Ta det helt med ro!

Ti_porteføljen
RECSI 09.04.2021 kl 09:09 2942

Dette har med timing og gjøre. Båre RECSI og VP vil gjøre det bra i tiden fremover. For RECSI sin del kan de velge å samarbeide med de store aktørene i markedet slik situasjonen har dreiet på seg det siste halve året. VP kommer etter først om noen år og har startvansker. Men VP teknologi er ganske god, og vil etter hvert absorberes i markedet, men dette kan ikke RECSI vente på slik det er nå. Større aktører trenger RECSI's leveranser av polysilicon.

RECSI VILLE IKKE HA AVSLUTTET INTENSJONSAVTALEN HVIS DETTE VAR DERES ENESTE HOLDEPUNKT FOR Å FÅ GJENÅPNET MOSES LAKE. Ergo, det er større fisk i havet, og dette har REC børsmeldt omtrent direkte.

Silikonprisene er jo dobbelt så høye som for et halvt år siden. Etterspørselen øker såklart. Jeg har aldri følt meg mer rolig i en volatil aksje. Den kommer til å gå helt amok dette året.

AllInInc
09.04.2021 kl 23:33 1431

For the record så sitter jeg godt med ett snitt på litt over 8 så har en god del å gå på i forhold til en eventuell videre midlertidig dipp men fortsatt ståltro på caset.
AllInInc
09.04.2021 kl 22:45 1775

Hver gang jeg frigjør kapital til å investere så kjemper jeg en stor personlig kamp om å prøve å diversifisere litt men går ikke så veldig bra da jeg har større og større tro på ny rekyl snart. Håper nesten at den går opp før jeg får frigjort neste bolk med kapital så jeg får diversifisert😆
Zorin
09.04.2021 kl 14:38 2464

Har vel ikke den store troen på Violet Power, men RECSI er et veletablert firma med erfarne og kunnskapsrike folk. Så de har jeg stor tro på fremover.