VOW - Oppskrift: MILLIONÆR om 2 år - GÅ AV m/pensjon om 6!!!

Hammers
VOW 08.02.2021 kl 21:01 56334

Da kveldens runde med VOW-VOW'en ble gjennomført var jeg usedvanlig "lett og ledig" på tå.
Ja, nærmest noen dansetrinn som ble tatt bortover "glatta" når jeg tenkte på dagens flotte utvikling etter Pareto's 50% oppjustering av kursmålet.

Sporty fikk lukte så lenge han ønsket på alle de stråene han kom over.
For mens han luktet og leste skjulte meldinger tenkte jeg litt på det herlige langsiktige chartet som jeg viste for en ukes tid siden.
Lurte på hvor HØY farta egentlig var over en viss periode.

https://www.tradingview.com/x/5Ri2iHLV/ Trykk etter åpning for forstørrelse.
MERK; Chartet ble tatt ut for 2 uker siden. Kursen har i mellomtiden steget til dagens 50.
Se forresten hvor raskt kronebeløpene kommer løpende mot deg - dess høyere man kommer på skalaen.

Det gjaldt bare å finne en sikker periode for målingene - og jeg FANT EN ganske så sikker.
I starten av januar 2017 touchet kursen bunnlinja i den stigende trenden på 0,95.
Ganske nøyaktig 2 år senere, i starten av januar 2019, fant jeg en tilsvarende berøring med bunnlinja. Nå på kurs 4,55.

På 2 år i dette logaritmiske diagrammet hadde kursen steget med hele 550%. Fra ett bunnpunkt i trenden - til et annet 2 år senere.
For meg blir dette en stigningstakt OVER TID på hele 225% pr år - så lenge akkurat denne utviklingen holder seg!
Selvsagt med store variasjoner, for kursen kan ligge HØYT eller LAVT i trenden - og den i seg selv har en kursmessig bredde på over 100%.

I dag ligger kursen ca midt i hovedtrenden.
Spinner man videre på denne tanken om fart kan man legge 550% til dagens kr 50.
Tallet viser da 325 på denne tid om 2 år - hvis kursen også da ligger midt i trenden.

Høres dette vilt og håpløst hausseaktig ut? Ikke for min del!
Fordi; trenden ligger der, stigningstakten er målt over en ganske lang og ganske sikker periode på 2 år - og kursen ligger nå midt i trenden.

Det vil si;
Kursen kan ligge høyt i den ved 400 om 2 år - eller lavt ved 275 (begge er ca tall). Sett fra dagens kr 50.
Trenden kan også endre seg. Stige enda brattere - eller flate ut. Det får man heller komme tilbake til.
Den siste tendensen man kan spore er en ENDA BRATTERE stigningstakt. Ref den stiplede stigende bunnlinja.

Når man VET hvilken kjempevekst som nå kommer på land er IKKE dette et urimelig tall (nivåer).
Når man VET at f.eks 2 store fabrikker med produksjon av 50.000 biokull hver vil generere samlede EBITDA-inntekter på ca 300 MILL
Når man VET at det kommer til å sprette opp fabrikker ila de neste par årene. Slike som produserer 10.000/30.000/50.000 tonn.
Dette sett opp mot de 46 mill VOW hadde i EBITDA i 2019 - og de 35 man hadde etter Q3/20.

Eks; Jeg drømte selv aldri om dagens 50 da jeg kjøpte mine første aksjer for 1 år og 10 mnd siden på kr 7,90 (korrigert).
Jeg tenkte helst at dette går vel til H...... for kursen hadde nylig stått i 4 - og hadde steget betydelig.
7,90 var for 533% siden! Altså en "fart" på ca 550%, men det etter 1 år og 10 mnd.

Hilsen Hammers.........som har sagt det før - og gjerne gjentar; Er det EN sikker aksje man skal eie så er det VOW!
Voldsom vekst på land venter, alt utstyret og prosesser er nøye utprøvd i testanlegg i Norge + Frankrike - og de 2 første fabrikkene skal være klare for PRODUKSJON neste sommer.

PS;
Jeg tør NESTEN ikke nevne en mulig logiske kurs om 4 år. Hvis man tar 325 (etter 2 år) og plusser på ytterligere 550% (fortsatt i trenden).
Da vises det en mulig aksjekurs på kr 2100 (+/-). Splitt vil trolig blitt gjennomført lenge før den tid.

DVS; De 3000 aksjene ved kr 50 som først gjør deg til millionær etter 2 år har verdi over 6 mill etter 4.
2 år senere er de verdt 41. Du kan mao gå av med pensjon om 6 år - så lenge trenden holder seg. Det med en innsats i dag på ca 150.000.
DERFOR bør man aldri selge de aksjene man har fått fatt i - hvis ikke HELT spesielle begivenheter inntreffer.
Markedet koker innen VOW's segment!

PROBLEMET er; Sier jeg noe slikt HØYT ringer det trolig på døra i morgen tidlig.
Der står det to menn i hvit frakk - og det er NEPPE melkemannen og hans assistent som står der med en sprøyte og en båre!
Så - jeg dropper likegodt å nevne det......🤭🤭🤭!

Akkurat som da den presseomtalte "elektrikeren" kjøpte noen mill aksjer i VOW rundt/under krona for 5 års tid siden - uten å nevne stort.
Han er nå VOW's 7. største aksjonær, med sine totalt 4,4 mill aksjer. Reelt sett den 5. største. Fordi de 2 over er samlekonti fra Clearstrem og DNB.
Tenk STORT når det gjelder VOW!
Redigert 26.02.2021 kl 08:56 Du må logge inn for å svare
Hammers
08.02.2021 kl 23:10 23977

I kveld oppdaterte jeg det LANGE chartet.

Denne gang er det 80-tallet som åpenbarer seg i høyre marg. Godt innenfor trenden - som har et stykke å gå før Y-aksen nås.
Akkurat som det var da 70 lå i høyre kant i chartet som ble tatt ut for 14 dg siden - og det fortsatt var en lang vei å gå til Y-aksen (ref chart i hovedinnlegget)

Trenden er som sagt BRATT - og raskt stigende.
Den som viser adferden til summen av dem som handler aksjer i VOW - og ikke noe som JEG finner på.

https://www.tradingview.com/x/Zx2YxQnO/

Hilsen Hammers
Redigert 08.02.2021 kl 23:25 Du må logge inn for å svare
anca
09.02.2021 kl 01:28 23686

Hammers, my man... skulle gjerne overbrakt deg en Braastad V.S.O.P til deg for fantastiske gode råd i Vow. Har hittil hatt en eventyrreise i å følge deg🤩
Redigert 09.02.2021 kl 01:28 Du må logge inn for å svare
Hammers
09.02.2021 kl 01:42 23659

Bare hyggelig.
Jeg forteller gjerne om aksjer man bør GÅ FOR ut fra underliggende utvikling - og slike som kun er hausset av våte drømmer.
Det ville vært fint med et nytt besøk fra min "gode venn", Hr Braastad, mannen med de gode eikefatene, men vi får la det ligge....🤭🤭🤭!

Hilsen Hammers
Redigert 09.02.2021 kl 01:47 Du må logge inn for å svare
halu
09.02.2021 kl 08:28 23304

Tror ikke du er ute og sykler på mulig verdivurdering om noen år framover, spesielt når de nå begynner å få så mange ulike ben å stå på sammenlignet med konkurrentene. Jeg gleder meg til fortsettelsen og kommer til å bli sittende i mange år til.


Karbon
09.02.2021 kl 08:45 23279

Interessant å lese det siste som Vow har lagt ut på sin linked in-side i går kveld:

https://www.linkedin.com/mwlite/company/scanship

"Our Biogreen technology is truly global!"

Her er det en fin oversikt over hvilke kontinenter hvor det er levert Vows patenterte "biogreen" pyrolyseteknologi, og hva slags type avfall systemene brukes til.

Til nå er det levert hele 47 systemer rundt om i verden, og 7 av dem er levert i Amerika.

Landbasert kommer for fullt framover!
Record
09.02.2021 kl 08:56 23593

Denne er som ett eventyr, blir bare mere spennende frem i historien :-)
Hammers
09.02.2021 kl 09:02 23572

I dag måtte jeg sjekke opp min opprinnelige inngangskurs (ref hovedinnlegget).......for det var noe som skurret der bak.

Den var ikke på 6,90, men på 7,90.
Når jeg deretter måler "farten" viser kalkulatoren 533% (ikke 625% - som jeg skrev i går etter hukommelsen).
Speedometeret var igjen kalibrert - og viste riktig måling!

Hilsen Hammers
unikum
09.02.2021 kl 09:18 23556

Jeg unner deg hvert eneste øre og din portefølje øker! Du legger ned en kjempe innsats 👍
toad
09.02.2021 kl 10:40 23397

Kursmål 80!!!
Clarksons:
*Initiating at Buy with a NOK 80 Target Price, 60% potential upside*
We initiate coverage of *VOW* with a Buy rating and a NOK 80 Target Price, reflecting 60% potential upside to current pricing. Our valuation is based on a detailed DCF that is based on a detailed segment-by-segment DCF and 8% WACC. In our view, further contract announcements, especially in the Landbased businesses, are likely to drive the stock in the near-term.
Slettet bruker
09.02.2021 kl 11:14 23271

Fantastisk og først og fremst stor grattis og takk til Hammers!😀👍👏
......
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/02/09/7622333/tar-opp-dekning-og-ser-60-prosents-oppside-selskapet-har-lav-gjeld-tykk-ordrebok-og-god-lonnsomhet
Hammers
09.02.2021 kl 11:15 23263

Takker så mye for det.
Jeg skriver for at også dere skal bli overbevist om at det her er gode og "sikre" penger å hente over tid.
Et kjempealternativ til å la alle sparepengene stå i banken uten renter.

Når DET er sagt; Personlig er jeg forsiktig med å legge FOR mye i aksjemarkedet. Normalt noe slikt som 10-25% av fri kapital?
Resten er plassert sikkert - for børshistorien har med jevne mellomrom bestått av kjempesmeller - og personlige konkurserer for de som går "all in"! Spesielt hvis det er lånte penger inne i bildet.

Husk, jeg er ikke ALLTID lyrisk i mine omtaler.
Har vel varslet om egen utgang (og senere inngang) 3-4 ganger - når jeg har følt stor uro.
Ikke uro til VOW, men til markedene.

Spesielt for ca 1 år siden da jeg var "tidlig ute" med å fange opp dette viruset som dukket opp i Wuhan og som spredde seg som ild i tørt gress. Tenkte da med gru på hvordan folk ville oppfatte dette med VOW's link mot cruise - selv om ikke selve cruiseleveringene var noe å bekymre seg for. Pellet meg raskt ut og kjøpte tilbake med rundt 66% rabatt!

Hilsen Hammers........som minner om at selv DEN kjempesmellen holdt seg pent og pyntelig innenfor den stigende trenden.
Den som gir 225% rente pr år - i snitt!
Redigert 09.02.2021 kl 11:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.02.2021 kl 11:32 23189

Ikke snakk deg selv ned, du har til nå vært et orakel :)
"Resten er plassert sikkert" - Er dette cash i madrassen? Eller et annet selskap vi kan putte penga i.

Ser en tendens på at aksjen som regel er litt seig og i minus fra start til luns typj. Har tidligere tradet litt med suksess (peew) altså salg ved børsslutt og kjøp på morgenkvisten til en litt billigere penge.. men jeg er blitt liiivreeddd for meldinger, og er redd for å måtte løpe etter toget, så veit ikke om jeg har baller til det lengre :)



Hammers
09.02.2021 kl 11:40 23134

De fleste ligger i hodeputa!
Da sover jeg kjempegodt og har et sprudlende humør hver eneste morgen.......🤭🤭🤭!

Hilsen Hammers
Mammuten
09.02.2021 kl 11:51 23043

Da er lunsjén snart over. Husk sikkerhetsbelte. Kunne ikke dy meg i å laste opp noen få tusen aksjer nå etter denne nyheten kom. https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/02/09/7622333/tar-opp-dekning-og-ser-60-prosents-oppside-selskapet-har-lav-gjeld-tykk-ordrebok-og-god-lonnsomhet
Hammers
11.02.2021 kl 10:51 22371

Betula Energy dukket opp som et overraskende og nytt navn i dag.
En kunde som ALDRI tidligere har vært omtalt på noe som helst vis - og kanskje den første av mange innen området "ukjente kunder"?

For hva skrives det ikke i børsmeldingen;
"Her skal Betula Energy, den nye selskapsnavnet på tidligere BioGren AS, etablere produksjon av biokarbon og bioenergi i form av pellets og bio-oljer fra skogsvirke.Etterspørselen etter biokarbon i Norden forventes å øke BETYDELIG de nærmeste årene. STORE, internasjonale industrikonsern går gjennom en BETYDELIG grønn omstilling for å kunne nå sine mål om vesentlige reduksjoner av bruk av fossilt kull innen 2030.

Jeg tror ikke folk flest skjønner hvor stort dette kommer til å bli i tiden framover. Alt basert på VOW's vel utprøvde utstyr og prosesser.
Det tror jeg heller ikke at jeg selv egentlig gjør - bare at dette blir "noe voldsomt noe" - på sikt!

Hilsen Hammers...........som gleder seg STORT til den dagen ordet HYDROGENPRODUKSJON for første gang blir nevnt i fbm en ordre.
Bare et spørsmål om tid - tror nå jeg!

PS; Les gjerne hovedinnlegget - og se hva jeg antyder der. Antyder ang den TRENDEN kursen ligger i på 2 og 4 års sikt.
Selvsagt underbygget av FAKTISK VIRKSOMHET og INNTJENING! Ikke "våte drømmer" - slikt som gjerne preger andre selskaper.
Slettet bruker
11.02.2021 kl 11:06 22303

Fantastiske nyheter også i dag, bare å nyte ferden, ladte det man kan og HOLDE!😀
Slettet bruker
11.02.2021 kl 12:42 22019

Jeg føler du har "tatt litt av" i det siste. Men det er jo forståelig!

Men...godt å konstatere at du har bena godt plantet på jorden.

RT: 56.500 +4.63% (WOW!)
Hammers
11.02.2021 kl 20:39 21674

Det er ikke JEG som har tatt av - det er det kursen som har!
Med 4 store kontrakter ila 2 uker (2 ang bygging av fabrikker + 2 konkrete ordre med verdi 320 mill - hvorav 60 mill er "options") har dette vært hektiske dager. Alt dette på kun 2 uker - og man snakker bl.a om "verdens største" på den andre siden av bordet.

Selskapet med 18 fabrikker i 18 ulike land.
Kan bli mye leveranse og store summer av slikt.......for de jobber mot NULLutslipp over litt tid!

Hilsen Hammers
Redigert 11.02.2021 kl 20:44 Du må logge inn for å svare
Hammers
12.02.2021 kl 01:39 21155

I kveld ble det skikkelig fyr i peisen - og varmen spredte seg raskt i huset. Ikke noen varme er som den fra vedfyringen.
Herlig når man kan rote i glørne, legge inn nytt og gruble på det man egentlig grubler på!

F.eks; kan jeg benytte disse kullbitene til min egen pyrolyse og legge dem i blomsterbedene - "pyrolysen" MED oksygen?
Jeg diskuterte saken med min gode nabo, Hr Braastad. Vi fant etter hvert ut at det tryggeste var å overlate slikt til ekspertisen på området.
De som KAN pyrolyse. Jeg tenker selvsagt på mitt kjære VOW!

Med en skyhøy strømpris på ca 1 kr pr kw/time + skatter og avgifter var brenning av hageavfall (noen trær og grener fra tomtas sydligere deler) en utmerket måte å redusere kostnadene på - og dessuten forhøye gleden med den varmen som strømmet ut.
Ikke at jeg MÅ redusere kostnadene, men hyggelig er det uansett......🤭!

Så glad ble jeg at jeg IGJEN lyttet til Henrik Badins ord fra Paretos konferanse fra januar.
Ja, for det var "noe med" det nordiske markedet og 5-gangeren jeg ikke helt hadde fått tak i.
Det måtte sjekkes ut - sammen med min gode venn fra etasjen nedenfor, Hr Braastad. Vi koste oss - mens vi lyttet til de gode ordene!

Henrik Badin holdt en strålende prentasjon under konferansen. Aksjekursen var på det tidspunktet rundt kr 40 - et sted!
Likevel ingen spesiell reaksjon i ettertid - og jeg mener å huske at kursen faktisk FALT noen %'er i etterkant. Merkelige saker!

I DAG - ca en mnd senere - har den imidlertid steget med rundt 40% siden den gang.
Alt underbygget av nye konkrete kontrakter og de kloke ordene fra Sjefen om svimlende framtidsutsikter.

Ja, for hva var det egentlig han SA om den 5-gangeren?
Kanskje større aktører har gjort som "oss to" (Hr B + meg), lyttet gjennom hva som ble sagt - og deretter gjort som "oss"; TENKT VIDERE!

- Vi skal nå skalere vår produksjon KRAFTIG OPP.
- Follum (forsøksfabrikken) er på 10.000 tonn biokull.
- Det norske markedet blir ÅRLIG opp mot 400.000 tonn fram mot 2030.
- Det NORDISKE MARKEDET - som vi nå sikter oss inn på er 5x større enn DET igjen!
- Mine ord; Vi snakker nå om et potensiale opp mot 2 MILLIONER tonn i Norden (pr år) - fram mot 2030!

10.000 tonn genererer en EBITDA på 20-30 mill.
30.000 tonn genererer ca 70-100 mill.
50.000 genererer ca 120-170 mill i EBITDA.
DAGENS VOW (stort sett kun cruise) har en EBITDA på rundt 50-60 mill - et sted!

Hva 2 MILLIONER tonn da generere gidder jeg ikke en gang å PRØVE å finne ut av!
VOW får selvsagt neppe alt, men trolig en VELDIG stor del - kan man lett tro.

Tallet blir uansett så stort at en viss varmgang umiddelbart kan registreres i kalkulatoren.
Ikke så varm som den peisen som nå er i ferd med å brenne ut, men det lyser uansett av den - kalkulatoren!

Når man har TOPP utstyr som fungerer - og er ettertraktet over hele verden blir det gjerne slik. The Winner takes All!
4 herlige børsmeldinger ila 2 uker er i grunnen bevis nok for min del - og det kommer bare til å strømme på. En uendelig strøm av godnyheter!

Den bakenforliggende grunnen til de siste ukers kraftige stigning er trolig dette med det uendelige potensialet.
De framtidsutsiktene som selskapet SELV varsler VIL komme, men som de fleste meglerhusene holder kjeft om.
Har trolig nevnt det tidligere; Hvorfor snakker INGEN om VOW - når dette trolig er den mest spennende av alle!

Dvs, Hermanrud varslet nylig kr 60 (allerede nesten oppnådd), mens nestemann (CP) varslet 80!
MIN spådom er 350 om 2 år, ut fra hva trenden viser! Historien viser at jeg PLEIER å få rett i mine spådommer!
Personlig TVILER jeg på at jeg bommer denne gangen. Har heller tatt litt lite i!

Hilsen Hammers.........som vanlig en ubeskjeden og ydmyk en!
Redigert 12.02.2021 kl 10:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2021 kl 02:43 21111

He..he...
Nå tok du litt av igjen - men det er forståelig!
PrivatInvestor
12.02.2021 kl 06:53 20905

Hva med alle kullkraftverk i Europa som trenger biokull?
Vind og solenergi er kun suppleringsenergi når forholdene tillater det.
Med voksende elbilandel vil behovet for kullkraft bli økende og biokull må erstatte fosilt.
CO2 kvotepris går opp og biokull blir mere lønnsomt.
Ha en fin dag alle Vow aksjonærer
ihende
12.02.2021 kl 07:59 20717

hei

som sagt tidligere, har stor tru på vow, kjøpte mine første sommeren 17, og da var tipset at den skulle gå opp til10 kr. Det skjedde ikke, men ca 2 år etter, ja da begynte klatringen, litt. Og så plutselig kom den. Har vel ca 1030 prosent på denne, og jeg trur også at denne skal videre opp. Men jeg har vært med på oppturer før, og har også blitt for grådig, slik at stor fortjeneste har rent ut av hendene mine. Men jeg kommer ikke til å selge før om et par år. Glimrende analyse du har Hammers og det er virkelig artig å lese dine slengbemerkninger også. Fortsett i samme ånden.
Hammers
12.02.2021 kl 09:25 20431

Ja, hva med det europeiske markedet?
Man kan etter hvert begynne å lure - for det jeg sier i min forrige melding gjelder kun det nordiske markedet.

ArcelorMittal har fabrikker i 18 land - og bare DEN kunden blir stor og viktig for VOW fram mot 2030 (da deres første delmål er satt).
ER man verdens største innen stålindustrien, ja så ER man det! Og man har henvendt seg til nettopp VOW for selv å bli grønnere.
Andre kommer også etter hvert. Man må bare la TIDEN "få jobbe litt med saken".

Hilsen Hammers
Slettet bruker
12.02.2021 kl 09:32 20379

Cambi som er i samme segmentet er over 30% billigere og kjøpe. Hva mener du om Cambi Hammers ?

Inngår muligens avtale i Kansas USA markedet er stort mye dritt der!
Record
12.02.2021 kl 09:38 20343

Samme segmentet ,tror ikke du har fått med deg alt ?
Slettet bruker
12.02.2021 kl 10:04 20180

Tror vow skal ned, cambi har markeds verdi på 4 milliarder mens vow har 6,5 milliard

Cambi drar inn kontrakter i rekord fart, mange kjente investorer inne, her er det noe de vet som ikke vi vet.
Slettet bruker
12.02.2021 kl 10:08 20155

Huussjh! Uuuut med deg!! Ha deg vekk!
Ingen her inne som ønsker og høre på pisset ditt om hva du tror.
Kan du ikke heller bruke tiden din på noe som interesserer deg?
Slettet bruker
12.02.2021 kl 10:38 19965

Innlegget er slettet
Hehe det sier vel alt!

Ja, er vel nevnt i en del tråder denne artikkelen, anyways jeg har alle penga mine i vow, og har ikke råd til + artikkelen, kan du copy paste innholdet i det minste?
Jakal
12.02.2021 kl 10:50 19901

Bipolaritet er ikke helt ukjent på anonyme fora, men sjelden det er så tydelig som her: Du har alle pengene dine i Vow, men spår kursnedgang?
Slettet bruker
12.02.2021 kl 10:59 19848

Hehe, han prøver bare og quote et innlegg av meg..

Vi får vel bare prøve og la være å feede de faste trollene som bare spår nedgang, død og fordervelse, men utrolig nok bruker en masse tid her inne :)
Slettet bruker
12.02.2021 kl 11:10 19775

Ja det ville vil gi en del forklaringer på aksjonærer i vow
Slettet bruker
12.02.2021 kl 12:13 19553

VOW for en kjøpsmulighet ned mot 55 blank igjen i dag da!😀👍💰
Record
12.02.2021 kl 13:11 19418

Ja kanskje du er heldig , tror ikke det er så mange som sikrer i denne ,etterhvert som investorene får øynene opp for potensialet tror jeg det er mange som vil være med .
Endringen blandt de store er positive å bare trading dem i mellom , regner med dagens fall er noe teknist ser RSI og Stokastisk er litt høy , det er vel slikt noe som legges inn programmene til Rakkettforskerenes maskiner .
Hadde det hvert den minste tvil om fremtiden hadde vi nok hvert på 30 tallet ,utrolig sterk etter så mange dagen med pen oppgang.
Selv om oppgangen knapt har startet som Hammer sier .
mrsunbeach
12.02.2021 kl 13:19 19368

Trenger ikke å legge så mye i det! En korreksjon er HELT vanlig, nødvendig og sunt. Av psykologiske årsaker er det ingen aksjer som har godt av å gå opp hver eneste dag. Det er sånn bobler blir skapt. Denne korreksjonen er helt forventet, og helt ubetydelig i det store bildet.
rogneveien
12.02.2021 kl 13:32 19314

Hammers
Jeg har vært uenig og er fortsatt uenig i mange ting du fremfører på dette foraet, men det skal ingen ta fra deg at skrive, det kan du!
Hadde jeg lyttet til deg på NEL foraet for noen år siden hadde jeg gått glipp av myyye penger. Er ute nå med en real gevinst.
Noe av denne gevinsten er nå investert i Vow.
Joda, denne gangen kan jeg være enig i det du filosoferer over, har gjort meg mange av de samme tanker om Vow som deg her.

PS.Det der med "ydmyk og beskjeden" regner jeg med er en real helgefleip fra din side.

Ha en fin helg

Rogneveien.
Redigert 12.02.2021 kl 13:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.02.2021 kl 13:46 19250

Jeg la frem verdier i Cambi og vow.. ingen som ser muligheten?
Det har vært en fin tur i vow og turen videre kan forsette opp 2 milliarder opp med Cambi..

Nå kom regjeringen med antyder søple til samfunnet de skal betale. Så i segmentet vow og Cambi vil vokse.

Teknisk så vil Cambi som henger 2 milliarder bak være den beste trigger.