TALLA imponerer - tjene penger i regnvær.
Dette resultatet overasket oss. Vi liker ikke "pennystocks" og har nesten aldri lykkes med å tjene skikkelig på slike aksjer, noen unntak. Men her kjøpte vi litt. Fredly gjør det sterkt, talla var mye bedre enn vi hadde forespeilet oss. OG aksjen fremstår som billig, men må innrømme at vi ikke kjenner selskapet godt nok, men ser bare på tall og balansen/resultatet.
Headwinds up front i tank? Markedet kommer I 2H og vi skal derfor begynne å reprise i.l av mars?? Denne bør kjøpes av hobbyinvestorer..........det tjenes penger i et forferdelig marked så blir det ikke verre når det bedres(stupid).
(PS vi kjøper normalt mest i FRO, og er for første gang kjøper i Hunter)
Headwinds up front i tank? Markedet kommer I 2H og vi skal derfor begynne å reprise i.l av mars?? Denne bør kjøpes av hobbyinvestorer..........det tjenes penger i et forferdelig marked så blir det ikke verre når det bedres(stupid).
(PS vi kjøper normalt mest i FRO, og er for første gang kjøper i Hunter)
Redigert 26.02.2021 kl 09:35
Du må logge inn for å svare
Trigem
25.03.2021 kl 10:22
4984
Slettet brukerskrev Neida det var litt lite cash, bare 95.145.000 USD eller 816,3 mill NOK 😁
Jeg har sett feil! Beklager det! Og ut fra dette ble tilbakebetaling av innskutt kapital utbetalt.
ks1977
25.03.2021 kl 11:06
4887
Jo, litt upresist av meg; jeg siktet til hva slags investering de vil ha (annet enn at det er et annet segment innen shipping)
viduka
25.03.2021 kl 12:18
4774
Overlevering av Atla er nå forventet i April, så vi har vel da fått "bekreftelse" på at salget fortsatt blir noe av......
Tipper det er AF som har ønsket en levering i april for å få fortjenesten ved salget i Q2. Han virker å være opptatt av å vise sorte tall i hvert eneste kvartal. Det har han fremhevet gang etter gan i intervjuer etc.
Tipper det er AF som har ønsket en levering i april for å få fortjenesten ved salget i Q2. Han virker å være opptatt av å vise sorte tall i hvert eneste kvartal. Det har han fremhevet gang etter gan i intervjuer etc.
ks1977
25.03.2021 kl 12:55
4712
hehe Det er ikke utenkelig. Jeg har hatt på følelsen av (skjønt magefølelsen min er så ofte feil at jeg prøver å ignorere den) at det også er motivasjonen til å selge skipene litt vel tidlig (evt så har han for mye investert slik at han ikke klarer å ha is nok i magen til å ri av stormen og innkassere større gevinst - eller så har han sett noe som han tror er mye bedre)
Mammuten
09.04.2021 kl 09:23
3852
Investtech´s Geir Linløkken liker Hunter Groupe sier han.
Det gjør jeg også selv om aksjen har vært veldig kjedelig det siste året. Men jeg har overbevist meg selv at tålmodighet lønner seg og med det ser jeg positivt på hva som venter de neste månedene. Mai måned vil vi nok få vite mer hva Fredly & Co vil satse på og jeg er veldig spent.
Det kan gå godt ellers så blir det veldig veldig godt.
For dere som ikke kjenner caset, ta en titt og vurder dette selskapet da nedsiden er nesten ikke eksisterende.
https://finansavisen.no/nyheter/borsintervju/2021/04/09/7653727/investtech-satser-pa-tryggere-aksjer
Det gjør jeg også selv om aksjen har vært veldig kjedelig det siste året. Men jeg har overbevist meg selv at tålmodighet lønner seg og med det ser jeg positivt på hva som venter de neste månedene. Mai måned vil vi nok få vite mer hva Fredly & Co vil satse på og jeg er veldig spent.
Det kan gå godt ellers så blir det veldig veldig godt.
For dere som ikke kjenner caset, ta en titt og vurder dette selskapet da nedsiden er nesten ikke eksisterende.
https://finansavisen.no/nyheter/borsintervju/2021/04/09/7653727/investtech-satser-pa-tryggere-aksjer
Noen formening om hva Hunter mener med å gå inn i et nytt forretningsområde innen shipping?
Aksjen ble for kjedelig. Tak tapet og satset på BCS.
canarias
29.04.2021 kl 20:37
2848
Hunter Group er bunnsolid, litt kjedelig men ett verdicase.
Nyheter om vårt nye satsningsområde innen shipping er dessuten rett rundt hjørnet.
Nyheter om vårt nye satsningsområde innen shipping er dessuten rett rundt hjørnet.
Mammuten
30.04.2021 kl 03:38
2589
Kan en se en klar sammenheng i dette ? Er investoren Fredly med Hunter Group og Pål Bergan i ferd med å realisere LPV - Lattice Pressure Vessel.
Ren spekulasjon, men dette er spennende om det har noe med det nye segmentet innen shipping å gjøre som Fredly har publisert tidligere.
Transport av flytende LNG, LPG, ammoniakk, Co2 og hydrogen.
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/04/29/7662391/gar-for-tank-kvantesprang
Ren spekulasjon, men dette er spennende om det har noe med det nye segmentet innen shipping å gjøre som Fredly har publisert tidligere.
Transport av flytende LNG, LPG, ammoniakk, Co2 og hydrogen.
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/04/29/7662391/gar-for-tank-kvantesprang
canarias
30.04.2021 kl 07:50
2428
Sannsynligvis vil det nye segmentet innen shipping bli meget lønnsomt for oss aksjonærer, utrolig spennende å få vite eksakt hva det er Mammuten.
Fredly har en plan og strategi for investeringsselskapet Hunter Group, og den blir briljant.
Fredly har en plan og strategi for investeringsselskapet Hunter Group, og den blir briljant.
Redigert 30.04.2021 kl 08:10
Du må logge inn for å svare
Arky
30.04.2021 kl 08:44
2303
Dette er interessant. Der kan nok være lurt å ha flere ben å stå på en bare tank segmentet