AXACTOR - ikke meget fra ledelsen

Kvike11
ACR 25.02.2021 kl 12:18 2210

AXACTOR som nu hedder ACR og det er der ingen der kan finde, hvilken riskmanager de dog har, han er også helt ung og virker meget grøn.
Både det svenske Luftfartsverket (LFV) og det privateide selskapet ACR ønsker å overta luftsikringsarbeidet ved Sandefjord lufthavn, Torp.
altså ACR er et privat ejet selskab i Sverige som står for luftsikring,

Ledelsen i AXACTOR var meget stille ved kvartalsfremlæggelse, kan undrer mig meget, da CEO blev ansat var det både med højere aktie kurs og udbytte og store armbevægelser.
Man må godt være lidt ydmyg som ny chef, og vise rettidig omhu over for ejerne = aktionærerne
Hvorfor har de ikke kunne lave besparelser på personale, det er nu ca 2 år siden de første gang nævnte det .
Se dog af fritstille nogle medarbejder , og få de andre til at lave mere.
Desværre er det ikke gået den vej endnu, men er sikker på at AXACTOR går en meget god fremtid i møde, med store indtjeninger, begyndende sidst på året.
Kursen er alt for lav..
Kvike11
25.02.2021 kl 21:51 1967

Fint de er til at råbe op, 2 timer tog det inden de kom med købs anbefaling.
kurs 17 er dog meget konservativt.
Fullpung
26.02.2021 kl 05:56 1696

Seriøst? Vet du hva Axactor driver med? Ihvertfall ikke luftsikringsarbeid.
Axactor har ikke gitt utbytte og kursen var nede på 7 -tallet da Tsolis tok over som CEO.

Selskapet du referer til her heter "Aviation Capacity Resources".
Takwe
26.02.2021 kl 09:42 1466

Det er bra Kvike11 ikke er kaptein på en båt, eller et annet fartøy. 😂
Redigert 26.02.2021 kl 09:43 Du må logge inn for å svare
Kvike11
28.02.2021 kl 13:39 1071

Hvis du læser hvad jeg skriver , er det for at gøre opmærksom på skift af tikker fra AXA som alle kunne finde til ACR, som ingen kan finde og denne forkortelse findes allerede i Sverige i forvejen.
Fatter ikke hvem der kan være så dum at skifte fra AXA til ACR, det er ikke noget der gavner opmærksomhed.
Jeg tror stadigvæk at AXACTOR vil komme til at tjene mange penge i fremtiden og gøre gode køb, der kan gavne dem der ejer aktier, så kursen kan komme tilbage over kurs 20 -30, ikke mere end et år siden der var masser af optioner over kurs 32