Opp og Ned

Slettet bruker
RECSI 22.03.2021 kl 10:20 543229

For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.08.2021 kl 08:38 6531

Det henger på greip/ Sila og Group 14 skal ta avgjørelse i løpet av høsten - RECsi skal annonsere portofølge og oppstartsdato i løpet av høsten.

Samtidig har selskapet meldt flere ganger at de er i «forhandlinger med flere batteriprodusenter» og at en fabrikk må bygges med «pipelines» til ML.

Det her er matte🔆✔️
Slettet bruker
23.08.2021 kl 08:56 6366

Jepp, enkel matte så sier også selskapet at det er positiv fremgang i forhandlingene, hva mer forventer man:)). I mens blir vi matet her på forumet av tradere som øre trader og aldri vil få med seg de virkelig store oppgangene som kommer om ikke lenge.
Tidligst i dag seinest på slutten av året og snart er vi i september så oppgangen på forventninger til dette burde vært startet for lengst:)))
Slettet bruker
23.08.2021 kl 09:08 6246

Kursmålene til husa ligger på 25-28kr uten nyheter kun 1 hus som har under dette (Kepler) som har 15. Kursen er helt malplasert pr i dag mye på grunn av short/tradere som ikke evner og se potensiale/fundamentale i denne og stadig maser om at selskapet ikke informerer:))
Redigert 23.08.2021 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
manman01
23.08.2021 kl 09:47 6003

Så er det jo bare at læne sig tilbage, og nyde rutschebanen indtil (;

Ser ud til at vi godt kan gå en lille tur i plus senere, måske? (:

Uanset, så er det sgu lidt mere spændende at se på mine RVN i dag hehe
Slettet bruker
23.08.2021 kl 10:29 5828

Menigheten er sjanseløs i få opp kursen.
manman01
23.08.2021 kl 10:34 5796

mEnIGheTEn eR SjANseLøS i Få OpP kUrSEn

Come on. Man er idiot hvis man tror ens kommentarer herinde har nogen indflydelse på kursen.
orhaugen
23.08.2021 kl 10:36 6169

Nå er vi tilbake til tidene før Røkkes inntog. Kursen svekket seg 4 av 5 børsdager, ned til stadig lavere nivåer. Nå er målet å etablere nivå under 15, og short regner med å få dekket seg inn med salg fra frustrerte småsaksjonærer. Det er nok den største utfordringen nå. Der er for mange småaksjonærer som lar seg lure ut. Tiden går og vi nærmer oss snart ett år siden "big news" og kursbyks. Tålmodighet er en dyd men vil mest sannsynlig berike de som er langsiktige i sin investering.
Slettet bruker
23.08.2021 kl 10:45 6072

Finner det merkelig at folk mister tålmodigheten med aksjen. Det har da hele tiden vært guidet at avgjørelse på oppstart av ML ville bli tatt i løpet av høsten.
Slettet bruker
23.08.2021 kl 10:56 5983

Enig, det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Ser trådstarter har tilegnet tråden "For de kortsiktige med godt humør 🍻", og siden jeg er langsiktig med dårlig humør, så holder jeg meg borte for en stund :))))
Slettet bruker
23.08.2021 kl 11:34 5784

God kjøpsmulighet i dag. Har økt beholdningen min bektraktelig :)
Slettet bruker
23.08.2021 kl 11:37 5802

Hehe regner med de fleste ikke er frustrerte, har man litt erfaring med børs vet de fleste at dette er et spill og vil snu alt peker opp for denne aksjen når det gjelder det fundamentale og potensiale .
Det vi mangler er meldingen fra selskapet, informasjonen vi har fått derfra tyder på at dette er rett rundt hjørnet.
I mens forsøker forskjellig aktører og forvirre små aksjonærene dette er en del av spilllet og vi har sett dette mange ganger på børs før . Vi som har vært med en stund da:))
Slettet bruker
23.08.2021 kl 12:17 5579

Jeg forsøker ikke å påvirke kursen. Jeg kommenterer ordrebildet som er nu.

Slettet bruker
23.08.2021 kl 12:22 5560

Bare og blokkere sånne nick, totalt unyttige og ingen kompetanse på noe som helst. Kun støy:))
Captain Pound
23.08.2021 kl 13:01 5305

Hei, jeg har vært med en stund her og har ikke skrevet så mye i det siste. Men jeg har noen refleksjoner. Det må bare være i RECSI at aksjonærer er så overivrige/positive og/eller negative. Så sant du ikke er daytrader, så betyr det ingenting hva kursen er nå. Aksjen vil gå opp og ned på dette nivået helt til melding kommer. Før det er det bare å sitte stille i båten. Om en ikke har tru på at melding kommer, da bør en finne seg en annen aksje. Jeg fokuserer på følgende: Er det noe som taler for at aksjen skal ned? Dårlige resultater, mistede kontrakter, hoveaksjonær selger seg ut, markedet forandret seg? Svaret er nei. Det fundamentale er motsatt, positivt. Om RECSI skal skyte fart avhenger om vi får åpnet ML eller ikke. Så enkelt er det. Abosutt ingen ting har endret seg siden vi var på 24kr i februar. Men nervøse aksjonærer og daytradere har. Derfor svinger aksjen til melding kommer. Jeg har 100% troen. Ellers hadde jeg solgt meg ut for lenge siden. Det tar bare litt tid.
Slettet bruker
23.08.2021 kl 13:09 5262

Tid og tålmodighet er ikke for alle tydeligvis:)) Selskapet sier at de er i forhandlinger som gjør fremskritt O.s.v vi vet at mye foregår i kulissene og at ting tar tid.
Kan garantere deg at mange følger denne aksjen akkurat nå ute eller inne da nyheter kan komme tidligst i dag seinest i slutten av året:)
polion
23.08.2021 kl 14:09 4982

Og mens Falco1 skriver fettet av seg om hvor positivt alt er i REC: Som vanlig på REC-trådene, usannsynlig mye skrik og skrål, men lite ull. Og selskapet sier ditt og selskapet sier datt – noe som selvsagt ikke er garanti for noen ting som helst, selv om en viss forumdebattant legger det frem som om det så var. Dvs. den evige ensidige/unyanserte haussingen.

Vi får bare ta inn over oss at foreløpig (og det over nokså lang tid) har ikke REC hatt en puck å melde, og at bitcoin-Røkke har vært 100% fraværende, og det mens kursen ligger på lave kr. 15. Samtidig vet vi at REC er ingenting uten god drift på M.L Og så har vi i tillegg sett at opptil flere av de potensielle REC-kundene i den senere tid har klart å styre utenom REC. Spørsmålet blir om muligens Sila Nano og G14 vil klare å gjøre det samme, hvis de i det hele tatt kommer i gang med kommersiell batteriproduksjon? En ting er sikkert, dette er definitivt en aksje som fortsatt innehar en ganske god slump fallhøyde.

Så får jeg heller finne meg i at det kommer noen motinnlegg, innlegg fra alle de som mener at REC er garantert en himmelferd av uante dimensjoner. Og alle de som rett og slett ikke finner seg i en eneste REC-skepsis-kommentar, kommentarer som hisser de nevnte noe så voldsomt, og som umiddelbart gjør polion til en storbaisser.
Redigert 23.08.2021 kl 14:10 Du må logge inn for å svare
omac
23.08.2021 kl 14:32 4897

Hvorfor kaller du han bitcoin-Røkke, er det ment nedsettende for å understreke noe?

Det er da en ørliten del av hva Røkke har under seg, hvorfor ikke kalle han carbon-Røkke?
Slettet bruker
23.08.2021 kl 14:44 4892

Hehe er sikkert til meg han svarer, har blokkert nicket så klarer ikke se hva han skriver . Men ser ut som han er i full gang med sine herske teknikker som vanlig Bitcoin Røkke den var god :))))
Redigert 23.08.2021 kl 14:46 Du må logge inn for å svare
polion
23.08.2021 kl 15:31 4811

"Bitcoin-Røkke"? Jo det skal jeg forklare: For det første, så ser nemlig mange på dette som en uhyre spekulativ sak, en sak som kanskje en traust og solid industribygger burde holdt seg unna. For det andre og det tredje, så klinger det mer enn dårlig når en person som satser såpass innenfor den grønne sektor også satser såpass mange hundre mill. innenfor dette superenergifiendtlige segmentet. I tillegg er det også mange som prinsipielt ser på kryptoen som stedet der man litt for enkelt kan skjule hvitvasking og halvkriminell virksomhet.
EDIT: Gjør uttrykkelig oppmerksom på at det er vår (REC's) egen styreleder som her er involvert.

Og så til Falco1: "Hersketeknikk"? Kanskje ikke så lett for forumet å forstå hvordan du i det hele tatt klarer å dra en sådan konklusjon.

Redigert 23.08.2021 kl 15:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.08.2021 kl 16:07 5318

Kanskje Røkke vet hva han driver med. Skal ikke kommentere på energiforbruket på Bitcoin. Det skal sies at Bitcoin har siden unnfangelse vært en god investering for alle som har holdt over tid ☺️

Bitcoin er også komplett umulig å hvitevaske og skjule. Hele blokkjeden er åpen. En av de store fordelene med Bitcoin.
Slettet bruker
23.08.2021 kl 16:17 5281

Her smøres det tykt på som vanlig. Kan du ikke for en gangs skyld skrive en balansert negativ kommentar, så kan det hende noe av det du faktisk skriver her inne tas seriøst.

Sitat: "Vi får bare ta inn over oss at foreløpig (og det over nokså lang tid) har ikke REC hatt en puck å melde"
- Hva ønsker du at de skal melde? Været? Seriøse selskaper kommer med børsmeldinger når de har noe konkret, og melder ikke bare ting i øst og vest. I et selskapsperspektiv har de jo faktisk medelt oss at det forhandles om konktrakter, men når fabrikken tar et år å åpne, så snur man jo ikke bare kappa etter vinden. Her har du kanskje noe å lære?

Sitat: "Samtidig vet vi at REC er ingenting uten god drift på M.L"
- Vet vi det? Et par lynraske alternativer: a) Fabrikken kan selges. b) Rec kan selges. På det tidspunktet skal Rec prises langt høyere på Butte og kapital alene. Dette er lavmåls skremselsretorikk.

Sitat: "Og så har vi i tillegg sett at opptil flere av de potensielle REC-kundene i den senere tid har klart å styre utenom REC"
- Og disse har vel ikke tilfeldigvis produsert andre steder enn USA eller trenger langt lavere volumer enn det ML kan produsere? (hint, fint)

"Finne deg i noen motinnlegg"? Altså, hva er dette for barnehagereteorikk? Når du skriver ting uten belegg, så må du finne deg i å bli arrestert på dine utsagn. Skepsis bør være velbegrunnet, og det er vel hovedsakelig der problemet ligger for ditt vedkommende. Ingen vil ta deg seriøst for du nyanserer kritikken din av selskapet og slutter med fryktbasert argumentasjon. Du påklager dine motdebatenter for å mangle realisme, men det er vel kanskje vanskelig å se bjelken i eget øye?

Stort ett eller annet er du forøvrig, men jeg skal forholde meg til forumreglementet.
manman01
23.08.2021 kl 16:24 5313

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Hehe, den dag jeg har indtrykket af polion ikke kun kommenterer for at “sætte folk på plads”, er dagen jeg tager hans opslag seriøst.
Slettet bruker
23.08.2021 kl 16:53 5166

Bitcoinrøkke var det en annen sur danske som begynte med her på forumet.
Paala
23.08.2021 kl 17:15 5127

Bør jo være rom for kritiske meninger rundt rec og da syns jeg. det er ingenting som er sikkert, kan komme en børs melding om at avgjørelsen av åpningen av ML blir utsatt også, det har jeg en følelse av, men det er min mening. da tør jeg ikke gjette på hvor kursen ender da. så er litt i tenkeboksen om det blir salg med god avkastning, eller vente.
strider1
23.08.2021 kl 17:45 5105

Bare ha i bakhodet at kursmålene som div hus har regnet seg frem til spenner fra 15kr til 25. Når ML ikke er åpent. Åpner ML sier de at kurs bør ligge betydelig mye høyere igjen. Greit å huske på når nervene melder seg
Slettet bruker
23.08.2021 kl 17:55 5411

Dette er vi nok alle enige om. Det er flere som har uttalt seg kritisk til Rec umotsagt her inne. Alt handler om at kritikken bør være balansert. Om den er det, så vil du neppe møte så mye motbør.

Det er absolutt usikkerhet rundt åpningen av ML. Det kan godt være at melding om åpning utsettes en stund. Dette vil naturlig nok ikke være bra for kursen på kort sikt. Dersom man har kjøpt på lave kurser, så kan det være lurt for deg personlig å realisere gevinst nå. Det hele er vel egentlig et spørsmål om risiko. Du kan potensielt også sikre deg mot større kursfall ved å kjøpe put-opsjoner for å sikre deg mot for stor nedside.

Tidshorisont for en investering er dog alltid viktig. Jeg anser sannsynligheten for åpning som større enn sannsynligheten for utsettelse. Jeg har troen på Rec langsiktig og tror evt. kursnedgang i mellomtiden egentlig ikke endrer det fundamentale i selskapet. Sånn lever i hvert fall jeg personlig fint med denne risikoen. Slikt er det jo dog ikke nødvendigvis for alle, og akkurat det har jeg stor respekt for.
Slettet bruker
23.08.2021 kl 18:03 5437

Arctic har vel 28 kr fortsatt så vidt jeg vet.
Paala
23.08.2021 kl 18:13 5391

Dem regner i hvert fall ikke nogenlunde likt da, stort sprik på dem kursmålene. men trur Rec blir bra på sikt, spørsmålet er når? jeg trur det kommer til å ta tid
Slettet bruker
23.08.2021 kl 18:22 5352

Regner ulikt ja, men så vidt jeg vet var Kepler som er aleine med så lavt kursmål veldig usikre, rapportene fra de andre kursmålene på 25 og 28 kr var mer komplette. Kurs i dag lener seg altså på laveste kursmål i Rec tro det eller ei:)) Alle kursmålene satt uten Ml åpning.
Redigert 23.08.2021 kl 18:23 Du må logge inn for å svare
Paala
23.08.2021 kl 18:30 5387

Det er ikke mitt inntrykk gjennom dem årene jeg har fulgt Rec, litt kritisk vinkling så blir en sablet ned og blokkert, men helt greit for meg. viktig at vi deler synspunkter både positivt og negativt. blir veldig feil hvis det bare er ja mennesker som gjentar seg selv positivt om rec hele tiden. når det er sagt, så er det absolutt mange bra innlegg som er lærerike her, og dem deler og bruker mye tid
polion
23.08.2021 kl 19:47 5725

Tml.90, det var da voldsomt. Mitt innlegg var en ren realitetsbetraktning, altså REC-status pr. i dag. Jeg trenger definitivt ikke "balansere" mer enn det jeg gjorde. Selvsagt blir innlegget oppfattet som ren baissing når man tar utgangspunkt i innleggene til eks.vis Tml90, Falco1, Uchih. m/fl. Så kan man spørre seg hvem som er nærmest realiteten/balanserer best i forhold til det som p.t. er faciten? Faciten er nemlig markedets realitetsdom over REC. Hva vi forumdeltakere eventuelt måtte mene om korrekt pris for REC, ja det betyr faktisk fuck all i fattigmannskommisjonen.

Forhold dere til dagens virkelighet, det var det mitt innlegg omhandlet. Her blir opptil flere plutselig helt rabiate, useriøse og tenner på alle plugger. Stikk heller fingeren i jorda og konstater markedsdommen som faktisk er REC-lave kr.15,- (ikke veldig lenge siden vi så kr. 24). Nylig så vi faktisk også 14-tallet. Nokså morsomt å lese hvor uhyre lite som tolereres i REC-sammenheng på disse trådene. Og er det behov for ørlite motpols-virksomhet i forhold til de ensidig positive menighetsinnleggene som er 100% på tvers av markedsdommen? Ja, det skulle jeg jaggumeg mene. SKJERPINGS !
Slettet bruker
23.08.2021 kl 20:00 5663

Hvem er det som er rabiat, useriøs og tenner på alle pluggene her, sa du? Jeg har kun ettergått dine utsagn uten at innlegget mitt kan sies å ha spesielt til temperatur. Da er du som skriver med store bokstaver her inne og ber andre skjerpe seg.

Det er kanskje på tide at du imøtegår kritikken istedenfor å stikke fingrer det ene eller det andre stedet? Det er vel kanskje ikke helt tilfeldig at du tok mannen istedenfor ballen? Gult kort til deg. Du fremstår bare useriøs.

Neste innlegget rettet min vei bør forklare hvorfor det jeg skrev var feil. Hvis ikke har vi ikke så mye å snakke om. Hyggelig økenavn forøvrig, Fattigmannskommisjonen. Bra bandnavn! :)
Redigert 23.08.2021 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.08.2021 kl 20:14 5593

Får fyre oppunder litt her da,tidligere i sommer var det en eller annen megler som spådde ML gjennopning utsatt til uti 2022 engang.
Blir spennende å se hvem som får rett.
polion
23.08.2021 kl 20:17 5630

Her ser det faktisk ut til at man har et visst problem med å oppfatte essensen i innleggene. Les min innledende realitetsbetraktning kl. 14:09 og sammenhold denne med hva som er den virkelige markedsdommen av REC. Her har jeg absolutt intet å tilføye, da jeg ligger helt på linje med nevnte.
OG DERETTER KAN DU VIDERE LESE DET ETTERFØLGENDE RABALDERET (fra flere hold), da er det ikke tvil om hvem rabiatene er. Hadde markedet tatt inn over seg en brøkdel av det menigheten fremhever angående REC, skulle REC-kursen vært langt over kr. 50,- pr. i dag - ferdig snakka.

Beklager, men tidvis så er det bare å konstatere at oppfattelsesevnen ser ut til å ligge godt utafor det vi nyanserte kan tolerere. Sånn er det med den saken.
Redigert 23.08.2021 kl 20:18 Du må logge inn for å svare