NANOV - en ADVARSEL til ferske investorer!

Hammers
NANOV 04.03.2021 kl 01:15 32857

Ikke la dere lure av det som for tiden påstås om NANOV. Det som sies i dag er en REPEAT av hva som ble sagt for 3-4 år siden!
Antall nye pasienter, vidundermiddelet Betalutin og gudene må vite HVA den samme gjengen fabulerer om.
JEG gidder ikke en gang å lese om det.

Om pasienttallet går fra 10 til 15 (økning på 50%) personer har det NULL betydning.
Grunntallet er uansett så lavt at feilmarginen UANSETT vil være så stor at dette aldri vil bli godtatt av noen som helst myndighet!
Et tall for å forvirre de som tror på dette fantastiske selskapet.

Sannheten er;
NANOV har ila de siste årene tapt et sted rundt 2 MILLIARDER kroner.
Beriket sine annsatte/hovedeiere og tappet sine aksjonærert for penger via flere større emisjoner.
Inntektene er vel NULL i dag som i 2017? Jeg gidder ikke følge med på tullet!

Hele tiden med "gode tall" a la 2 nye eller 4 nye pasienter til en eller annen studie.
Tall som ikke betyr noe som helst siden de ikke er troverdige pga naturlige feilmarginer.
Selskapet står på stedet hvil! NÅ som TIDLIGERE!

Her er et chart som viser hvilken utvikling som har vært med de samme argumentene og lovnadene som vi har hørt de siste 4-5 år;
https://www.tradingview.com/x/h3XqQeL0/

Hilsen Hammers


Redigert 05.07.2022 kl 22:32 Du må logge inn for å svare
Hammers
06.07.2021 kl 23:58 8970

Nei, nevner ikke RSI. En indikator jeg ikke vektlegger mye og en indikator som ikke gir eksakt mening etter mitt syn.
En mening som det aksjekursene gjør. Det er ingen automatikk i at man skal kjøpe/selge hvis index går til oversolgt/overkjøpt.

Fordi;
I en ekstremt svak aksje har RSI en tendens til å bli liggende i oversolgt område i lengre tid (NAS gjorde f.eks det).
I en ekstremt sterk aksje ligger RSI gjerne i overkjøpt område i lengre tid.

Dessuten har tidsaspektet en betydning.
- I 1 års chart på forumet ligger RSI 14 rundt 30.
- Bruker man f.eks et 5 års ligger den samme RSI i over 45.
- Til sist; De gangene jeg ser på indikatoren er det 80/20 som representerer overkjøpt/solgt for min del. Ikke 70/30.

Hilsen Hammers............som har overlevd i minst 1 mannsalder uten å ofre RSI så veldig mange tanker.
Redigert 07.07.2021 kl 00:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.07.2021 kl 10:01 8652

lol
Redigert 07.07.2021 kl 20:32 Du må logge inn for å svare
nhydro
07.07.2021 kl 10:08 8741

Kjøpte mine første 1000 aksjer her i dag. Firmaet er tross alt grunnlagt av de samme som grunnla Algeta. I Algeta var jeg med fra 9kr. til over 100 kr. Firmaet ble senere solgt for 360 kroner
007 James Bond
07.07.2021 kl 10:22 8730

En ting skal jeg være med på. Det er et midlertidig fallpotensiale i Nanov på opp mot 40-50% innen de får fylt opp pasient-tallet i Paradigme. Bakgrunnen for det er aggressiv handel med roboter fra shorternes side. De har klart det før, og kan klare det igjen.

Men så langt som Nanov har kommet på oppløpssiden, er det mange som ikke vi bry seg om dette, på grunn av FOMO. De vil være med til topps med det de har av aksjer.

Nykomlinger i aksjen på dette nivået vil kanskje kaste kortene om et slikt fall kommer. Usikkerheten rundt tidsskjema og nye emisjoner vil hele tiden ligge som en klam hånd rundt aksjekursen. Shorterne vet å utnytte denne usikkerheten, og drar med seg nervøse tradere på gamet.

Men det behøver jo ikke skje. Kanskje interessen for aksjen øker så mye underveis, at shorterne må kaste kortene? Det er det ingen som vet i dag.
Slettet bruker
14.07.2021 kl 18:16 8156

Hei igjen Hammers

Jeg er inne i Wov som du sikkert har fått med deg. Dessuten sitter jeg fortsatt med en god slump i Nanov. Var så heldig at jeg solgte mye dagen før den dårlige nyheten og kjøpte i bl.a. Wov. Slumpen jeg har i Nanov håper jeg å øke igjen. Øke med "gevinsten" fra Wov etter hvert. Du vet du og TA og greier.

Så langt midlertidig, virker ikke planen min. Men for all del....det er fortsatt lenge til 27.8. Dagen vi får 2. kvartalsrapport fra Nanov.

Hos meg vises følgende:

Wov -14,77%
Nanov -12%

Jeg regner med at du fortsatt har god kontroll på Wov og at planen min lykkes. Wov opp og Nanov.......?

Ha en fortsatt fantastisk sommer.
Redigert 14.07.2021 kl 18:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.07.2021 kl 21:00 8008

Hammers?

Jeg vet at du er på forumet i kveld fordi du har skrevet et laaaaaaangt innlegg. Hva mener du med "NANOV har ila de siste årene tapt et sted rundt 2 MILLIARDER kroner"?
Pentagon
14.07.2021 kl 21:10 7971

De har på ingen måte tapt de pengene. De har brukt Dem til å utvikle Betalutin som kommer til å bli medisin. Når dette materialiserer seg kan du fort skrive at de vil ha en verdi på 10-15 milliarder. Det er realistisk. men er nøktern og tror ikke på de prisene som enkelte her inne skisserer.
Vow er spennende, men NanoV er nå så nære målet at jeg mener at dette er et MYE mer spennende valg en mye annet på Oslo børs.

Pentagon langsiktig aksjonær i NanoV
Slettet bruker
14.07.2021 kl 21:21 8041

Pentagon

Det er jo dette som er poenget mitt. Det finnes en haug av selskaper som er spennende mens det meste handler om hva vi som mennesker makter av oppmerksomhet. Vi makter rett og slett ikke å sette oss inn i for mange selskaper og blir muligens litt forelsket etter hvert. Hammers vil ikke "forstå" Nanov. Han bruker er retorikk som for meg er ubrukelig med tanke på hvilke resultater selskapet har oppnådd. Derfor er det trist at han ikke er villig til å begi seg inn på fundamentale analyser slik han gjør i Vow.

Men...om vi maser lenge nok blir han nok fristet og kommer på banen.

Jeg liker Hammers.

Redigert 14.07.2021 kl 21:21 Du må logge inn for å svare
Pentagon
14.07.2021 kl 21:32 8065

Enig der du skriver.
Men en fundamental Analyse av NanoV som har igjen 10-20 meter av en 100 meter er vanskelig å få til. Den analysen kan han bare krølle sammen når Paradigme fullføres eller når d kommer et bud fra BP på selskapet. Bare litt av mine tanker som følger NanoV tett.

Pentagon
Slettet bruker
14.07.2021 kl 21:45 8027

Hammers er en av de absolutt morsomste skribentene på HO. Det har han vært i 20 år. Det morsomste ved det er at det sikkert ikke er hans mening å være morsom. Og da blir det helt fantastisk. Rene mentalhygienen !
Hadde det blitt satt opp en Oscar-statuett på HO ville jeg helt klart stemt på Hammers
Så får jeg heller tilgi at han har rapportert meg utallige ganger for det gjør det hele bare enda mer komisk
Slettet bruker
14.07.2021 kl 21:53 8021

Pentagon

Foreløpig vet vi ingenting utover at det kan se ut som at Betalutin blir medisin. Jeg tror heller ikke at en toppleder kan gjøre så mye fra eller til på stadiet selskapet befinner seg i. Men mange lar seg skremme slik jeg gjorde. Hvornår tar for eksempel markedet rotta på shorterene? Burde ikke dette ha skjedd for lengst med tanke på 2 "fantastiske" nyheter den siste tid?

Aksjemarkedet er vanskelig.
Hammers
19.07.2021 kl 21:43 7474

Når det er urolige børstider er det alltid selskaper uten inntjening som kommer verst ut av de dårligste!

Chartet til NANOV ser ikke så veldig sprekt ut;
https://s3.tradingview.com/snapshots/z/zUB28J5R.png

Hilsen Hammers......som ikke skjønner hvordan noen kan få slikt til å se morsomt ut.
Redigert 04.08.2021 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
Hammers
04.08.2021 kl 22:55 6985

Trådens advarsel ble skrevet tidlig i mars når kursen lå ved ca 27.
Dagens nyhet består av REALITETER - i motsetning til de drømmene drømmerne har servert i lengre tid.
Dagens chart ser slik ut; https://www.tradingview.com/x/nHLtbZ7C/

Hilsen Hammers........som fortsatt ikke synes dette ser spesielt morsomt ut. Ikke i det hele tatt!
Hammers
10.01.2022 kl 23:43 6222

I mars i fjor la jeg ut en advarsel om de hausseinnleggene som ble servert på forumet.
De gamle påstandene fra året før......og året før der igjen ble igjen lansert her inne.

Chartet viser hva folk gjør med egne midler;
https://www.tradingview.com/x/mfCnU3m3/

I NANOV er det nå utløst en forhatt hode/skulder-formasjon.
Potensialet ligger ved ca 16,50.
Det kan likevel inntreffe en viss støtte ved ca 18,40.
Redigert 10.01.2022 kl 23:44 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.01.2022 kl 00:02 6154

I kveld kan det virke som om dette var nok en innertier fra Hammers.
Emisjon på kr 14.....og kniven på strupen for dagens aksjonærer;
"Spytt inn enda mer penger i reparasjonsemisjonen - eller bli kraftig utvannet"!

Joda; PEST eller KOLERA!

Som jeg har påstått i "alle år";
- Et selskap for å berike ledende ansatte og hovedeiere.
- Et selskap som LEVER AV aksjonærenes nye innskudd!
- Et selskap som ikke ser ut til å komme noen vei på det faglige området!

Hi Ha
Arne_And
20.01.2022 kl 01:00 6041

Off, stakkars folk som er aksjonærer i dette. Makan til seigpining. Når er de ferdig innrullert i Paradigme? August 2022?
Kappa3278
20.01.2022 kl 01:50 5982

Har advart mot dette konkursboet siden kursen var på åttitallet.
Hammers
18.02.2022 kl 22:39 5273

Ref dagens chart;
https://www.tradingview.com/x/WUvMtSoZ/

Med brudd under "bobla" (altså 20-30 øre lavere - som sluttkurs) ser bildet mørkerødt ut!
Nesten slik at man lurer på om dette kan bli kroken på døra.
Broker500
19.02.2022 kl 00:08 5150

Jepp! Kjøpte selv på 13,7 men det ser skummelt ut nå. Tror nok jeg skal sette en sl i overkant av 11, er vel muligens støtte på 11,80.
Gullit
19.02.2022 kl 08:42 4936

Uff ja, stort papirtap. Får håpe det kommer positive tall på innrullerte. Da kan det bli fart igjen.
Uljanov
19.02.2022 kl 09:10 4876

Kansellerer de rep emien snart får den seg vel en boost.oppover.
elvis68
19.02.2022 kl 10:42 4731

Hammers, så du mener at Nano kan gå konk om vi går ned 20-30 øre? Noen skulle ikke ha lov til å skrive på dette forumet.
MiniMe
19.02.2022 kl 12:49 4512

Det kan gå mot kroken på døra. Glem ikke det mest vesentlige her og som er skrevet om mange ganger: konkurrenten har allerede sendt inn til godkjenning. Hvis de får godkjenning, noe de venter svar på i mars, kan du avskrive Nano for alltid. Jeg lar det bli opp til deg å surfe litt på nettet og finne ut av det. Lykke til.
Kajtek
19.02.2022 kl 12:56 4499

Les deg litt opp om Nanov før du begynner å kommentere. Det er sånn folk som deg og Hammers som gjør at jeg snart gidder ikke lese på forumet alle de tull kommentarene her.
Meningen med forumet er å komme med relevant info om selskapet, ikke å prøve å påvirke, hverken til å kjøpe eller å selge.
Hvis du er redd for at de kan gå konkurs, bør du selge.
Redigert 19.02.2022 kl 13:00 Du må logge inn for å svare
heilo888
19.02.2022 kl 14:59 4350

Om den "konkurrenten" din får godkjenning har det liten eller mest sannsynlig ingen betydning for Nanov.
Nanov henvender seg til en helt annen pasientgruppe siden Betalutin har minimale bivirkninger i motsetning til den "konkurrenten" din!

Ellers enig i at enkelte skribenter bør lese seg opp før de setter seg og skriver vås og tull som er direkte misvisende! Skjepings!
MiniMe
19.02.2022 kl 15:11 4320

Dette har vært kommuneisert av selskapet tidligere. Hilsen en gammel Nano traver… time will show hvem som får rett.
Hammers
19.02.2022 kl 15:40 4256

Det jeg skrev i går angående "bobla, 20-30 øre og mørkerødt" er basert på teknisk analyse av NANOV.
Når folk som selv ikke skjønner bæret av TA reagerer slik man ser de gjør, blir dette som å snakke med tegnspråk til den blinde.

Teknisk ser bildet utrolig skummelt ut.
Det er mitt budskap!
Carrera
19.02.2022 kl 18:29 4087

Hammers.Har lest litt om hva du skrev om WOW for ca.1 år siden.Så bombastisk kan man altså være og allikevel ta så skammelig feil - vet i hvert fall hvem jeg IKKE skal høre på !
Liso
19.02.2022 kl 18:55 4057

Stakkars Hammers. Vil så gjerne ha noen ekstra billige NANOV aksjer. Det er temmelig naivt å tro at dette er måten å få det til på Hammers,- men morsomt er det jo.
Carrera
20.02.2022 kl 20:06 3656

Hammers.Du har kalt denne tråden for :
NANOV - en ADVARSEL til ferske investorer!
Burde vært en tråd for : HAMMERS - en advarsel til ferske investorer!
Har du tenk tanken på de ferske investorer som lyttet til din skamløse haussing i WOW for 1 år siden?
68% NED siden !!!
Hammers
20.02.2022 kl 22:01 3503

Nei, det har jeg ikke - for Hammers har ALDRI skrevet om WOW.

Ellers kan jeg legge til at alle de grønne selskapene (eller så godt som....) har hatt skarpe fall.
Noen vil lykkes mens andre kun blir en liten notis i historieboka.

Jeg vet i hvert fall om 2 som vil lykkes innen sine/sitt felt!
Begge har utstyret sitt i orden og det fungerer 100%!
Da er det kun tiden som gjenstår.
MiniMe
20.02.2022 kl 22:17 3453

Husker du denne Liso:

Liso
19.01.2022 kl 12:37
4595
Nordic Nanovector (NANOV) må være dagens case. Alle venter på en melding som kan komme innen få uker. I det øyeblikk at PARADIGME studien har 120 pasienter ( har 106 pr 7/1) vil kursen stige betraktelig på forventning av resultatet som kommer 2 halvår i år. Ingen kan bestride at meldingen om 120 pasienter vil komme og at den vil bli kursdrivende ! Er studien i tillegg som forventet er det " the sky is the limit). Oppkjøpstilbudene vil komme og kr. 200 pr aksje er ikke urealistisk. En annen ting som er underkommunisert er at 4 største aksjonær i selskapet nå er OM HOLDING AS. Ta 5 min og finn ut hvem som står bak dette selskapet og dere vil finne en av landets fremste aksjeinvestorer som i tillegg besitter en medisinsk kunnskap som ingen annen investor her kan måle seg med. Slik jeg ser det er en inngang på dagens nivå en av de sikreste investeringer man kan gjøre på børsen. En god avkastning er nærmest garantert !
Redigert 19.01.2022 kl 12:39

Var det samme dagen Nano klaska til med emisjon til 30% rabatt?
Tenker du heller skal reflektere over din forståelse rundt selskapet.
Carrera
20.02.2022 kl 22:21 3442

Hammers
VOW 08.02.2021 kl 21:01
"Hilsen Hammers.........som har sagt det før - og gjerne gjentar; Er det EN sikker aksje man skal eie så er det VOW!"
Hammers
22.06.2022 kl 20:14 2504

For et drøyt år siden oppettet jeg denne tråden.
Får håpe at i hvert fall NOEN lyttet til budskapet - uten kun å svare slik enkelte valgte å gjøre.

Amatørene som ignorerte de varslene som kom og i stedet skulle hevne seg med "motangrep på WOW" (hva nå WOW er for noe).
I dag kom en slags fasit. Resultatet har alle interesserte observert med forbløffelse.

Merk ellers hva jeg fortalte ang teknisk vurdering av kursbildet så sent som den 18.02.22 kl 22,39.
Ved brudd under den røde bobla "lurte jeg på om dette kunne bli kroken på døra".
Kursen hadde da falt fra "mine 25" til kr 13. https://www.tradingview.com/x/WUvMtSoZ/

Etter dagens handel så bildet slik ut: https://www.tradingview.com/x/qywfx4oR/
Triste saker for de involverte!
Redigert 22.06.2022 kl 20:34 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
22.06.2022 kl 20:33 2418

Du skriver at det er triste saker for de involverte. Du driter fullstendig i alt og alle bortsett fra deg selv. Å komme her med din trådstart for å hovere, mens den vanlige mannen i gata ligger nede med knekt rygg og blør penger er i beste fall ekkelt. Det sier ganske mye om deg som person Hammers. Håper du er skikkelig stolt over at du fikk rett. Dvs du har jo ikke fått rett før alt håp er ute. Æsj så kvalmende å komme med den dritten du gjør på en slik dag.
Hammers
22.06.2022 kl 20:45 2360

Jeg driter absolutt ikke i alt og alle. Hvor i alle dager har du det fra?

Jean Valjean i den store franske nasjonalromanen "Les miseables" (de elendige) er mitt store forbilde som menneske.
Det sier vel sitt - selv om jeg tviler på om du har hørt om "fyren".

I tillegg er Trygve Hegnar det samme innen økonomi/børs. Man bør lytte til dem som er verd å lytte til.
Du er dessverre ikke på den lista.

Jeg prøvde da å hjelpe folk som ikke visste bedre. Jeg spredte kunnskaper, men ble for det meste møtt med hat!
Prøvde DU å hjelpe - eller skjønte heller ikke du tegninga?

Faglig er jeg selvsagt stolt over å få rett.
Menneskelig synes jeg det er triste saker for de involverte.

Slikt skjønner kanskje ikke du.
Du som jevnlig er mest ute etter å hakke på Hammers i stedet for å hjelpe andre.
Se deg selv i speilet før du slenger ut idiotiske påstander uten rot i virkeligheten!
Redigert 22.06.2022 kl 20:49 Du må logge inn for å svare
Dølle
22.06.2022 kl 22:08 2189

Hammers sa ifra og fikk rett. Det er ikke synd på folk som taper på børsen. Det er del av gamet. Det du kommer med her er vrøvl fra ende til annen.