Yahooooot! Her er det rigget for vekst

TheKurgan
KAHOOT 28.03.2021 kl 10:55 472210

Flott intervju med sjefen sjøl, Eilert Hanoa, av DNB Invest.
Når du hører han snakker om de 45% som er utenfor Norge forstår du virkelig størrelsen og potensialtet Kahoot har.
Glem Covid, denne reisen vil jeg være med på. Spesielt børs i Uniten blir spennende🤩

https://scene.dnb.no/brandcenter/no/scene/component/default/47153?mcc=some-fb-invest2021-dypdykk-hanoa&fbclid=IwAR0MuU6i2joEwT8u0IajLa77fOQrAg8tJjPyBI2H0wBQJtY1Bb8nnEBDejo
Sandyman
09.07.2021 kl 07:17 7421

Innsidekjøp på 300 mill på 2 dager …. Selv om den norske finanspressen ikke har trua, ser det jo ut til at Softbank har det.
Noryng
09.07.2021 kl 07:34 7359

Softbank er vel de som hjelper Kahoot inn på børs over dammen. Det ligger nok en større plan bak Kahoot enn daytradinganalyser slik som DNB Markets kommer med.

Når blackrock, softbank, Eilert med flere, har handlet så store volum som de har gjort, det ligger noe mer i denne enn 43 kr/aksjen
Safin
09.07.2021 kl 08:02 7265

Det finns en anledning varför dom stora blir rika medan 99.9 procent fattiga !!!!
Softbank , Blackrock, Haudemann , hanoa
Dom vet och kan business bättre än någon annan pisseanalytiker , och folk som pratar skit utan kunskap bak caset!
Slettet bruker
09.07.2021 kl 09:05 7067

Godt poeng👍
Kahoot! er som den feite dama som hadde vært på slankern i 6 mnd som reiste på McDonald's fordi ho fortjente d.....
Akkurat slik meenigheten oppfører seg med trøstesnakk for tapte penger.
Nei dette minner meg mer og mer om Opticom boblen for 20 år siden STAY AWAY!!!
Safin
09.07.2021 kl 09:12 7276

Du kan gå och lägga dig igen :) leker du analytiker du med ?
Kajtek
09.07.2021 kl 09:17 7284

Da landets beste Kahoot-analytiker, Henriette Trondsen i Arctic Securities, sa at nøkkeltallene (ikke regnskapet) for andre kvartal skuffet, var det rimelig klart at Kahoot ville bli børstaperen onsdag.
Et kursfall på 26 prosent var da også voldsomt, og her i avisen fulgte vi opp Trondsens oppsummering ved å peke på at den organiske veksten ble svakere for hvert kvartal.
Det analytikere og markedet nærmest har oversett, er at Kahoot knapt tjener penger.
Kahoot antyder 4 millioner dollar i EBITDA i andre kvartal, men da blir jo regnskapsoverskuddet ned mot null.
Og dette selskapet som knapt tjener penger, var i mars priset til 57 milliarder kroner på kurs 132. Det var helt vilt.
Vi, som de fleste andre, tror på forretningsmodellen med et slikt quiz- og e-læringsselskap, men alt fokus kan ikke bare være på vekst i antallet brukere, antallet betalende og lignende.
Tech-selskapene tjener sjelden penger fra dag én, men etter noen år må vi se det.
I Kahoots tilfelle gikk flere analytikere ut og mente at markedsverdien skulle tidoble seg da børsverdien var 57 milliarder kroner. 570 milliarder kroner uten å tjene penger?
Det kunne ikke gå. For noen var det litt forstyrrende at konsernsjefen Eilert Hanoa og hans kone stadig kjøpte nye Kahoot-aksjer på stigende kurser, for det er jo normalt et sterkt innsidesignal om kjøp, men de og alle andre bommet.
Andre Kahoot-aksjonærer stolte på at alt ville gå bra så lenge Jan Haudemann-Andersen var så stor i selskapet og forble aksjonær. Men plutselig solgte Haudemann-Andersen Kahoot-aksjer for 667 millioner kroner. Et skikkelig salgssignal.
Fra toppen har Kahoot falt fra 57 milliarder kroner til 20 milliarder onsdag. Det er stygt.
Poenget er at forretningsideen kan være god, vi tror det her, og det er ikke mye negativt å si om konsernsjefen Eilert Hanoa. At han bruker egne penger, eller låner antar vi, for å kjøpe seg opp i eget selskap, er også flott. Et bedre innsidesignal for kjøp finnes knapt, hvis man ser bort fra støttekjøp, som ikke er tilfelle i Kahoot.
Men de tre største aksjonærene har et samlet kurstap på 14 milliarder kroner på onsdagens fall. I går startet det med et nytt fall på 5 prosent.
ingen trær vokser inn i himmelen
Hvor langt Kahoot-aksjen vil falle aner ikke vi (eller noen andre), men det vi bør vite er at man ikke kan prise en aksje hinsides opp uten å se på inntjeningen. En prislapp på Kahoot på 57 milliarder kroner uten noen inntjening av betydning, er et kjempestort salgssignal.
Det hjelper ikke at internasjonale kvalitetsinvestorer som Softbank, og en norsk ener som Haudemann-Andersen, kjøper. Og særlig ikke når kjøperen Haudemann-Andersen plutselig er selgeren Haudemann-Andersen. Fra toppen har han på papiret tapt rundt 4 milliarder kroner. Det er klart det svir, men betyr likevel lite.
Den viktigste lærdommen for den mer alminnelige investor er at ingen trær vokser inn i himmelen, og går aksjekursen langt høyere enn noen kunne tenkt seg, så bør man ikke lytte til eksperter som sier at det kommer en ny tidobling av kursen. Det er da man selger.
Slettet bruker
09.07.2021 kl 09:25 7392

Dette var sanne ord som menigheten må merke seg.
Litt tullprat kan man ha men dette var velvalgte ord, Kajtek👍😊
Kajtek
09.07.2021 kl 09:44 7292

Det ikke jeg som sier det. Det Trygve Hegnar i Finansavisen. Det var en på forumet som spurte om hva FA skriver om Kahoot ,så jeg kopierte det.
Jeg personlig har veldig god tro på Kahoot. Hanoa virker til å være veldig dyktig, på meg. Ikke det at jeg er noen spesialist på ledelse. Det er bare mitt inntrykk av Hanoa. Han har planer , visjoner og går målrettet for å oppnå dem. De kan bli veldig store. Om de var overpriset på det tidspunkt? Kanskje. Det er en del andre selskaper som er overpriset men de raser ikke sånn. Man ser potensialet i dem og derfor holder kursen seg oppe. Bare se på Tesla ? De er overpriset. Bitcoin. Hvem kan si at Bitcoin er priset riktig? Men at 130 kr. var overpriset, det kan jeg være enig i.
Habub
09.07.2021 kl 09:49 7270

Købs anbefaling og kursmål på 80 kroner fra Arctic, vi passere vel 50 i næste uke, alt alt for stor kurs korrektion.!


https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/07/09/7703250/nok-et-meglerhus-sabler-kursmalet-etter-kurskollaps?internal_source=sistenytt
Slettet bruker
09.07.2021 kl 10:05 7202

Ja jeg så d var tatt fra Hegnar sin uttalelse og mener fortsatt det var sanne ord som menigheten bør legge merke til.
At det finnes mange overprisede aksjer i markedet er det ingen tvil om. Det er derfor jeg sier at også Kahoot minner meg stygt om vyene og halleluja stemningen det var under Opticom boblen. En kurs som gikk til himmels og vel så det kun basert på eufori om endeløs stigning uten substans i den egentlige verdien av selskapet.
Kajtek
09.07.2021 kl 10:27 7108

Kahoot passerte 45 kr. Allerede omsatt for 103,87 mill.
Babbai
09.07.2021 kl 10:31 7106

Et selskap som derimot snart kommer til å tjene penger og har veldig gode marginer er Elabs. De gikk på børs i oktober, men ingen meglerhus har kommentert aksjen. Det er vel ikke helt normalt at et selskap med så stort potensiale går HELT under radaren til alle husene? Vent til meglerne har gjort seg ferdige med Kahoot!-hypen så blir kanskje Elabs den neste favoritten. Med flere like eiere og styremedlemmer som Nordic Semi, skal man ikke undervurdere Elabs. Teknologien er solid, de er partnere med store tech-selskap (Intel, Qualcomm, MediaTek, Xiaomi, Honor, Infineon, Cirrus Logic (som leverer til Apple), Microsoft ++, og de har PoCs med de fleste store PC-OEMs og en stor ODM (som kanskje produserer for Apple). De signerte nettopp med Bosch Spexor, og kommer nok snart i alle Amazon-smarthøyttalere også (ref. patenter). De guider med 500m revenue og over 50% ebitda innen 2023. Mcap er kun rundt 1,6-1,7 mrd nå.

Når man setter kursmål på 100 og sabler til 45, ville jeg vært forsiktig med å kalle noen landets beste Kahoot!-analytiker. I så fall må alle de andre være ekstremt dårlige... når man bommer så grovt, burde vel DnB strengt tatt kalle inn til en personalsamtale og høre hva i all verden hun multipliserte med i analysene sine. Dette viser bare at målene de kommer med i FA garantert er annerledes enn målene de har internt eller planene de legger internt (f.eks. å hausse opp for deretter å selge selv).

Uansett, ta en titt på Elliptic Laboratories. For noen år siden skrev FA faktisk en artikkel om at Elabs og Kahoot! er Norges neste store tech-selskap. Kahoot! har steget mye, men Elabs er fortsatt i startgropen.
Winter is Here
09.07.2021 kl 11:44 6883

DNB har nylig kuttet kursmålet fra 100 til 45 kroner od droppet kjøpsanbefaling, mens Arctic Securities kuttet kursmålet fra 140 til 80 kroner. Hvilket kursmål skal man følge ?

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/07/09/7703250/nok-et-meglerhus-sabler-kursmalet-etter-kurskollaps
Znabel
09.07.2021 kl 11:47 6869

Ingen av dem. Kursmål er bare tull og tøys.
Habub
09.07.2021 kl 11:59 6851

Når nogen køber for 300 millioner kroner i kurs 42 (cirka) så kan du være ret sikker på at de ikke gør det hvis de tror de kun kan tjene 3 kroner per aktie, mon ikke en fair-price ligger mellem 45 og 80 kroner..
hypotetic
09.07.2021 kl 12:01 6852

Kahoot på 45,3kr er i toppen av en kraftig fallende trendkanal. SDRL som har gjort unna fallet i 7år med sitt fall over 99,9% er på dagens 4,3kr i begynnelsen av en ekstremt kraftig stigende trendkanal der aksjen i disse dager tester bunnformasjon. Riggratene er fundamentalt drevet av langsiktige oljeprisanslag som etter å ha falt i mange år nå har steget raskt mange hundre prosent slik at alle oljeselskap vil komme til å starte å bore samtidig. Hva med å vurdere å flytte litt av investeringen fra en ekstrem fallende trendkanal til en underanalysert, upopulær og undervurdert aksje der alt av utstyr står klart og der selskapet tidligere har vist at de veldig raskt gang på gang går fra nesten null til å blir verdens mest lønnsomme riggselskap når oljeprisen og riggratene stiger. Kursen i SDRL skal opp forbi 1300kr/aksje hvis de som gikk inn på topp skal få tilbake det de betalte for aksjen. En god del av gjelden i SDRL ble borte under restruktureringen i 2018 og dagens rentenivå er langt lavere enn da SDRL var priset høyt og de fleste analytikere anbefalte aksjen.
Kajtek
09.07.2021 kl 12:05 6859

Jeg har lest om dem i FA en stund før de kom på Merkur Market som det het før. Jeg pleier å skrive ned navnene på selskaper som jeg «liker» for å følge med dem videre. Jeg er enig med deg at det er veldig spennende selskap. Mitt problem er at de er for dyre for min lommebok. Den 15.10.20 sto aksjen i kr. 170 pr. aksje.Jeg pleier å si at «det er dyrt å være fattig»
Det er ikke vits å kjøpe bare f. eks. 300 aksjer. Det blir ikke penger av det. Jeg håper at en av mine aksjer slår til om ikke så lenge. Da kan jeg tenke meg å investere i andre selskaper, kanskje Elabs.
3fotsyken
09.07.2021 kl 12:37 6796

Det er jo penger det blir penger av, ikke antall aksjer.... Håper du er klar over det...
Babbai
09.07.2021 kl 13:27 6657

Jeg forstår hvordan du tenker. Du må ikke tenke at Elabs koster 170 mens f.eks. Elop koster 5 og at Elop dermed er et bedre kjøp. Alt som teller er hvor mye du investerer og hvor høy avkastning du får. Hvis du har 10,000 kr å investere, tjener du ikke mer på Elop om den stiger 10% enn du gjør om Elabs stiger 10%. Du får flere aksjer i Elop (10000/5) enn i Elabs (10000/170), men 10% avkastning på kapital er 10% uansett hvor mange aksjer du har...

Det du må se på er hvor mye selskapet tjener eller kommer til å tjene i fremtiden (her må det estimeres). Noen selskaper har klar guiding med en klar strategi for hvordan den skal oppnås (det mener jeg Elabs har), mens andre har en litt mer vag guiding med et fint rundt tall uten å si alt for mye om hvor inntektene skal komme fra (Elop tilhører denne kategorien. Type 1mrd innen 2025). Du burde også vurdere om du tror på ledelsen, om de er dyktige, hvilken erfaring de har etc. og om du har tiltro til guidingen, målene og strategien til selskapet. I tillegg burde du regne litt på det selv om se om alt virker "rimelig". Ikke tro på alt du hører.

Du må også se på MCAP, markedsverdien. Da multipliserer du aksjene i selskapet med verdien av aksjene, altså aksjekursen. Kursen i Kahoot! er 45, og Elabs er 170. Men Kahoot! har mange flere aksjer, så MCAP er mye høyere - ca. 20 mrd. Elabs mcap er vel rundt 1.7 mrd.

Blås i hva aksjekursen er. Du MÅ se det i sammenheng med antall aksjer og dermed også MCAP. Aksjekurs*antall aksjer=MCAP. Når du kjøper 1 aksje i Elabs, får du en høyere eierandel i selskapet enn du gjør i Kahoot! fordi det er færre aksjer i Elabs. Du må aldri KUN sammenlikne absoluttverdien av aksjekursen i to selskaper på et gitt tidspunkt... det gir ingen mening.

Kursen i Elabs er 170. De har vel 9 593 961 aksjer. MCAP er 1.63 mrd. Er det dyrt? Vel, da må du analysere litt:

De guider med 500m inntekt innen 2023 og over 50% Ebitda. Det gir over 250m i Ebitda. Jeg tipper de kommer langt høyere. I tillegg har de lite gjeld og mye cash og får derfor lave rentekostnader. DA-kost blir heller ikke høy. Med 22% skatt, betyr det at det blir mye igjen på bunnlinjen etter skatt.

La oss si Elabs klarer 250m i EBITDA. Hva burde aksjekursen bli da? Da må du se på hva forholdet mellom EBITDA og MCAP er i tilsvarende selskaper og i industrien. Du må benchmarke. I tillegg er det viktig å huske på at du ikke bare kan se på EBITDA. Elabs kan nemlig ha mye lavere eller høyere ITDA-kostnader enn andre selskaper. Det fine er at Elabs ligger på den "lave siden". Du burde derfor også estimere hva Elabs sitter igjen med etter skatt og se på hvilken multippel du skal bruke her for å finne estimert MCAP (PE-multippel heter det vel). Det er også flere andre måter du kan analysere på. Du kan også tenke litt lenger enn til 2023. Prøv å forstå hvilke produkter og markeder Elabs kan selge til. Hvordan skiller de seg fra konkurrentene? Er de godt beskyttet av patenter? Virker patentene å bli brukt av mange i industrien? Er teknologien ettertraktet? Hvilke problemer løser Elabs? Hvordan er trendene i industrien og i industriene er kundene og partnerne til Elabs jobber? Osv. osv.

La oss si Elabs får 250m i EBITDA og at du vil analysere ved å se på EBITDA-multippel. La oss si du synes en EBITDA-multippel på 20 er rimelig. Da burde selskapet prises til MCAP på 20*250=5mrd, som betyr at aksjekursen burde gå til 5mrd/antall aksjer= ca. 520. Kanskje multippelen burde være høyere? Da burde kursen gå høyere. Kanskje de også klarer høyere inntekter? Kanskje EBITDA-marginen blir 60% og ikke 50%? Alt dette vil gjøre at kursen også burde gå høyere enn 520 (dersom du holder EBITDA-multippelen konstant). Husk at disse tallene bare er eksempler som jeg håper kan hjelpe deg i å gjøre enkle investeringsberegninger. Det viktigste er at du ikke sier at Elabs er dyr fordi kursen er 170 og du får få aksjer. Var Maersk dyr i mars 2020 fordi den kostet 5000 DKK per aksje? Du kan jo sjekke om du hadde vært fornøyd med avkasningen dersom du hadde kjøpt 2 aksjer der for 5000 og solgt dem i dag.
Holymoses25
09.07.2021 kl 13:54 6589

Igår kl 14:00 kom børsmelding at Softbank kjøpte for 150 mill.
Idag tidlig kom en til melding at Softbank tog et til 150 mill JAFS

Kan man vente melding kl 14:00 idag også eller hvordan er sammenheng med nyhet kl 14:00 og børslut dagen innen?
Kajtek
09.07.2021 kl 14:53 6456

Selvfølgelig er jeg klar over det. Det er derfor jeg har et til utrykk, det er «penger gjør penger». Det var noe min mor sa til meg når jeg var liten. Det har jeg gjentatt gang på gang. Jeg begynte med enkeltaksjer i fjor. Litt sent til å være i «godt voksen alder» Har investert i 10 aksjer. Der gikk nesten alle sparepengene i. Når man er pensjonist da må man være litt forsiktig med det.
Det er mange selskaper jeg kunne tenkt meg å eie aksjer i men…. Derfor jeg sa «det er dyrt å være fattig». Jeg mener man mister store sjanser til å øke formuen.
Ps. Jeg er ikke fattig men ikke noe spesielt velstående heller.
LPGfan
09.07.2021 kl 17:11 6222

Trist på slutten idag..det kan bli en blodrød neste uke. Hvor hadde vi vært om Softbank ikke hadde kjøpt masse de 2 siste dager ? 35 ? 25 ? Vi får håpe det lysner på ett tidspunkt og at de greier å generere noen dollar og unngår emisjoner...skjer det ,så er denne i praksis verdiløs for nåværende aksjonærer..:(
Redigert 09.07.2021 kl 17:11 Du må logge inn for å svare
Habub
09.07.2021 kl 17:20 6216

Undskyld, du må jo være mindre bemidlet, ELLER short!. Den falder sidst på dagen på ultra lavt voloume, det sker når noget rebounder! Der er blevet købt for 300 millioner kroner aktier af en massiv investor og kursmålet blev idag oplyst fra Arctic med en købs anbefaling og 80 kroner...

Hvad er det du ikke forstår?

Hvis man ejer 10 til 16% af en virksomhed og vælger at kaste 300 millioner mere efter de så er det muligvis fordi man ser en kæmpe mulighed.
Redigert 09.07.2021 kl 17:25 Du må logge inn for å svare
Winter is Here
09.07.2021 kl 17:39 6179

DNB har kuttet kursmål fra 100 til 45 kroner og doppet kjøpsanbeffalingen. Det er mulig at Softbank prøver å stabilisere aksjekursen og 300 millioner er mye penger men det er "bare" ca. 1,5 prosent av dagens selskapetsverdi. Jeg håper Kahoot dropper emisjoner i en stund og fokuserer på kjernevirksomheten sin og lager bedre ecosystem for alle sine løsninger.
Redigert 09.07.2021 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
Habub
09.07.2021 kl 17:57 6138

Undskyld hvem lytter til DNB.. Skal vi ikke først blive enige om hvem som køber op i Kahoot.

Group primarily invests in companies operating in the technology, energy, and financial sectors. It also runs the Vision Fund, the world's largest technology-focused venture capital fund, with over $100 billion in capital.

Det er helt grotesk at nogen som helst lytter på DNB de er peanuts, men by all means, heldigvis sidder der et par folk i bestyrelsen hos Kahoot som repræsentanter bedre interesser. Så du tror altså de kaster 300 millioner ud af vinduet for sjov, de kunne købe Kahoot uden at blinke, så spørgsmålet er hvem som lader sig narre..;)

Endnu et copy paste:

SoftBank was ranked in the Forbes Global 2000 list as the 36th largest public company in the world,[10] and the second largest publicly traded company in Japan after Toyota. Læs lige det igen! Hvis et af verdens største firmaer tror på kahoot, så bliver det muligvis lidt dumt at argumentere modsat!

Viden og træning er fremtiden, mere underligt er det ikke..!

Redigert 09.07.2021 kl 18:01 Du må logge inn for å svare
Patron72
09.07.2021 kl 20:11 5928

Dnb anbefalte vel salg av mpcc her om dagen.
Så kom meldingen at Dnb markets kjøper seg opp i mpc.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her, men den salgsanbefalingen kom beleilig.
rischioso
12.07.2021 kl 10:51 5207

Ja, og når vi kjenner til at veldig snart vil det komme oppdatering vedrørende noteringen på Nasdaq som vil gi en betydelig økt interesse og volalitet og ikke minst løpende oppdateringer om og rundt fremdriften i det asiatiske markedet som vil akselerere både vekst og inntjening - så ja, ikke overraskende overhodet at denne aktøren (DNB) kommer med dempende innspill for at de og sine skal kunne posisjonere ferdig før de igjen kommer med nye analyser og forhøyede kursmål - mao, intet nytt under solen ... ;)
Mora di
12.07.2021 kl 14:10 4978

Hva kan man tolke ut av Soft sine første direktekjøp i markedet?

De har kjøpt med begge hendene fra 46 og opp til 110. Det er klart fristelsen ble for stor for dem på utbombede nivåer på rett over 40.

Jeg har en viss følelse av at det kan komme mer:

Prisen er behagelig lav nå.

Slik det siste året har vært så har det egentlig ikke vært noen grunn til å ha Kahoot børsnotert da emisjonene har vært rettet mot større aksjonærer og investorer. Og nå som Haudeman er på vei ut, og nye og vesentlig større gribber har kommet til så er mitt hoved-scenario at:
Softbank, Eilert(med en kommende utvannet eierandel), Blackrock, Goldman Sachs og div PE-fond legger inn bud på hele Kahoot og tar det av børs.
Så fundes selskapet videre for videre oppkjøp og vekst, og for at selskapet utvikles videre i ro og mak før det listes på Nasdaq om 3 år.

Dette er ekstrem-kapitalister. Disse gutta er ikke slike mor-Theresa-olje/shipping-utbytte junkier vi kjenner her fra annerledes landet her oppe i steinrøysa.


Så kan man stille seg spørsmål om hvorfor Soft ikke tok et skikkelig jafs av Haudeman sine aksjer. Her tror jeg det er spillteori ute og går. De viste jo kursen ville gå ned(når de selv ikke kjøpte mer enn 100k). De ville ikke signalisere at de plukker opp til en hver pris, og at de synes nok at en «sviker» har godt av å steke, for en periode, i sitt eget fett.


Så er det jo også slik at historien viser at «alle»IT aksjer på OSE med en viss størrelse, edge og internasjonalt tilsnitt blir kjøpt opp (foreløpig med unntak av Nordic Semiconductor).

Så kan man jo bruke deler av fellesferien til å dagdrømme om hva oppkjøpsprisen kan bli



rischioso
13.07.2021 kl 21:22 4385

Blir spennende og se hva som kommer først - notering på Nadaq eller avtale med en eller flere større aktører i det asiatiske markedet ... ;)
rieg
14.07.2021 kl 09:54 3958

Ja takk begge deler :) vi trenger en positiv melding her nå..
TheKurgan
14.07.2021 kl 10:42 3841

Ja enig, blir spennende neste store nyhet fra Kahoot! Mindre nyheter renner jo inn nesten daglig på deres nettside og produktet er det samme PLUSS tilskudd av de siste innkjøp. Håper på snarlige nyheter og neste skritt på veien for det finnes jo faktisk konkurrenter der ute.
2211
14.07.2021 kl 18:22 3552

Ser det er registrert en handel etter sluttauksjon i dag 300k aksjer til kurs 60,34 😅🤔 noen som har en forklaring på dette.
Kajtek
14.07.2021 kl 18:26 3641

Hvordan går det an å handle etter at auksjonen er slutt?
2211
14.07.2021 kl 18:27 3806

Via megler
2211
14.07.2021 kl 18:29 3836

Handelen er registrert 16:36:24 til kurs 60,34
Habub
14.07.2021 kl 18:29 3925

En praktikant har trykket forkert på købsknappen og får ikke løn de næste 4 år..;) men man kunne naturligvis håbe på noget andet.:)