VOW - Nytt kursmål DNB 62 kr pr aksje

musthebos
VOW 01.03.2021 kl 09:37 39126

Fra Morgenrapport:

Vow posisjonerer seg etter vårt syn attraktivt for vekst innen flere industrisektorer. Mens
virksomheten rettet imot cruiseindustrien gir stabil omsetning ser vi at aktivitetene rettet
mot landbaserte næringer styrker seg. Planene om en separat etablering av Vow Green
Metals vil slik vi ser det spesielt kunne gi en plattform for å utnytte vekstmulighetene
innen metallurgisk industri. Vi venter at Vow vil initiere tilsvarende virksomheter innen
andre industrier fremover. Vow stengte fredag på NOK 49.80 pr aksje. Vi gjentar en
kjøpsanbefaling med et oppjustert kursmål fra NOK 36 til NOK 62 pr aksje.
Hammers
02.03.2021 kl 22:21 5727

Jeg er veldig mye enig i det du sier - og selvsagt må det ligge noe fundamentalt i bakgrunnen for at trenden skal holde seg.
Det mener jeg absolutt at det gjør når man tenker på de herlige nyhetene som har kommet den siste tiden.

VGM kan jeg ikke være bastant om, men personlig tror jeg ikke fisjonen vil påvirke den hovedtrenden VOW ligger i.
Hovedtrenden hadde vart i flere år før VGM ble lansert ved Q4/20 (for UNDER en uke siden) og har etter mitt syn ingen verdi i dagens selskap.

VOW IND vil i utgangspunket være uberørt av fisjonen og fortsette sine salg og leveranser til den landlige delen av selskapet.
Dvs, ikke HELT uberørt - for med dette snedige grepet har man fått en NY STOR kunde (på sikt). VOW - GM.......😊! En genistrek!

Hilsen Hammers

PS; Du nevner emisjonskonger. Ser i dag hva Bøhn bl.a. har gjort med SINE pengene etter sitt salg da kursen var på ATH; https://www.dn.no/eiendom/barumsvilla/kjetil-bohn/quantafuel/quantafuel-sjefen-kjopte-barumsvilla-til-435-millioner-jeg-har-ikke-sa-mye-annet-her-i-verden-enn-quantafuel-aksjer/2-1-972648
Det sto ikke noe om at han hadde sendt takkebrev til bidragsyterne.
Hammers
02.03.2021 kl 22:25 5705

Denne viktige delen var en som ikke eksisterte for 1 uke siden!
Den vil gi en klart ØKT kontraktsmengde til VOW IND. Altså positivt for VOW.

Hilsen Hammers
Redigert 02.03.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
oivindl
03.03.2021 kl 07:24 5360

"VOW IND vil i utgangspunket være uberørt av fisjonen og fortsette sine salg og leveranser til den landlige delen av selskapet."

Man har jo visst lenge at Vow IND ville bygge og drifte de nye fabrikkene. Du har jo selv påpekt at det ville kunne bidra med flere hundre mill i EBITDA om fabrikkene økte til full produksjon (100 000 tonn).

Vanskelig å se at dette ikke har betydning for VOW når dette overføres til VGM. Vow sitter igjen med salget av teknologi, men det er kun et engangsbeløp.

Vi behøver ikke nødvendigvis vente så lenge på svaret. Vi får nok en god indikasjon den dagen VGM noteres på børs, og VOW handles uten disse nye fabrikkene.
Mest sannsynlig ser vi dette den dagen VOW handles uten rett til aksjer i VGM.

"med dette snedige grepet har man fått en NY STOR kunde (på sikt). VOW - GM.......😊! En genistrek!"

De fabrikkene VGM vil bygge i fremtiden, er vel de samme som VOW også kunne bygget.
At dette overføres til nytt selskap gir jo i seg selv ikke økt Salg. Kunder som kommer til VGM, ville vel ellers gått direkte til VOW.

Med mindre VGM er bedre på markedsføring og forhandlinger enn det Vow ville vært. Skjønt, med de samme menneskene til å gjøre jobben, men kun et nytt firmanavn på døren, er det vanskelig å se for seg.

Å skille ut VGM kan selvfølgelig gi andre positive gevinster. Feks synliggjøring av verdier.
Redigert 03.03.2021 kl 07:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.03.2021 kl 08:14 5226

For dagens aksjonærer spiller det vel ingen rolle, siden de vil få oppturen i begge selskapene. .. og blir det flere spinn off, noe jeg tror er høy sannsynlig, da vil det være lurt å være inne i alle selskaper, hvis man tror på en blomstrende fremtid for VOW konsepter og konsernet.. ref Aker-selskapene..

PS. Morselskapet vil i all sannsynlighet bli en utbyttemaskin. Jeg tror at de største aksjonærene på toppen vil bli interessert i det:-)
Redigert 03.03.2021 kl 09:39 Du må logge inn for å svare
oivindl
03.03.2021 kl 08:27 5177

Det er jeg helt enig i GL.
Men om man tror VOW skal opprettholde sin verdi og følge trenden videre, etter utskilling av VGM, tror jeg det er lurt å tenke på nytt.
Record
03.03.2021 kl 08:51 5083

Tror nok det å synliggjøre verdier , spre risiko ,spesialisere markedsføring (VoW har mange forskjellige produkter) og ytterlig utvikling av teknologi vil være fortrinnet med slik utskillelse .
Spennende å se formen for utskillelse , tegning av rettigheter osv i det nye selskapet , må vel tilføres noe kapital vil jeg tro .
oivindl
03.03.2021 kl 09:33 4998

Enig i det Record, WOV er uten tvil et spennende selskap.
Kalle 1
03.03.2021 kl 10:06 4890

Hammers skrev Innlegget er slettet
Det verste av alt, er vel at kasuset ikke har aksjer i selskapet heller. Så hva står man da igjen med? Det er deg han er ute etter å "drite ut".
Bare å bruke foreldrekontrollen oppe til høyre
Karbon
03.03.2021 kl 10:08 4889

Det er mange måter å kjøre en "spin off" på. For de som lurer på om det er noen grunn til å tro at de totale verdiene for dagens Vow-aksjonærer vil øke etter en slik "spin off", så anbefaler jeg å se litt på hva som ble resultatet etter at Hexagon Composites kjørte en "spin off" med Hexagon Purus AS som nytt selskap på slutten av fjoråret.

Sjekk hva som var børsverdien av Hexagon Composites før utskillelsen av Hexagon Purus AS, og sjekk hva som er børsverdien av de to selskapene tilsammen nå.

Det er ikke slik at det nødvendigvis blir det samme som vil skje med Vow og Vow GM når det gjelder økning av totalverdi, men det gir uansett en pekepinn på hva en spinoff kan innebære i forhold til å ha to børsnoterte selskaper kontra ett.

oivindl
03.03.2021 kl 10:26 4856

"Det verste av alt, er vel at kasuset ikke har aksjer i selskapet heller."

Nå er Hammers kjent for å skrive om aksjer han ikke selv eier. Det synes jeg er helt greit, ingen grunn til å mobbe ham av den grunn.
oivindl
03.03.2021 kl 10:34 4819

"Det er mange måter å kjøre en "spin off" på.."

Jeg kjenner ikke hex, men ser de hadde en EMI på 500 mill før utskillelsen.
Det er nok med spinoff som med feks emisjoner.
Årsaker og bakenforliggende forhold kan avgjøre effekten det har på kursutviklingen.

Hadde man kjørt en spinoff i NEL da den lå på kr 3, og de to selskapene i dag samlet hadde hatt en verdi på kr 25, ville man kanskje konkludert med at spinoff gjorde susen.
Karbon
03.03.2021 kl 12:55 4620

Oivindl:

Det blir litt merkelig å sammenligne kursstigningen i NEL fra flere år tilbake og fram til i dag, med hva som skjedde i forbindelse med spinoffen i Hexagon. Verdien i det utskilte selskapet fra Hexagon fikk en voldsom kursøkning umiddelbart etter notering.

Jeg sier ikke at samme nødvendigvis må skje med Vow GM, men eksempelet med Hexagon viser at når markedet priser inn fremtidig inntjening i to separate selskaper istedenfor ett, så kan det ofte slå veldig positivt ut for opprinnelige aksjonærer.
CapitaL
03.03.2021 kl 13:27 4547

Deler ditt syn Karbon.. og har etter nyheten om spinoffen kjøpt en del flere aksjer.
Å være med på spinoffen vil neppe gjøre meg fattigere tror jeg.. Risikoen for det motsatte er vel absolutt til stede;)
oivindl
03.03.2021 kl 13:31 4548

Poenget var ikke å sammenligne de to, poenget var at det er vanskelig å si hva som er årsak og virkning og hva som er mer tilfeldige sammentreff.
Hex kjenner jeg ikke og har selvfølgelig ingen grunn til å tro noe spesielt om det selskapet.
Hammers
03.03.2021 kl 15:45 4330

Tror det går litt i surr for din del;

- Da jeg snakket om å være uberørt av fisjonen var det i forhold den lange TRENDEN kursen ligger i.
- Ikke uberørt mtp driften, for den vil ta seg voldsomt opp. Det gjelder både i VOW og VGM.

- VOW IND skal kun selge utsyret til VOW GM. Akkurat som man selger tilsvarende rundt om.
- VOW GM skal EIE-BYGGE-DRIFTE anleggene. Alle INNTEKTENE fra driften tilfaller VGM.
- Inntektene går altså de som er aksjonærer i dagens VOW - hvis de også er det når splitten finner sted.

VOW IND får en ny stor kunde fordi det kommer en haug med nye ordre fra VGM etter hvert som nye fabrikker settes opp og de eksisterende ekspanderer. Ja, jeg har nevnt produksjon på 100.000 tonn biokull. Det gjelder kun for fabrikken i Follum. Deretter kommer det etter hvert en "haug" med nye fabrikker.
Fabrikker i Norge, Norden og i Europa (ref utsagn fra VOW/Kundemassene som er spredd utover).

Om ca 4 år er behovet i Norge ca 400.000 tonn - og ca 2 MILL tonn i Norden. Ikke TOTALT, men PR ÅR! Offisielle tall fra VOW.

Dette betyr store ordre utstyrssalg for VOW IND etter hvert som kapasiteten rustes opp, men de store inntektene kommer for VGM.
Med det indirekte til dagens VOW-aksjonærer (via VGM) - hvis dagens aksjonærer også er det når splitten finner sted og får tildelt sin kvote VGM!

Hilsen Hammers.......som ikke gidder å diskutere mer med deg.
oivindl
03.03.2021 kl 15:55 4293

Ikke noe surr på meg.

"VOW IND får en ny stor kunde fordi det kommer en haug med nye ordre fra VGM etter hvert som nye fabrikker settes opp og de eksisterende ekspanderer."

Poenget er at disse ordrene som kommer via VGM, ellers ville kommet direkte til VOW ind.
Hva er det som sannsynliggjør at omfanget skal øke så voldsomt?
VGM bygger og drifter de fabrikkene VOW ind ellers ville ha bygget og driftet. Hvor kommer økningen fra?

Det er helt greit å være uenige om dette, det er jo uansett bare prognoser/forventninger/forhåpninger, begrepet er ikke så nøye.
Redigert 03.03.2021 kl 15:59 Du må logge inn for å svare
oivindl
03.03.2021 kl 20:34 4061

Ser Hammers har lagt ut et nytt innlegg i sin lukkede tråd.
Han tenker stort, har ambisjoner på vegne av VOW-systemet og er positivt.
Det synes jeg er helt greit, innlegget gir en god oversikt over mulighetene til VOW.
Bubleslurp
03.03.2021 kl 20:54 4014

Så flott at du synes det er helt greit og at bruker denne tråden til å fortelle om dette da! Viktig for oss å vite hva du synes om innlegg i en annen tråd. Stå på!
oivindl
03.03.2021 kl 21:15 3964

Så flott at du synes det er greit at jeg bruker denne tråden til det. Kanskje enda viktigere å få vite din mening om det.
Takk for oppmerksomheten 😊👍
Kalle 1
03.03.2021 kl 22:19 3811

Buble, bruk voksenkontrollen oppe til høyre. Trollet trives med oppmerksomhet.
Slettet bruker
03.03.2021 kl 22:29 3758

Det som er litt morsomt å registrere er at meglerhusene løper etter kursen og øker kursmålene. Dette gjør de fordi de er nødt til det, når de ser at VOW er i ferd med å bli det nye industrieventyret som poppet opp fra intet. Radarne forvekslet vowvowen med spurven på taket.. det jeg liker med denne vowvowen er at den er tålmodig, og lukter seg fram til både den svarte og den hvite trøffelen.. det må graves, men opp skal de til slutt. For en fabelaktig luktesans :-)
Redigert 03.03.2021 kl 22:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.03.2021 kl 12:42 3197

Ja, det er vel greit det. For de som er troende.
Det mangler ikke på kursmål. Men - har noen tenkt å si noe om FALLHØYDEN?
Tenkte meg det. Ingen. Men jeg kan anslå den til ca 60-70 %
Hva om noen begynner å lempe ut billigaksjene sine fra 2-5 kroner
VOW har ennå til gode å bevise at den landbaserte virksomheten er skikkelig bærekraftig
anca
04.03.2021 kl 13:13 3146

Herlig å lese det Hammers legger ut for oss, med sakligheter og fakta. Hadde jeg lest de enklere minus kommentarene, hadde jeg stått på perrongen ennå...og gått glipp av flere årslønner...takk til Hammers:)
oivindl
04.03.2021 kl 13:14 3161

På en egen lukket tråd gjør CapitaL rede for mulighetene til VOW.

Der gis også følgende opplysning:
"Vgm skal kjøpe teknologi til anleggene fra Vow industries, og bare til Follum betyr dette ordre i størrelsesorden 200-250 mill."

Kunne vært interessant å vite hvor disse tallene kommer fra og hva denne ordren omfatter.

I lys av at hele første byggetrinn er stipulert til 200 mill, virker det litt høyt.
Slettet bruker
04.03.2021 kl 18:28 3029

Så de skal kjøpe og selge innen samme selskap? De tar med ene hånden og gir med den andre
Dette skulle da gi 0

Redigert 04.03.2021 kl 19:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.03.2021 kl 18:53 2959

Ser at 10 års renten i USA går opp til 1,54. Da må vi belage oss på at VOW går ned mot kr 45 i morgen. Deprimerende
Hammers
04.03.2021 kl 20:15 5352

Jeg foreslår at Merida, oivindl og Kalg henvender seg til DNB, Clarksons Platou og Pareto og meddeler sine bekymringer der.
Meglerhus som nylig har satt kursmål mellom 60 og 80 ut fra hva de DE ser komme i tiden framover.

Det som nå produseres på åpne tråder om VOW er innlegg av ALLER LAVESTE kvalitet mtp hva som vil skje i den nærmeste framtid.
Jeg skriver ikke mer på denne tråden og jeg skriver heller ikke mer på ANDRE åpne tråder om VOW. Det bør etter mitt syn heller ingen andre gjøre. Skriverier på åpne tråder er "mat" for de umettelige nettrollene. Det er en ÅRSAK til at jeg nå har stenger alle egne tråder.

Det VOW-aksjonærene opplever som utidige og gjentagende innlegg fra de samme aktørene handler ikke om VOW, men å hevne seg på undertegnede. En hevn pga en TA-vurdering jeg satte på AXA for snart 1 år siden. AXA falt fra 12-14 til 4-5 da varslet støtte ble brutt.
Joda, det var selvsagt NOEN som ble tatt i dragsuget!

Budbringeren skulle "tas"!
Siden den gang har "advarslene" om VOW's undergang haglet - mens kursen jevnlig har fortsatt å toppe seg.
Det vil den også fortsette å gjøre de kommende årene.

Hilsen Hammers
Redigert 04.03.2021 kl 20:17 Du må logge inn for å svare
Bubleslurp
04.03.2021 kl 20:29 5309

Burde vi lage en lukket tråd og slippe inn de vi vet er genuint interessert i å dra i samme enden av tauet?
Hammers
04.03.2021 kl 20:41 5269

Et godt forslag, buble.
Jeg kan godt opprette en slik tråd. Selvsagt med en HØY terskel ang hvem som slipper inn.

Merker man at det likevel kommer inn Muldvarper er det bare å utestenge disse.
Dere vet, etter 1 års STALKING merker jeg raskt hvem som er andre enn hva de utgis seg som.

Hilsen Hammers
Slettet bruker
04.03.2021 kl 20:46 5279

Vel, Hammers. Jeg har vært både positiv og negativ til VOW. Men mest negativ i det siste fordi jeg mener kursen er for høy p.t
Og det er en ærlig sak synes jeg. OG AXA har jeg aldri hatt befatning med. I så fall må det være for 10 år siden
Bubleslurp
04.03.2021 kl 20:47 5280

Supert Hammers, dette blir bra 👌🏻 Tipper du har en grei oversikt på hvem som bør slippes inn.
Slettet bruker
04.03.2021 kl 20:49 5297

Jeg håper dere slipper inn FAZIT, for han har mye å bidra med ;)
Hammers
04.03.2021 kl 20:50 5322

JEPP!
Det er ikke så sikkert at jeg har, men jeg vet i hvert fall hvem som IKKE bør........😉

Hilsen Hammers
Redigert 04.03.2021 kl 20:58 Du må logge inn for å svare
Karbon
04.03.2021 kl 20:57 5276

Jeg er med. Kommer tilbake med innlegg på den lukkede tråden senere. Det har ikke vært så veldig givende å skrive på de åpne trådene den siste tiden.
Hammers
04.03.2021 kl 21:00 5254

Ja, ikke noe pes å skrive på den lukkede når det likevel ikke er noe spes å skrive om.
Slikt kommer etter hvert. Jeg skal uansett fylle på når nyhetene dukker opp.

Hilsen Hammers
oivindl
04.03.2021 kl 21:14 5210

"Jeg foreslår at Merida, oivindl og Kalg henvender seg til DNB, Clarksons Platou og Pareto og meddeler sine bekymringer der."

Godt forslag, noen burde fortelle dem at de bommer med 3500%.

Kanskje du også HAMMERS, tar deg turen innom disse angående kursen i NEL som aldri skulle over 3,-

Meglerhus KURSMÅL:
Apollo Markets...........................30kr (juli 2020)
Norne sec:..................................30 kr (31.8 2020) NY
Arctic sec:...................................25 kr, (23.06.2020)
Berenberg...................................23 kr (21.8.2020)
Sparebank 1 markets:.................20 kr (mai 2020)
Seb..............................................20 kr
Karbon
04.03.2021 kl 21:26 5168

Oivindl:
Jeg har heller aldri eid en eneste aksje i NEL, men jeg er ikke lei meg fordi aksjen har gått 10-gangern uten at jeg har tatt del i oppturen. Jeg husker jeg en gang fikk tilbud fra DnB om å tegne meg i emisjonen da REC kom på børs. Tror det var til rundt 70 kroner. Jeg takket høflig nei. Når aksjen gikk opp og opp og til over 300 kroner kunne jeg kanskje gremmes, men nei. Jeg tar mine valg utifra hva jeg tenker om fremtidig inntjening for et selskap, og jeg klarte ikke å regne hjem noe slik i REC. Senere gikk det som det måtte gå - inntjeningen uteble, og aksjen raste jevnt og trutt nedover, og endte vel under krona til slutt.

Det finnes mange aksjer på Oslo børs som i perioder går utrolig bra, som jeg ikke er interessert i. Jeg unner alle å tjene penger på disse aksjene, selv om jeg ikke er med. Det burde kanskje flere også gjøre. Jeg tenker da spesielt på enkelte her inne (ikke deg oivindl) som ser ut til å bli helt fra seg når aksjen de snakker dritt om går opp.
oivindl
04.03.2021 kl 21:51 5123

Enig i det, Karbon. Om en skulle ergre seg over alle aksjrally en ikke er med på, hadde det blitt slitsomt. Men det store paradokset her, er jo at Hammers tillater seg å harsellere over aksjer han misliker, (NEL, QFUEL mm), men overhodet ikke aksepterer et eneste spørsmål angående hans egne vurderinger i VOW.
Det blir desverre alt for ofte brukt karakteristikker og taperstempel på enhver som ikke følger ens egen oppfatning, enten det er hausing eller baissing.
Setter pris på at du utelukker meg fra den siste kategorien.
Jeg poster synspunkter og kommentarer jeg mener enhver aksjeeier eller potensiell sådan burde tenke gjennom. Nå ble det feks i dag påstått at Follum ville gi ordrer til VOW på 200 til 250 mill.
Det er mulig jeg har oversett noe, i så fall er det bare å opplyse meg men dette er tall jeg ikke har sett.

For min egen del leser jeg kritiske kommentarer og spørsmål om egne aksjer, med stor interesse.
CapitaL
04.03.2021 kl 23:28 4983

Oivindl.. tråden startet jeg for flere dager siden..

"Påstanden" min som du kaller det, finner du i en børsmelding fra selskapet du visstnok følger tett..

Slettet bruker
04.03.2021 kl 23:57 4945

Hydrogen replacing coking coal – should owners of dry bulk ships take note?

The recent development of replacing coking coal with hydrogen in crude steel production has created a buzz that coking coal might soon be out of favour. For dry bulk operators this is a potentially negative development, but is this really the case?
Nippon Steel, which is the largest steel producing company in Japan, plans to replace coking coal with hydrogen in the reduction process while Mitsubishi Heavy is also planning to build a zero-carbon steel plant in Austria. A trial operation to run the plant using hydrogen in Austria is slated to begin in 2021. While Mitsubishi is developing next-generation technology using a process called direct reduced iron, Nippon Steel’s use of hydrogen will be based on the conventional blast furnace design.

Elsewhere, Arcelor-Mittal is also planning to build a steel plant based on hydrogen in Germany in 2021 while other big steelmakers such as ThyssenKrupp and Salzgitter are also planning to use direct reduced iron technology. Overall, as the world moves towards attaining zero-carbon targets, it seems inevitable that in time hydrogen will replace coking coal.

However, the shift in technology will come with many hurdles; the most significant of which is a massive increase in cost, both capex as well as opex. In short, the new technology, even though very efficient, is far more expensive than the conventional design using coking coal and a blast furnace.

Hydrogen is an expensive commodity at present (market cost of hydrogen in Japan are around ¥100 per cubic meter). However, with increasing use, its cost is likely to fall, with the Japanese government aiming to bring down the market cost to ¥30 per cubic meter by 2030. Nevertheless, the price of hydrogen will need to come down by 90% to below ¥10 per cubic meter if it is to compete with coking coal.

In addition, existing steel plants have long lives, typically 30-40 years and retiring them early to meet pollution targets will mean huge additional capital costs. The global steel market is highly competitive, and it will be difficult for individual steelmakers to increase their costs at a time when margins are already very thin.

Overall, we believe it will take many years before the impact of using hydrogen will be seen on the demand for coking coal with the impact of the shift in technology only visible in the very long term.

Demand for shipping capacity to transport coking coal has expanded by 1.8% annually over the last 20 years and the share of coking coal in dry bulk trade in 2020 was 6%. But during the same year, shipping demand (tonne mile demand) in coking coal accounted for a mere 1.5% of total dry bulk shipping demand. Given that this demand will be gradually reduced over a long period of time, the recent brouhaha claiming that the use of hydrogen in steel making will have a negative impact on coking coal trade appears somewhat overstated.

However, although little, the impact of the switch will be felt on Australia-Asia, Canada-Asia, US-Asia and to some extent on Transatlantic.

Major exporters of coking coal are Australia, the Americas and Russia which together supply 250-300 million tonnes annually, whereas Asia and Europe are the major consumers. As Australia-Asia trade contributes more than 55% to the global coking coal trade, this route will be impacted the most due to the switch to hydrogen.

oivindl
05.03.2021 kl 00:15 4917

Kunne du tatt deg bryet med å kopiere den?
Om du da ikke mener denne:
"An investment of around NOK 200 million is expected in the first construction"

Ser at innlegget var et par dager gammelt, ja.
Beklager det.
Redigert 05.03.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
CapitaL
05.03.2021 kl 09:12 4723

- The plant at Follum will be designed and built by Vow, which will also provide
the processing equipment. This will add between NOK 200 million and NOK 250
million to Vow ASA's Landbased order backlog when the new company is spun off
and listed.

https://newsweb.oslobors.no/message/526121

Anlegget på Follum vil ha en kapasitet på 10.000 tonn årlig i første omgang.. og avtalepartner Elkem! vil trolig ha behov for 140.000 tonn biokarbon årlig for å nå sine klimamål de neste årene...og deler av det kan oppnås ved å øke kapasiteten på Follum. Dersom bygging skal starte i sommer må investeringsbeslutning tas i løpet av første kvartal. Alt dette i følge Badin.

Det er altså gode grunner til å følge med på hva som skjer med planene på Follum fremover.. ikke minst avgjørelsen fra Enova. Selv om Enova neppe er avgjørende for Follum, for da ville nok Vow ha holdt tett om spin offen en stund til først.
Redigert 05.03.2021 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
ruda
05.03.2021 kl 09:25 4680

Denne vil nok doble seg på sikt, så det er bare å lene seg godt tilbake i stolen og vente på oppgangen som kommer
Record
05.03.2021 kl 09:30 4682

Denne kjøres på samme viset som de "luftslottene" som ikke vil få noe insekter for om flere år , litt inflasjon i mellomtiden så sliter de andre med å holde den kursen de har fremover .
Tror vi sitter på en grei investering fremover ,noen bumper tåler vi :-)