Veddemål om man tror på Blockchain eller ikke

Treasure_hunt
HARMON 18.03.2021 kl 15:26 1166

Føler dette er et enkelt case. Tror man Blockchain er fremtiden (vanskelig å ikke tro det) så setter man litt penger på Harmonychain. Og snart kommer det deilige nyheter også, tror jeg. Det er verdt å merke seg at CEO trodde at selskapet skulle være notert på EN Growth før påske. Det er hva som har kommet frem i intervjuer. At denne blir handlet til 1.5 og slike summer er utrolig egentlig. For en måned siden var det kamp om å få tegne seg til 1.80. Forutsetningene har jo ikke endret seg annet enn at det tar litt lenger tid å komme på ENG. Og så får noen panikk når broder Spetalen dumper aksjer sammen med langrennsløperen Dæhlie. At Halvorsen dumpet sine aksjer tror jeg rett og slett beror på medieoppmerksomheten hans eierskap fikk.
NoRiskNoReturn
18.03.2021 kl 16:55 1122

Tror denne kan gå svæææært høyt OM de lykkes med disse chippene. Men det er vel ingen garanti for det? Bitcoin kan i teorien gå til 1 million uten at Harmonychain blir tjent med det - alt avhenger vel at de faktisk lykkes med å produsere så gode chipper som de annonserer? Jeg spør - jeg har ikke satt meg dypt inn i caset.
Treasure_hunt
19.03.2021 kl 12:44 982

Du har rett i det. Hvis de lykkes med chipen sin så er det rett til månen med denne aksjen.
Slettet bruker
29.06.2021 kl 10:45 627

Lykkes de med å endre chipen den så smeller den opp igjen, etter et enormt fall. Men designet kan endres før resultat blir bra.