopd. ENI financed construction of a sea-water pipeline to the field for water-injection stimulation thereby upping production to c40,000bopd and commissioned a gas to power scheme for two power plants in Djeno supplying most of the country's electricity. 2019 bopd numbers for M'Boundi are not ascertainable but I suspect are well down from the 2010 peak so maybe below that 12,000bopd figure mentioned by AC. ENI retain very considerable O & G offshore production interests in the Congo and also finances a wide range of community and related social and environmental projects in the country, so disposal of their onshore O & G production interests would not necessarily involve the acquirer also having to shoulder the responsibility of related infrastructure which is probably considerable. A mighty challenge for AC's negotiating skills but maybe the Italian connection has its advantages.
AGEOS
Aqualight
14.02.2021 kl 19:25 4253

VIGTIG INFO TIL ALLE

Dette omhandler IKKE vores firma Zenith Energy - men et firma med stort set samme navn indenfor stort set samme branche, mere INDEN nogen går i total selvsving :

Fitch Ratings Plans to Withdraw Zenith Energy's Ratings

https://www.fitchratings.com/research/corporate-finance/fitch-ratings-plans-to-withdraw-zenith-energy-ratings-26-01-2021

Aqualight 🇩🇰🇳🇴