Status og muligheter for produkter?

Dyma
PHO 26.01.2021 kl 14:16 863

Noen spørsmål siden jeg ikke har fulgt selskapet den senere tid:

1. Er det igangsatt noen undersøkelser med Hexvix/Cysview (som er meldt fra selskapet) der terapeutisk effekt undersøkes?

2. Lumacan ble lagt på hylla for noen år siden. Jeg mener å huske at det er samme virkestoff i Lumacan som det er i Cysview/Hexvix, og at det derfor burde være rimelig å anta at det også kan være en terapeutisk effekt her. Mulig jeg tar feil - men kan ikke dette være mulighet for å "blåse" nytt liv i produktet, og sikre fremtidig patent?

3. Samarbeidet med Combat Medical: Er det nevnt noe om test av apparatet ifm Hexvix/Cysview? Jeg tenker da på at apparatet kan benyttes til å sirkulere Hexvix/cysview med kontinuerlig supplering av virkestoff etter hvert som virkestoff tas opp i kroppen og derfor tynnes ut (og ved bestemte temperaturer), og om det kan gi en annen effekt (bedre) enn å dagens løsning med å fylle blæren en gang og deretter la det virke.
Redigert 26.01.2021 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
JosefK
26.01.2021 kl 15:22 778


1) nei. Studiene som kommer er gjort av 3djepart

2) terapeutisk effekt mangler dokumentasjon.

3) nei.
Burobeng
26.01.2021 kl 15:28 767

2: Lumacan har vel ligget i skuffen siden samarbeidet med Salix ble avsluttet. Mitt inntrykk den gangen var at strategivalgene til Salix/Cosmo ble avgjørende for termineringen av avtalen, ikke at Lumacan var mislykket. Mener det var mya snakk om oralt inntak versus intravenøst.

https://photocure.com/news/lumacan-partnership-update/
Redigert 26.01.2021 kl 16:51 Du må logge inn for å svare