Dobler pipeline - Aksjekursen vil også doble seg i løpet av 2021

MorganKane
HYPRO 22.02.2021 kl 08:53 16159

La meg begynne med følgende. For en korrupt forside på e24. Å legge ut den når q4 presenteres er helt sjukt. At spettet shorter hydropro er gammelt nytt. Det er selvfølgelig resultatet som burde hatt hovedfokuset i dag.

Uansett, pipeline for hydropro har omtrent doblet seg siden q3 presentasjonen. Det lover godt for fremtiden. Inntektene begynner også å komme og uten 5 millioner i utgifter i forbindelse med emisjonen hadde de gått i pluss. Det er ekstremt positivt når man tenker på at ingen av de store inntektene har kommet ennå.

Siemens har riktignok kommet inn i Normandie, men det er sånn det er. Blir kjempespennende å høre Mårten kl 11. Jeg tror han kommer til å ha en offensiv stil.

Jeg begynner å akkumelere denne. Spettet må begynne å dekke shorten snart. Deilig å være inne når han øker kjøpepresset. Han trenger vel ikke den hedgen lenger heller nå når han har gått ut av en del annen hydrogen.

Jeg tipper vi er opp mot gamle høyder i løpet av svært kort tid💪
Redigert 23.05.2021 kl 20:18 Du må logge inn for å svare
Wian
22.02.2021 kl 11:25 10461

PARETO GJENTAR SITT KURSMÅL PÅ 100 KR!
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/02/22/7630446/pareto-en-massiv-bragd-i-hydrogen

Hydrogenpro anser jeg som en av de som virkelig kan gjøre det godt fremover, noe jeg altså slett ikke er alene om.
pysaok
22.02.2021 kl 11:36 10433

Ser på Q4-presentasjonen fra Hydrogenpro at de melder en forventet kostnad på hydrogen på 1,2 USD/KG gitt en forutsetning om elektrisitetspris på 20 $ per MWH (kilde: se slide 10 i vedlegget i denne linken, https://newsweb.oslobors.no/message/525646). Det kan også se ut til at de forventer dette allerede i 2022? Jeg har bare sett powerpointen og ikke selve presentasjonen, så det er litt uklart om de skal nå dette kostnadsnivået allerede i 2022. Men det står "ready to market 2022, rett under der de skriver cost 1,2 USD/KG, så det henger forhåpentligvis sammen.)

Til sammenligning har NEL et mål om 1,5 USD/KG innen 2025, med de samme elektrisitetskostnadsforventningene liggende til grunn som Hydrogenpro(se slide 17 i Q4-presentasjonen til NEL).

Mens av hva jeg forstod ut av presentasjonen til Aker Clean Hydrogen så er målet 1,5 USD/KG per 2030 (kilde: https://inqrate.com/xtravideos/aker-clean-hydrogen).

Hydrogenpro guider mot lavere kostnader, og tilsynelatende også langt raskere enn NEL og Aker Clean Hydrogen. Dette høres vel unektelig ganske bra ut for Hydrogenpro?

Slettet bruker
22.02.2021 kl 11:50 10380

Vet at man ikke skal fryde seg over andres ulykke, men her klarer

jeg ikke å dy meg, da jeg vet hvor mange småaksjonærer

Spettet ( nemis)og hans fortrolige T. H. har loppet for alle

deres surt oppsparte midler ! Håper derfor HYPRO går bananas !!


Bybonden ( mener hevnen er søt )
Slettet bruker
22.02.2021 kl 11:57 10350

Tok endel i dag morges basert på bull analysen til Pareto.
Skogholtet
22.02.2021 kl 12:15 10307

Ikke glem at Pareto er tilretteleggeren, så ikke uavhenging analyse: https://newsweb.oslobors.no/message/514598

Det mest irriterende er at for hver positive analyse må vi sjekke hvem som var tilrettelegger(e) for å få klarhet i om det er en kjøpt analyse eller ikke. Det bør være opplysningsplikt om analysen er kjøpt eller ikke og om man er uten bånd til selskapet.

Venter spent på neste analyse....
Wian
22.02.2021 kl 12:59 10255

Da er det jo betryggende å vite at Fearnley har kursmål på 105 kr fra 27. januar :)
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/01/27/7614623/ser-110-prosents-oppside-i-hydrogennykommer
MorganKane
22.02.2021 kl 14:25 10114

Hvis meg det meglerhuset som ikke har egeninteresse så skal jeg gi deg en million. Enten at de har oppdrag eller de ønsker å få oppdrag. Vurder derfor hydrogen-pro selv. Les q4 rapporten, hør presentasjonen og sammenlign med NEL og eventuelt andre hydrogenselskap. Greit at NEL er overpriset inn i himmelen, men likevel, spør du meg, så bør det ikke være så vanskelig å forstå at kursen i hydrogen-pro skal opp.
Slettet bruker
22.02.2021 kl 14:27 10123

...gamestop greie mot spettet hadde vært interessant..
Nik
22.02.2021 kl 17:08 10001

There was a very interesting point during the presentation today. The CTO confirmed that the new technology gives @Hydrogenpro a 25% cost advantage each year compared to current PEM on power consumption, and power is about 90% of the cost per kg H2. Any thoughts on that point?
Volga
08.03.2021 kl 14:10 8701

Vi har da falt mer eller mindre sammenhengende fra 75,60 20.01 til 39,15 nå = ~50% ned fra toppen (i takt med NEL og Everfuel + +). RSI=26 så rimelig oversolgt. Er vel kanskje en svak støtte i chartet rundt nå (ellers synes ~32 neste stopp)?

Fearnleys har kursmål 105. Pareto 100 - aksjen var i tillegg inne i deres top-picks start '21. Gikk jo mye fra 18.12 til 20.01 også. Man var også positive ved resultatfremleggelsen i februar og gjentok kursmålet på 100. Man har med andre ord 150% oppside her vi er nå.

Nå er all positivitet forsvunnet som dugg fra solen og shorten til Spetalen har etterhvert vel gitt solid gevinst (han sitter fortsatt på shorten). Så hva videre?

Oppkjøpet av Advanced Surface Plating (betaling i HYPRO-aksjer) i desember ble betegnet som en suksess som skal gi kostnadslederskap/konkurransekraft ift. fossilt allerede fra 2022 (US$1,2 per kilo) - da uten bruk av edle metaller. Avtalen med Repsol og Arima en stor kontraktsmilepæl i januar.

Selskapet hentet inn MNOK550 (emikurs var vel ~22) i september og er dermed godt kapitalisert/sterk balanse. Videre hadde de et driftsoverskudd på MNOK2,9 i Q4. Nettoresultat på -15,9 for året. Organisasjon bygges, testing pågår, så kost vil åpenbart dra seg til.

Så var det prisingen da. Markedsverdi MRD ~2,25 priser veksten til MRD ~1,75 for en pipeline som vil materialisere seg fra 2022 >. De fire viktigste prosjektene kan ha en verdi på MUSD~200, og mer er i gjære.

Noen som har noen synspunkter på om vi stopper her, eller om vi skal ned å kikke på lave 30 etterhvert også? Hva kan/må komme som snur sentimentet?
Riskygain
09.03.2021 kl 03:54 8548

Https://www.google.com/amp/s/simplywall.st/stocks/no/capital-goods/ob-hypro/hydrogenpro-shares/news/loss-making-hydrogenpro-as-obhypro-set-to-breakeven/amp


Noen med tanker om dette? Breakeven om 12 måneder?
For min del virker Hydrogenpro som et godt bet etter den siste tidens nedgang. De kommer også til å produsere hydrogen 20 % rimeligere enn NEL.

Når vil NEL havne i Breakeven?

Volga
09.03.2021 kl 10:48 8414

Man tenker nok litt ulikt indistruelt i NEL og HYPRO, så en direkte sammenligning er ikke helt relevant. Uansett, HYPRO er et spennende case og større inntekter er ikke langt unna.

Rt: 42,4 +6,5% på bra volum, så kan som jeg sa over ha vært en bunn i går. Samme drivere som i NEL for utviklingen på mellomlang sikt. Vi får følge med.

PS: Blir spennende å se om Spetalen gjør noe med shorten etterhvert.
Riskygain
09.03.2021 kl 18:36 8301

Nel er lenger fremme i utviklingen, men Hypro er utvilsomt et spennende case, med unik teknologi. En god dag i dag (endelig!). Får håpe at neste tur nordover blir en varig opptur.
Volga
30.03.2021 kl 16:18 7619

Hva skjer i HYPRO nå? +16% på ikke allverdens volum. Pausa i mer en 30 min nå. Pausene pleier da ikke vare så lenge til vanlig, eller...?

ed: Åpnet igjen. Synes pausen var lenge bare. + 21% etter åpning igjen... 1/4 av volumet kom inn nå sist 3 min. Noen som har sett noe nytt her?
Redigert 30.03.2021 kl 16:21 Du må logge inn for å svare
Volga
30.03.2021 kl 16:28 7598

Spetalen som innløser shorten, eller hva? Helt vill utvikling nå på slutten! Svært sjelden man ser slikt. 300' aksjer i sluttauksjon - 2/3 av dagsvolumet og +27%.

ed: Spetalen ligger 900' aksjer short - ref. : https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010892359
ed II : Lurer veldig på hva som skjedde på slutten nå? 300' aksjer omsatt sånn plutselig er mye her...
Redigert 30.03.2021 kl 16:36 Du må logge inn for å svare
Wian
30.03.2021 kl 20:29 7377

Uvirkelig avslutning på dagen. Noen aksjer ble (dessverre) solgt i sluttauksjonen. Hadde satt dem på 44,9, men fikk 46,2 for dem. I utgangspunktet en glad nyhet, men det spørs om ikke morgendagen bringer fram 50-tallet.. Samme skjedde i Hexagon Purus og Everfuel på slutten av dagen i dag, så dette er nok ikke bare deler av Spetalens short, det er noe "større" som skjedde i alle disse 3 selskapene. Dog var den største reaksjonen opp i Hydrogenpro.

Blir spennende å se hva som skjer i morgen tidlig. Kan være enda flere store som vil inn og som ikke ble med i dag. Eller var dette ett blaff og lufta går ut av ballongen i morgen?
Volga
31.03.2021 kl 09:22 7180

Rt. 42,98, så bra salg det. Ingen nyheter, så da detter den av. Rart at man plutselig skal inn noe så voldsomt, når man kunne ha plukket mer i ro og mak på lavere nivåer.

ed: Lå vel an til en vending, men hadde trodd den kanskje skulle teste ~32,5 så svak den var. Positive analyser og nyheter i spacet drar den vel opp. Lenge siden vi har hørt noe fra selskapet, så blir spennende å se hvilken fremgang man evt. har skapt i q1 på det som allerede er meldt. Spetalen ligger fortsatt short.
Redigert 31.03.2021 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
altvel
06.04.2021 kl 12:27 6879

Sjekket short listen nå. Vet ikkke om den er oppdatert eller bli det i dag kl 15.30 Tycoon ( Spetalen ) ligger fremdeles short 905 T aksjer. Hvis ikke det var han som kjøpte 300 T aksjer 30 mars, var det noen andre som vile ha 300 T aksjer. Det indikerer videre oppgang. Da vil short skvis frykten øke for Spetalen og vi kan få enorm oppgang
Volga
06.04.2021 kl 17:15 6804

Shorten ligger urørt og i antatt tap (tror snittet hans er i underkant av 40) - han satte jo den største delen rundt 30 (500' av 900' aksjer). Kunne vel gått ut i break-even rent teoretisk når den var som lavest her på 36, men 900' aksjer short er offensivt gitt omsetningsvolum i aksjen. Du så jo hvordan den flyttet på seg når noen skulle ha 3-400' aksjer i påsken. Vet ikke hva som er planen hans, men har nok ikke gått helt som planlagt så langt ihvertfall. Var jo ~MNOK30 i tap her i januar, langt mindre nå sef ~MNOK7,5 kanskje -> https://e24.no/boers-og-finans/i/6zB7jL/spetalen-trosser-millionsmell-oeker-veddemaal-paa-hydrogenras

Aksjen ser jo litt spennende ut nå - 45,75. Høy stigning i dag, men på lite volum. Kommer det nytt volum inn skal den nok kunne ta unna 46,2-toppen og da er 53 neste. Negativt scenario er dobbel topp og test av 36,4 igjen. Positive analyser og utvikling i spacet den siste tiden. Vi får se. Kursmålene jeg har sett på aksjen ligger rundt 100 -> https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/02/22/7630446/pareto-en-massiv-bragd-i-hydrogen
Slettet bruker
09.04.2021 kl 14:52 6609

Er det ingen som har fått meg seg at hypro ikke har fått en eneste kontrakt og at markedsføringsmaterialet fra børsnotering inneholder en rekke villedende påstander og usannheter?

Volga
09.04.2021 kl 18:06 6508

Ja, det har vært stille på kontrakts-siden. Det har vel vært ventet at det skulle treghet i pipeline gitt corona, noe som vel også har vært meldt?

Hvilke konkrete villedende påstander og usannheter er det du sikter til?
Redigert 09.04.2021 kl 18:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.04.2021 kl 14:23 6309

Normandy: Air Liquide + Siemens
Duncirque: Air Liquide og ArcellorMittal jobber sammen, virker som Hypro er ute av dansen. Blir nok Siemens her.
DG Fuels: Dette prosjektet virker helt dødt.
Mitsubishi: Ikke lengre klart for FID?
Repsol: Hypro har en kontrakt med et konsulentselskap i Spania som bistår bla med planlegging og søknader for tilskudd. Hypro har altså en konsulentkontrakt? Pressemeldingen Hypro sendte virker misvisende. Merk videre at det på det spanske konsulentselskapets side ligger en beskrivelse av Hypro som noe annet enn hypro er.


Volga
12.04.2021 kl 21:11 6199

Enig i at det har vært få oppdateringer og jeg ser hva du sier. Har vært stille.

> Normandy: Synes bare det da er rart at de rapporterer dette som en fortsatt 'avtale' om det ikke lenger skulle være det, gitt at avtalen mellom H2V og Siemens vel ble inngått 08.02 (Q3 Hypro ble rapportert 22.02). 'HydrogenPro working on comprehensive ITB process for both projects'. Regner med at det er forskjell på utstyrs- og prosjektleveranser her også.
> Dunkirk: Se over. FID for begge i Q2 så burde jo da komme noen nyheter som du påpeker snart. Q1 Hypro er jo først 25.05.
> DG Fuels -> vanskelig å si, selskapet legger jo ut løpende produktnyheter
> Mitsubishi -> ble meldt forsinket ved Q4, så her må vi vente på en senere FID en Q1. Sånn sett ok.
> Repsol -> "ARIEMA deltar i dette prosjektet med sin norske kommersielle partner HydrogenPro". Slik jeg oppfatter det er ARIEMA 'prosjektør', mens HYPRO er 'leverandør'. De tegnet jo samarbeidsavtaler i 2019 allerede. Vet ikke hva du konkret sikter til her?

Etter en oppgang har spacet igjen vært veldig tungt noen dager. Alt 10-20% ned. Ser nesten ut som vi da skal teste 36,4 igjen for HYPROs del.
Slettet bruker
13.04.2021 kl 07:57 6164

Recently, ARIEMA and Hydrogen Pro (Norwegian company that manufactures alkaline electrolysers at big scale) have signed a collaboration agreement to implement production plants of hydrogen in Spain, Portugal, Italy and Latin America.

Hypro er ikke en produsent av utstyr.

THE, hypros underleverandør, kan ikke levere i USA pga handelsrestriksjoner og i eu blir lokalt innhold nøkkel.

Hypro er dermed et konsulentselskap. Ikke en produsent.
Volga
13.04.2021 kl 12:59 6082

De produserer ikke eget nei, men designer/setter sammen komponenter i større installasjoner/systemintegrasjoner med partnere og underleverandører. Spørs selvfølgelig hvordan man definerer det, men en EPC basert leveransemodell (i partnerskap med Mitsubishi og ABB) betyr jo at de har et konstruksjons- (design) og integrasjonsansvar for elektrolyserør. Synes konsulentbegrepet sånn sett blir litt snevert.

Så til hovedpåstandene > "I USA er det handelsrestriksjoner": Synes det da er litt merkelig at rammebetingelsene for leveranse har endret seg uten at det er rapportert. Og hvorfor var Mitsubishi så opptatt av å få en andel i Hypro når de da evt. ikke kan levere til anlegget i USA? Er dette noe som nylig har inntruffet?

Hva er bakgrunn for at "lokalt innhold er nøkkel i EU" - handelsrestriksjoner på vei? Siemens har da også underleverandører. Disse er da pur-europeiske? Nyheten rundt samarbeid i Frankrike kom som nevnt 08.02. Om dette vippa ut Hypro helt burde jo det da vært meldt ved Q4. Snarere ble en fortsettelse bekreftet. Dette har da skjedd nå nylig uten særlige nyheter?

Vi får se hva de har å melder i årsrapporten som kommer 30.04.21. Der skal jo bl.a. vesentlig forhold i grunnlaget for videre drift inntas, selv om de har inntruffet etter rapporteringstidspunktet. Eller vi må vente til q1 i slutten av mai.

Kursen forsetter å være svak. Liten omsetning. Et blaff opp 30.03 på høy, så fall tilbake. Trenger noen retningsgivende nyheter her ja.
Slettet bruker
14.04.2021 kl 07:44 5894

1. de setter ikke sammen noe. De ønsker å sette sammen hvis de kan få kontrakter.

2. det vil ikke være noen problemer med videre drift pga cash beholdning på rundt 450 mill.

3. lokalt innhold, bare å lese EUs hydrogenplan og hva som vektlegges ved søknader om subsidier.

4. USA restriksjoner. Dette har selskapet selv innrømmet.


Volga
14.04.2021 kl 15:56 5754

1: Ja, og da er vel min beskrivelse korrekt.
2: Klar over det, endog kanskje noe mer også.
3: Ja, men det er mange definisjoner av lokalt innhold. Du mener da uansett at Hypro-konstellasjonen er delvis uegnet for for bids?
4: Ok, muntlig da eller i en rapport?

Interessant å få dine svar da du jo synes å ha oversikt her.

Aksjen forsetter å være skikkelig svak. Rt. 35,7. Brudd på 36 tegner rent teknisk til at vi skal videre ned til 32 som tidligere annonsert.
Slettet bruker
15.04.2021 kl 12:12 5587

1: Jeg har kun kritisert selskapet for å oppgi kontrakter det ikke har. Dette er et brudd på informasjonsforpliktelsen og i strid med håndtering av sensitiv informasjon jf løpende forpliktelser.
3: Ja det mener jeg absolutt. Jeg vil anføre at THE ikke er egnet for EU. Du kan kontakte Nedre Telemark Tingrett og be om innsyn i dom/sluttinnlegg i sak 20-206247TVI-NETE, der vil du se hvordan Mikalsen og Espeseth har holdt på med THE tidligere.
4: Fått referert fra en analytiker som har snakket med CEO.

MorganKane
23.04.2021 kl 09:39 5111

Ser for øvrig at Hypro har inngått en avtale om å levere hydrogen til stasjonene til Hynion. Hvis avtalen hadde gått til NEL hadde verdien på NEL økt med en milliard eller to. Når den går til Hypro så er det ingen som legger merke til det engang. Dette vil rette seg opp på litt sikt.

Spesielt når vi får en oppdatering i forhold til USA. Der tror jeg de ulike prosjektene går som planlagt/håpet. Samtidig som flere faller inn i rekken. Biden sa klart st Hydrogen også er et satsningsområde og her ligger Hypro godt an. Det er bare å kikke på pipelinen som ble presentert på q4.

Blir også svært spennende å se om Hypro får avtalen med Aker clean hydrogen etterhvert.
Slettet bruker
23.04.2021 kl 10:25 5053

Innlegget fra MorganKane illustrerer så mangt. 120kg hydrogen 365 dager per år til 90 kroner per kilo er mindre enn 4 millioner i retail verdi. Det finnes omtrent 200 selskaper i verden som kan levere 120 kg hydrogen om dagen, og du mener at en slik avtale skal verdsettes til 2mrd eller 500x retail salgsverdi.

Hva med at Hypro i stedet for å melde kontrakter med noen millioner i kanskje-verdi på 1MW kunne kommentert det som foregår med de 360MW de hevdet å ha inngått kontrakter om ifm kapitalinnhentingen. Ettersom selskapet selv mener at en avtale til under 4 mill i verdi er verdt å melde om følger det naturlig at det er nødvendig å melde om status på de 360MW som er lovet markedet.

Dette selskapet har en så tvilsom informasjonspolicy at jeg ikke bli overrasket om tilsynet/børsen/andre mer alvorlige organer titter på det som foregår.
MorganKane
23.04.2021 kl 14:21 4988

Rattata,


Jeg mener ikke avtalen er verdt 2 milliarder, jeg sier bare hvordan det hadde gått hvis NEL hadde publisert den. Eller Saga pure eller noen andre megaovervurderte Hydrogenselskaper for den saks skyld.

For Hydrogen pro er dette definitivt positivt. Og etter en uforklarlig nedtur siden q4 presentasjonen så hadde jeg forventet at en slik nyhet også ville skape en opptur for Hypro. Jeg tenker mest på at de får satt opp testsenteret sitt og har samtidig fått inngått en avtale som kan bli svært stort på litt sikt. I tillegg genererer det allerede nå noe cash fremover.

Når det gjelder resten du påstår så er ikke selskapet noe som helst på etterskudd. De oppdaterte markedet på q4 og slik sett så er de fortsatt godt innenfor hva de fortalte markedet da. Så får vi se om de klarer å levere. Jeg tror definitivt at de gjør det.

I så måte viser dette testsenteret, i tillegg til at de må starter opp produksjon og storskalatesting i Danmark med "next generation" elektrolyserørene, at ting går veien.

Redigert 23.04.2021 kl 14:24 Du må logge inn for å svare
Wian
23.04.2021 kl 14:44 4964

Enig med det du skriver, som er mer virkeliighetsnært enn det r2 skriver. Avtalen med Hynion kan bli verdt mye; Hydrogenpro vil bli Hynions foretrukne partner når flere stasjoner skal bygges, og Hydrogenpro kommer til å få økt anseelse med denne avtalen og muligheten for nye avtaler med andre samarbeidspartnere. Er forøvrig spent på om det kommer noe nytt fra samarbeidet med Mitsubishi snart, det kan bli en gamechanger. At ikke kursen har steget ennå gjør ingenting for meg, føler meg trygg på at vi vil se økt interesse på sikt og at Hydrogenpro kan nærme seg "gamle høyder" på 70-tallet :)
PS: Det å diskutere markedsverdi på vekstselskaper begynner jeg å bli litt lei av. Har vært gjort i langt over ett år, særlig omkring NEL, så den blir jeg ikke med på.
Slettet bruker
23.04.2021 kl 14:53 4952

Avtalen med Hynion kan bli mye verdt? Hvorfor?
MorganKane
23.04.2021 kl 15:11 4935

I tillegg til det wian skriver først og fremst dette:

"Our focus on large scale industrial applications remain unchanged and we look forward to working with Hynion in its ambition to build a centralized system of hydrogen production for further distribution to its network of fueling station"

Målet er altså storskala anlegg. Passer altså som hånd i hanske med hydrogen-pro sin nåværende bizznizz modell..
Wian
26.04.2021 kl 10:10 4737

Hydrogenpros nylige avtale med Hynion ser nå ut til å få økt kjøpsinteresse for Hydrogenpro også etter at Hynion steg over 50% på fredag og stiger fortsatt i dag. Pen stigning i Hydrogenpro så langt i dag og stadig større kjøpsinteresse. Forståelig nok da kursen nå er på 1/3 av kursmål på rundt 100 kr fra flere byrå. Jeg anser dette som en kjøpsmulighet, så får andre selv vurdere om man tar ett lodd i selskapet som er Hynions foretrukne samarbeidspartner om fyllestasjoner for hydrogen.
Redigert 26.04.2021 kl 10:11 Du må logge inn for å svare
MorganKane
27.04.2021 kl 23:08 4561

De måtte pøse på med short på fredag for å hindre oppgang. Hydropro kommer. Det er begrenset med tid shorten har. Hydrogen vil være en del av fremtiden. Og den kommer raskt!

Jeg øker sagte men sikkert fremover. I hverfall på disse nivåene. Men som alltid, på ultrakort sikt vet man aldri, så spar krutt. Ikke ha dårlig tid. Denne kommer over 50 igjen etter q1.
MorganKane
28.04.2021 kl 08:20 4417

Denne er også av rimelig bra interesse. Ikke tvil om at Hydrogenpro har topp kompetanse. Blir også spennende med Norsk Hydro etterhvert. Tror Hydrogenpro også blir Norsk Hydro sin foretrukne partner. Men det virkelig positive er at dette også betyr at Hydrogen pro gjør det svært bra også internasjonalt. Jeg tror pipe linen kan ha gjort et nytt syvmilssteg når q1 blir presentert i slutten av mai.

https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/04/28/7663302/hydrogenpro-vil-bygge-hydrogenfabrikk-i-kvinesdal


Mitt råd er; hvis du ønsker å investere i Hydrogen fremtiden så er Hydrogen pro den beste kandidaten.
MorganKane
28.04.2021 kl 19:26 4281

2 positive nyheter og fortsatt nedgang. Her øker shorten. Tålmodighet er vil betale seg godt. Jeg øker, men har ikke dårlig tid. Sakte og kontrollert. Mulig ikke blir noen mer økning før ut i neste uke. Vi får se. Men mitt tips er at den bikker over 50 igjen, relativt raskt etter q1. Eventuelt før hvis flere nyheter tikker inn...