Archer - STERK ANBEFALING

Slettet bruker
ARCHER 08.01.2021 kl 20:51 537657

Dette ser sterkere ut enn på lenge, godt støttet av;

God oppgang i oljepris
God oppgang i likviditet i aksjen
Tilnærmet samtlige lange kontrakter er nylig fornyet
MODU rigger i drift
God sjanse for nye kontrakter og nye fornyelser i Nordsjøen, for MODU rigger og i Argentina.
Det er ikke mer å nedskrive ekstraordinært av KLXE eierskapet og JV selskapet C6 for unik tek. utvikling. Produkt er ferdig utviklet.
Kostnader er kuttet, driften trimmet.
Omstillingskostnader er tatt, forventet tilnærmet 0,- i ekstraordinære kostnader fremover.

Forventede rapporteringer;
Q4 Forventes fortsatt preget av Koronaeffekter, men helt greie tall, forventer opplysninger om gode utsikter fremover.
Q1 Forventes gjeninnhentet koronafall i inntjening både i Nordsjøen og Argentina. Emerald MODU rigg er i drift
Q2 Forventes stabilisert og økt inntjening fra Argentina. Emerald MODU rigg er i drift og Topaz klar for oppstarten av lang mangeårig kontrakt.
Q3 Forventes sterke resultater med økt drift i Argentina, begge MODU rigger er i drift i hele kvartalet.

EBITDA fremover fra og med Q3 vil kunne ligge på rundt $ 152 mill. i året, hvorav $ 15 mill. i kvartalet kommer fra Argentina, og $ 23 mill. i kvartalet fra riggdrift, utstyrsutleie og MODU riggene.

Det beste av alt; dette er nivået de var på før korona, det som bare legges til er Modu riggene som nå er og kommer i drift, begge samtidig fra og med q3. Argentina antas også å komme tilbake med ca. 80 tårn i drift pga storsatsningen i Argentina Ila. første halvår.


De bruker kun $ 30 mill. på rentekostnader og kun $ 30 mil. på investeringer CAPEX.

Netto etter rentekostnader og investeringer vil kunne ligge på $ 92 mill. tilsvarende NOK 782 mill. i året, til nedbetaling av gjeld eller utbytte. Dette utgjør Nok 4,3 pr. aksje pr. år, fullt utvannet, hensyntatt at konverteringslånet blir konvertert. Da blir gjeld samtidig slettet med ca. Nok 120 mill., tilsvarende Nok 0,75 pr. dagens 148 mill. aksjer. Nå er dollarkursen lav, som gir lavere nok pr aksje, men det er ikke lenge siden dollarkursen var 20% høyere, så en styrking vil raskt bedre tallende enda mer.

Dagens NIBD er $ 500 mill. (nok 4,25 mrd.) og sterkt fallende. Nedbetalingsevnen er på $ 92 mill. pr år. Ila. 2 år er NIBD kraftig redusert, utbytte bør kunne startes. NIBD/Ebitda = 3,3 estimert fra Q3. Rentekost på 5% faller raskt med lavere gjeld.

Archers drift er smått UTROLIG, Kjøp og hold, nye NEL.

NB: Unngå raid av selskapet, få børskursen opp nå, enhver idiot bør se at Archer er altfor billig, dette er en NO BRAINER.

Evt. salg av DLS Argentina, vil raskt fjerne nesten all gjeld, all usikkerhet og kursen bør umiddelbart passere Nok 20,-. Seadrill har sin eierandel i Archer for salg, den vil de selge til best mulig pris, her vil det skje ting snarlig😃

Fredriksen er nødt til å sikle på å ikke miste verdiene som han og Seadrill har lagt ned i Archer, dette er milliarder investert. Han vil ikke gå glipp av dette i tillegg til Seadrill. Fredriksen er sikkerheten for at Archer blir løftet. Han får ikke «korrupt» kjøpe billig av Seadrill.

Ha tålmodighet, kursen bør passere Nok 20,- så snart ovennevnte går opp for markedet, jeg tipper innen 12 mnd.

Kursen ser ut for lett å forsvare å gå 5 x gangeren på dagens drift. Vekst og tid er ikke nødvendig.


🚀🚀🚀
🚂🚂🚂
😃😁🤣
Redigert 21.01.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2021 kl 11:37 4550


For noen idiot amatører troll leifer dere er. 🖕

Selskaper leverer så det holder, pell dere ut av aksjen så vi seriøse kan eie selskapet i fred.

Archer er super bullcase☝️😃

🚀🚀🚀🚀
Troll_Leff
25.02.2021 kl 11:37 4561

Det har jeg hørt siden jeg kjøpte KIT på 1,50 og natto på 6,50, NATTO solgte jeg på 30,- tallet litt for tidlig dessverre, men pengene er godt plassert i KOG, og tror det er lenge til jeg faller av den hesten, inngangen på 1,50 er betalt ut i form av utbytter for lengst. Jeg sitter ikke på en gyngehest slik som dere i Archer. :-)
Slettet bruker
25.02.2021 kl 11:41 4562


Hadde en teori om at det var mulighet for at vi skulle ned og teste 3,87 før videre oppgang til Nok 6,-, om kursen jobber seg opp, slik den gikk ned, noe som ser ut til å være tilfellet så langt. Se kurs mai/juni ‘19


Putt penga i banken om dere ikke tørr aksjemarkedet 🤣🤣🤣

https://youtu.be/hAQA_29Htts
in2deep
25.02.2021 kl 11:41 4560

Kan vi ikke bare droppe personkritikk og drittslenging??

Faktum er det at Archer sikkert fortjener en mye høyere verdsettelse, men slik er det dessverre ikke når aksjekurser på børser består av tusenvis av individuelle personer disposisjoner (antakelser).
De mest høytflyvende verdsettelsene er de som iallefall ikke tjener penger, men hvor antakelsen om fremtiden er rosenrød. Det er litt som Schrödingers-teori: Sålenge alt ligger i fremtiden og dermed ikke er kjent, så rettferdiggjøres ville prisinger. Cashflow og going-conserns derimot, er det ingen som gidder å bry seg med, for der er jo alt kjent og man vet hva man får når man tar et lodd.

Så det kan godt være at Archer vil få en reprising etterhvert, men de må virkelig overraske da tror jeg, for ellers blir det bare "det samme gamle" fra den kanten, og det vil ikke folk ha. Derfor er det heller ikke etterspørsel etter aksjen, og derfor er det heller ikke kursstigning. Det som virkelig kunne satt fart på det, hvor vi fikk litt Schrödinger-effekt, var om det ble ymtet frempå et evt salg av SDRL sin post i Archer ifm C11 der. Men da må vi få det i form av en børsmelding om at det pågår forhandlinger el rundt dette, slik at det når ut i den vide verden, for det nytter ikke med teorier i et børsforum med et par hundre medlemmer, for der er det allerede selektiv lesning an mass i begge retninger av utviklingen.

Men for de virkelig langsiktige så er det helt sikkert penger å tjene i Archer, men kursen viser oss i skrivende stund at Archer ikke har noe nytt å fare med i folks øyne.
Slettet bruker
25.02.2021 kl 11:48 4577

Rart, du også hadde en terori at vi skulle rett opp idag og at vi ville også vært mot 8kr snart 😁

Eneste trøst her er at på Q3 falt den stygg også men hentet seg inn igjen kraftig etterpå

Kjøpsinterrese er ille tilstede. Jeg selger ikke, de få et år til å gjøre noe med mine penger, men det må være sagt at måten de har håndtert fremleggelse av Q4 har vært amatørmessig at best.

Presentation idag var også ikke noe å skryte av.
Redigert 25.02.2021 kl 11:49 Du må logge inn for å svare
Anywhere
25.02.2021 kl 11:58 4524

Det er fort slik at denne Troll_Leff som fikk det travelt med å dukke opp hvert 10. minutt i dag er Salah.
Troll_Leff
25.02.2021 kl 12:09 4488

Hva mener du med Salah? Skjønner at det begynner å rable for dere som sitter i dette papiret, når oljepriser går kraftig opp og Archer går kraftig motsatt vei :-) Men å hausse og forsøke å lure andre inn i dette papiret, er noe drøyt, og er møkka lei slike personer.
Redigert 25.02.2021 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
Pølsebua
25.02.2021 kl 12:12 4466

For ett år siden svingte kursen fra 3,0 til 1,65. Uansett hvilket tall du velger fra denne perioden har avkastningen vært god. Får vi tilsvarende kommende år, blir dette kanonbra. Jeg har vært her lenge, og er ikke stolt av det. Det har fratatt meg andre muligheter i markedet. I det siste har jeg solgt meg ned, men kjøpte meg en del opp igjen i dag rundt 4,2. Jeg tror det blir en bra inngang. Ledelsen prøver å blåse liv i analytikerne, men det er vel bare Arctic som har et kursmål på 6,5. Som i seg selv er bra. Og det kan flyttes. Pareto har fortsatt hold og 5 kroner. Som også er en bra oppside ift 4,20.
Tenker vi marked, er jeg optimist. Oljeprisen øker pent. Den enkleste måten å øke produksjonen er gjennom eksisterende felt og infrastruktur. Og der er Archer. Pengene kommer fortere til dem enn til lete- og utviklingsselskaper.
Så nå blir jeg sittende med videre et år eller mer.
Slettet bruker
25.02.2021 kl 12:13 4427


Glemt dine kursmål på Nok 1,5,-?... total skivebom🤣🤣🤣🤣
etterpåklokskap tillater kan man holde på slik dagen lang...

Får deja vu da du har holdt på slik hver gang Archer faller litt en dag. Samme skjer igjen, bare på litt høyere nivå mellom hver gang. 🤣

Gjelder å ha litt is i magen.
Helg11
25.02.2021 kl 12:15 4450

👏 👏 👏
Støtter in2deep her.
Enig i at driften pt kan rettferdiggjøre høyere verdsettelse. Men: Det som trengs da er mer interesse, det oppnår man ikke med intern krig.

Kommentaren om mulig M&A er dagens obs for min del, det kan trigge.
SjonkelRolf
25.02.2021 kl 12:28 4411

Kjøpte noen arch idag på trollleifs anbefaling.
Tiden vil vise🤓
Slettet bruker
25.02.2021 kl 12:29 4391

Den closer 10% ned i dag, minst.
markie
25.02.2021 kl 12:30 4382

Er du så fornøyd her selv. Eller er det litt dobbeltmoral ute og går. Du har hele tiden vært ukritisk positiv til aksjen etter oppdateringen. Du forventet løft i kurs både før under og etter q4.
Ble veldig feil da. Men fantastisk at du hadde cash til og handle 50 k godt under 4 kr..
SjonkelRolf
25.02.2021 kl 12:33 4374

Skal ikke selge hverken idag eller imorgen.
Du mener det blir schmuck ned in the end?
Slettet bruker
25.02.2021 kl 12:35 4367

Virker som folk er redd for å innrømme skuffelse og dårlig håndtering av management.

Faller kursen kraftig sier det "det er en kjøpsmuligjet"

Samme hver gang
Troll_Leff
25.02.2021 kl 12:35 4387

Det går samme vei med Archer som det gjorde tidligere med Dolphin Drilling, og vi så hvordan det gikk. Man driter i Aksjonærene, hanker inn nye kontrakter på lik linje som Dolphin Drilling, kjører det gamle selskapet på ræva og konkurs, og lar bankene og investorene ta tapet. Starter et nytt selskap, med blanke ark, og selskapet får en eventyrlig ny prising, uten plagsomme gamle aksjonærer og gjeldsinnkrevere bankende på døra.
Redigert 25.02.2021 kl 12:38 Du må logge inn for å svare
markie
25.02.2021 kl 12:39 4366

Ingenting som tyder på dette her Troll L Men lite lystig påfunn fra deg. Fullstendig useriøs instilling.
Redigert 25.02.2021 kl 12:39 Du må logge inn for å svare
markie
25.02.2021 kl 12:42 4355

Utrolig hvordan aksjen hives ut når resultatet leveres som forventet.
Slettet bruker
25.02.2021 kl 12:52 4293

Men der er der som er peing her. Det skapte en forventning om mulig positive nyheter men leverte akkurat det som var allerede kjent. Det er suicide på børsen
Slettet bruker
25.02.2021 kl 13:00 4248


Nå kommer budet, idioter som selger😃

🚀🚀🚀🚀
markie
25.02.2021 kl 13:03 4230

Følger deg i det du sier for dagen. Men resultatet bekreftet jo at forutsetningene de kommuniserte i slutten på januar er der.
Så aksjen er nå et mye bedre kjøp nå en da de kom med sin oppdatering. Det er hvertfall klart for alle at management er nøkterne. De virker ha 100% kontroll på begivenhetene. Mcap tilsvarer snart hva de har i KLX aksjer
Slettet bruker
25.02.2021 kl 13:03 4234

Please stop. Det virker desperate nå
Slettet bruker
25.02.2021 kl 13:04 4229


Ikke en døyt er endret fra i går til i dag eller for fremtiden, bare at oljepris er mye høyere og bør gi enda bedre forutsetninger.

Idiottradere🖕
Dufour
25.02.2021 kl 13:16 4150

Min vurdering er at kvartals rapporteringen for Q4 samsvarte godt med det som ble forhåndsannonsert for Q4. Det viser at ledelsen har god kontroll og er forutsigbare! Archer får tommel opp fra meg og jeg har benyttet anledningen til å kjøpe meg ytterligere opp (20000 aksjer). Markeds reaksjonen i dag er uforståelig. Og det er skivebom fra DNB markeds å problematisere potensiell refinansiering i 2022/2023. På det tidspunktet er lånefasiliteten betydelig mindre og restlånes kan da evt enkelt refinansieres.
Anywhere
25.02.2021 kl 13:36 4071

Jeg er enig med deg, GT2RS, har solgt unna annet som har nådd sin topp i dag på trading, og har fått ganske betydelig Archer-fangst her nå.
Jeg tror kanskje ikke det er idiot-tradere som er på ferde, dette er ganske styrt/villet, og noen får det akkurat som de vil, og får nå også lastet ganske så betydelig.
Jeg blir ikke det minste forundret om aksjen bull-kjører de nærmeste dager.
Det er ingen som helst dagsgrunn, aller minst noen Q4-grunn, til å sende aksjen nedover. I dag er selskapet, grunnet sin inntjening mer verdt enn i går.
Disse styrtdykkene av kurs gir dessverre noen som dropper på stop-loss og en del mindre som blir nervøse, tapsopplevelser.
Det er ikke bare langsiktighet som gjelder, her må man også gripe de kortsiktige muligheter:)
Anywhere
25.02.2021 kl 13:41 4066

Troll_Salah, der kjører du samme variant om å drite i aksjonærene som argument mot Archer som du gjorde tidligere.
Kan ikke se at ledelsen i Archer driter i aksjonærer noe plass. Da ville man ikke levert cash-flow som de siste 5 år. Det er markedet som driter i selskapet, ikke omvendt.
En gjeld som reduseres fra oppunder 800 mill til 500 mill dollars i de samme 5 år, er det motsatte av å drite i aksjonærene og investorene. Det er å ta gjeldsinvestorer og aksjonærer på alvor.
I den fasen som vi nå er har svært få, om noen, i sektoren klart å gjeldsredusere så betydelig, og det ser du resultatet av; De må annulere aksjonærer og slippe gjeldseiere inn som eiere. Archer har gjort det motsatte, dine pixsler her er stort sett tøv og nonsens, samme som når du opptråtte som Salah.

Troll_Salah har sittet og ergret seg på at Archer har gått opp fra godt under 2 til 5 kroner siste året, og har selv vært i aksjen med tap.
Så unner man ingen andre gevinster - det er det man må få lov å kalle patetisk, særlig når man finner ut at man må advare første dagen aksjen tar en skikkelig dykk, og ellers har vært utenfor diskusjoner, og ikke brydd seg om den edle advarende rollen som nå skal tas.
Så skinner det altså gjennom at man ikke har noe å fare med; at man mistror ledelse og påstår saker som er nonsens.

Gjelden har Skindlo selv sagt er under god kontroll, og med track record selskapet har her, så er det ikke problem hverken å rullere eller refinansiere om 2-3 år.
DnB vil sikkert forsøke å opprettholde en begrunnelse om konkursprising, som de har gjort de siste par år, med dette som en utfordring. Vel, ledelse har bevist at man håndterer gjeld bedre enn ventet og vil gjøre improvements også herfra.
En annen ting er at det kan se ut som oppskriving av assets vil outperforem gjeld de neste år.
Her skal man ikke høre på DnB som ikke følger selskapet, men roter frem samme setning som svart i ørsken over en gammel monocrom katodestråleskjerm tidligere...."Høhh, hæhh, Archer......har gjeld - den er visst betydelig - kan slite med nedbetaling..."
Redigert 25.02.2021 kl 13:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2021 kl 13:43 4051

Syns det blir litt patetisk og dukke opp på en rød dag og slenge ut galle. Bidra gjerne, men kan ikke huske å ha sett deg ellers her noe særlig.
Patetisk oppførsel, gå å sjekk trusa for tåkelur.
Anywhere
25.02.2021 kl 14:06 3940

DnB uttrykker dette fra sin sløvhet, og egentlig før de har sett på Archer at all:

"Utfordringen i et investorperspektiv er at selv med positiv inntjening og uten noe umiddelbart presserende kapitalbehov så vil selskapet etter vårt syn måtte adressere en refinansiering i løpet av 2022-2023".

Følg med DnB, dette er adressert for lenge, lenge siden i Archer. DnB synes ikke å ha fulgt med på gjeldsreduksjoner.
Ja, det er standard maturity på obligasjoner i 2023, selvsagt må de gjøre noe med disse, og hva gjør selskaper?
Jo, man refinansierer gamle obligasjoner med nye, eller endrer gjeldsstruktur basert på nye fokus. Selvsagt må et selskap ha en gjeldsstruktur som gir en fornuftig anvendelse av egenkapitalen. Archer hadde ikke sagt noe om muligheter innen M&A dersom man heseblesende løp halsende etter et refi-spøkelse man ikke hadde kontroll på.

DnB løper noens ærende og skal inn billig. De kommer til å erkjenne at markedet ser ut til å være i bedring, og kommer etterhvert til å uttrykke at de underliggende verdiers utvikling i Archer er lovende. Men akkurat nå er det ikke politisk korrekt å si noe som helst positivt om noe selskap som har en fot innen oljeleiren hos DnB.
Det er en amatørisk, og ikke analytisk tilnærming de har, det er i alle fall sikkert. De er heller ikke villige til å deale med risikobegreper.
Redigert 25.02.2021 kl 14:06 Du må logge inn for å svare
markie
25.02.2021 kl 14:20 3912

Stusset også over dnb her. De fremstiller aksjen som en ørkenvandring fram mot 2023 Hvoretter de presiserer at selskapet er beroende av markedet til da.
Tenker de oljeproduksjonen stopper opp innen 2023?
Neppe noen fornuftige som betviler at ikke oljeproduksjonen skal opp.

Alle selskap avhenger av markedet! . Her er det ingenting som tilsier noen mangel på dette. Selskapet sier selv de ser store muligheter med bare plugging av de rundt regnet 260 000 bore hull rundt om. Ikke sikker på om dette bare er offshore.
markie
25.02.2021 kl 14:25 3887

Er du ute nå? Tenker på det du satte på trykk i går. Ble jo bra det om du kvittet deg med betydelig på 4,30.
Gullhaugen
25.02.2021 kl 14:29 3880

Milde himmel.Trodde ikke jeg skulle få en slik inngang med denne oljeprisen. Det er jo nå Archer kommer til å trykke penger fremover. I morgen er vi opp 15prosent. Lykke til.alle som selger.....noen sluker aksjer i dag og ler seg fillete. 🤣🤣🤣🤣 Det er jo ikke akkurat mangel på kjøpere i dag....
Redigert 25.02.2021 kl 14:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2021 kl 14:30 3882

Nå strømmer det på med headlines som kjører kursen enda lavere.

Ser ikke vekk i fra at vi går under 3.80kr før close. En haug med små investore som kjøpe og selge etter headlines.

det viser igjen hvor viktig det er å ha en beviist forhold til media (ala NEL). Vi shareholders bli shat on igjen

Redigert 25.02.2021 kl 14:31 Du må logge inn for å svare
markie
25.02.2021 kl 14:48 3828

The power Tenkte også vi ville ramle. Mye psyko i Archer. Ikke den letteste aksjen og forstå seg på. Tror vi to liker den litt for godt..
På 3 tallet kan den ikke bli værende. Så gratis penger for de som gidder plukke.
Vi som siktet på 7-8kr e naturligvis bleke. Ingenting som tilsier dette raset.
Redigert 25.02.2021 kl 14:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2021 kl 15:23 3732

Blir det tidenes innhening mot slutten?

Jeg er bare ned 500k NOK idag nå
Slettet bruker
25.02.2021 kl 15:25 3726

Jeg vet ikke, jeg er dog ganske forståelsesfull om du har såpass stor post. Du skal få lov til å klage litt over tingenes tilstand. Haha!

Men seriøst, ligger det ikke en opsjonsforlengelse som må meldes straks borte i Sør-Amerika?
Anywhere
25.02.2021 kl 15:47 3641

Tror ikke det blir tidenes innhenting mot slutt nei, men her har mye korte tradere ristet seg (selv) ut og lengre penger kan tre inn i aksjen.
Nå er min posisjon såpass at jeg svinger omtrent som deg, ThePower, men strengt tatt har det nå skjedd med bare positivt fortegn da gevinster som er tatt andre steder er pløyet inn i Archer og ligger i gevinst nå:) De skal ikke ut på denne siden av 5, men jeg kan nå ikke unngå å slippe noe om aksjen farer 25% opp.
Markedet trenger bare en motsigelse av DnB fra Skindlo (som han egentlig allerede har sagt hos Nordnet for et par uker siden) om at Archer føler det er god kontroll på gjeld og at man har en større og større trygghet på gjeldsgrad i forhold til de underliggende assets, så flyr den til 6,5
Redigert 25.02.2021 kl 15:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.02.2021 kl 15:53 3615

Jeg har sendt en mail til Investor relations hos Archer og bedt de forklare tenkegang bak å varsler resultat tidlig for å levere akkurat det samme i dag. har spurt de hvorfor de valgt å gjøre det. Jeg synes dette er meget viktig fordi vi ser konsekvenser av det idag.

Har også spurt om dette med Seadrill sin konvertible loan of hvorfor de ikke bare chasher den inn nå istedenfor har dette usikkerhet med 22% utvanning hengende.

Jeg har påpekt at det er Managment sin jobb å skape shareholder value og at det gjøres deseverre ikke idag og hvilken kommentar de har til det.

Skal se hvis jeg få svar.
Anywhere
25.02.2021 kl 15:57 3623

ThePower, tror ikke det er mutual likvidering av det konvertible lånet. Det er en rettighet som Seadrill har, og som ikke kan røves fra dem ved å betale inn hovedstol.
Da må man i så fall gjøre det i en ny avtale. Rettigheten til Seadrill eksisterer slik jeg har registrert avtalen "uendelig"
Slettet bruker
25.02.2021 kl 16:01 3595

Ja, det er sikkert riktig, ellers ville de cashet den inn allerede.

De pleier å svare på min emails, så det blir interessant hva de sier nå.

Neida, dette blir en dag jeg fort vil glemme. En uke siden tenkte jeg at vi ville få en 10% boost i dag. det fæles som en double whammy nå at det går andre veien.
Anywhere
25.02.2021 kl 16:09 3575

Du får gjøre som idrettsfolket å jage videre etter nye mål. Dagen i dag har ikke ødelagt noe annet enn forventningene til en oppgang til over 5 kroner, dersom det var saken. En 10% oppgang kan fort komme en annen dag, nå er det ikke oppsiktsvekkende om den går til 4,60 i morgen...

Men strengt tatt har vi vel aksjen i den pågående stigende trenden som vi har snakket om lenge. Vimpelformasjon ble det ikke noe av, så stor gjeninnhenting tror jeg ikke på, da må vi til 4,5...
Men bunn rundt 4,10 og topp 5,15-5,20 i bred stigende trendkanal tilsier egentlig en god kjøpsanledning der aksjen står nå for dem som har anledning, og samtidig at det egentlig ikke bør overraske at aksjen har litt store bevegelser. Det er vi egentlig vandt til, det er bare i det siste den har ligget litt stille midt i trenden....

Undrer meg også om det rett og slett kan dukke opp litt margin calls hos en del folk. Mange har sittet i en del grønt som har trukket vesentlig tilbake siste ukene. RECSI er ned 30%, NEL er ned 30% etc på et par uker. Det er ikke småtteri for dem som sitter gearet.
Man kan ikke utelukke det heller i Archer, og belåningsgraden er ikke allverden...
Redigert 25.02.2021 kl 16:15 Du må logge inn for å svare