Hvilken «jamo» applikasjon/leverandør er det Nordea bruker?

ulla
NORDEA 25.01.2021 kl 09:13 1522

Vi har dessverre problemer med at porteføljen til en stor del av våre kunder ikke er synlig i våre handelsløsninger. Vår IT avdeling er på saken og jobber for å få dette løst så raskt som overhodet mulig. Vi beklager på det sterkeste. mvh Nordea Aksjehandel


Finansavisen kunne ha laget en liten artikkel på denne....dette synes jeg skjer litt ofte...
Springer
25.01.2021 kl 09:30 1486

Kan bli konspiratorisk. Ser ut som at OB skal ned. Da stenges netthandelen i Nordea slik at småsparerne ikke kommer seg ut.
Ingen gidder å ringe inn og stå i kø ved meglerbordet. Bare for å treffe på en overlegen klyse av en megler som liksom skal ordne utgang til best kurs for deg.
Kjeltringpakk. IT og webløsninger er ikke hokus pokus i dag. Stabilitet er mulig dersom man ønsker det.
Kenny
25.01.2021 kl 09:34 1470

Virker som det alltid er noe feil med aksjehandel på Nordea! Er billig med kurtasje, men det hjelper ikke når det hver dag er feil på enten kurser er portefølje... Anbefales ikke.. Oppgitt:-)
Toten
25.01.2021 kl 09:38 1455

Helt enig med de over. Ble kunde i Nordea for 14 dager siden. Aldri møtt en fyr som var så lite interessert i nye kunder. Samtidig har de ett system som ikke har fungert de siste 14 dagene. Bare rot og tull. Har sagt opp og gått tilbake til Nordnet som fungerer forholdsvis bra. Ikke bli kunde i Nordea, 40 min ventetid og en chat som ikke fungere.
mercedesglk
25.01.2021 kl 09:51 1412

Nordea er noe jævla dritt.
er de erstatnings ansvarlige om vi ikke greier å omsette aksjene våre, og taper penger?
mercedesglk
25.01.2021 kl 11:17 1313

NÅR I HELVETTE SKAL DE FÅ DETTE OPP Å GÅ????
FARBANNA DRITT
weed
25.01.2021 kl 11:23 1293

Beløpet på handelskontoen stemmer nesten aldri. Enten har jeg noen hundre tusen for mye ellrer for lite på kontoeen og må ringe for å få dem til å rette opp det når jeg dagtrader. Elendig opplegg
Struts
25.01.2021 kl 11:27 1280

Snakket nettopp med aksjedesken. De har ingen formening om akkurat når de forventer å være oppe og stå igjen. Det er imidlertid mulig å legge inn kjøpsordrer (via søk-feltet), men pussig nok ikke salgsordrer. Siste må gjøres manuelt, man må mao. være i telefonisk kontakt med dem.

For øvrig enig i at det er ganske frustrerende.
mercedesglk
25.01.2021 kl 11:28 1275

er så amatør messig at jeg lurer på om de sitter med commodore64 enda.
jævla drittbank.
mercedesglk
25.01.2021 kl 11:30 1270

er det noen som vet om de har erstatningsansvar?
vi er jo fullstendig hindret i å selge aksjene.
ringer du de så er de opptatt, så null kontroll over dine egne penger.
FAN TIL JÆVLA DRITT!
Struts
25.01.2021 kl 11:44 1221

Jeg er ikke advokat. Men tror man skal grave særs lenge etter å finne noe som gjør at man kan vinne frem med samme. Men det er jo bare min følelse.
nhydro
25.01.2021 kl 11:57 1192

Bare å glemme erstatning. De har sikret seg mot det. Hvis ikke hadde alt vært på stell. Forbanna drittbank. Har tapt over 10000 kroner på at jeg ikke kom meg ut av Telenor og Hydro på morgenen. Hjelper lite med lav kurtasje da
Toten
25.01.2021 kl 12:09 1169

Hvorfor legger ikke finansavisen ut litt info om dette???. De er kjapt ute når det er andre som sliter.
ulla
26.01.2021 kl 22:08 933

Da er overføringsfullmakt sendt og kontanter på vei over! Kostet meg 60000,- brutto dette! Billig er ikke alltid bra. Farvel Nordea.
Nils Magne
27.01.2021 kl 10:03 818

Dette er kanskje den dårligste platformen jeg har handlet på, men man får vel det man betaler for. Prøver å legge inn salgsordre nå, men når jeg trykker på selg-knappen skjer det ingenting. Ingen ordre lagt inn, ingen feilmelding.

Prøver å få kontakt med chatten, men mens jeg holder på å beskrive problemet, har chatten lukket seg fordi jeg tydeligvis har brukt for lang tid på å skrive....

Edit: Etter en god stund venting i chatten, fikk jeg beskjed om å prøve en annen nettleser....! Og når det ikke funket, fikk jeg beskjed om å kontakte aksjedesken... ellers takk.
Redigert 27.01.2021 kl 10:17 Du må logge inn for å svare