Heks
09.03.2021 kl 07:28 10051

Hvor høyd bærer det? Som NANOV + 100% +?
SomSa
09.03.2021 kl 08:17 9804


Har TRVX ikke patent på Oncos-102? De som skal kombinere Oncos-102 med checkpoint inhibitors må kjøpe Oncos-102 fra TRVX.

Heks
09.03.2021 kl 08:27 9698

Hadde ikke DNB 19 kr som topp?
jenspetrus
09.03.2021 kl 08:38 9581

Mulig det, men tydeligvis ikke i USA som man kan lese av børsmeldingen .
Sjako
09.03.2021 kl 08:43 9536

Fantastiske nyheter med USA på plass også. Om det det blir 100% stigning eller 10% i dag spiller egentlig liten rolle. Med dagens nyhet og ikke minst forrige måneds nyhet om hvordan Oncos-102 virker og at Targovax sitter på en patent som bli GULL både for kreftsyke og som en liten bivirkning vil Targovax gjøre alle som har vært med som aktionærer meget fornøyde med investeringen! Et lavt anslag er nok 10 gangen fra dagens kurs på sikt.
Redigert 09.03.2021 kl 09:07 Du må logge inn for å svare
tigern2
09.03.2021 kl 09:32 9300

En super melding, men det overrasker meg stort om vi slutter i positivt terreng i dag. Når det gjelder TRVX pleier alle positive meldinger å gi et negativt utfall. Hilsen en litt sliten TRVX-aksjonær. ;)
Dynamitten
09.03.2021 kl 09:50 9221

Kjem det ei positiv melding reknar alle mann med at emisjonsmeldinga kjem ved børsslutt
Derfor går ikkje kursen opp uansett melding
Billyjojimbob
09.03.2021 kl 10:00 9155

Virker som du har rett i det,aksjonærene har lært litt...
SomSa
09.03.2021 kl 10:09 9118


Man skal selge på tulle nyheter som patentnyhet, presentasjon ... og kjøpe tilbake senere. Noen lærer aldri.
Sukiyaki
09.03.2021 kl 10:18 9091


Uansett melding, faller aksjen tilbake. TRVX fremstår som et tulleselskap.
Soug & co har ikke tilliten i markedet lenger. Det er nettopp pga alle de elendige emisjonene som er blitt gjort.
interferensen
09.03.2021 kl 10:20 9079

Problemet er at hvis du drar inn 5% hver gang du trader på "tullenyheter" så vil du plutselig ha dummet deg ut den dagen du selger med 5% gevinst og kursen fortsetter 100%. Og uansett, omsetningen er så lav i TRVX at det er vanskelig, selv på en dag som i dag, å få solgt og kjøpt tilbake noe volum uten å drive å kødde med kursen. Nei, TRVX ligger trygt i skuffen her. FOMO is strong in this one.
Jakal
09.03.2021 kl 10:33 9019

Vel, forstår jeg deg rett i at TRVX er et tulleselskap uansett melding? Ref dagens melding?
Spørs om du skal sitte med aksjer i et bio-selskap. Emisjoner er en del av det lange livsløpet før eventuell kommersialisering eller salg.
En ting kan jeg være enig i: TRVX har tilsynelatende ikke særlig tillit på børsen. Så kan vi spekulere i om selskapet har tillit i fagmiljøet verden over. Jeg tror det og sitter (ref FOMO som en annen nevner) stille. Hvis det er et kommersielt marked innenfor kreft-formene TRVX forsker på, ligger TRVX i spissen. Uansett, TRVX nærmer seg en oppløpsside, så får vi se om kondisjonen er bra nok for en spurt.
Redigert 09.03.2021 kl 10:34 Du må logge inn for å svare
kaunis
09.03.2021 kl 10:42 8993

Det er kondisjonen som er TRVX sitt beste våpen.
Redigert 09.03.2021 kl 10:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.03.2021 kl 13:37 8783

Siger nedover som vanlig etter gode nyheter.
Blir ikke forbauset om den ender i rødt.
kaunis
09.03.2021 kl 13:42 8768

Det er nok noen som selger med fortjeneste og gjerne vil prøve hvor langt ned en kan komme. Sikkert mange som får nerver når de går i minus, og selger da lett ut. Dette er en sikker sak , en selger selv noen og får flere etter som drar den videre ned, så er det bare å selge noen til, og slik går no dagene.
morgendagen
09.03.2021 kl 14:51 8648

TRVX, om de hadde klart å skaffe kreft medisin som reddet hele verden så hadde det ikke hjelpt på kursen, det er jo egentlig litt synd.
Under 10 for alltid
Sukiyaki
09.03.2021 kl 16:20 8531


Det blir et tulleselskap i den forstand når uansett melding kommer, stiger kursen, før den igjen faller tilbake eller ender i minus. Jeg har vært med på emisjonene, og blir ikke med på flere. Derfor har jeg lettet meg for flere 100k aksjer de siste ukene, og selger med ned til jeg sitter igjen med en post som er ok.
Jeg vet at bio-selskap som TRVX. tar tid før det viser resultater, men det går for smått og når ledelsen mangler tillit, hvorfor da ikke lette på trykket.
quattro
09.03.2021 kl 16:31 8490

når den siste optimist forlater skipet, ja, da stiger aksjen Sukiyaki
men la oss nå hygge oss med 3% oppgang på en melding som hadde fått andre aksjer til å gå 15% ....... og det er riktig at aksjen har havnet i en 'dødsspiral' hva kurs angår --- det eneste som kan snu trenden er avtale med BP og med finansiering, der sliter Ø.Soug, for som Soug sier 'han vil jo ikke selge Oncos for billig', problemet er dessverre at med dagens aksjonærgruppe som hindrer enhver oppgang blir det vanskelig for Soug å gi aksjonærene den avkastning som selskapet's resultater faktisk fortjener ........ 🤣
Redigert 09.03.2021 kl 16:32 Du må logge inn for å svare
geoinvestor
09.03.2021 kl 17:05 8426

Det er vel ikke rart at aksjen faller tilbake når du (og andre) selger flere 100k aksjer. Kursen hadde vært godt oppe på 10 tallet om ikke enkelte store aksjonærer hadde mistet tålmodigheten.
Billyjojimbob
09.03.2021 kl 17:10 8400

Ja og når da aksjen er godtgående,la oss si 11,12 ,velkommen til grisebaconemi til spes investerte på 7 blank.💀
Sukiyaki
09.03.2021 kl 18:01 8312


Jeg vil anta at noen sitter med innsideinfo, derfor går ikke kursen til himmels. Dette gjenspeiler seg ved hver bidige melding.
Sukiyaki
09.03.2021 kl 18:04 8300


Jeg er ikke den som bidrar med kursfall. Jeg har solgt meg sakte ned over mange uker, og eier fremdeles aksjer. At mange mister tolmodigheten er ikke så merkelig når aksjen skal falle ved hver eneste melding. Send heller en melding til Soug og spør når markedet kan forvente en kursdrivende melding som det er hold i.
quattro
10.03.2021 kl 10:06 7907

forstår veldig godt frustrasjonen, har kjent den selv da jeg har 'lang fartstid' i Trvx - lenge siden Soug's 2017 'transformational year' - men nå 4 år etter er vi der, tro det eller ei, men om man skal sitte i Trvx noen gang så er det i 2021 - når det virkelig tar av vet jeg ikke, markedet er jo helt forvirret og tror intet bortsett på emisjon(er) - det kan komme og det kan hende det ikke vil, faktisk .......... imidlertid leser jeg noe frustrasjon hos Soug at aksjekursen er sååååå lav, det ødelegger for en rettferdig kapital innhenting som burde ligge i området 12-15kr og kan dessuten være medvirkende til at evnt. avtale med BP kan bli presset pga den lave kursen og dermed ikke gi Soug det løftet han håper på for å lande en real deal ..... men jeg regner med at når ting nærmer seg kommer det til å skje ting med kursbildet likevel - HC, 4AP og øvrige stroraksjonærer (>1 mill aksjer) vil ha høy reward på høy risiko
muri
10.03.2021 kl 10:20 7867

Sitter meget godt lastet i TARGO,venter bare på sommeren og før den tid er jeg rimelig sikker på det skjer det som skal gi "kraftig" kursløft. Aksjen har vært "herjet" med alt for lenge nå!
kaunis
10.03.2021 kl 10:42 7800

Det er flere årsaker til at kursen til TRVX er vanskelig å ha tiltro til. Det startet med de veldig gode utsiktene til snarlig gjennombrudd med TG01 og resultatene var jo rimelig gode. men når den ikke nådde noen som helst godkjenninger, så var det riktig å satse på Oncos 102. Jeg skal ikke være skråsikker i mine påstander, men det er underlig at det var nødvendig med "gi bort aksjer" emier. Det er selvsagt riskie saker , og når husene som skal hente inn penger og samtidig tekkes sine faste kunder, samtidig som TRVX var helt avhengig av å få tilgang på kapital, var egentlig løpet kjørt. Jeg vil ikke skryte av DNB som tilrettelegger og bankforbindelse, de som har tjent på IOX er nok deres store kunder. PÅ TG01 forventninger steg kursen noe høyt og for høyt kan vi si no, når emiene ble satt for lavt, trakk ned kursen gang på gang, og mange ble rett og slett forbannet på TRVX som selskap. Mange kjøpte på kurser ned på 3tallet , og de har gjort penger, samtidig var det ikke så fristende for de som hadde tapt mye å kjøpe på de lave kursene. Tiltroen til TRVX var veldig lav på de kursene og det var ikke åpenbart at dette ville ende godt. Men Oncos 102 hadde allerede da vist gode tendenser til virkning på noen kreftformer, men for lite til å heve stemmen. Det var fremdeles makta som rådde og den ble fult ut brukt mot TRVX ved alle emiene. Ledelsen var for dårlig på å selge Oncos 102 i prospekter til kapitalmarkedet, og tidspunktene de ble satt på, det er noe av forklaringen. TRVX er IKKE ET TULLESELSKAP, men et selskap som kan komme til å redde mange liv i fremtiden og særlig tror jeg på Oncos 102 i div kombi på melanom. Selskapet har aldri vært så nær en SOC, som er det som kan bli, med neste studie/forsøk i melanom. Fra det tidspunktet denne studien er fylt opp av pasienter, blir det mange som gjerne ville vært i lommen til TRVX. Så bare selg, jeg er på jakt etter lave kurser for å plukke opp de aksjene jeg mener vil gi meg et bekymrings-fritt økonomisk liv i sus og dus.
SomSa
10.03.2021 kl 15:36 7613


Ikke glem å si at hvordan Soug vandaliserte en fantastisk TG01 avtale
ikke glem å si at hudkreft pasienter ble rekruttert på en behandlingssenter før de økte antallet
Ikke glem å si at Soug påstod data fra Oncos-X skulle komme 2H 2019
Ikke glem å si at det ikke kom børsmelding da TG03 (prekliniske studien) ble lagt ned
Ikke glem å si at det ikke kom børsmelding da TG02 (kliniske studien( ble lagt ned
Ikke glem å si at det ikke kom børsmelding da TG02/TG + CPI (prekliniske studien) ble laget ned
Ikke glem å si at mange viste om konkurrenten hadde bedre data enn TG01 mens de ventet lenge før de sende børsmelding om dette.
Ikke glem å si at Soug sa vendepunktet for TRVX skulle bli 2H 2017 og med sikkerhetsdata fra hudkreft
.
.
Ledelsen i TRVX bør skiftes ut.
Hvis TRVX ikke klarer å inngå partneravtale slik at de 2 kommende studiene blir sponset helt eller delvis ser jeg ikke hvordan aksjen skal stige. TRVX trenger finansiering i mange år til før de kan tjene penger.
Redigert 10.03.2021 kl 15:37 Du må logge inn for å svare
Kamprad
10.03.2021 kl 15:52 7578

@somsa Har du aksjer i Targovax eller hvorfor gidder du å ta opp det som vært bak i tiden?
Redigert 10.03.2021 kl 17:23 Du må logge inn for å svare
illuminati
10.03.2021 kl 19:44 7368

Patentet sikrer mot bruk av fremtidige kopier av Oncos som vil komme når hoved-patentet utgår. Kombinasjons patentet sikrer bruken av trvx sin opprinnelige Oncos 102 i fremtidige kombinasjoner med CPI og kan ikke erstattes med en kopi, et meget verdifullt patent om Oncos eksempelvis blir en ny SoC i mesothelioma eller melanoma.
Historikken som plager/gnager flere her inne er ikke helt ubegrunnet. Emi-spøkelset rir aksjen frem til finansieringen for et av studiene er på plass, at trvx igjen setter en krise-emisjon med stor rabatt er mindre sannsynlig etter FT i mesothelioma og enda mindre sannsynlig om vi i tillegg får AA i melanoma. Vi har svenske og amerikanske dedikerte Biotec Fons på aksjonærlista som sikkert ser verdien i et registrerings studie eller to, samtidig vil jeg tro at en CPI produsent også vil prøve å utnytte muligheten.
Redigert 10.03.2021 kl 19:45 Du må logge inn for å svare
flusher99
25.03.2021 kl 14:55 5902

Enda en måned til har gått uten at selskapet har meldt at de har nådd mOS(som bekrefter overlevelse). Det nærmer seg 24 måneder.

https://newsweb.oslobors.no/message/525777
Continued survival benefit in Targovax's ONCOS-102 trial in mesothelioma at the 21-month follow-up
· Median Overall Survival (mOS) has still not been met for randomized first-line
patients receiving ONCOS-102 plus chemotherapy
· The 21-month analysis shows that mOS will be at least 20.5 months for
randomized first-line patients receiving ONCOS-102 plus chemotherapy, compared
to mOS of 13.5 months in the chemotherapy-only control group

Oslo, Norway, 23 February 2021 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage
immuno-oncology company developing immune activators to target hard-to-treat
solid tumors, today announces 21-month follow-up data from the randomized phase
I/II trial of ONCOS-102 in combination with standard of care chemotherapy in
malignant pleural mesothelioma (MPM).

The trial is an open label, exploratory phase I/II trial adding ONCOS-102 to
standard of care (SoC) chemotherapy (pemetrexed/cisplatin) in first and second
(and later) line MPM to assess safety, immune activation and clinical efficacy
vs SoC only. In total, 31 patients have been treated in the trial, with 20
patients in the experimental group receiving the ONCOS-102 and chemotherapy
combination, and 11 patients in a control group receiving chemotherapy only. The
31 patients have now completed the 21-month follow-up. Immunological data and 12
-month survival rate were reported in June 2020 (see link
here (https://www.targovax.com/en/targovaxs-oncos-102-mesothelioma-12-month-data
-powerfully-demonstrate-broad-immune-activation-linked-to-clinical-benefit/)),
and 18-month survival follow-up in November 2020 (see link
here (https://www.targovax.com/en/targovax-demonstrates-encouraging-survival
-data-for-oncos-102-in-mesothelioma/)).

At the 21-month follow-up, half of the patients in the first-line ONCOS-102
-treated group of the randomized part of the trial were still alive, and mOS was
not yet reached. Based on current survival data mOS will be 20.5 months or
longer. For the first-line SoC-only control group mOS is 13.5 months, which is
similar to outcomes from previously reported trials where patients received the
same chemotherapy treatment[1].

Dr. Magnus Jäderberg, Chief Medical Officer of Targovax, said: "It is most
encouraging that survival continues to track so well in the ONCOS-102-treated
first line group. We have earlier seen and reported how ONCOS-102 drives
profound remodeling of the tumor microenvironment. It is now becoming clear that
this is translating into long-term survival benefit. The survival data also
holds up well to the recently FDA-approved ipilimumab and nivolumab combination,
confirming the relevance of immunotherapy in mesothelioma and strongly
suggesting combining ONCOS-102 with checkpoint inhibition could further boost
efficacy in this highly malignant and difficult-to-treat cancer."
SomSa
25.03.2021 kl 17:58 5765


FDA godkjente Nivolumab and ipilimumab for behandling av mesothelioma med mos på 18,1 måneder. Mest sannsynlig vil Oncos-102 være 3 - 5,4 måneder bedre
https://www.fda.gov/drugs/drug-approvals-and-databases/fda-approves-nivolumab-and-ipilimumab-unresectable-malignant-pleural-mesothelioma

Redigert 25.03.2021 kl 18:01 Du må logge inn for å svare
halvpris
30.03.2021 kl 13:48 5244

" Nivolumab " er ikke noen smågutt
SomSa
30.03.2021 kl 15:08 5145


Pembrolizumab and nivolumab each have list prices of about $150,000 per year. Bristol-Myers Squibb has priced its ipilimumab and nivolumab combination therapy at $256,000 per year.
https://www.managedhealthcareconnect.com/article/immunotherapies-melanoma-worth-cost#:~:text=Pembrolizumab%20and%20nivolumab%20each%20have,in%20some%20instances,%20considerable%20toxicity

En behandling med Nivolumab og ipilimumab vil koste $ 256.000. Kjemoterapi er billig, en behandling med Kjemoterapi + Oncos-102 vil koste under $80.000 og kan også gi bedre resultat.
Redigert 30.03.2021 kl 15:34 Du må logge inn for å svare
halvpris
30.03.2021 kl 15:21 5251

Etter snart fire år i TRVX dobblet jeg mine aksjer i dag. Har troa. ;-)
quattro
30.03.2021 kl 16:24 5182

så SomSa, du er inne i TRVX fortsatt ..... nesten merkelig etter dine siste negative vinklinger siste tid, men kritisk til ledelsen er du vel enda ? men er vi heldige kan dette snu før sommeren .... ka du tru ? eller er Merck blitt så vanskelige for Ø.Soug at han nærmest 'klagde til sin syke mor' angående sin frustrasjon over ''kan ikke gi bort potensialet i TRVX'', er Ø.Soug litt for utålmodig, jamfør Merck's siste oppkjøp av Pandion for 134% av siste aksjekurs eller $2000 mill (17.5 mrd kr) ..... for TRVX blir vel det grisebillig med oppkjøp på 20kr eller $175 (1.5 mrd kr)

https://www.marketwatch.com/story/merck-to-buy-pandion-therapeutics-for-134-premium-2021-02-25
Redigert 30.03.2021 kl 16:35 Du må logge inn for å svare
halvpris
31.03.2021 kl 11:01 4916

Takker SomSa for linken 25.03
halvpris
08.04.2021 kl 14:25 4369

Bare det at vi sammenligner Trvx med sagnomsuste Nivolumab er stort. Og at vi kan sidestille Trvx med Nivolumab som har vært ledende innen imunterapi siste 4-5 åra. :-)
SomSa
08.04.2021 kl 15:16 4258


Først trodde at pasientgrunnlaget for mesothelioma var liten men det ser sånn ut at det er brukbart selv om antallet skal gå nedover i årene fremover. Hvert år rammes 30870 personer av mesothelioma kreft. Oncos-102 skal behandle 1. linje pasienter. Behandles 5000 pasienter med en pris på USD 80000 per person blir inntekter på UD 400 mil eller ca. 3,4 mrd kroner i året. Siden det er 1. linje behandling og resultatet kan bli 6-9 måneder bedre enn standard behandling kan pasient grunnlaget bli 3-4 ganger høyere.

Mesothelioma cases and number of deaths in 2020, both
https://gco.iarc.fr/today/data/factsheets/cancers/18-Mesothelioma-fact-sheet.pdf