Takk til Yngling HØ & Biobull
Dr No
08.04.2021 kl 21:13
778
Har nå vært tungt investert i bgbio i ca 10 mnd.
Det har vært mye opp og ned, men takket være gode og oppdaterte innlegg fra overnevnte så har jeg beholdt troen. Dere har vært reflekterte og kunnskapsrike, derfor tror jeg det er fler enn meg som kan takke dere for dette :)
Hvor går nå ferden videre? Jeg personlig tror vi går en god tid i møte . For folk flest og internasjonalt har vi nok knapt gjort oss bemerket.
(Beklager skrivefeil, dyseliksi ;)
Det har vært mye opp og ned, men takket være gode og oppdaterte innlegg fra overnevnte så har jeg beholdt troen. Dere har vært reflekterte og kunnskapsrike, derfor tror jeg det er fler enn meg som kan takke dere for dette :)
Hvor går nå ferden videre? Jeg personlig tror vi går en god tid i møte . For folk flest og internasjonalt har vi nok knapt gjort oss bemerket.
(Beklager skrivefeil, dyseliksi ;)
HP17
08.04.2021 kl 21:21
746
Helt enig. Glimrende jobbet av de to skribentene med flere over tid. Det nærmer seg «russiske» prosenters oppgang i BGBIO?
Antall timer de har lagt ned i analysene, kan man bare spekulere i. Tror det er flere som hadde solgt seg ut dersom det ikke hadde vært for arbeidet de har lagt ned. Har ikke allverden med erfaring på feltet, så for egen del har de vært helt avgjørende. Takk!
Dis
08.04.2021 kl 21:51
595
Støtter den ja, har vært med siden starten av februar og har lært mye underveis av innleggene her.
Life viddy
08.04.2021 kl 21:51
587
Samme her og har sittet fast i denne siden i sommer med tap og kun holdt ut pga dem 2.(jeg hadde ikke peiling når jeg investerte der første gang)
Når noen brenner så hardt att dem nærmest graver 24/7 etter gull så føler man att noe kommer til slutt.
Når noen brenner så hardt att dem nærmest graver 24/7 etter gull så føler man att noe kommer til slutt.