Hvorfor du skal kjøpe Napa nå

Tradinator
NAPA 28.03.2021 kl 19:55 154217

Dette er første gang jeg leser noe om dette i Finansavisen. Skal flere omsider skjønne hvor store muligheter Napa har fremover?
https://finansavisen.no/nyheter/debattinnlegg/2021/03/28/7647926/edge-computing-gir-raskere-og-bedre-utbytte-av-5g
Redigert 28.03.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Totter
09.06.2023 kl 12:55 6089

To sjæle - en tanke. Jeg har her til morgen netop skrevet til Lars Boilesen og igår skrevet til Heine Thorsgaard, hvor jeg har meddelt dem min anmeldelse til det norske Finanstilsyn. Jeg har selvsagt ikke hørt fra Finanstilsynet. Men jeg er da helt enig i, at Selskabet naturligvis er opmærksom til den betænkelige handelsaktivitet og det beviste pres og fastlåste kursniveau. Jeg beder dem/Selskabet om at komme med en børsmeddelse, så også almindelige aktionærer er underrettet om situationen.
Finans360
09.06.2023 kl 16:12 6005

Rigtigt fint!

Det er naturligvis ikke i vores interesse at aktien holdes i et kursleje hvor et bud på 15-20 NOK vil virke umiddelbart attraktivt.

Men mon ikke at sandheden er den at det fremfor alt handler om at gøre aktien likvid uden risiko for beskyldninger om kurspleje. Alternativt ku’ Netscout ha’ smidt et bud på banen inden forhøjelsen eller Verdane ku’ ha’ ladet sig købe ud mv.

Jeg tænker at man holder motoren kørende indtil regnskabstallene- og meddelelserne taler deres eget sprog
Finans360
11.06.2023 kl 08:10 5931

Fin detalje mht at bede om en børsmeddelelse omkring handelsaktivitet. Meddelelsen kommer ikke tror jeg, men måske er man klar over at tiden er kommet til øget transparens. Kursen sættes muligvis snart fri. Måske er der drøftelser igang allerede nu omkring samlet bud. Hvad kommer først? Offentliggørelse af storordrer eller samlet bud? Det kommer an på hvem der åbner ballet. Hvis den allerede nu oplyste traction på 5G-offload til private virksomheder manifesterer sig i regnskabet d. 11/8 (hvilket jeg tipper at den gør) så står vi som aktionærer meget stærkt ift et rigtig højt bud storordrer-eller-ej fra OEM-siden

P.S. helt spontant: jeg er i Kbh nu på fredag d. 16 og hvis nogle har tid/lyst til en skænk så giv lyd

Finans360
11.06.2023 kl 08:19 5940

At der nyligt blev indløst warrants for 800.000 stk aktier er sammen med den kraftigt øgede handelsaktivitet ‘the smoking gun’

Noget stort er i gære..

Følgende bemærkes:

Aktionærerne vil i kommende tid have fuldt fokus på:

1) De fortsatte forsøg på at forhindre kursen i at stige signifikant over kurs 10 NOK

Her må være tale købe/salg frem-og-tilbage ml. een ell flere storaktører da vi ikke ser indberetning til Finanstilsynet i Dk omkring øgning/reduktion af beholdninger og volumen synes for stort og regelmæssigt til at være eksekveret af småinvestorer

2) Ethvert forsøge på at udskyde omsætning til senere kvartaler enten igennem etableringen af regnskabsmæssige buffers, udskudt offentliggørelse af aftaler eller udskudt underskrivning af aftaler

3) Ethvert forsøg på at tilgodese udvalgte storaktionærer igennem rettet emission/kapitalforhøjelse på baggrund af “planlagt, udskudt resultat- og omsætningsmæssig fremgang”
Redigert 11.06.2023 kl 10:28 Du må logge inn for å svare
Totter
11.06.2023 kl 10:49 5878

Jeg har endnu ikke hørt fra hverken Lars Boilesen eller Heine Thorsgaard. Det tolker jeg faktisk, at vi har ret i vores antagelser, og det kan de i ikke blot bekræfte i en email. Det vil ubetinget kræve en børsmeddelse. Når jeg tidligere har skrevet med Heine Thorsgaard, har jeg nærmest fået svar samme dag - det gør jeg ikke denne gang, hvor jeg også refererer til dette seriøse Debattforum.

Hvor og hvad tid skulle vi eventuelt mødes - det kunne være interessant at få sat ansigter på flere af jer ?
Finans360
11.06.2023 kl 11:01 5890

Hvad med en fyraftens eet-eller-andet på en fortovescafe eller lign? Nyhavn er måske et lidt velbesøgt på en fredag eftermiddag. Hvad med foran Tivoli ved 17-tiden?
Gas1
11.06.2023 kl 12:13 5927

Er "desværre" på ferie ville ellers gerne have lyttet og måske lært lidt af jer mere garvede :)
God fornøjelse
Finans360
11.06.2023 kl 12:45 6002

Rigtigt fint ledelsen er underrettet

Det vil være klogt af ledelsen at lægge langt flere detaljer frem omkring samarbejdsaftalen med Netscout. Det forekommer fuldkommen usandsynligt at man har solgt en del af virksomheden til Netscout til dagspris (zero premium) uden at have ordrer eller en form for videre aftale på plads. Det kan jeg ganske enkelt ikke forestille mig.

At man fastholder guidance efter et mildest talt vanskeligt Q1 må jo indikere at man har mere vished end man lægger frem. Og det vil klogt at delagtiggøre markedet set i lyset af det ‘cap’ nogen har lagt på aktien.

Man ku’ som privatinvestor jo få den mærkværdige antagelse af ledelsen sammen med udvalgte storaktionærer ser fordel i at holde markedet i uvished (og lægge ‘cap’ på aktien) så den ikke stiger inden formel budgivning ell. endnu en kapitaludvidelse imod udvalgt aktionær(er)? Og DEN går altså slet ikk’ venner..
Redigert 11.06.2023 kl 17:09 Du må logge inn for å svare
Finans360
11.06.2023 kl 17:23 5965

..så vidt jeg husker er der udstedt aktieoptioner med strike kurs 11 NOK i Napatech

Det ku’ også være en årsag til at lægge ‘cap’ omkring kurs 10 ved hvilken kurs optionen er værdiløs

Dog må man antage at ledelsen har dækket Napatech af ved at have tilstrækkelig med aktier i egenbeholdning til at indfri alle options-rettigheder

Som oftest betragtes ‘capping’ som markedsmanipulation

https://www.investopedia.com/terms/c/capping.asp
Redigert 11.06.2023 kl 17:24 Du må logge inn for å svare
Totter
11.06.2023 kl 18:31 6077

Vi ses meget gerne - jeg er iført hvid skjorte, en Stetson kasket og brune briller. Jeg medbringer lidt information om en anden interessant aktie, som jeg har i min portefølje.
Finans360
11.06.2023 kl 21:17 6014

Modtaget! Vi ses
handellogik
12.06.2023 kl 09:49 5863

Lidt for kort varsel mht. d.16 - kigger gerne forbi næste fredag, hvis det var? Ellers godt "møde"...
Finans360
12.06.2023 kl 15:40 5781

D. 23 er desværre ikke mulig for mig

Det ka’ jo tænkes at der lægges grundstenen til tilbagevendende sammenkomster..

Det er fint at diskutere forskellige aktier..

Imens ser vi idag at handelsmønstret i Napa fortsætter ufortrødent..det er afgjort positivt vs nul-aktivitet. Uanset bevæggrunde konstaterer man at noget er sket: En stærk interesse for aktien har pludseligt gjort indtog
Redigert 12.06.2023 kl 15:53 Du må logge inn for å svare
Totter
13.06.2023 kl 12:55 5579

Jeg har igen i dag skrevet til Heine Thorsgaard - men vi får desværre nok ikke svar !!
Jeg har bedt om, at Napatech,s ledelse i en børsmeddelse offentlig forholder sig til det pres aktien dagligt er udsat for.

I går holdt aktien stand med et luk i 10,20.
Men i dag ser vi helt uden nyheder af nogen art, at aktien igen presses tilbage i 9,72 Nkr på lav handelsvolume.

Selvom det jo nok skal vende i august, er det mest betænkelige nok, at selskabet er vidne til markedsmanipulation uden at reagere.
bjønn
13.06.2023 kl 13:28 5567

Merkverdig, ja.
Fyller på hver dag under 10,00.

Slik det har siste måneder er det nytteløst å handle på nivåer over 10,x. I alle fall når vektingen i porteføljen allerede er for høy.

Håper bare at "noen" som ikke får sin vilje begynner å dumpe.
Interessert
13.06.2023 kl 16:17 5473

Det er en trasig utvikling, eller mangel på utvikling i aksjen. Dette krever mye tålmodighet, og jeg har en tiltakende frykt for at vi små spilles ut på sidelinjen. Vi kunne trenge en mer konkret tidshorisont angående forventet overskudd i selskapet. Ledelsen må vel ha noen tanker om det. Jeg har ikke sett noen konkrete anslag.. Når man ekspanderer på bekostning av kontantstrøm må man vel ha gjort noen anslag over hvor lang tid det vil ta før investeringen kaster av seg? Før vi får guiding om positivt resultat er det kanskje for mye å forvente en positiv kursutvikling. Jeg er litt frustrert kjenner jeg.
Gas1
13.06.2023 kl 16:31 5467

Hvad skete der med de penge der skulle købe aktier retur? De nåede som jeg husker det langt fra i mål med opkøbene.
Finans360
13.06.2023 kl 17:09 5657

Du er ikke ene om at være frustreret.

Vi er flere der gerne så en udmelding.

Men:

Det klogeste nu er at se rationelt på situationen og ikke lade følelserne styre:

1) Netscout har en lang historik med Napatech som stilnede af for nogle år siden. Efter at aftalen med F2/Intel faldt på plads har man så købt sig ind. Det gør man bl.a. fordi man kan lægge omsætning i butikken der dels beskytter ens investering dels sikrer den rette produktudvikling til egne produkter/kunder.

2) Fsva handelsmønstret ser jeg positivt på det. Der er sket noget fundamentalt, der bevirker at man nu optrapper handelsaktiviteten. Også selvom den muligvis er proforma. Svært at vide hvad der er sket. Vi ser jo det stik modsatte af støtteopkøb. Det er en indikator.

Jeg er ikke i tvivl om at vi får et omsætningsboost meget snart. Dog er der noget i kulissen der først skal på plads. Det kan omhandle underskrifter på udviklings- og/eller kundeaftaler et sted i værdikæden, positionering ift aktien, optionsprogrammer mm. Kun få indviede kender den konkrete årsag.

Redigert 13.06.2023 kl 17:14 Du må logge inn for å svare
Interessert
13.06.2023 kl 23:30 5753

Takk for tilbakemelding. Nei, frustrasjon er et dårlig argument for å selge. Tvert om. Det er som regel denne frustrerende ventingen som er grunnlaget for god avkastning. Når et selskaps suksess er et faktum er kursen en helt annen. Skal man vente på det før man kjøper får man ikke med seg den første viktig oppgangen, i hvert fall ikke med en investering av noen vesentlig størrelse. Jeg er tålmodig og håper og tror på det beste.
Finans360
14.06.2023 kl 06:40 5873

Både bestyrelsen, den daglige ledelse og ABG er klar over at alle venter på at spændingen udløses. Alle ved de at der skal leveres nu. Regnskabstallene-, investorerne-, partnerne kræver det. Finanstilsynet er sågar med på sidelinjen. Dette pres er lagt allerede fra starten af Q2. Når CFO mfl ikke svarer skyldes det at man ikke kan sige hva’ der nu er i gære. Og det er ganske rigtigt set også et svar.

Vi kommer til at se et markant forbedret resultat d. 11/8 som får guidance til at se ganske overkommelig ud.

Man kan ikke gentage Q1 og fastholde guidance. Og hvorfor sku’ man når det ligger indenfor ens egen kontrol at styre det? Vi taler peanuts for Netscout at ændre tingene dramatisk. Stol på at Lars (formand) og Danny (Netscout) har vendt scenariet og besluttet hva’ der ska’ gøres.

Jeg tipper at handelsaktiviteten vil fortsætte (og måske intensiveres yderligere) op til d. 11/8 hvorefter helt andre kræfter sætter igang. Mavefornemmelsen sir’ at køen i indgangsdøren vil vokse sig stor senest fra d. 11/8. Der arbejdes nu hårdt på at klargøre aktien/afslutte positioneringen/fasrholde aktiviteten op til d. 11/8 hvor man nødvendigvis må smide fakta på bordet. Det ved sågar Netscouts mand i bestyrelsen.. Efter lang tids venten er vi tæt på nu..

Jo længere skiliften trækker dig op jo flottere nedkørsel får du. Hop ikke af liften så tæt på toppen.. du få ikke bjergtinderne med..
Redigert 14.06.2023 kl 13:21 Du må logge inn for å svare
Ferrari330
15.06.2023 kl 09:23 5592

La i dag inn en liten ordre på 700 aksjer. Kursen var 10,10. Jeg la inn 9,96. Fikk kjøpet godkjennt på 9,78 og aksjen falt 3,17%. Hvordan er dette mulig ? Ingen andre handler så langt i dag.
Finans360
15.06.2023 kl 10:41 5773

Velkommen til..

Vi har været igennem det

Af endnu ukendte årsager (dvs. ukendte for småinvestorerne) skal aktien handles omkring kurs 10 NOK for en periode.

Dit antal er en god lejlighed til lige at trække den ned så den ikke løber løbsk når køber går igang..
Ferrari330
16.06.2023 kl 19:09 5569

Jeg har vært med en god stund. Laster litt når den går under 10. Er tålmodig og sitter med en god magefølelse.
Finans360
19.06.2023 kl 09:00 5371

Vi er i en ekstremt priviligeret situation.

Napatech handles i langt større volumen end for blot 2 mdr siden omkring kurs 10 af unavngivne, større aktører.

Der er kun 2 muligheder:

Enten er aktien cap’et for at eliminere volatilitet imens der forhandles om pris på enten 100% overtagelse eller kapitalforhøjelse

Eller..

Aktien er cap’et som afskydningsrampe for en kolossal stigning når store kundeordrer om kort tid offentliggøres..

Jeg er fuldt loaded. Ellers er det bare om at hamstre nu. Det blir’ ikk’ nævneværdigt billigere..tværtimod

Hvis andre sidder med alternative, logiske forklaringer så byd ind
Redigert 19.06.2023 kl 09:02 Du må logge inn for å svare
Seriøs
19.06.2023 kl 09:23 5418

Skjønner ikke din tålmodighet men det er spennende å se hva som skjer her
Finans360
19.06.2023 kl 09:34 5449

Noget vil snart ske

Og netop fordi Napatechs nye, forretningsmæssige relationer og cash beholdning er stærke kan man regne med at det vil være positivt

Vi kender endnu blot ikke omfanget af det
Finans360
19.06.2023 kl 09:50 5464

I forhold til Q2 har vi dels potentiel (og sandsynlig) melding om H2-storordre fra Netscout/F2 dels traction på 5G-offload (hvor vi allerede er blevet oplyst at interessen er overvældende)

Det er jo nok af selvsamme grunde at vi ser det aparte handelsmønster nu
bjønn
21.06.2023 kl 17:19 4978

Apart handlemønster, ja.

Hvorfor er det ingen stor vilje å ta disse postene under kr 10?

Er vi alle fullastet, og ingen nye aksjonærer som fatter interesse?
Vi blir færre og færre aksjonærer for hver uke.

Vi kjenner ikke «fienden» som herser med oss; hvor mye aksjer den har og hvor lenge spillet skal vare. Men jeg håper at «fienden» til slutt blir min beste venn.

Noen dager handler jeg litt, men har nok. Greier ikke å la være på disse kurser.

Men, jeg er etter hvert så pass lei og frustrert at jeg noen dager tenker å fjerne tickeren fra mine porteføljeoversikter, men greier heller ikke å la være å følge med…..
Finans360
23.06.2023 kl 07:22 4705

Jeg forstår utålmodigheden. Og deler den

I bliver nødt til at rette henvendelse til bestyrelsen og ledelsen. Gå i ‘aktivist-mode’ som flere af os allerede er gjort: lbo@napatech.com, htg@napatech.com

Hvis nogle herinde vil stå som talsmand for mindretalsaktionærne bakker jeg op. Tillige med henvendelser til erhvervsjournalister, analytikere mfl

D. 11/8 bør ledelsen komme med en udmelding vedrørende dens eventuelle kendskab til (eller mangel på samme) seneste usædvanlige handelsvolumen i aktien og det loft der i seneste tid synes at ligge omkring kurs 10

Alternativt må man som mindretalsaktionær vente i frustration.

Det dummeste man kan gøre nu er at hælde sine aktier ud inden ‘showtime’ for at blive sine frustrationer kvit. Spille deres spil. Du vil bebrejde dig selv for det.

Casen er uforandret god:

https://www.napatech.com/media/press-releases/napatech-and-jabil-collaborate-on-innovative-server-platform-for-high-bandwidth-low-latency-fintech-applications/

Redigert 23.06.2023 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
Seriøs
23.06.2023 kl 07:52 4724

Tror de siste kvartalsrapportene gjør at interessen er liten. Blir det resultater i samme bane så kan man få NAPA ned mot 6 kr
Finans360
23.06.2023 kl 07:59 4770

Det ska’ man ikke gøre sig forhåbninger om

Forvent resultater af en helt anden kaliber end Q1

Netscout blev officielt godkendt som medejer af Napatech i april 23.

Den er i kassen. Og handelsvolumen inkl kurs-loft er the smoking gun

Finans360
23.06.2023 kl 08:49 4762

Eller for nu at koge de sidste 3 indlæg ned til 1:

Du har i bedste fald indtil d. 11/8 til at få købt dig ind eller suppleret. Herefter ska’ der betales en helt anden premium
Muggost
23.06.2023 kl 09:43 4862

Det må hvertfall skje noe stort snart hvis man skal forvente kursen opp.
Rent teknisk er det mange faresignaler nå:
- Nedadgående trendkanal
- Dødskryss den 6.mar 2023
- Kursen ligger under 50 og 200 dagers snitt
- Hode-Skulder formasjon fra 5.4.23 til 8.5.23
- RSI indikerer fallende interesse, men aksjen er enda ikke oversolgt.
- Det er støtter på 9.2, 7.8 og 6.0. Brudd på disse vil indikere videre nedgang.

Teknisk Analyse sier bare hva aksjonærene som gruppe foretar seg, og tar ikke hensyn til fundamentale forhold. Finans360 kan mer om de enn meg. Men om ikke Napatech leverer noe positivt snart, og det veldig raskt, så frykter jeg også at kursen vil gradvis gli ned mot 6.
Finans360
23.06.2023 kl 10:10 4974

At handle small-cap aktier med relativt beskeden handelsvolumen og stort spread ud fra teknisk analyse er ikke noget jeg vil anbefale nogen at gøre.

Derimod vil anbefale at man handler ud fra research af fundamentale forhold, og særligt virksomhedsspecifikke forhold.

Dybest set tror jeg at de fleste her er klar over at Napatechs succes alene afgøres af relationer..

Så det er relationerne man skal studere og forstå. Så vidt det lader sig gøre ud fra tilgængelige oplysninger
Finans360
25.06.2023 kl 16:11 4685

Det er heri den ligger - den kommende storordre fra Netscout/F5:

Som det fremgår er produkt-leverancen faldet i hak primo 2023 hvilket matcher tidspunktet for opstart af samarbejdet ml. Napatech, F5, Intel (design-win), samt kapitaltilførslen fra Netscout.

https://www.businesswire.com/news/home/20230504005161/en/NETSCOUT-Reports-Fourth-Quarter-and-Full-Fiscal-Year-2023-Financial-Results

In late February 2023, NETSCOUT announced that it continues to advance the performance management market with the enhancement of its nGenius® Enterprise Performance Management solution that offers support for more than 1,000 voice, video, and business data applications out of the box. The Company further enhanced this capability through the integration of nGeniusONE® and F5 technologies to automatically configure monitoring for custom applications. The solution helps customers eliminate blind spots at the packet level for better application performance and security assurance

Og nedenfor er links der samlet krydsrefererer Napatech - F5 BIG IP platform - Netscout - Intel

Så meget forsimplet opstillet:

Intel leverer chips
F5 leverer server-platformen
Napatech leverer SmartNICS hardware/software baseret på Intel SmartNIC-design & Napatechs hardware-programmering af Intel chips (Intel Agilex 7 FPGA). Det samlede Napa-bidrag leverer dermed datainspektion, filtrering, acceleration tilrettet de Netscout-securityapplikationer der er optimeret til F5-platformen.
Netscout udvikler/(leverer brugerapplikationerne/brugerplatformen (software)

Så er både den teknologiske- og kommercielle værdikæde på plads..

Regn med første udrulning af den samlede leverance indenfor allernærmeste fremtid. Noget ku' tyde på at både Netscouts- og F5 vil sælge løsningen ind i deres respektive kundeporteføljer. Måske også Intel?

I øvrigt godt at se at Napatechs F5-designwin specifikt også omtaler bekæmpelsen af DDoS-attacks. Et område som gir' både F5- og Netscout signifikant omsætning.

https://devops.com/netscout-taps-f5-to-optimize-custom-app-performance/

https://www.napatech.com/media/press-releases/napatech-confirms-tier-1-smartnic-design-win-utilizing-latest-intel-technology/
Redigert 25.06.2023 kl 17:00 Du må logge inn for å svare
Totter
25.06.2023 kl 20:05 4556

Stor tak til Finans360 for endnu et særdeles seriøst indlæg.
Når vi tager hele buketten, er det mig stadig en gåde, hvorfor dette ikke materialiserer sig i en langt højere aktiekurs.
Desværre tror jeg kendskabet til Napatech som aktieinvestering er ret begrænset.
Jeg er selv helt tryk ved fremtiden, det er blot om at sidde roligt i "båden" med en langsigtet investering.

Jeg har tidligere forsøgt at få Investeringsredaktør Simon Kirketerp ved Dagbladet Børsen til at bringe en analyse eller præsentation af Napatech.
Det lykkedes delvist i december 2021, hvor Børsen bragte en reportage om investeringer i Norske Small Cap aktier - herunder også Napatech.
Jeg vil gerne forsøge igen, men det kan jo også være, at der er andre på dette Forum, som har bedre kontakter til Børsen.

Et ekstrakt af Finans360 Skrivet burde være lige til "højrebenet" for en kompetent journalist som Simon Kirketerp, bl.a. kendt fra Aktiespillet i samarbejde med Sydbank og SaxoInvestor.
Redigert 25.06.2023 kl 20:06 Du må logge inn for å svare
Roed89
25.06.2023 kl 23:10 4586

Hej Totter
Ja kendskabet er nok minimalt. Man kunne jo godt være lidt provokerende over for Simon aka " Børsen" hvorfor de kun skriver om small cap og alle selskaber der går ned i kurs seneste tid (Meew, Audientes, Astralis, Asetek m.m.), men ikke dem som indgår gode samarbejdsaftaler og får tilegnet sig medinvesterorer til en kurs 25% over dagskurs..
Det er kun få som har trukket stikket de sidste uger og jeg tænker vi (resten) sidder spændt og venter på gode meldinger og øger beholdningen..
Finans360
26.06.2023 kl 08:49 4704

Måske var det en henvendelse du ku’ foretage Roed89?

Der er kun godt at henvendelserne kommer fra flere kanter.

Det gælder både til journalister og ledelse. Det er kun på den måde at det står klart at presset er generelt voksende..

Tilsvarende opfordrer jeg til at der rettes henvendelse til lbo@napatech.com & htg@napatech.com (Lars & Heine) med opfordring til TYDELIG ledelsesmæssig redegørelse ALLERSENEST d. 11/8 for ordrestatus vedr. F5/Netscout/Intel-leverancen.,

Det er nu at I som mindretalsaktionærer ska’ lade jeres røst høre. Og vi ka’ faktisk rykke noget hvis flere følger den opfordring
Redigert 26.06.2023 kl 08:59 Du må logge inn for å svare
bjønn
26.06.2023 kl 12:59 4577

Ja, takk for gode betraktninger og innlegg fra Finans360.

Hvorfor utelater du CEO Henrik B Jensen? Er det noen som har fått svar fra noen av de herrer; Lars, Henrik, Heine?
Jeg kan også gi min stemme og «aksjer» om noen vil trykke litt til mot den brede ledelse.

I forhold til interessen for aksjen, leses innlegg på denne tråden av relativ ganske mange.
Men, det synes som om at alle gode produktomtaler og samarbeidspartnere møtes med et skuldertrekk.
Det er bare å fastslå at det pt finnes null interesse for aksjen.

Om aksjen skal snu i positiv trend, over tid, må det komme veldig gode meldinger de nærmeste måneder.

Det er som i fotball. Det deles ikke ut poeng for gode omtaler og produkter. Det er bare mål og vinnere som teller.