FLYR - er bunnen nådd?

Kratos
FLYR 17.03.2021 kl 11:30 281517

Positive tendenser nede på 5-tallet som også var emisjonspris. Har lastet det jeg kan og smører meg med tålmodighet.
Når verden åpner opp igjen til sommeren skal nok mange ut og fly. Tror på en rebound for hele sektoren her!
Strategi
25.05.2021 kl 09:30 15592

Hold på aksjene folkens, Flyr vil meget sannsynlig komme til å fly høyt fremover.

🚀🚀🚀

Redigert 25.05.2021 kl 09:31 Du må logge inn for å svare
Single Malt
25.05.2021 kl 09:50 15848

Solgte tradingposten, sitter med den faste, blir uansett kanskje sommeraksjen.
Edit: Flyr sommer aksjen og Norse høstaksjen av flyaksjer.
Redigert 25.05.2021 kl 09:55 Du må logge inn for å svare
Salbei
25.05.2021 kl 14:59 15707

Her er det bare å sitte rolig i flysete :-) Tenk når dette blir det nye NAS, den nye FOLKEAKSJEN alle skal ha...Mine kursmål: 10kr ila sommeren, 15 ved slutten av året. 2022:.....kursen EKSPLODERER og havner på over 70. ALLE skal eie FLYR-aksjer, og jeg skal sitte på en strand med min mojito i hånden og tenke: Hvorfor kjøpte jeg ikke fler FLYR-aksjer :-)
Strategi
25.05.2021 kl 15:04 15726

AV: KNUT-ERIK MIKALSEN 25. MAI 2021

Når det nye norske lavprisselskapet Flyr kommer på vingene i slutten av juni, er det med et klart løfte til sine kunder: Selskapet skal levere kundeservice i verdensklasse. – Det kan gi stor fallhøyde, advarer flyekspert.
————————
Flyeksperten KNUT-ERIK MIKALSEN har nok misforstått her.
Det Flyr nå skal gjøre er å holde det de lover, dette betyr i klartekst et «smilende» selskap med konkurranse dyktige priser.
På toppen av dette kommer enkel og grei bestilling som selv « bestemor på 80» kommer seg greit igjennom.
I tillegg får hun med rullestol og gåstol med seg dersom de til sammen veier under 23 kg.
Dersom hun må inn på en haste kontroll på sitt lokale sykehus kan hun kansellere reisen uten kostnad.

Det er dette som menes med super service i verdensklasse.
I tillegg vet jeg det trimmes i organisasjonen for at kunden (bestemor) får en hyggelig opplevelse når hun kommer til ombordstigning.

Ser man til NAS OG SAS så står det ikke så bra til på hovedkontorene der om dagen uten at jeg skal brodere ut dette.
Kundevennlige har de vel ikke vært de siste årene.

Konklusjonen er at vi Flyr aksjonærer har aksjer i et flyselskap med «kundeservice i verdensklasse», dette kommer til å bli voldsomt bra.

Det er bare og laste opp golf baggen og dra på tur.

🏄‍♂️🛴🪂👨‍✈️👩‍✈️✈️✈️✈️🚀
Redigert 25.05.2021 kl 15:09 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
25.05.2021 kl 17:12 15652

Vil selvfølgelig ta av fullstendig dette med tidligere Norwegian ansatte i bøtter og spann som vet hvordan det skal satses... Tikk takk
Single Malt
26.05.2021 kl 08:52 15448

PESCARA INVEST øker i både Flyr og Norse
Slettet bruker
26.05.2021 kl 12:44 15402

Overraskende stor salgsvilje nå som billettsalg og flyvinger starter snart. Det har jo vært stor salgsvilje over tid, trodde det ville avta nå som vi nærmer oss drift av selskapet.
Redigert 26.05.2021 kl 12:47 Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
26.05.2021 kl 12:51 15477

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/weaVa4/fhi-vaksinerte-boer-slippe-karantenehotell-naa

Vil ta av nå utover.. Flyr har allerede fyllt opp på forhåndsbestillinger. Kan kjøre på med fly fra start de..
Strategi
26.05.2021 kl 14:41 15444

Siterer Roger Berntsen .
– Oppsiden er enorm
– Alle bør investere i aksjer.

Jeg kjøpte min første aksje som 12-åring og har holdt på med dette på godt og vondt. De beste historiene mine er fra tenårene der jeg klarte å tjene penger på å gå fort inn og ut på kort tid, og tape like mye på like kort tid. Men det å finne de få gode aksjene, og aldri selge, er hemmeligheten.

https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/05/19/7675510/episode-2-hvordan-lykkes-i-aksjemarkedet

Nettopp, enkelt og greit.
Mange selger på målstreken før en aksje stikker på grunn av utålmodighet.
Kjøp og sitt over år kan være en god løsning i Flyr som bygger stein på stein.
Fordelen med denne typen investeringer er at aviation ikke er avhengig av kontrakter og utvikling av ny teknologi, det er driftsmodellen og erfaring som teller.
Her er Flyr en unik god posisjon, en god plan, unik kompetanse på leasing, det siste av teknologi i sine systemer og full kostnadskontroll.
Mange taper antall aksjer på Trading dersom de ikke er erfarne.
Gjør som Roger Berntsen kjøp og sitt long.
Flyr skal opp herfra, det trenger vi ikke tvile på.


✈️✈️✈️✈️🚀

Og kjøpe og holde / sitte kan være en god strategi for kontinuerlig oppgang, man er da avhengig i en viss grad av samhandling.
Vi har sett dette i bla. NAS.
Det vil nå fremover komme inn fond og andre store aktører inn i flyr på long posisjoner, disse misliker en stor andel av Trading .
Nåe å tenke på.
Redigert 26.05.2021 kl 15:04 Du må logge inn for å svare
Strategi
26.05.2021 kl 17:38 15387

Bra avslutning på dagen selv om kursen er langt under der den utifra hvor selskapet nå står burde være.
Vi som er aksjonærer i Flyr går nå mot spennende tider, som nevnt tidligere blir trykket i media større fremover og dette i seg selv vil være kursdrivende og flere investorer vil komme til.

Fra Flyr Facebook.
Oslo er åpen! Og snart åpner vi også 😊 Mens du koser deg på kafe eller restaurant i dag, registrer deg på mailinglisten vår på Flyr.com så blir du blant de første som får vite når du kan bestille en flyreise med oss!✈️

#FlyrNorway #oslo #oslove #norway #newairline #mittnorge #ilovenorway #visitnorway #travel #airline
Santa01
27.05.2021 kl 12:11 15177

Forventer at nettsiden kommer opp og går denne uka. Tror denne casen er bra, sett ut fra marketcap sammenlignet med NAS:-) NAS priset til 7,2 MRD!!!!!!
NAS drar vel med seg "litt" gjeld også etter at struktureringen er på plass. FLYR har cash........norsk mannskap, alt er med andre ord musikk i ørene på LO og fagforeninger, bærekraft er en viktig del av forretningsfilosofien.
Tror faktisk det norske folk vil trykke FLYR til brystet og glemme de usle kronene som står på bonuskontoen til Norwegian.
Etter alt som har foregått de siste årene med klager, ikke tilbakebetaling av bonuspoeng, utenlandsk arbeidskraft så er det NAS som skal bevise noe her.
FLYR har et godt utgangspunkt og jeg gleder meg til reisen......
Redigert 27.05.2021 kl 12:19 Du må logge inn for å svare
Strategi
27.05.2021 kl 13:51 15123

Oppløftende å se oppgangen i flyr siste 2 dager, vi er nå på vei over i en ny fase kursmessig og jeg tror rekken av hyggelige dager blir stor for vi som er investert i Flyr.
Det blir fylt på med nyheter frem mot første flygning og billett bestillinger skal være tilgjengelig senest førstkommende mandag.

Slutt kurs i dag ???

Tipper over 5,50

🚀🚀🚀
Strategi
27.05.2021 kl 16:15 15067

Hold på aksjene Flyr aksjonærer.
Nyheter kommer i stigende takt fremover, når det gjelder billettsalg vil jeg tro at appen bestillings systemet muligens blir vist allerede imorgen og senest på Tirsdag.
Ser at autotraderen er omprogrammert og er i harnisk modus.
Ikke noe å bry seg om, retningen er opp.

Kan jo bli en sterk sluttauksjon.

✈️✈️✈️👩‍✈️
Redigert 27.05.2021 kl 16:16 Du må logge inn for å svare
Ilusion
27.05.2021 kl 20:25 15023

Lastet 135k stk aksjer..Og her sitter vi til minimum dobling i kurs.
Forventer 10’ern allerede innen sep-okt..Spesiellt hvis vaksineringen går etter boken burde dobling være easy piecy.
Redigert 27.05.2021 kl 20:27 Du må logge inn for å svare
Strategi
28.05.2021 kl 09:06 14775

Klipper inn innlegget fra Roger Berntsen

Ref: Siterer Roger Berntsen .
– Oppsiden er enorm
– Alle bør investere i aksjer.

Jeg kjøpte min første aksje som 12-åring og har holdt på med dette på godt og vondt. De beste historiene mine er fra tenårene der jeg klarte å tjene penger på å gå fort inn og ut på kort tid, og tape like mye på like kort tid. Men det å finne de få gode aksjene, og aldri selge, er hemmeligheten.

https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/05/19/7675510/episode-2-hvordan-lykkes-i-aksjemarkedet

Hold på aksjene, billettsalget starter når som helst nå og det kommer i media selvfølgelig.

vi er knappe 50 øre over emisjonskurs.
😀

✈✈✈
Redigert 28.05.2021 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
Strategi
28.05.2021 kl 09:33 14750

Kursen presses ned for å skape frykt for tap, ofte vil resultatet bli at du ikke kommer deg inn med samme beholdning uten tap av aksjer.
Vi har sett dette mønsteret i lang tid i Flyr aksjen så gjør som R. Berntsen - kjøp og sitt dersom ikke ikke er en overtruffen trader.

Kursen er i fint driv og vi skal opp fremover.
Strategi
28.05.2021 kl 12:20 14676

Som i går vil jeg anta at vi får et sterkt støt opp på slutten av dagen da det er 31 mai til mandag.
Blir spennende å se om dette slår til.
✈✈✈
Strategi
28.05.2021 kl 15:42 14581

Fra Flyr Facebook 38 minutter siden.

Den første versjonen av bestillingsløsningen er klar om noen få dager, og vi synes det er skikkelig stas å kunne invitere deg til et forsalg med mulighet til å bestille de aller første Flyr-billettene som blir lagt ut. ✈️Meld din interesse nedenfor, så sender vi deg en ny e-post straks det åpner.👇🏼💙
https://bit.ly/3vtPAMA

#FlyrNorway #newairline

Hvem bestiller den første billetten.

👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️✈️✈️✈️
Mr Fox
28.05.2021 kl 21:39 14460

Begynner å gå rykter om at Wizz gir opp innenriks etter 13. juni.
Santa01
29.05.2021 kl 06:41 14405

Ja, det kan se slik ut. Med Wizz Air ute av bildet , så er en brysom konkurrent på innenriks borte.
Regner med at Flyr lanserer sin nye hjemmeside med billett bestilling tirsdag 1. juni. Snart klart for Take Off!
https://www.dn.no/luftfart/sas/norwegian/wizz-air/wizz-air-tar-ikke-lenger-imot-bestillinger-innenriks-i-norge/2-1-1017848
Strategi
29.05.2021 kl 08:03 14449

Veldig bra for flyr og de andre som flyr innenriks.

Regner med at dette påvirker kursen noe på mandag.
Redigert 29.05.2021 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
Single Malt
30.05.2021 kl 18:57 13768

At Wizz er ute er en gladsak for Flyr
Redigert 30.05.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Tp
31.05.2021 kl 08:57 13340

Det blir en spennende uke!

Det nye flyselskapet Flyr åpner for førsalg av flybilletter mandag, melder selskapet i en børsmelding.

Tilbudet vil kun gjelde under som abonnerer på selskapets nyhetsbrev. Førsalget vil bare være åpent noen få dager. Ifølge meldingen har nyhetsbrevet 10.000 abonnenter.

Flyselskapet vil tilby billetter til Tromsø, Bodø, Harstad/Narvik, Trondheim, Bergen, Alicante, Malaga og Nice fra Oslo.

Flyr vil starte virksomheten 30. juni.
Strategi
31.05.2021 kl 10:00 13351

Flyr kan nå dra til og passere 6 kr med margin når som helst.
Sofasparer
31.05.2021 kl 10:45 13336

Takeoff !
Jguiden
31.05.2021 kl 14:54 13078

Etter å ha sett prisene du kan booke for på utlandsreiser i august, så blir jeg MEGET overrasket om det ikke blir utsolgt ganske fort.
Jguiden
31.05.2021 kl 18:47 12892

Tp skrev Innlegget er slettet
Svært attraktive priser. Regner med at de nå vil fokusere på å kapre kunder så de blir kjent med systemet og flyselskapet i seg selv. Det er jo også full kamp mellom flyselskapene nå, så hvis flyr kan holde på en stund med disse prisene så vil det gå hardt utover NAS og SAS som har helt andre marginer.
Spennende tider for oss flyr aksjonærer!
Strategi
01.06.2021 kl 10:39 12400

Hvis man logger seg inn på Flyr sin bestillingsapp så vil man se at det åpner opp flere ruter i Juli.
Selskapet holder kortene til brystet men her kommer det mye nyheter fremover.
Jeg tipper dobling av kursen forholdsvis raskt.
Strategi
01.06.2021 kl 12:45 12306

Litt info;
Flyselskapet Flyr starter forsalg av flybilletter mandag 31. mai klokken 12. Tromsø, Bodø, Harstad/Narvik, Trondheim, Bergen, Alicante, Malaga og Nice er på rutekartet fra Oslo.
De første dagene kan kunder som abonnerer på selskapets nyhetsbrev bestille billetter, mens nettbutikken gradvis åpnes for alle i takt med at splitter nye salgssystemer, basert på helt ny teknologi, rulles ut.
- Endelig kan vi starte forsalg av flybilletter. Vår salgsløsning som er basert på ny teknologi rulles nå gradvis ut, og vi velger denne tilnærmingen for å sikre at stor pågang ikke hindrer kundene fra å bestille billett til sin favorittdestinasjon. Vi garanterer at det skal være godt med introduksjonstilbud tilgjengelig når vi om noen dager åpner opp for at alle kan kjøpe sin første Flyr-billett, sier administrerende direktør Tonje Wikstrøm Frislid i Flyr.
Nærmere 10 000 abonnerer på nyhetsbrevene fra Flyr og det er disse som nå får tilsendt en e-post med informasjon om hvordan man kan bestille flybilletter.
Første flygning tar av fra Oslo mot Tromsø onsdag 30. juni klokken 11.35. Dagen etter går de første flygningene til Bodø og Harstad/Narvik. Fra 16. august starter flygninger fra Oslo til Bergen og Trondheim, og fra 21. august starter de første utenlandsflygningene til Alicante, Malaga og Nice fra Oslo.

https://www.mynewsdesk.com/no/flyr/pressreleases/flyr-starter-forsalg-av-flybilletter-3104122
msr
01.06.2021 kl 15:14 12238

Flyr og flygerforbundet er enige om tariffavtale

Flyr og pilotenes fagforening har signert en tariffavtale som strekker seg frem til mars 2024. Partene var representert ved NHO Luftfart og Norsk Flygerforbund.
– Vi ønsker å støtte opp under den norske modellen og dette vil bidra til å motvirke trenden man har sett de seneste årene med outsourcing til lavkostland, bemanningsselskaper og selskaper med lisens utenfor Norge, sier administrerende direktør i Flyr, Tonje Wikstrøm Frislid i en melding.
Flyr skal etter planen ha sitt første fly på vingene fra Oslo til Tromsø 30. juni i år.
Også leder i Norsk Flygerforbund, Yngve Carlsen er positiv til at en avtale nå er på plass.
– Et organisert arbeidsliv er viktig i alle virksomheter og næringer, ikke minst inne luftfart – og utviklingen i bransjen gir grunn til bekymring. Dette er positive signaler som tar oss i riktig retning, sier Carlsen.
Salbei
01.06.2021 kl 16:49 12191

Kursen bare ligger å venter på å eksplodere snart ;-) Snakkes på 7-tallet i løpet av juni :-)
Strategi
01.06.2021 kl 20:41 10996

Kan gå høyere en det, vi burde vært over 7 nå.
Her er det bare og være tolmodig og vente på Flyr som blir en «under dog» i markedet.
Det en en fin posisjon, da er man « sulten».
Tror veldig mange velger Flyr når de skal forflytte seg.

Redigert 01.06.2021 kl 20:45 Du må logge inn for å svare
Tp
01.06.2021 kl 20:53 10851

Må vel være på tide at kursen får et bra løft! Siste dagene har kun byd på oppløftende nyheter fra Flyr!

https://www.hangar.no/flyselskapet-flyr-har-inngatt-avtale-med-pilotforening-om-tariffavtale/?fbclid=IwAR0krZvtTzZl2fTcNTBhED5ssa2r-ZcojwV7RAAptzd9miaXjIFcCJyI1d8
Santa01
01.06.2021 kl 20:58 10836

Flyr er på vei...alt virker utrolig velregissert fra Flyr sin side. Kursen har ennå ikke løftet seg,... en liten sammenligning med NAS... stort fokus på restruktureringen..kjendisinvestorer som blir frontet opp i media....hvor mye avkastningen har værtt siste dager....som vanlige investorer velvillig hjelper til med..:-)))
Ok, NAS har et navn, de har bonussystem, de har en broket fortid med dårlig kundebehandling, frysing av bonuspoeng, innleid arbeidskraft, ikke det beste samarbeidet med fagforeningene og så har de fremdeles utrolig mye gjeld som faktisk skal betjenes. Det vil også bli konvertert mer gjeld over til aksjer i løpet av året......Selskapet prises i dag til utrolige 8,4 mrd....FLYR 835 mill. FLYR har ikke gjeld men en kontantbeholdning på ca 4-500 mill. Skal lease flyene som nå snart FLYR innover Norge og settes i nye ruter både innenlands og til attraktive destinasjoner utenlands.
FLYR har eiere som KAN luftfart og med mange års erfaring. De har gått sin skole hos bla NAS og lært av tidligere feil.
FLYR satser på bærekraft og tett samarbeid med flygerorganisasjoner...les inngått tariffavtale i dag.. Norsk arbeidskraft på flyene...
Føler meg helt overbevist om at det norske folk vil trykke FLYR til brystet.

Redigert 01.06.2021 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
Single Malt
01.06.2021 kl 22:31 10709

https://www.nettavisen.no/okonomi/flyr-dumper-prisene-fra-start-vil-vise-seg-frem/s/12-95-3424135025

Ikke skjønner jeg hvordan NAS skal kunne betjene resten av gjelda si når de må ned i pris for å møte et gjeldsfritt Flyr.
Single Malt
02.06.2021 kl 09:08 10472

Ny oppdatering fra Arctic

FLYR: UPSIDE
1) After successfully raising NOK 6.0bn in May 2021 NAS (no coverage) has finally emerged from reconstruction
2) While this leaves NAS with a superior war chest vs. Flyr (NOK 600m in cash), this can not be the business case in our view (raising NOK 6.0bn to compete with a NOK 800m market cap peer makes no sense)
3) We believe that both SAS and NAS are desperate to restore profitability as air travel demand recovers, which will leave sufficient room for Flyr to roll out their 28 aircraft business plan
4) Based on latest close NAS trades at 7x net profit in 2016 (best year in the company's history)..
5) ..applying the same multiple to our Flyr estimates yields NOK 11 in 2023 and NOK 15 in 2024
6) We have a BUY and target of NOK 10 per shr!

Slettet bruker
02.06.2021 kl 10:19 10456

Bull spås dobling! Flyr gjeldfritt flyselskap med alle forutsetninger for å lykkes! 10-20 kr neste!