10 til 20 gangen er innen rekkevidde i XRP Ripple
Her kommer det til Ä bli rally fremover. Anbefaler alle Ä sette seg inn i dette seskapet. Unike saker. Fremtiden er her nÄ.
Hva begrunner du det med, at den ikke nÄr mer enn $1,5?
supply and demand
Edit; Ikke misforstÄ, er bull jeg. Men blir aldri en bitcoin saga dette. HÄper pÄ en tidobling innen 2030
Edit; Ikke misforstÄ, er bull jeg. Men blir aldri en bitcoin saga dette. HÄper pÄ en tidobling innen 2030
Redigert 20.05.2021 kl 17:45
Du mÄ logge inn for Ä svare
Garagardo
20.05.2021 kl 20:56
9314
Gikk mer enn btc i 2017;) mener Ă„ huske 30 000%?
Men per i dag, tror jeg ogsÄ at det er maks 10x. Var vel over 1,5 USD tidligere i Är..
Tror 3-4usd er innen rekkevidde ila 2021
Men per i dag, tror jeg ogsÄ at det er maks 10x. Var vel over 1,5 USD tidligere i Är..
Tror 3-4usd er innen rekkevidde ila 2021
Redigert 20.05.2021 kl 20:57
True
21.05.2021 kl 11:05
8603
NÄ snakket jeg generelt, ikke kun XRP, men du har helt feil, dog XRP vil ikke bli priset sÄ hÞyt nei. Alt handler om inngangspris, og det er ikke lenge siden XRP var helt ned pÄ $0.15.
Vi er i en bullsyklus nÄ, sÄ det er klart at prisene er mye hÞyere og at det hovedsakelig lÞnner seg Ä hamstre i Bear markedet. Men det krÊsjet vi var vitne til for et par dager siden har gitt oss gullpriser pÄ div. krypto all over, og i motsetning til Aksjemarkedet, sÄ er avkastnings mulighetene utallige hÞyere. Jeg var bare dum som solgte alt coins fÞr alt coin seasons for Ä investere i aksjer..... Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg sittet med utrolig mye mer nÄ.
Vi er i en bullsyklus nÄ, sÄ det er klart at prisene er mye hÞyere og at det hovedsakelig lÞnner seg Ä hamstre i Bear markedet. Men det krÊsjet vi var vitne til for et par dager siden har gitt oss gullpriser pÄ div. krypto all over, og i motsetning til Aksjemarkedet, sÄ er avkastnings mulighetene utallige hÞyere. Jeg var bare dum som solgte alt coins fÞr alt coin seasons for Ä investere i aksjer..... Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg sittet med utrolig mye mer nÄ.
True
21.05.2021 kl 11:11
8009
Det vet du absolutt ingenting om. XRP er en av de hotteste kryptoene pÄ markedet nÄ og dersom Ripple vinner sÞksmÄlet mot SEC (noe alt tilsier at de vil gjÞre), vil XRP skyte til vÊrs og sette et godt eksempel for resten av kryptomarkedet.
Bitcoin er hovedsakelig en store of value. Dens teknologi er utdadert for lengst. XRP er revolusjonerende for internasjonale banktransaksjoner.
Bitcoin er hovedsakelig en store of value. Dens teknologi er utdadert for lengst. XRP er revolusjonerende for internasjonale banktransaksjoner.
tf13
21.05.2021 kl 18:39
7884
Det er noen som ikke forstÄr, eller ikke vil forstÄ, potensiale her. Vi snakker her om en blockchain som er miljÞvennlig, skalerbart, superbillig og superraskt. Ja, det er mye snakk om internasjonsale banktransaksjoner, men det er mye mer enn det. Alt som kan bli "tokenised" (vet ikke helt det norske uttrykket :)) kan bli puttet pÄ en distribuert ledger, DLT. XRP Ledger er den beste.
Vi snakker om alt mulig, aksjer, gull, sÞlv, eiendom, derivater. Derivatmarkedet er pÄ ufattelige 1.4 trillioner amerikanske dollar (1.4 quadrillion USD). XRP, XRPL og Codius gir uante muligheter her. For de som ikke vet det, Codius er en smartkontraktplatfform utviklet av Ripple. Det snakkes ikke hÞyt om, men den finns, og den kommer.
Ja, til og med...... vent pÄ det..... BTC kan legges ut pÄ XRP Ledger. Smak pÄ den du...........
Vi snakker om alt mulig, aksjer, gull, sÞlv, eiendom, derivater. Derivatmarkedet er pÄ ufattelige 1.4 trillioner amerikanske dollar (1.4 quadrillion USD). XRP, XRPL og Codius gir uante muligheter her. For de som ikke vet det, Codius er en smartkontraktplatfform utviklet av Ripple. Det snakkes ikke hÞyt om, men den finns, og den kommer.
Ja, til og med...... vent pÄ det..... BTC kan legges ut pÄ XRP Ledger. Smak pÄ den du...........
Redigert 21.05.2021 kl 18:40
Men hvorfor tror du pÄ lav etterspÞrsel? Etter Ä ha lest en del om XRP sÄ kan det virke som det her er snakk om en sovende kjempe med en teknologi som snart er i etableringsfasen, den er altsÄ skalerbar til Ä hÄndtere mer enn 1500 transaksjoner i sekundet.
Uavhengig om vi er inne i bull eller bear market sÄ er det helt uforstÄelig at noen vurdere Ä selge seg ut av XRP. ForstÄr ikke strategien til enkelte her inne.
Uavhengig om vi er inne i bull eller bear market sÄ er det helt uforstÄelig at noen vurdere Ä selge seg ut av XRP. ForstÄr ikke strategien til enkelte her inne.
Garagardo
21.05.2021 kl 23:39
7796
Jeg ble bergtatt av xrp (xrpl) i 2017, og ser like stort potensiale i dag. Siden har ODL kommet m.m.
Det er mange aktĂžrer som bruker xrp i dag, men lite i forhold til det som kan komme.
Per i dag er det mange via selskapet Ripple Lab inc( mange store kunder), ogsÄ er det en del som bruker den selv i mindre grad (R3 Corda, Coil, SBI holdings Inc....)
Det mÄ bli en regulering av markedet, dette har Ripple skreket etter i mange Är. Dette for at banker osv. kan ta xrp i bruk i daglig drift.
XRP, er ingen kryptovaluta som folk flest forbinder det med.
Alt er ferdig minet, bruker lite strĂžm, vannvittig rask, lite kostnader og bridger valuta se Moneygram, og som nevnt over btc, osv.
Ellers kommer Spark(FLR), fra flare network(Bringing Turing complete smart contracts to each integrated chain)
Tiden vil vise, men vi i Norge har ikke noe pÄvirkning uansett;)
Det er mange aktĂžrer som bruker xrp i dag, men lite i forhold til det som kan komme.
Per i dag er det mange via selskapet Ripple Lab inc( mange store kunder), ogsÄ er det en del som bruker den selv i mindre grad (R3 Corda, Coil, SBI holdings Inc....)
Det mÄ bli en regulering av markedet, dette har Ripple skreket etter i mange Är. Dette for at banker osv. kan ta xrp i bruk i daglig drift.
XRP, er ingen kryptovaluta som folk flest forbinder det med.
Alt er ferdig minet, bruker lite strĂžm, vannvittig rask, lite kostnader og bridger valuta se Moneygram, og som nevnt over btc, osv.
Ellers kommer Spark(FLR), fra flare network(Bringing Turing complete smart contracts to each integrated chain)
Tiden vil vise, men vi i Norge har ikke noe pÄvirkning uansett;)
True
22.05.2021 kl 10:23
7609
De vet ikke hva de snakker om enkelt og greit. Til Ä ha vÊrt her i 13 Är allerede, sÄ er majoriteten fortsatt helt fersk nÄr det kommer til Krypto. Selv har jeg vÊrt i gamet siden 2018. Helt utrolig at jeg solgte XRP-en jeg hadde til et snitt pÄ 0.45. NÄ har jeg et snitt pÄ 1.52 etter Ä ha snittet ned et par ganger det siste dÞgnet etter krÊsjet. Kommer til Ä snitte mer ned til mandagen dersom kursen holder seg under dollaren.
tf13
22.05.2021 kl 12:31
7548
MÄ bare rette pÄ det her. 1500 transaksjoner i sekundet er omtrent minimum. XRP ledger er skalerbart til ihvertfall 65000-70000 transaksjoner i sekundet. Dette er data fra 2019, fra Ripple sin egen hjemmeside.
Kanskje det er snakk om mer nÄ.
Kanskje det er snakk om mer nÄ.
ewibe
22.05.2021 kl 12:36
7599
Jeremy Hogan har mye bra om SEC saken her er hans siste video
https://www.youtube.com/watch?v=NW8_w1G10Xk&t=149s'
https://www.youtube.com/watch?v=NW8_w1G10Xk&t=149s'
Tigerberget
22.05.2021 kl 12:38
7620
Jeg kjÞpte ogsÄ mer pÄ dippen lave 7 tallet, men snittet opp...
Hadde et snitt pÄ 3,20,- NKR fÞr siste handel.
OverfĂžrte alt til MiraiEx sĂ„ derfor i NKR.. đ
Hadde et snitt pÄ 3,20,- NKR fÞr siste handel.
OverfĂžrte alt til MiraiEx sĂ„ derfor i NKR.. đ
Redigert 22.05.2021 kl 12:39
"10 til 20 gangen er innen rekkevidde i XRP Ripple."
1. Er det for en trading posisisjon eller langsiktig investering. SpĂžr siden disse instrumentene hopper opp og ned som en jo-jo.
2. Har du et mÄl pÄ nedsiden, for eksempel representert med konkurssansynligheten?
Semantisk Lenke:
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2020-12-01/bitcoin-is-the-tulipmania-that-refuses-to-die
1. Er det for en trading posisisjon eller langsiktig investering. SpĂžr siden disse instrumentene hopper opp og ned som en jo-jo.
2. Har du et mÄl pÄ nedsiden, for eksempel representert med konkurssansynligheten?
Semantisk Lenke:
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2020-12-01/bitcoin-is-the-tulipmania-that-refuses-to-die
hadde vÊrt gÞy Ä fÄtt kjÞpt denne pÄ 3kr igjen
Da spĂžrst det hvor langt ned vi skal! :D
Lest det. Tipper stĂžtten ryker tvert av ;)
Jeg tror vi fortsatt er inne i en nedadgÄende trend men det betyr ikke sÄ mye for dem med langsiktig investeringsplaner.
Redigert 24.05.2021 kl 18:35
https://finansavisen.no/nyheter/bank/2021/05/24/7677508/na-kommer-kryptoregningen
Har ikke tilgang, sÄ fÄr ikke lest. Men overskriften er ikke betryggende
Har ikke tilgang, sÄ fÄr ikke lest. Men overskriften er ikke betryggende
Tigerberget
24.05.2021 kl 18:33
6458
Det er mye Finansavisen skriver som ikke er betryggende.
Det forekommer mye svada stĂžtt og stadig.
Det forekommer mye svada stĂžtt og stadig.
True
24.05.2021 kl 21:16
6263
Spekulasjoner om at det vil komme nok et lite tilbakefall. En bekjent av meg tror at BTC gÄr maks tilbake til 34-35K ilÞpet av morgendagen, ellers fortsetter den oppover over 40K. FÄr bare vente Ä se.
Dr_Eval
24.05.2021 kl 21:21
6248
Det handler bare om Þkte gebyrer for kryptobÞrser i Norge pÄ grunn av Þkt arbeidsmengde for Finanstilsynet.
Gubben
02.06.2021 kl 22:56
5270
Hva er magefÞlelsen til folk ang XRP og SEC etter denne uken, da denne er meget avgjÞrende? Jeg er veldig spent, og tror XRP kommer seirende ut av dette sÞksmÄlet og muligens et forlik. Blir ufattelig spennende Ä se, si gjerne hva dere tenker.
tf13
03.06.2021 kl 10:21
5112
Jeg har en god magefĂžlelse. Alle utenom SEC kaller XRP en "currency". Alle andre land, US treasury, FinCen, Goldman Sachs osv.
Det hele er et spill for galleriet.
SEC har et skikkelig dilemma. Hele saken stÄr og faller pÄ "Fair Notice Defence". Hvis det gÄr i favÞr Ripple, sÄ setter dette presedens for hele kryptomarkedet, og SEC kommer til Ä tape hvert sÞksmÄl de prÞver seg pÄ. De har allerede saksÞkt BitConnect for Ä selge "unregistered securities".
Gary Gensler har sagt nylig at 97-98% of alle kryptoer har brutt "securities laws". Hvis de skal ha sjans til Ä gÄ etter disse, sÄ kan de ikke tape pÄ "Fair Notice Defence". SÄ mitt tips er at det kommer et forlik fÞr dommeren gir sin vurdering av dette.
Vil XRP ha klarering etter et forlik? BÄde ja og nei. Ripple kan ikke saksÞkes en gang til, men XRP i seg selv vil antageligvis ikke fÄ status som noe som fÞlge av forliket. Dette kommer nok fra US Treasury ved en senere anledning. Men Ripple og XRP har fri bane, og kan ikke rÞres igjen.
Med et forlik, sÄ er XRP den eneste av de store og medium kryptoene som har offisiell klarering. NÄr SEC gÄr etter andre kryptoer, hva er den trygge havnen????? Jo, XRP.
Det hele er et spill for galleriet.
SEC har et skikkelig dilemma. Hele saken stÄr og faller pÄ "Fair Notice Defence". Hvis det gÄr i favÞr Ripple, sÄ setter dette presedens for hele kryptomarkedet, og SEC kommer til Ä tape hvert sÞksmÄl de prÞver seg pÄ. De har allerede saksÞkt BitConnect for Ä selge "unregistered securities".
Gary Gensler har sagt nylig at 97-98% of alle kryptoer har brutt "securities laws". Hvis de skal ha sjans til Ä gÄ etter disse, sÄ kan de ikke tape pÄ "Fair Notice Defence". SÄ mitt tips er at det kommer et forlik fÞr dommeren gir sin vurdering av dette.
Vil XRP ha klarering etter et forlik? BÄde ja og nei. Ripple kan ikke saksÞkes en gang til, men XRP i seg selv vil antageligvis ikke fÄ status som noe som fÞlge av forliket. Dette kommer nok fra US Treasury ved en senere anledning. Men Ripple og XRP har fri bane, og kan ikke rÞres igjen.
Med et forlik, sÄ er XRP den eneste av de store og medium kryptoene som har offisiell klarering. NÄr SEC gÄr etter andre kryptoer, hva er den trygge havnen????? Jo, XRP.
True
03.06.2021 kl 10:34
6973
Er ingen sjanse for at SEC vinner pÄ dette tidspunktet. De blir tatt i lÞgn og juks left and right ukene som gÄr. De var dÞmt til Ä tape denne saken til Ä begynne med, da det kun er en fasade, ikke noe annet...
XRP vil fyke til vĂŠrs etter denne saken er over.
XRP vil fyke til vĂŠrs etter denne saken er over.
Dr_Eval
03.06.2021 kl 20:57
6872
tf13
10.06.2021 kl 15:12
6320
Ikke sÄ mye Ä skrive hjem om for tiden, annet enn syting og sutring fra SEC fordi de selv ikke fÞlger rettens ordrer.
Passer fint den fortsatt under 1 dollar. KjĂžrer inn 50k til i morgen tidlig
tf13
11.06.2021 kl 21:33
6131
Skriv inn "World's bridge currency" i sÞkefelt pÄ Google, og se hva som kommer opp.......
SpÞrsmÄlet er vel ikke hvor langt opp xrp kommer. Men hvor langt ned
blir vel ikke mye nytt her fĂžr langt ute i september/oktober
Tigerberget
09.08.2021 kl 08:16
4624
Slettet brukerskrev hehe, den var fin
Ja ikke sant? NĂŠr 30% Ăžkning siden jeg skrev dette.
morgendagen
09.08.2021 kl 08:57
4568
Dette er vel en dead bouncing cat, bevege seg sikkert litt nedover igjen.
Tigerberget
09.08.2021 kl 10:38
4503
Det mÄ du gjerne tro.
Noen har tro pÄ Ripple og andre slakter den totalt.
Uansett, alle bare tror. Ingen kan vite.
Jeg tok et tidlig bet og er i pluss uansett utfall.
At de taper rettssaken mot SEC skjer ikke đ
Noen har tro pÄ Ripple og andre slakter den totalt.
Uansett, alle bare tror. Ingen kan vite.
Jeg tok et tidlig bet og er i pluss uansett utfall.
At de taper rettssaken mot SEC skjer ikke đ
Kvisla
13.11.2024 kl 16:24
2115
De vant saken og nÄ sier BRICKS land at de vil betale med XRP, da de slipper SWIFT systemet til bankene. Det er heller ikke mulig Ä innfÞre sanksjoner her mot feks. Russland. KjÞpte noe XRP i forrige uke og happy for det. Begynte Ä fÄ mer interesse mot coins enn aksjer. En sikker og enkel betalingsform som trolig vil vokse.
Rallyet til ts kom forrige uke sÄ det tok tid. HÄper han fremdeles er inne :)
Rallyet til ts kom forrige uke sÄ det tok tid. HÄper han fremdeles er inne :)
Redigert 16.11.2024 kl 11:08
M79
07.12.2024 kl 20:57
1412
Hvordan er det med tanken pĂ„ skatt nĂ„r en tar ut tap/gevinst pĂ„ krypto evt. hvor mye skatt ?? MĂ„ en fĂžre pĂ„ skattemelding selv eller gĂ„r den automatisk, vet aksje ca 39% skatt.. er ny i gammet herđđ»đ€©
Bulleys
07.12.2024 kl 21:44
1382
Vel med aksjer er det jo 38.75% som du enten fÄr fradrag for eller mÄ skatte for nÄr det kommer til gevinst. NÄr det kommer til krypto er det 22% skatt ved Gevinst Ä vil tenkes att det er ÄssÄ 22% som du fÄr fradrag ved tap. Handlet litt mer xrp i dag. Med tanke pÄ det skal holdes foredrag i 60 minutter i morgen kan fort gÄ litt da vis det er noe triggere som kommer frem.
Redigert 07.12.2024 kl 22:37