NANOV - en ADVARSEL til ferske investorer!

Hammers
NANOV 04.03.2021 kl 01:15 32855

Ikke la dere lure av det som for tiden påstås om NANOV. Det som sies i dag er en REPEAT av hva som ble sagt for 3-4 år siden!
Antall nye pasienter, vidundermiddelet Betalutin og gudene må vite HVA den samme gjengen fabulerer om.
JEG gidder ikke en gang å lese om det.

Om pasienttallet går fra 10 til 15 (økning på 50%) personer har det NULL betydning.
Grunntallet er uansett så lavt at feilmarginen UANSETT vil være så stor at dette aldri vil bli godtatt av noen som helst myndighet!
Et tall for å forvirre de som tror på dette fantastiske selskapet.

Sannheten er;
NANOV har ila de siste årene tapt et sted rundt 2 MILLIARDER kroner.
Beriket sine annsatte/hovedeiere og tappet sine aksjonærert for penger via flere større emisjoner.
Inntektene er vel NULL i dag som i 2017? Jeg gidder ikke følge med på tullet!

Hele tiden med "gode tall" a la 2 nye eller 4 nye pasienter til en eller annen studie.
Tall som ikke betyr noe som helst siden de ikke er troverdige pga naturlige feilmarginer.
Selskapet står på stedet hvil! NÅ som TIDLIGERE!

Her er et chart som viser hvilken utvikling som har vært med de samme argumentene og lovnadene som vi har hørt de siste 4-5 år;
https://www.tradingview.com/x/h3XqQeL0/

Hilsen Hammers


Redigert 05.07.2022 kl 22:32 Du må logge inn for å svare
fabian2
04.03.2021 kl 01:47 19405

"Jeg gidder ikke følge med" skrives det her.......av en som virkelig følger med , og i tillegg må skrive egen laaaang tråd om hvorfor han ikke følger med..... Troverdig ?
Araber
04.03.2021 kl 07:52 19045

..........................Troverdighet, som publiseres på et anonymt forum, er av null verdi............ NULL 0000000
Slettet bruker
04.03.2021 kl 07:56 19022

Hva er motivet ditt ? Hvem representerer du ? Investor hjelp uten grenser ? Går du inn i framtiden baklengs får du ikke med deg det som skjer.
Redigert 04.03.2021 kl 07:58 Du må logge inn for å svare
Pentagon
04.03.2021 kl 08:00 18972

Sikkert mange som sitter og styrer Folketrygd fondet som tenker noe annet. Andre leger som er store tunge aksjonærer. De vet sikkert heller ikke hva de investerer pengene sine i.
Er det mulig å skrive så mye tull i et innlegg?
Betalutin blir medisin det skjønner vel de aller fleste nå. Men kanskje ikke du. Men som du skriver det gidder vel ikke du å lese om.
Lykke til med din dag i alle fall.

Pentagon
MiniMe
04.03.2021 kl 08:03 18938

Sant skal sies så ser vi samme nick dukke opp nå som i 2016 og som den tid pumpa opp kursen.
Billyjojimbob
04.03.2021 kl 08:31 18762

Det fine med hammeren er at hen alltid viser grafer om hva som har skjedd,ikke hva som vil skje.
Sydney
04.03.2021 kl 08:40 18747

"Fra 10-15 pasienter. Ingen myndigheter vil godta det."

For en vits du er hammer.

Du har virkelig ikke skjønt mye. Tragisk fyr. Snakk om uvitenhet.
bj111
04.03.2021 kl 08:42 18794

Så får vi se hva som nå skjer når sjefsviruset opprettet en egen tråd. Merkelig at han fikk satt riktig ticker denne gangen. Ellers er det samme pipa som i alle andre aksjer. Negativ mens han selv kjøper seg opp.
Billyjojimbob
04.03.2021 kl 08:44 18767

Bryr seg"egentlig ikke,men"jfr Softox,pexip osv,snakk om aktiv linjal😁
Londonmannen
04.03.2021 kl 08:55 18631

Jeg får si som Sigvart Dagsland; "Kaa e du redd for?"

Patetisk å lese et langt innlegg om NANOV fra en som hevder han verken følger med eller er interessert. Si meg, er det i dine nattlige drømmer at NANOV oppsøker deg? EDr det frykten for at enkelte av oss skal bli filthy rich uten at du får ta del i det? Noe må det være. For når jeg mister interesse for et selskap så selger jeg meg ut og ikke bruker energi på skrive om selskapet.

Vet du hva, Hammer? På meg virker det faktisk at du er over gjennomsnittet interessert i NANOV. I tillegg har du nå oppdaget at selskapet er nærmer enn noen gang til å sette dine fantasispådommer i forlegenhet. Er det forlegenheten du frykter? Skjønner det. Du har min største medfølelse.

Ha en riktig god dag!
MaxMekker
04.03.2021 kl 08:56 18592

OG DA LEGGER VI DENNE DØD !!!!!!!!
focuss
04.03.2021 kl 08:59 18545

Hammers må ha vært dritings når han startet denne tråden. Og grønn av misunnelse. Aldri sett maken til vås.
bj111
04.03.2021 kl 09:00 18521

Denne tråden burde legges DØD da den er latterlig men FA forum klarer neppe det.
Joppe84
04.03.2021 kl 09:08 18457

Jeg har ingenting imot selskapet, og eier strengt tatt noen tusen aksjer selv, men jeg sliter med folk som skriver "betalutin blir medisin" så bastant. Det har blitt sagt mange ganger de siste ukene, og det er høyst usikkert.
Hadde det vært garanti om at det ble medisin, eller kommersialisering av produktet Nano besitter... så hadde kursen vært langt over 50-60 kroner.
MaxMekker
04.03.2021 kl 09:19 18414

Det blir medisin :)
Londonmannen
04.03.2021 kl 09:21 18481

Du må gjerne si det fortsatt er høyst usikkert om Betalutin blir medisin. Men dersom man ser på de resultatene som er oppnådd og birvirkningene pasientene får, så er det nok mer sannsynlig at det blir medisin enn at det ikke blir medisin. Men hver enkelt av oss får beslutte hvordan vitenskapelige data skal påvirke våre investeringer. Men jeg er ikke enig i at det er "høyst iusikkert" om det blir medisin. Om noen måneder vet vi svaret.
Borret
04.03.2021 kl 09:49 18360

Hammers har et meget godt poeng som han skal ha rett i; Det har løpt ut over 2 milliarder nok mens Costa'er og Bravo'er har glist og logret og veldig lite ble levert. Har trua på han Lars og at han er i ferd med å få skuta på rett kjøl. Har selv en god slump aksjer som jeg la i skuffen i 2017. Synes det er helt greit at Hammers kommer med linealen sin og tegner noen streker for oss. Det er ikke så mange uker siden at alle hang med nebbet og var triste!
bj111
04.03.2021 kl 09:56 18313

Ingen har tjent en krone i farma aksjer ved å følge hammers. Følger man hans råd i farma så er man ikke invetert i farma, så enkelt er det. Han ser kun bakover i all farma og det er ikke en særlig vellykket strategi i denne bransjen. Funker kanskje på Eqinor og lignende men ikke farma.Sett pengene på bankkonto er egentlig det han sier og det gjelder ikke bare i forhold til Nano. Skal man frelse ferskinger i aksjemarkedet så er det vel heller Gamestop og liknende galskap pengespill man skal advare mot. Kjøper man NANO og sitter så blir det enten veldig bra eller null niks og ingenting. Det er farma i denne fasen. Så får man selv vurdere sannsynligheter men med Hammers er det usannsynlig uansett.
Fxdc
04.03.2021 kl 10:52 18131

Dettan virke som oppgulp fra en som kjøpte masse når aksjen sto i tresiffra, å solgte sikkert under 15kr. Å no kommer den bittre svie når han ser at aksjen klatrer seg ut av gjørma.
Kjøpte sjøl første gangen i 2016, å har også handla denne på over 100kr. Men har å handla på alle 10tallan nedover, og no på tur oppover. Snittet begynner å bli levelig med, å satser på at dettan blir pensjon min, å ellers et økonomisk ok liv til resten av familien min :)
hara-a
04.03.2021 kl 11:52 17931

2 milliarder inn i kapital og selskapet er verdt ca 2 milliarder. Og nå kommer snart produktet ut på verdensmarkedet. Først dekkes ett marked, deretter ett nytt. Løp og kjøp sier nå jeg og det gjør jeg da også.
FreddyG
04.03.2021 kl 12:21 17810

Du sier indirekte her at, "det er null verdi i å redde menneskeliv". At Nano ikke kommer på markedet betyr nettopp det.
Nano har en revolusjonerende medisin for NHL, verdens 10. mest utbredte kreftsykdom, som vil hjelpe en drøss av mennesker ute i verden.

At det er kapitalkrevende og tidkrevende å utvikle medisin i dag er et faktum, men Nano har aldri vært nærmere mål for å kunne hjelpe alle disse menneskene med et tilgjengelig produkt på markedet. Markedet er massivt, behovet er enormt.

Kan ikke forstå noe annet enn at du har en agenda med dette innlegget. Historien i aksjekursen er ingen begrunnelse for hvordan kursen vil utvikle seg videre. Hold deg til dine tekniske analyser du, for fundamental forståelse mangler du.
Kajtek
04.03.2021 kl 18:17 17408

Bare det at shorterne forlat Nanov er nok bevis at Nanov er på god vei. Gleder meg.
Slettet bruker
07.03.2021 kl 03:42 16295

bj111 skrev Innlegget er slettet
Hammers tåler ikke å se at en aksje han har tapt penger på viser tilbøyelighet til å stige. Det vi har sett av potent kursutvikling etter Q4-rapporten er nok bare begynnelsen av det vi har i vente.

Sakset fra et annet forum. Jeg kjenner skribenten privat og har fått tillatelse til å gjengi hans innlegg i sin helhet:

Fredagens sluttkurs samsvarer cirka med kursmålet til Jefferies, 23,50 kroner. Siste oppdatering fra Jefferies er avgitt etter den rettede emisjonen, og kursmålet ble da oppjustert fra 16,50 kroner.

Ser ikke bort fra at analytikeren derisket caset noe ettersom finansieringen er sikret til read-out på Paradigme. Og i mellomtiden er det duket for flere andre kurstriggere. Personlig synes jeg fortsatt at Jefferies ligger alt, alt for lavt, men forbauser meg ikke om de kommer diltende etter, etter hvert som kursen legger på seg ytterligere.

Alle forhold ligger nå til rette for 2016-reprise i 2021. Og denne gangen vil ikke emisjonsfrykt stoppe oppgangen etter hvert som triggerne kommer.

Når dette går opp for flere, vil forventninger alene kunne øke kursen før triggerne inntreffer.

Fredagens nedgang var over-kill på nedsiden, og det virket som om robotene og algoritmeaktørene pisket den frem.

Videre bør Wall Streets snuoperasjon fredag, fra minus til pluss, kunne trigge ny oppgang for aksjen mandag. For øvrig interessant at LOD denne fredagen (23,40) ble høyere enn LOD forrige fredag (22,50). Begge de to siste ukene har aksjen hatt intradagtopper godt over 30 kroner. Utelukker ikke nytt forsøk på 30+ igjen allerede kommende uke.
Slettet bruker
07.03.2021 kl 03:44 16286

Et innlegg til fra samme skribent og med tillatelse til gjengivelse:

Og til dere som fokuserer på CAR-T og andre mulige konkurrenter, nesten på linje med at dere leter etter spøkelser på høylys dag, tillater jeg meg å vise til følgende fakta som i grunnen taler helt for seg selv:

Fra NRK-arkivet:

https://www.nrk.no/innlandet/xl/tester-ny-kreftbehandling-1.12812228

Litt mer input: Bente Kirkeby fikk Betalutin-behandling i 2012 og er nå inne i det niende året etter behandling.

NRK hadde altså nevnte omtale i 2016, snaue fire år etter behandlingen...

Hun lever forsatt i beste velgående, og legger ut bilder fra turer etc i full offentlighet, de siste bildene er fra mars i år:

https://www.facebook.com/bente.kirkeby.5

Jeg kommuniserte med henne cirka halvannet år etter NRK-artikkelen. Detaljene fra dette vil jeg ikke utlevere, men jeg har her bare gjengitt det som alle kan Google seg frem til og dermed er offentlig tilgjengelig informasjon.

Betalutin virker ikke bare bra - den virker mer enn bra, og forlenger altså livet til alvorlig syke pasienter med dårlige prognoser - og der tradisjonell behandling ikke virker - med flere år!

Denne pasienten hadde ikke vært egnet for CAR-T.

Så kan man som investor tenke på hvorvidt det er sannsynlig at Betalutin er et produkt verden trenger eller ikke, og hvor sannsynlig det er med oppkjøp av et big pharma selskap etter hvert...
Redigert 07.03.2021 kl 03:45 Du må logge inn for å svare
focuss
07.03.2021 kl 10:00 16010

Hammers
Du må være klar over at det er noen av oss som solgte oss ut av Nano i 2017 rett og slett fordi vi så hva som kom. Vi var i stand til å kle av en useriøs ledelse. Din skepsis til Nanov hadde vært flott dersom den hadde kommet 4 år tidligere. Det gjorde den ikke.

Situasjonen i dag er noe helt annet enn hva den var i 2016-2017. Det viktigste er at nå er Nanov med ny ledelse, er på oppløpssiden i ferd med å ferdigstille kliniske studier som vi ser gir resultater som gjør at FDA godkjennelse vil komme. Dette fordi Betalutin er i en egen klasse når det gjelder efficacy, bivirkninger og QOL.

Hammers, jeg så hva som ville komme i 2017 og tok konsekvensen av det og solgte alt. Jeg ser også hva som kommer fremover nå og har tatt konsekvensen av det også, og har kjøpt en god porsjon.

Hammers, du derimot så ikke hva som kom i 2017 og ser ikke hva som kommer i 2021. Skal man vurdere biotech aksjer så nytter det ikke å basere seg på TA alene. Da vil man som deg ligge flere år for sent ute.
Redigert 07.03.2021 kl 10:05 Du må logge inn for å svare
Hammers
07.03.2021 kl 11:34 15843

Ja, får håpe det var mange som solgte i 2017. Kanskje fordi UNDERTEGNEDE anbefalte nettopp det dette året?
https://finansavisen.no/forum/thread/542/view
De chartene jeg viser til ligger ikke der i dag (trolig pga ny aktør som nå leverer?)

Året etter (2018) fulgte jeg opp med;
https://finansavisen.no/forum/thread/16928/view
https://finansavisen.no/forum/thread/12059/view

Her kan man lese om himmelske drømmer, om Betalutin og om den teite Hammers som ikke skjønner noe som helst.
Sikkert mange av "dagens nick's" som også DEN gang lovte evig lykke for aksjonærene?
Har ikke sjekket - og har ingen interesse av det.

Ellers gidder jeg ikke å skrive mer om NANO.
Akkurat som i 2017 - 2018 - trolig i 2019 og 2020 også.
Skrev litt - orket ikke mer - og lot dere surre rundt i blinde.

Hilsen Hammers.........som SELVSAGT ligger forut for sin tid!
Det er vel ingen som også tviler på det?
Redigert 07.03.2021 kl 11:53 Du må logge inn for å svare
focuss
07.03.2021 kl 11:51 15774

Hvis man mener at aksjen enten skal ned ellers så skal den opp så får man ofte rett. Det som var det viktige for å beslutte "before after the facts" så bør man mene noe om det fundamentale som viser hvorfor den skal det ene eller det andre. Det er det samme som gjelder nå. Hvis man ikke skjønner hvorfor Nano ser bra ut nå så er det fort gjort å bomme med mange ti talls prosenter
focuss
07.03.2021 kl 12:02 15736

Dersom du ønsker å supplere fundamental analyse med teknisk analyse så er TA konklusjonen dette: Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp (Score: 89)
bj111
07.03.2021 kl 12:04 15721

Du ligger stort sett akterutseilt ut fra det jeg har sett. En tjener som regel mer på å gjøre motsatt av det du anbefaler.
focuss
07.03.2021 kl 12:33 15638

Hammers
Tok en titt på åpningsinnlegget ditt. Det er så pinlig lesning at du burde slette det dersom du forstår ditt eget beste. Må være noe av det verste jeg har sett av inkompetanse.
Dølle
07.03.2021 kl 12:59 15562

Jeg holder fast på påstand at du er SS. Klare trekk som tilsier det.
Joppe84
07.03.2021 kl 13:05 15588

Ignorer barn som OP.
Redigert 07.03.2021 kl 13:08 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
08.03.2021 kl 10:07 14856

Et binært selskap som NANOV vil til slutt enten lykkes eller mislykkes. Focuss skriver at hvis man hele tiden (uansett midlertidig medgang eller motgang for selskapet) konsekvent dømmer det nord og ned så har man jo 50% sjanse for å få rett. Nå er det vel langt flere enn 50% av denne typen selskaper som ikke kommer i mål, så sjansen for å få rett er nok langt større enn som så når man konsekvent dømmer alle nord og ned. Men det ligger ingen informasjonsverdi i et slikt utgangspunkt. NANOV har hatt en vanskelig reise, men underkjenner man den jobben som nå er gjort for å få skuta på trygg grunn så får man heller ikke med seg at NANOV nå er på god vei til å bli blant det mindretall av tilsvarende binære farmasi oppstartselskaper som kommer trygt i mål. Hammers bommer grovt når han (uten å ha satt seg inn i dagens tilstand i NANOV) betrakter forventningene som aksjonærene nå har som ønsketenkning. Jeg har alltid ment at NANO vil komme i mål, men de siste årene har jeg redusert eksponeringen fordi jeg fryktet ut utvanningen ville bli så stor at det tross "suksess" ville bli lite igjen til aksjonærene. Derfor var jeg nede på en tredjedel av det antall aksjer jeg har nå. Men så økte jeg igjen antallet aksjer ganske enkelt fordi kursen var blitt så latterlig lav at gevinsten blir bra selv med høy grad av utvanning. Og så dyttet jeg innpå ytterligere 20k til 16 kr ved åpning under kvartalsfremleggingen fordi selskapet kunne presentere en vellykket snuoperasjon. Eneste skår i gleden var at dette kom såpass uventet og uforberedt på meg at tanken ikke slo meg at jeg også kunne realisert min PCIB-beholdning for å kunne øke betraktelig mer i NANO.
Hammers
17.03.2021 kl 23:17 13842

Mye kjeft å få når man ikke synger samstemt med Menighetskoret!
Kanskje det er DE som har falske toner i det de framfører - ikke jeg?

Chartet ser uansett SLIK ut pr dd; https://www.tradingview.com/x/QXMqHaUn/

Hilsen Hammers
AksjeInvest
18.03.2021 kl 12:14 13486

Hei Hammers! :)
stockwalker
18.03.2021 kl 12:21 13436

La TA/linjalmannen få sysle i fred.