Hva har skremt folk denne gangen da!?!
Fra 15,3 til under 14 på et par timer... nedgang på nesten 10% havet det denne gangen da?!
Og ikke antydning til støtte noe sted...
Og ikke antydning til støtte noe sted...
Redigert 25.03.2021 kl 12:02
Du må logge inn for å svare
Smaug
25.03.2021 kl 12:12
1355
Må si jeg blir meget overrasket over et så kraftig fall med nye gode kursmål.
Blir ikke overrasket hvis det er Folketrygdfondet som fortsetter nedsalget.
Blir ikke overrasket hvis det er Folketrygdfondet som fortsetter nedsalget.
wielkikrol
25.03.2021 kl 12:17
1333
Har kjøpt på røde dager siden høst og utbytteaksjene. Jeg gjentar tipset;) Denne er unik...
twg76
25.03.2021 kl 12:34
1284
Snart ned 2 kroner fra toppen idag...
Noen som har tilgang til aksjonærliste?!
Noen som har tilgang til aksjonærliste?!
Småplukker
25.03.2021 kl 13:46
1155
Må si jeg er overrasket over hvor ofte man leser folk er overraskelset - på ulike forum, for ulike grønne selskaper - når prisen faller på en rød dag for bransjen.
Det MÅ da gå an å forstå, at for volatile vekstselskaper, er stemningen i markedet det helt avgjørende for hvordan kursen hopper en gitt uke. For ikke å si dag.
Er det en god nyhetstrigger for DITT selskap samtidig med en rød dag for bransjen, så kan det føre til at man unngår å falle like mye. Men, i det store og hele er man prisgitt stemningen som råder. Det betyr IKKE at noe spesielt har skjedd i DITT selskap.
Det MÅ da gå an å forstå, at for volatile vekstselskaper, er stemningen i markedet det helt avgjørende for hvordan kursen hopper en gitt uke. For ikke å si dag.
Er det en god nyhetstrigger for DITT selskap samtidig med en rød dag for bransjen, så kan det føre til at man unngår å falle like mye. Men, i det store og hele er man prisgitt stemningen som råder. Det betyr IKKE at noe spesielt har skjedd i DITT selskap.