Axactor - køber du ikke gør Geveran trading

Kvike11
ACR 09.02.2021 kl 13:42 4648

Så er der tildelt billige aktier til kun kurs 8

Lige nu ser det ud til der er en bank der holder kursen nede, så Geveran trading, kan få endnu flere billige aktier.

AXACTOR , hvor Geveran Trading har haft optioner til kurs ca 32, forsøger nu at lokke alle småsparer til at sælge deres aktie til kurs 8
Hvem ville give kurs ca 32 for ca et år siden, som ikke har stor tiltro til AXACTOR

Anbefalinger er stærk køb og ny CEO snakker om udbytte.

AXACTOR bliver en pengemaskine inden længe, de får mulighed for at købe billig gæld og tjene 3 ciffret million beløb igen.

Selv køber jeg alle de aktier jeg kan få for mine tildeling, så jeg må ud og realiserer andre aktier.
Forstå bare ikke det er lovligt at tilbyde deres aktionærer aktier til kurs 8 med en slut dato der er før, det tilbud som Geveran Trading har ude.
Det tror jeg på ikke er lovligt..

Deres måde AXACTOR håndterer disse informationer på, er værre end en brugtbil forhandler kunne finde på.

Bestyrelsen virker total ligeglade, ingen tør sige noget.

Strong buy
Kvike11
09.02.2021 kl 18:06 4501

Aktionærer, der modtager tegningsrettigheder, kan (i) tegne aktier for alle eller en del af deres tegningsrettigheder i perioden fra 09:00 C, den 8. Abonnementsperiode") eller (ii) sælge alle eller en del af deres abonnementsrettigheder i perioden fra 09:00 CET den 8. Bemærk, at abonnementsrettigheder, der ikke sælges inden udløbet af handelsperioden eller bruges til at tegne tilbudsaktier inden abonnementsperiodens udløb, udløber og mister al potentiel værdi.

det virker mere og mere tåbeligt det de laver på deres hjemmeside, har de ingen ansatte der kn skrive hvornår fra og til tilbudet gælder.
Når det gælder opkøbs skam bud, kan de godt finde ud af at skrive datoer.
Kan ikke passe at skambud fr stygge ulv løber længere end tilbud til almindelig aktionærer
.
Er ikke et øjeblik i tvivl om det her fører til afskedlgelser i AXACTOR, som aktionær finder jeg det utroligt misvisnende af det hele.
Magen til amatører skal man lede længe efter,
sad jeg i bestyrelsen ville jeg øjeblikkelig rette op på denne manipulering af informationer
Takwe
09.02.2021 kl 22:12 4262

Informasjonen på VPS er god!
Kvike11
10.02.2021 kl 12:52 3951

Informationerne er under alt kritik, tag f.eks Nordnet, de kan ikke engang finde ud af at linke til betingelserne.
Det er da under alt kritik igen.
Som aktionær er man lidt fanget i en fælde, køber man ikke de nye aktier, er man bange for at miste for mange penge på den med snit over kurs 20
Hvor i al verden er chairman Glen Ole Rødland og CEO Johnny Tsolis, de er begge tavse som graven.
Er de begge to så bange for "Geveran Trading ", og dennes lakajinder at de ikke kommenterernoget som helst, så burde de måske finde sig et andet job.
Det hele virker som om det er en elev der laver det, uden korrektur læsning
Informationerne er elendige og skammelige !!!
Slettet bruker
10.02.2021 kl 13:54 3858

Hvordan får jeg kjøpt aksjene jeg er tildelt, slik at jeg får rabatten min?
Takwe
10.02.2021 kl 14:21 3808

Gå inn på VPS der finner du oppskriften. Har du DNB så finner du informasjon under "hendelser" og emisjoner/tegning. Trykk på Ticker. legg inn postnummer og sted. Følg instruksjoner videre.
Kvike11
10.02.2021 kl 14:55 3737

det skulle gerne være meget nemt, gå i dit depot og så skal der være en besked der og en besked om hvor mange du er tildelt og et felt hvor du kan skrive antal.
Svære burde det ikke være, syntes det hele virker som alle banker m.m. er en stor flok amatører, der gør alt for at gøre det vanskeligt for almindelige mennesker.
Du kan kun købe tildelte aktier til kurs 8 , du kan ikke selv vælge prisen
Er det en bevist handling der sker så nogle ikke får købt til kurs 8
Imponerende over sådan en flok amatører der prøver at frarøve små aktionærerne deres rettighed.
Er det aftalt spil, skal AXACTOR afnoteres og sælges til 60 - 70 kr pr aktie til en Hedgefond om et år.
BenO
10.02.2021 kl 18:00 3606

Hei, Kvike11

Takk for at du deler dine tanker her

Det er sterke ord du kommer med, og ganske voldsomme påstander.

Selv tenker jeg ikke at Gevarian Trading (GT) forsøker å lure noen her.
GT har jo kjøpt seg opp så meget at de MÅ komme med et bud på alle aksjer, det trenger ikke bety at de VIL kjøpe alle aksjer. Da hadde de vel bydd mer?

Om du måtte by på et hus du ikke ville kjøpe, hvilket bud hadde du kommet med?

GT har vært storeier i axactor siden 2017, mener jeg å huske. De har tapt endel på det tenker jeg, spesiselt nå under pandemien. Likevel har de flere ganger kommet med støttekjøp av aksjen, de har tatt store grep for å redde/bevare verdiene i selskapet. Det har nok også dine og mine aksjer i Axactor nytt godt av.

Om GT har et 'avtalt spill' om å selge til hedgefond til 60-70kr pr aksje, er det jo veldig rart at de ikke kjøpte opp alt, rubbel og bit da kursen var ned i 5kr. Og disse hedgefondene hadde vel kjøpt aksjer nå og ikke ventet til 60-70kr?

Jeg skulle også ønske at Axactor hadde en slags Elon Musk i toppen, som lagde show og omtale hver uke. Men husk at dette er et inkasso-selskap. Folket her er kanskje ikke så mye mer spennende og fargerike enn regnskapsførere og revisorer. De jobber med penger og tall, ikke underholdning.
Som børsnotert selskap er det veldig begrenset hva chairman og CEO kan si, sånn utenvidere. For alt de sier kan påvirke verdien av selskapet. Etter loven skal alle kunne få samme informasjon samtidig.
Kanskje derfor ble informasjon rundt og iverksetting av emisjonen litt komplisert.

VPS har kommet med god informasjon men jeg er enig i at nordnet kunne informert bedre.

Så kan jeg til sist anbefale en bok til deg!
Den heter “omgitt av idioter” skrevet av Thomas Erikson
og handler om en stakkar som mener at alle rundt ham er idioter og amatører, og ja..
Jeg skal overlate konklusjonene til deg.

Fortsatt god kveld, og lykke til med dine investeringer!
Kvike11
10.02.2021 kl 18:30 3546

Rat at se jeg ikke er den eneste der kan se det er helt galt.
Troede du anbefalede bogen til AXACTOR s ansatte.
kender den godt, for øvrigt en god bog, måske tæt på bøger af af Louise L.Hay,, bare lidt andet emne.
Håber selvfølgelig det bedste for ACR, og mine aktier i Axactor som jeg kun har med et formål ,
kan kun håbe at tavshed er guld , og de snart viser resultater
Kvike11
11.02.2021 kl 22:34 3158

Så kommer der regnskab for 4 kvartal i morgen ifølge Nordnet,
men kan man nu regne med det
12.2.2021 4.kvartalstal
11.3.2021 årsregnskab
jeg har disponeret efter disse datoer fra Nordnet, da jeg finder det meget vigtigt med 4 kvartalstal inden jeg køber mine tildelte aktier og evt sælger andre aktier,måske med tab,for at frigive penge til
Stoler dog ikke på nordnet, for de har haft så travlt ved telefonerne at de ikke har tid til at lave andet.
Hvordan vil Nordnet dog nogensinde kuune blive børsnoteret, når de ikke leverer varen.
Så jeg glæder mig til imorgen kl ???



SjonkelRolf
11.02.2021 kl 22:53 3092

Har kjøpt tegningsretter og således overtegnet i emisjonen.
Hva som skjer fremover vil tiden vise.
Enig i at hele prosessen kunne vært ryddigere, og således skaper tvil
BenO
12.02.2021 kl 12:04 2849

Ja, det er jo noe rart her. På nordnet sto der i går at q4 kommer 11.02 men på axactors hjemmeside står det 24.02.
Tok meg bryet med å spørre hvorfor de skriver 11.02, men de har ikke tid til å svare..

Øvrig/Axactor
Fra: x
Til: x · Aksje- og fondskonto · xxx
11.2.2021 | 14:56
Hei.
På min 'finanskalender' i axactor finner jeg at q4 rapport skal komme 11.02, altså i dag. Men jeg finner ingen q4 rapport. På axactors hjemmeside opplyser de at rapporten kommer 24.02
Hva er grunnen til at det står 11.02 her på nordnet?
Jeg opplever det litt missvisende
Mvh Benjamin

Jeg begynner å se poenget ditt, Kvike11. Men håper fortsatt det bare var noen hendige uhell i prosessen og at ting faller på plass snart.
jeg har tro på axactors fremtid

Når disse q4 tallene kommer er jeg ikke så sikker på lenger.
Kvike11
15.02.2021 kl 12:33 2498

Tallene skulle komme den 24 februar
Andre firmaer med incasso er kommet med rigtig gode tal, tror at AXACTOR vil gøre det samme.
Har i fredags købt/bestilt alle de billige aktier jeg kunne få , ser en stor fremtid i AXACTOR, det er nok det incasso firma der har det bedste tekniske system til inddrivelse af penge.
Kursen skal igen over kurs 24, så er jeg dækket ind, derfra kan en Hedgefond få lov til at købe det hele til kurs 60
Der er også lovet udbytte i fremtiden, bare en krone pr år pr aktier håber de vil fortælle mere om det den 24 februar 2021
Har investeret mange penge i AXACTOR og har stort tab idag, så jeg håber på fremgang, hver krone den stiger er for mig en del penge.
Ny CEO har lovet stor fremgang for AXACTOR, han må have en stor plan for firmaet
Bergenseren
15.02.2021 kl 14:05 2335

Jøss. ser man det. Geveran har redusert eier andelen sin betydelig i axactor.... Skipet holder på å synke altså? Dette lover ikkje bra. Noen som vet hvorfor han har solgt ut store deler?
Vindunken
15.02.2021 kl 14:13 2311

Ingenting solgt og tallene i aksjonærregisteret etter emisjonen er ikke korrekte. Geveran har økt sin andel i det siste, ikke solgt.
Bergenseren
15.02.2021 kl 14:15 2305

Hvorfor er da den registrerte andelen til Geveran nede på 17% nå da?
Bergenseren
15.02.2021 kl 14:21 2275

Har han virkelig vært så smart at han har gikk et skam "tilbud" på aksjene til de andre invenstorene men solgt seg ned siden desember?
Noen som kan bekrefte hva som har skjedd?
Funderer
15.02.2021 kl 14:53 2191

Ja det er jo veldig smart å gi ett lavt bud vis planen er å selge seg ut . Den var bra 🤣
Vindunken
15.02.2021 kl 14:55 2183

Fordi emi aksjene er registrert i totalen, men ikke i hva hver enkelt aksjonær har tegnet seg for. Dette er også årsaken til at ACR ikke har tallene oppdatert på sine nettsider.