RECSI - Veien frem til Q4 og generalforsamling 4. mars

t3sm
RECSI 14.02.2021 kl 21:52 53177

Nå nærmer det det seg Q4 med stormskritt. Det samme gjør generalforsamlingen som holdes 4. mars.

Tenkte vi kunne ha en fellestråd hvor vi kan diskutere hva vi tror kommer til å komme på kvartalspresentasjonen og hvordan ukene frem til generalforsamlingen vil bli.

Selv tror jeg ikke på de helt store nyhetene på fredag. Håper Butte vil ha et godt resultat. Har ikke de store forventningene til hverken Yulin eller ML nå.
Tror ikke vi vil få så mye informasjon før GF. er veldig nysgjerrig på hvordan markedet isåfall vil reagere på det.

Hvordan tror du selv Q4 og guiding for 2021 blir?
Redigert 15.02.2021 kl 12:10 Du må logge inn for å svare
Fullkasse
27.02.2021 kl 17:41 1256

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
😂
Marketwatch
19.02.2021 kl 20:19 2613

Tror ikke REC hittil har vært utsatt for så mye "kurspleie" for å holde kursen nede. Det er nok å se på kursutviklingen
siden Aker kom inn. Kursnedgangen i går gjaldt vel ikke bare Rec, men de fleste grønne aksjene.
At AH vil øke sitt eierskap fremover tror og håper jeg på. At kursen frem til det er avklart kan "lagge" litt, skal man ikke se bort ifra,
det vil heller ikke være AH imot å få en lavest mulig inngang. Vi får prøve å følge med fremover og se etter at ting skjer etter boka.
På lang sikt er jeg ikke i tvil om at både vi som er langsiktige aksjonærer og AH vil tjene på et økt engasjement fra akersystemet,
de har kapital og kompetanse til å få til en utvikling i REC vi ellers bare kunne drømme om.
JML
19.02.2021 kl 20:08 2678

Det som foregår nå er bare et spill for å holde kursen nede så lenge som mulig. Sist presentasjon bar tydelig preg av det.
t3sm
19.02.2021 kl 19:35 2884

Hvis Aker vil ha mer av rec så er det isåfall AKH som må ha en emisjon, for så å kjøpe seg inn i rec...
Rubin
19.02.2021 kl 18:42 3131

Jeg er jo enig med med deg i alt du skriver, men siden vi alle venter på en emisjon etter Røkkes inntreden i styret vil kursen ikke skyte fart før etter at dette er ordnet. Derfor er det en kortsiktig risiko for at kursen kan falle (eller kjøres ned) på røde dager uten at vi får en større opptur. Jeg tipper derfor at kursen vil ligge på dette nivået inntil Røkke har fått viljen sin. Jeg er også usikker på om Aker VIL ha 33% eller 51%.
Dette er grunnen til at jeg ikke går «all in» ennå...
Må jo ha cash for å laste opp til ripa når emisjonen kommer...👍
Slettet bruker
19.02.2021 kl 18:30 3261

God kveld i stuen.

Her "låner" jeg et innlegg skrevet av vår venn på FB : Troy Andreas Wigestrand.

Dette er til dere førstegangsinvestorer, nåværende investorer og for dere enkelte som vurderer inntog i REC eller til gamle aksjonærer som vurderer og øke beholdningsandel i REC eller som tenker på og vekte dere ned i selskapet.. Jeg er som kjent litt aktiv på dette finansforumet her til tross for min særdeles holdbare privat interesse, for jeg liker nemlig det jeg holder på med, jeg liker selskapet REC og jeg liker mange av dere som deler min filosofi, og jeg begynner å like felleskapet vi idag er i REC.. Jeg er som kjent en gammel investor som har vært med i REC i en del tid, så jeg har tilegnet meg mye info, mange markedssykluser og jeg studerer RECs markedsideologi samtidig som jeg er en passiv tilhenger i markedsposisjonen som REC har da jeg har forutsatt dette i lengre perioder som f.eks min deltagelse på Shareville - mange kjenner meg sikkert derfra også... Har i hvertfall hvert igjennom en del ting etterhvert i REC som egentlig er min første store vellykkede invsetering, Anyways:
Det handler ikke bare i REC men andre børsnoterte selskaper også på Oslo Børs, og se mellom linjene, både i finansmarkedene, synergier til beslutningsvedtak - psykologien i markedet og i enkelte sekotrer som alt avhenger av sektorskiftet, endringer på sektorspesifikke plan, geopolitiske manifester og hvor markedet egentlig går, siden vi må alltid forholde oss til endringer, nye besluttningsgrunnlager og nye aktører som skal inn i selskapene, fusjoneringer og nye majoirtetseiere som er noen av hovedleddene til å lykkes med denne investeringen, eller egentlig investeringer på helplan generelt.
La oss trekke linjene på hvorfor Aker først kjøpte REC for sluk og ingenting, rene tilfeldigheter basert på proffesjonalitet? Neppe. Aker skjønte virkelig at fornybarbølgen kom i økende takt allerede mange år før, som en av verdens største industriselskaper som var 100% eksponert mot fossil energilagring, oljevirksomhet og skipsfart.
Nå er ting totalt endret, vi ser det overalt og vi ser det forekommer ufattelig fremragende hurtig i expressfart. Horizon er allerede idag en av de største fornybare selskapet som endrer seg heletiden med både fusjoneringer, oppkjøp og strategiske posisjoner inn i andre grønn næringsvirksomhet som er nøysomt vurdert i det lange løp..
La oss gå litt inn i digresjonen om Horizon, ikke basert på hva jeg selv tenker, men basert på hva Røkke JR diskonterer inn som visjonene i Aker Horizon, da det er han som styrer skuta - siden det er virkelig en gamechanger i nyere moderniserte tider:
Dette handler om organisk vekst, kompetanseinnsettelse for maksimert utbytte. Horizons har fokus på riktig kapitalstruktur, tilgang til finansiering til sine vekstselskaper som er veldig nyttig for oss uansett, selvom vi har drøssevis med penger selv etter emisjonen i oktober, så kommer det godt med uansett..
Bruke bredden til Aker Gruppen, som gjenspeiler helt enormt med kompetanse bygget opp over lengre tid, og REC står i medvind av alt dette. Aker med AH er verdensledene innenfor og akselerere forretningstilpunktet til det ytterligste.
Det utgangspunktet Aker har etter mange tiår er bare helt utrolig, det grønne, digitalisering og skiftet nå er enormt stort.. Hvem er det som jager nye muligheter mest effektivt og med de beste kostnadseffektive løsningene i verdensbasis med mest effektiv bygging, det er Aker innefor det fornybare regimet også..
Viktigheten av og være først ute er helt elementært, hvem kan levere best kost? Aker med Røkke som ny styreleder. Det som vi også kan finurlig belage oss over er at Aker videreutvikler denne nye kompetansen nå innenfor det nye, siden vi er enda i en slags oppstartsfase, når markedet er klart som skal frigjør REC fra en annen struktur er nøkkelen på suksess, for tilgang til kapital og kan gå til markedet på nye måter. Aker har nådd alle mål som besetningen har stilt, alltid leverer og alltid finpusser på ulike endringer, og enorm styrke i setupet slik som også Roger Berntsen mener.
Aker har ikke noen strukturell svakhet ifht fleksibiliteten konsernet idag har etter også med all den nødvendige kapasitenen, erfaringene og hodene på internt plan. Er ikke dette betryggende? At REC er oppe i alle rekontruerte faser Aker nå forbeholder?
Jeg synes det..
Hva med AH sin portefølje? Er det bare basert på holdingseksponering? Svaret er selvsagt så absolutt ikke, svaret ligger som jeg legger ved Kristian Røkke sier: Horizon er ikke bare et investeringsselskap, siden hvis ikke kunne AH bare funnet andre struktuerer enn det overnevnte og holdt ting som det var.. Kristian poengterer også at grunnen for at AH ble etablert var for og skape merverdi på sine investeringer.
Planene er høye, ambisjonene store og handlekraften igangsatt.. Blir spennende og følge med, AH har nemlig mye og bevise markedene.. Tror dere REC bare er en morsom investering, overhode ikke. REC er i god gang med og bli verdnesledene igjen, så at denne nå er i AH vil styrke alle ledd innenfor det grønne..
Her kommer det som jeg mener er spennende:
Kristian nevner helt åpent at det er ingen påfølgende exit-plan med disse investeringer som igjen omfatter REC, AH bygger selskapene for evig, verdiskapning og gjøre bedriftene mest mulig lønnsomme som overhode mulig, lett tilgang på kapital kommer godt med, da flere tilsvarende aktører innen ESG aksjer kan slite med samme kapitalressurser.
Men Aker H legger ballen høyt, ting skal gå fort.. Virkelig... så det gjelder og holde følge av hva som nå kommer til å skje inn i videre guiding, og på bedriftsplan..
Ambisjonen er og bli Renewable Major i verdensklasse, samme med REC..
Her kommer også et annet innspill jeg bemerket som betryggende som klar ambisjon, f.eks historisk har flere store solgt disse lingende prosjektene alt for tidlig, som sett i ettertid skulle gjerne beholdt prosjektene, men de hadde ikke tilgang til finansiering (ref: Mainstream)
Det finansielle er ikke like viktig, det som er viktig er at de ønsker og utbygge kraftporteføljen, det er for at det strategisk som og ha kraft inn i porteføljen vil være et veldig viktig verktøy for porteføljen jevnt over, med hele investeringsproteføljen med troverdighet, etikk og mer hybridleveranser, med grønn energi..
Aker skal ha REC i flertallige mange år fremover, grunnen?
Aker H hendvender seg til større bedrifter med store ambisjoner, REC ligger i nåløyet..
Kunne skrevet mer, men dere må få tid til og nyte denne fredagen, så med dette ønsker jeg alle en riktig flott helg, med baktanke i og lese mellom linjene og ikke bare tenke på aksjekurs hele tiden i REC, det kommer, og det lover jeg - det satser jeg hele formuen min på.. Bokstavelig talt
Godhelg alle Reccere!

Bybonden....
Slettet bruker
19.02.2021 kl 18:28 3279

Har tatt helg som jeg lovte, men tillater meg en aldri så liten betraktning til fredagspilsen.

Er det kun en konspirasjonsteori at kursen styres (manupuleres)? Mange hevder at så skjer. Ser en på kursutviklingen rundt q3 og nå q4, så ble kursen senket fra rundt 12 til under 10 dagen før q3-presentasjonen (9.85 og laveste 29.10). Nøyaktig det samme skjedde denne uken. Fra 23.66 til 20.84. Både q3 og q4 var positive, som forventet. Dager etter q3 var kursen 11.60, altså nesten tilbake, og det samme skjer nå. Kursen stiger på godt resultat, og neste uke er vi sikkert tilbake der vi var.

Så konspirasjonsteorien er at uten manipulering ville kursen steget fra nivå 12 (q3) og fra nivå 23+ (q4), og det var/er det noen som ikke ønsker.
t3sm
19.02.2021 kl 16:19 3804

Han kan ta med solen videre. Tror nok planen er at en ny tar over ganske snart. En som er ydmyk og visjonær og karismatisk. Sammen med netterket til Røkke blir nok det gull!

Eller sol og batterier ;) Snart blir det recer, loff og champagne!
Bullen
19.02.2021 kl 15:55 4040

Bra å være sterk i troen. Her blir det en religiøs undertone i betraktningene. Det advares jo mot å forelske seg i en aksje.... På den andre siden kan ¨analysen ¨være riktig. En spennende aksje. Supert at Røkke går inn som styreformann. Kommer sikkert etter hvert en ny karismatisk og fremoverlent CEO .
Redigert 19.02.2021 kl 15:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2021 kl 15:36 4218

En liten digresjon. Tore Torvund blir 69år på mandag. Det må være en grei pensjonsalder. Så kan hans etterfølger presentere de store nyhetene og få en flying start.
NÅ tar jeg helg.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 15:25 4339

Helt merkelig hvordan markedet priser denne aksjen på alt vi vet nå:) kan umulig vare lenge før den exploderer opp:)
Slettet bruker
19.02.2021 kl 15:15 4455

Mistenker dette sterkt! Mistenker at de store spiller på frykt og gjør noen store salg her og der som igjen gjør at sauene hiver seg på og selger seg ut og momentet draes ned. Problemet med denne aksjen er at det er så mange uvitende aksjonærer som kun ser på aksjekurs og ikke fundament. Kun spekulasjoner, så DN, vær så snill - ingen dum artikkel denne gangen.

Nyhetene i dag er mega bull. Flere konkurrenter kjemper for REC. Biden administrasjonen ble nevnt og hvor fordelaktig det vil være for REC Silicon. Batterier er fremtiden. Aker kommer til å øke eierandel til 33%. Det er jeg skuddsikker på. Aksjekursen blir begrenset i mellomtiden fordi frykt gjør at folk selger gull til prisen av møkk. Jeg lar meg ikke skremmes og jeg står fast på at mine analyser og teorier er riktig. Dere får ta egne selvstendige avgjørelser, fordi jeg kan ta feil. Men innen mars er ferdig får vi nok flere børsmeldinger og en god grunn til å ta en ny emisjon (ekspansjon - emisjon vil være bra for selskapet, ikke misforstå: vi må ekspandere og bygge nye fabrikker de neste årene, men måten det blir gjort på er dirty).

Jaja. For min del er dette bare positivt. Skal ordne med mer penger på en eller annen måte og laste opp, fordelen med å være kapitalsterk. Men er trist hvordan små aksjonærer blir lekt med og dere som ikke har råd til å fylle på mer og som har troen kun må holde, når dere egentlig skulle ha hatt langt høyere avkastning til nå, i følge meg.. Institusjonene som regulerer dette må våkne opp. SEC i USA ser jeg på som mega korrupt, tror ikke OSB er så annerledes.

Vi får se om 1 år, 2 år, 3 år og 5 år fra nå også ha denne samtalen igjen og se hvor langt REC Silicon har kommet. Roma blir ikke bygd over natten - tenk langsiktig. Døm selskapet basert på fundamentet og ikke aksjekurs, som blir påvirket av de store og sauer som tenker for smått. To the top or start from the beginning again. Jeg har tillit :)

Til alle dere som ikke rister etter denne ukens nedgang, gratulerer. Håper vi kan bli kjent i det virkelige liv en dag og fortelle om våre historier til hverandre, mens vi feirer - eller, feire at vi har ingenting igjen, men turte å tenke for oss selv, hehe. Tiden vil vise :)
Slettet bruker
19.02.2021 kl 15:14 3342

er nok vanskelig hvis de er i dialog med flere batteri selskaper... Vi vet ikke hvem og hvor langt de er kommet. Men slik det tolkes er det stor pågang etter rec og silan deres... Ser det kun som positivt at det ikke er noen handler akkurat nå
Slettet bruker
19.02.2021 kl 15:12 3378

De ser optimistisk på oppstart av ml. Kan det tenkes oppstart i ML så og si er i boks, men man vil vente med å kjøre kursen opp før de får kjøpt mer selv? Ikke vært noe innsidehandel siste tiden og på denne måten får selvskapet mulighet til å kjøpe aksjer lovlig uten å sitte på info. Håper virkelig det kommer flaggmelding senere i dag. Svært skuffet om ingen handler aksjer selv.

Noen med link til presentasjonen?
Shares4fun
19.02.2021 kl 15:10 3412

Hehe, klarte å karre meg opp i nesten 0,1 % eierskap i går pga gavmilde selgere - og er kjempehappy med det 😁
Redigert 19.02.2021 kl 15:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2021 kl 15:08 3433

Det at han velger å bli styreleder i REC av alle selskap , burde kunne tilsi at her er det store verdier :-)) ellers hadde han aldri gjort dette! Han kommer til å lykkes! Han kunne valgt mange andre av sine aker ansatte, men ønsker tiltre selv. Dette er større en jeg selv klarer forestille meg tror jeg :-)
Slettet bruker
19.02.2021 kl 15:03 3515

Just presis. Det er sikkert 10 artikler med en smilende Røkke i finanspressen bare i dag. Virvelvinden Kjell Inge Røkke, skriver DN. Likevel tar han seg tid til å bli styreformann i Rec. Det blir ikke større. (Gavmilde selgere fremdeles, hvis du trenger mer).

God helg.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 14:45 3698

Mest spent på hvordan de skal øke % andelen sin i Rec:)) Røkke vil ha kontroll det er helt sikkert og da må den opp:)
Redigert 19.02.2021 kl 14:48 Du må logge inn for å svare
Shares4fun
19.02.2021 kl 14:43 3731

Det er det ingen tvil om! Røkke hadde ikke hastet seg inn som styreleder i REC dersom han hadde vært tilfreds / beroliget med det som er planer fremover. Planene som er kommunisert er gode de, og forsvarer langt høyere aksjekurs, men i hans rolle å bekle seg styrelederrollen - det sier alt! En slik rolle forplikter og krever mye av egen tid og ressurser, og han er ikke akkurat arbeidsledig fra før 😉

Benytter sjansen til å takke til dere som har solgt meg flere aksjer den siste uken; det hadde jeg ikke forventet med alt som skjer her 😃

Tålmodighet er en dyd 😊 RECtig god helg ønskes dere alle som sitter i denne båten med meg 💪
Redigert 19.02.2021 kl 14:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2021 kl 14:42 3746

En ting er jeg rimelig sikker på, og det er at markedet overhodet ikke har tatt inn over seg at vår kanskje aller dyktigste forretningsmann tar styringen i Rec. Det kommer til å skje ting, og det kommer til å skje overraskende ting og det kommer til å skje raskere enn vi tror. Tror jeg.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 14:34 3834

Ok, rimelig. Skjønner ikke hvorfor så fokus på EV-batteries i så måte. Skjønner at det er mer lukrativt, men skulle tro at batterier til consumer electronics var raskeste veien til å åpne ML. Man lurer også på om det er kapasitet til Sila og G14. Mange ubesvarte spørsmål - bånnlinja er at Røkke ikke planlegger å tvinne tommeltotter som du skriver.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 14:25 3948

Det blir kun spekulasjon, selvsagt. Men jeg tror at mens Rec var fornøyd med utsikter til oppstart og drift i 2023, så tenker Røkke mye større og raskere. Hvorfor skulle han gå inn selv hvis han var happy med road-mappen som var lagt? Det blir veldig spennende å se hva han forstar seg etter 4. mars.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 14:14 4057

Har nesten tenkt at "hard to get", og derav manglende signatur fra Rec, er grunnen til at "ground breaking day" er utsatt. Har Røkke satt solar på vent og ønsker å satse 100% på batterisporet (bedre business case)?
Slettet bruker
19.02.2021 kl 14:09 4114

Din teori? Man tenker jo at TT har undersolgt Rec og at Røkke skal rydde opp. Og at undersalget skyldtes den litt slappe aktiviteten i grønne aksjer før corona, mens nå er det grønt skifte. Jeg er mer interessert i din mening enn min.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 13:59 4202

At VP valgte Moses Lake var jo fordi REC er der. At de skal samarbeide er vel derfor åpenbart - de må bare bli enige om detaljer... Det hadde vært artig om man også kunne smellt opp et waferanlegg og sånn sett hadde hånd om hele verdikjeden. Moses Lake som USA's "solar plexus" og batterisenter. Man burde overveie å investere i eiendom i ML nå - ML kan komme til å vokse betydelig.
t3sm
19.02.2021 kl 13:51 4266

Også er det vel endel som kommer til å bli endret når Røkke blir valgt inn. Mye positivt kommer til å skje bare innen mars!
Lykkeknotten
19.02.2021 kl 13:41 4349

REC leker "hard to get" og VP skal please sine investorer og vise en enkel vei til målet, uten utfordrende forhandlinger med underleverandør. Skulle gjerne vært flue på veggen i disse forhandlingene.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 13:28 4485

Hvorfor er Rec og TT så lite konkret, mens VP og Group 14 er helt konkrete? Synspunkter?
- Violet Power har meldt at de skal bygge fabrikk og benytte solar-grade silicon fra REC, og starte produksjon i 2021. Helt konkret.
- Group 14 har meldt om inngått partnerskap med Rec, og skal bygge fabrikk med rør inn til Recs fabrikk. Helt konkret her også.

Fra Rec snakkes det om positive samtaler og god dialog. Det er en forskjell i kommunikasjon som jeg synes er påfallende.
seth
19.02.2021 kl 13:00 4669

Hvorfor må du lokke frem nemi, Falco1? Savner du han? :)
Slettet bruker
19.02.2021 kl 12:43 4775

Nemi i tenke boksen i dag?:), jaggu ikke lett å finne på noe og baisse med nå:))
Slettet bruker
19.02.2021 kl 12:34 4901

Mange andre enn G14 som er interessant her når det gjelder batteri avtaler og selskapet har kontakt med fler leser du her.


Samtidig ser vi at PV-markedet fortsetter sin sterke vekst og vil kreve ytterligere polysilisium. kapasitet til å møte forventet etterspørsel. Dette er veldig oppmuntrende for vår ambisjon om å etablere en verdikjede med lav karbon i EU og USA for å støtte disse attraktive solmarkedene. Samtidig har vi gjort fremskritt i diskusjonene med batteriselskaper om bruk av Silane for å lage mer effektive batterier, så jeg er veldig optimistisk for at vår innsats for å bygge en lønnsom portefølje for å starte vårt anlegg på 1,7 milliarder dollar i Moses Lake vil lykkes, sa Tore Torvund, administrerende direktør i REC Silicon.



Slettet bruker
19.02.2021 kl 12:28 5004

hehe nei det er jeg også klar over. Grunnen til jeg skrev til dem, var at 4 januar uttalte de selv at de skulle break ground i moses lake. Senere i januar gjennom mail korrespondanse ble det uttalte de skulle komme ut med info innen 10 dager. Nå er vi 19 februar.

De gikk også bortfra å lease, til å ønske bygge. Vet også ting tar tid, synes bare det er merkelig når de går ut i januar å sier de skal break ground i januar, så skjer det ingenting, og iflg mail nå virker det ikke som de har funnet noen tomt enda. Derfor merkelig at de prater om seremoni og breaking ground 4 januar hvis det ikke skulle være nært forestående med avtale om tomt areal hvertfall.

VP kommer nok, men her kan det ta tid. Vi har jo håpet på noe info herifra, men tror dette kan ta litt tid.

Tror det kommer noen batteri avtaler for rec sin silan mye før. Utenom G14 sin.
Redigert 19.02.2021 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2021 kl 12:16 5150

Du må huske på at selv om ikke Usa er Norge, så må alt av godkjenninger og slknader gjennom ett system, man kan ikke bare kjøpe en tomt å sette opp en fabrikk på 6 mnd sånn uten videre.
Slettet bruker
19.02.2021 kl 12:08 5224

Personlig mistenker jeg en kommende større emisjon, der AH sikrer seg kontroll over selskapet, samtidig med en utbygging av begge anlegg for å dekke mest mulig av markedet i US.
Marketwatch
19.02.2021 kl 11:58 5314

De utålmodige står selvsagt fritt til å selge. Min tankegang med aksjene jeg sitter langsiktig med i Rec, er dette:
1) Selskapet har igangværende (økende) virksomhet, og skal ikke vente til 2030 før mulige inntekter kommer, som i mange andre grønne aksjer
2) ML vil, etter det jeg kan se av ledelsens uttalelser, bli startet opp igjen, bare et spørsmål om når. Byggekost av ML vil da alene forsvare dobbel
markedsverdi av REC.
3) Butte har også en verdi som i høyeste grad kan regnes med
4) Selskapet får inn en slugger i Røkke med akersystemet i ryggen, som nok vet mer enn de fleste hvordan de skal "omrøme" seg i USA.
5) Selskapets produkter er på vei inn i en supersyklus, fossilt drivstoff må fases ut snarest mulig for å overholde Parisavtalen.

Man skal selvfølgelig aldri påstå at noe er sikkert i aksjemarkedet, men dersom det generelle markedet ikke går rett vest, så skal Rec
stå vesentlig høyere enn dagens kurs, selv med et perspektiv bare på et halvt år.
Redigert 19.02.2021 kl 12:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.02.2021 kl 11:40 5536

Synes også presentasjonen var god, og batteri delen blir enormt, noe som kommer frem her også.
True
19.02.2021 kl 11:34 5612

Allerede veldig høyt volum i dag. Kan virke som at mange selger seg ut pga. av dette. Gjerne daytradere som ikke tenker like langsiktig og som heller vil putte pengene i andre prosjekter med raskere avkastning. Ellers var det jo stort sett positive nyheter rundt REC.
t3sm
19.02.2021 kl 11:31 5679

Helt enig i posten din. Meldingen tror jeg kommer innen en måned, med nye partnere og veien viddere for batteridelen.

Nå skal støy stenges ute og skuffen er lukket. Der skal REC lagres å godgjøre seg i mange, mange år.
enurweb
19.02.2021 kl 11:28 5739

Tolker det som om ML drar i gang innen årsslutt 2021. Tviler på full kapasitet men det blir gjenåpning rundt da. 2023 er vel en milepæl med full kapasitet i så fall så det er ikke så svartmalt som en viss forumdeltaker her føler for å gjenta i hvert innlegg han skriver. Unødvendig oppgulp kaller jeg det.

Angående VP svaret til Sirbalo. Kom igjen... De kan jo ikke bekrefte noe i en e-post til en "hvem som helst" når ingenting er kunngjort. Det forstår da alle her inne?