Harmony vil bli gigantisk!

Nordalinho
HARMON 11.03.2021 kl 16:59 33050

Her er det gode muligheter til å komme seg tidlig inn!

Tigergutt som ikke en gang deltok i emisjon har hamstret- må jo være et godt tegn?

Kursen ligger nå rundt emisjon, og med tanke på vekstambisjoner i selskapet bør dette være er svært spennende case på sikt!!

Hva tror dere om fremtidig kursutvikling?

Til info: Handles på NOTC, altså igjennom megler.
Møyfrid
15.02.2022 kl 22:46 2501

Meg du sikter til?

I så fall tar du rimelig feil, men det er virkelig ikke første gangen 😂🤣😂

Så det er 15 mars som pakka skal serveres?

Lykke til!
UberMath
15.02.2022 kl 23:03 2470

Møyfrid, du skriver MYE på DLTX trådene og er vår tids kryptoprest på FA forumene. Jeg har ikke et problem med det, men at du etter 50% ned i DLTX skal le så hardt av at HMONY utsetter chip og kanskje får en dip ser jeg på som svakt. Du må manne deg opp, dette grenser til patetisk?

Ja, HMONY skal levere H2 den 15 Mars. Da får vi se hvor mye de har omsatt for som resultat av mining. Caset er datasenter, chip er en hyggelig megapluss dersom designet kommer til å virke. Spør dere meg så er det og en reel mulighet for at markedet driter i 4 mnd utsettelse på chip fordi det skjer så mye med deres LOIs, lokasjoner for mining osv.. men vi får se.

Redigert 15.02.2022 kl 23:17 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
15.02.2022 kl 23:25 2422

Hva har DLTx med dette å gjøre? Jeg har da bare postet en link som bekrefter alt jeg har trodd tidligere, til tross for at jeg har vært aksjonær i HMONY.

Uansett, at de nå "plutselig" har blitt kraftspekulanter i USA og skal bygge datasentre i sletne bygg i Halden og på nærmest uregulerte tomter i Karasjokka ser jeg ikke på som noe case, i alle fall ikke før man ser seriøse tall og roadmap rundt det.

Og hva de har fått til av mining? Hvor? I Halden? Har du sett skuret? Google it! Men la oss nå si dem fikk bygget som forventet 16 nov og Elisenberg Elektro fikk lagt inn de kursene og den kjølingen dem trengte allerede 17 nov. Hva har de rukket å mine? Med hvilket utstyr? Til virken pris?

Tror spørsmålet her heller er hvor lite dem har klart å brenne av de ca 80 mill dem hadde på konto i fjor sommer.

Men det er vanskelig å ikke dra på flirebåndet. Jeg har aldri, og jeg gjentar aldri, sett verre haussing enn det som bedrives av dette selskapet. 3-4 navn går igjen på div fora, og i min verden er det på kanten av hva som faktisk er lov. Etisk er det i alle fall helt på trynet. Helt spinnvilt - og jeg har sett mye!

Men vi får se 15. mars!

Er det lov å tippe? Jeg tipper en emi på 0,4-0,5.

UberMath
16.02.2022 kl 08:04 2300

Møyfrid

Jeg drar frem DLTX fordi du spamposter om DLTX dag ut og dag inn. Det er jo svært fornøyelig da å se at du skal belære andre folk om hva som er riktig eller ikke. Selv etter at CEO dumpet 2/3 av sin beholdning så ropte du kjøp av DLTX. Det er grisete og idiotisk. men du gjorde det likevel fordi du satt feil lastet. Dette aspektet må frem når du her synes å tro at du skal belære andre om hvordan man skal snakke om aksjer. Fra min side så ligger det ikke noe annet bak.

Når gjelder HMONY chain så tror jeg også at det viktigste man vil se den 15 Mars er at selskapet fortsatt bare brenner 3 mill i kvartalet. Og en del av grunnen til det kan være at man ser noen mill begynne å komme inn på omsetning. Men du kan ikke mye om mining hvis du tror det skal en stor innretning til for å omsette for millioner på blockchain validering. Det viser kanskje hvor lite du kan når du snakker om vannkjøling på en operasjon som ennå bare test kjører på HMONY sin mining pool. 1 MW for eksempel trenger ikke vannkjøling når du har nok luft volum til luftkjøling. Vet du hvor mye penger det ligger i 1 MW? Svaret er nok nei og derfor snakker du som du gjør.

HMONY kommer til å gjøre deg og en del andre på XI like hårløse som Brandseggen før 2022 er passert. Containere med HPC og ASIC skal rulles ut og utøve BaaS og datasentre skal bygges. Roadmap er kjent for de fleste som følger caset. Jeg tror de aller fleste i HMONY er der fordi de har tro på datsentre og blockchain, og så får denne chipen være en ekstra bonus hvis de får til. Dersom noen skulle ville kaste kortene i dag så tror jeg der står mange kjøpere. :)
Møyfrid
16.02.2022 kl 08:10 2272

Og ellers har du det helt fint? 🤣🤣🤣

Du nevner XI, har du forresten tilgang der lenger?
UberMath
16.02.2022 kl 08:13 2260

Jeg har aldri hatt bruker der. Men HMONY aksjonærer ler jo litt av dere da. :) Så man lærer jo av dem.
Redigert 16.02.2022 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
16.02.2022 kl 08:40 2228

Bare å le 😀

Men hva tror du om neste påfunn i dette selskapscaset, som ligner noe på Bambi på glattisen?

Jeg tenker da først og fremst på de massive mengdene med spillvarme som vil bli igjen, til tross for at både Halden og store deler av Finnmark mest sannsynligvis blir snøfrie når dem virkelig kommer i gang.

Så på televisjonen at dyrking av urter og spesielle sopptyper var i vinden. Kan drivhus være noe?

Grønner mining får man vel ikke?
Gullhaugen
16.02.2022 kl 09:31 2161

Ja de driver med mye tull og tøys som ikke generer inntekt. Kassen er nok tom før de får noe produkt i markedet. Hele administrasjonen / ledelsen virker lite kompetent dessverre. Her skal vi nok ned på 0.5 - 0,6 igjen....ahaaaaa...gir meg over
Redigert 16.02.2022 kl 09:32 Du må logge inn for å svare
UberMath
16.02.2022 kl 09:37 2138

Alle starter en plass. Tror ikke fokus skal være kjøl på de 200 - 400 første ASICs. var det ikke du som sa at Spinneriet er et skur :)

Profitability på en Antminer L7 i drift er minst 30 000 $ i året. En 2 mill NOK investering vil sikre HMONY ca 15 L7 som igjen vil generer 15*30 000 $ resultat om man skal tro whattomine. Dette er 4 millioner kroner i året som resultat og er veldig lett å få på plass. Spørsmålet er om krypto som segment skal gjøre det bra og det gjør det. Hele verden er i ferd med å bli frelst og vi har en Kommunalminister som forstår verdien av teknologien. Kommuner støtter og gir tillatelse. Det å sette opp mining er veldig lett, gutter på gutterommet gjør det. HMONY vil og klare det, med mindre de er idioter. Jeg kjenner de ikke personlig, men jeg tror dette skal være gjennomførbart. Det er en lett model å få til å virke.
Redigert 16.02.2022 kl 10:16 Du må logge inn for å svare
UberMath
16.02.2022 kl 10:17 2085

ser ikke ut som du får så veldig rett her :) : 2 kroner innen mai er mer sannsynlig enn 0.6.
rolas
16.02.2022 kl 12:36 1986

Om du har så liten tro på selskapet er vel det beste du kan gjøre å selge deg ut om du har aksjer.
Det er mange som har troa på selskapet å en forskinkelse på noen måneder spiller liten rolle bortsett fra en fin kjøpsmulighet i dag. Lykke til med forsøket på aksjer til 0,50 😉
Gullhaugen
06.06.2022 kl 12:19 1463

Det nærmer seg juli og julekvelden.Går dette endelig vein så er det greit å ha et lodd i denne.
Tecinvest
11.04.2023 kl 13:32 904

Krypto stiger greit nå :)