VOW - Alle gode ting er TRE.......eller var det 4?
Ser ut som om noen tar ut fortjeneste, i så fall bommer de kraftig. I tillegg tror jeg markedet trenger litt tid for å fordøye og forstå hva nyheten innebærer. Denne kommer nok til å gå rolig nordover de neste ukene. Vi vil nok få hjelp fra noen analytikere de neste dagene/ukene til å formidle til markedet den formidable oppsiden som nå ligger i Vow!
Regner også med at en og to tyske bloggere kommer til å få opp øynene for potensialet her, og da blir det enda mer sving på sakene!
Regner også med at en og to tyske bloggere kommer til å få opp øynene for potensialet her, og da blir det enda mer sving på sakene!
Redigert 28.01.2021 kl 15:58
Du må logge inn for å svare
Tror mye skylder denne forbannet robot handlingen...legg merke til 1000 aksje handelen opp og ned....når noe legger på kjøp, så kan du ta deg faen på at roboten pælmer ut 1000 aksjer under kursen....jævlig irriterende :-(
Redigert 28.01.2021 kl 15:57
Du har nok rett, men viktigste i dag var at det kom melding som lovet i jan, og at partner er så stor og viktig som mange av oss håpet på. Dette ser bra ut!
unikum
28.01.2021 kl 16:04
4618
Kanskje det er på tide å trade i dette selskapet. Jeg vurderte å selge når den var oppe i 45 men i påvente av meldingen... så avventet jeg dette. Var Kanskje ikke så smart 🤔
eivstei
28.01.2021 kl 16:11
4583
Melding var forventet. En lettelse at det var AM, men det lå litt i kortene med infoen fra mld 18.des og det som er nøstet opp på forumer i etterkant.
Det vi nå trenger er blest om dette. At AM annonserer dette høylydt, og at media bryr seg.
Det vi nå trenger er blest om dette. At AM annonserer dette høylydt, og at media bryr seg.
Når underliggende er så sterkt som i Vow, så er det vanligvis tålmodighet som gir best resultat til slutt!
CapitaL
28.01.2021 kl 16:28
4484
Vel, vi slapp i det minste RT oppdateringene til ynot i dag.. De kommer jo kun på røde dager :))
hahaha vi får håpe at han er på vinterferie, irriterer meg også over RT-manien til den mannen :-)
(ikke meningen å være slem ynot, kun ærlig:)
(ikke meningen å være slem ynot, kun ærlig:)
Jeg er vel hakke smartere enn deg, det kan vi være enige om :-) fikk snittet ned 4000 aksjer på 34,85 i åpningsminuttene + 4000 aksjer på 34 blank og 4000 aksjer på 33,70....solgte alle på 38 blank ;-) sitter igjen med 30 000 aksjer nå...hvem er smartest ????
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Hei
Kan noen forklare hvorfor VOW gikk ut mrd meldingen av 18.12.
Var det for å få kursen kunstigt opp for Evnt. lån.
Meldingen som kom i dag var vag og lite konkret.
Dette var skuffende
Kan noen forklare hvorfor VOW gikk ut mrd meldingen av 18.12.
Var det for å få kursen kunstigt opp for Evnt. lån.
Meldingen som kom i dag var vag og lite konkret.
Dette var skuffende
Hva mener du skuffende, det var knall melding:)
Hei
VOW må komme ut med meldinger som viser hvilke verdier disse avtaler inneholder.
Nå er det kun " positive " meldinger
Om dette er så fantastisk melding hvorfor reagerer ikke markedet
VOW må komme ut med meldinger som viser hvilke verdier disse avtaler inneholder.
Nå er det kun " positive " meldinger
Om dette er så fantastisk melding hvorfor reagerer ikke markedet
Bubleslurp
28.01.2021 kl 19:26
3984
Etter eget sigende er du glad du er ute av aksjen, så hva du mener om avtalen er vel ganske så gjennomsiktig. Makan!
Jeg angret meg og gikk inn igjen. Håper jeg blir mottatt med åpne armer.
Kan markedet oppfatte at VOW må ut med en stor emisjon for å finansiere disse fabrikkene.
Kan markedet oppfatte at VOW må ut med en stor emisjon for å finansiere disse fabrikkene.
Hammers
28.01.2021 kl 19:46
3877
Selvsagt ingen emisjon.
For da måtte de 4 på topp selv ha stått for 52% av den uten å bli utvannet.
Dette er et samarbeidsprosjekt med AM.
Da må AM trolig stå for MINST halvparten. Jeg sier MINST - for fabrikken er kun tiltenkt deres egen virksomhet.
Kanskje AM stiller med pengene og VOW med kompetansen/utstyret?
VOW's del blir trolig finanseiert a la Follum - med offentlig støtte for denne type prosjekter.
Også EU har støtteordninger for en grønn utvikling - på lik linje med det Enova i Norge har.
Biogass skal erstatte naturgass.
Biokull skal erstatte vanlig, fossilt kull.
Stort grønnere enn dette blir det ikke.
Dessuten er dette klart til bruk så snart fabrikken er satt opp.
Hilsen Hammers
For da måtte de 4 på topp selv ha stått for 52% av den uten å bli utvannet.
Dette er et samarbeidsprosjekt med AM.
Da må AM trolig stå for MINST halvparten. Jeg sier MINST - for fabrikken er kun tiltenkt deres egen virksomhet.
Kanskje AM stiller med pengene og VOW med kompetansen/utstyret?
VOW's del blir trolig finanseiert a la Follum - med offentlig støtte for denne type prosjekter.
Også EU har støtteordninger for en grønn utvikling - på lik linje med det Enova i Norge har.
Biogass skal erstatte naturgass.
Biokull skal erstatte vanlig, fossilt kull.
Stort grønnere enn dette blir det ikke.
Dessuten er dette klart til bruk så snart fabrikken er satt opp.
Hilsen Hammers
Savner ynot sine realtider når VOW stiger...han kommer bare når den synker....men her kommer den :-)
RT: 39.800 +6.28%
PS! Regner med den vil øke utover dagen ;-)
RT: 39.800 +6.28%
PS! Regner med den vil øke utover dagen ;-)
Når trådene blir lange så synes jeg det er nyttig å se hvordan kursen utvikler seg i relasjon til debatten.
Som jeg skrev så valgte jeg å ta fortjeneste i VOW.
Valgte å sette beløpet i FREYR.
Skal spare deg for dagens RT i den.
Lykke til videre til deg og andre VOW-eiere!
Som jeg skrev så valgte jeg å ta fortjeneste i VOW.
Valgte å sette beløpet i FREYR.
Skal spare deg for dagens RT i den.
Lykke til videre til deg og andre VOW-eiere!
Record
29.01.2021 kl 11:59
3146
Der gjorde du ett kupp, når en ser prisingen av ett selskap som ikke vil skape noe før 3-5 År fremover .
Satser helller på VoW som fortsatt er i startgropen ,men med utviklet teknologi som leverer , har stor tro på den fremover :-)
Lykke til for deg og ,vil sikkert bli veldig bra fremover også .
Satser helller på VoW som fortsatt er i startgropen ,men med utviklet teknologi som leverer , har stor tro på den fremover :-)
Lykke til for deg og ,vil sikkert bli veldig bra fremover også .
Takk for det Record!
I første omgang er det jo å bli notert på New York-børsen som blir spennende.
Og deretter vil det nok bli skapt mye fremover.
Jeg vil nok følge litt med på VOW også.
RT: 39.550 +5.61% 😊
I første omgang er det jo å bli notert på New York-børsen som blir spennende.
Og deretter vil det nok bli skapt mye fremover.
Jeg vil nok følge litt med på VOW også.
RT: 39.550 +5.61% 😊
Hammers
11.08.2023 kl 00:43
1779
Hei Reserven.
Ser at du drar fram en 3 år gammel tråd fra undertegnede, men du unnlater å svare på mitt spm om hvor du ser den ALVORLIGE påstanden om en HS-formasjon. En formasjon som KUN finnes inne i hodet ditt!
Jeg gleder meg til det sikre forumet kommer - slik at ALL DRITT kan fjernes fra forumet! Gjør du?
Ser at du drar fram en 3 år gammel tråd fra undertegnede, men du unnlater å svare på mitt spm om hvor du ser den ALVORLIGE påstanden om en HS-formasjon. En formasjon som KUN finnes inne i hodet ditt!
Jeg gleder meg til det sikre forumet kommer - slik at ALL DRITT kan fjernes fra forumet! Gjør du?
gamperally
11.08.2023 kl 11:14
1451
Ja, tror 2026 blir året som virkelig setter fart på bla. VOW, men da tror jeg vi ser nærmere 145,- , har selv mange hundre tusen i VOW og VGM.
Det er ikke nok med noen hundre tusen for at det skal gå i oppfyllelse. Du må nok kjøpe 100 millioner i VOW ASA
Og jeg vil benytte anledningen til å gratulere eierne av de gjenstående16 millionene
Slike innlegg som dette er vel for 'søtt' selv for rettroende VOW-ere?
Og jeg vil benytte anledningen til å gratulere eierne av de gjenstående16 millionene
Slike innlegg som dette er vel for 'søtt' selv for rettroende VOW-ere?
Redigert 11.08.2023 kl 15:43
Sesam12
11.08.2023 kl 23:30
1033
Er det ikke høyt på tide å lage en datterselskap i USA(landbasert)? Bør jo etablere seg der ting skjer? Kanskje bedre beskattning også?