Elop - SIMPLIFAI ENTERS STRATEGIC PARTNERSHIP

Slettet bruker
ELOP 14.04.2021 kl 14:02 74017

ELOP AS: SIMPLIFAI ENTERS STRATEGIC PARTNERSHIP WITH DOCUMASTER AND SIGNS UP TWO FIRST MUNICIPALITY CLIENTS

13:53
April 14th 2021 - Elops AI business unit Simplifai has entered into a

strategic partnership agreement with rapidly growing document management company

Documaster AS. The partnership has already landed its first clients, two

Norwegian municipalities, and is part of a public sector growth strategy.

Documaster was recently one of only five Norwegian technology companies that

were included in Financial Times list: FT 1000: Europes Fastest Growing

Companies.

As part of the agreement, Documaster will include Simplifais AI-driven systems

in its offering to support public and private sector clients in facilitating

automatic receipt and management of e-mails and user or customer enquiries,

including documents that needs to be managed.

Record
25.10.2021 kl 20:04 4834

Tror også det er en grei strategi, kan jo bli verre om alt faller så lenge kjøpersiden er svak.
En gang er vel kursen byttet så langt ned at noen tar ett stort jafs ☺️
rischioso
25.10.2021 kl 21:57 4747

Liten sjanse for å feile på litt sikt med å plukke 25% under eminivået. Må innrømme at jeg ikke trodde at den ville falle såpass, men med så tynt volum så skal det ikke mye til for å bevege kursen noe som for øvrig gjelder begge veier så når det først snur så vil nok dette gapet raskt tettes for det er lite aksjer til salgs oppover.

Lykke til med timingen ... ;)

thief
26.10.2021 kl 12:59 4612

Har vært nede på 3 blank. Når de har fått den så langt ned,kan vi vel få se 2tallet også🙂
rischioso
26.10.2021 kl 13:07 4603

.... om det ikke er noen flere nisser igjen som lemper ut her så virker det å snu for robotene er nok stilt inn på primært å akkumulere og ikke selge på dette nivået - dagens nivå er hele 25% under emien som igjen ble satt med over 20% rabatt så i realiteten så handles aksjen nå med over 50% rabatt eller sagt på annen måte det er rundt 100% opp til IPO nivået hvor et hav av positive ting har hendt siden i tillegg til at cashkassa nettopp er fyllt opp - mao, det er lov å tenke selv. og de grådigste som håper på å treffe den optimale bunnen ender som oftest opp med å miste første delen av reprisingen.. ;)
Redigert 26.10.2021 kl 13:11 Du må logge inn for å svare
Blygen
26.10.2021 kl 15:18 4525

Alltid noen som kun ser dagens kurs og ikke leser seg opp mellom linjene i forhold til hva fremtiden vil bringe...:)
veteran
26.10.2021 kl 15:54 4480

Begynn å tenk selv hva som er problemet i selskapet, ikke skyld på robotene.
rischioso
26.10.2021 kl 15:56 4521

Ja, skal man tjene på børs så skjer det som oftest over tid - mao, man må kunne tåle å sitte en periode med rød posisjon og ikke lempe ut hver gang en trade går i mot for det vil skje både titt og ofte. Det viktige er å benytte anledningen å plukke på dipper som nå med stor rabatt og holde for kursen går som oftest noe lavere før den snur da robotene setter den optimale bunnen alt etter som de finner nye selgere eller om de må gå opp for å finne, men snur gjør den så lenge caset er liv laga noe dette caset så absolutt virker å være basert på hva de har fått til så langt - mao, og sagt på annen måte - det vil overraske stort om kursen ikke er tilbake på 4 tallet innen utgangen av desember - kanskje før og kanskje høyere.
Redigert 26.10.2021 kl 15:57 Du må logge inn for å svare
Anders13
26.10.2021 kl 16:00 4526

Er klar over at Elop gar noen patenter. Årsaken til at jeg ikke er aksjonær her er at jeg mener at de sitter på for svake patenter (kun holdere/bærere av apparatur, slik jeg tror, og ikke på selve «betong radaren») og at konkurransen er hardere internasjonalt enn mange er klar over. Elop er ikke alene i dette markedet.
Anders13
26.10.2021 kl 16:00 4538

Er klar over at Elop gar noen patenter. Årsaken til at jeg ikke er aksjonær her er at jeg mener at de sitter på for svake patenter (kun holdere/bærere av apparatur, slik jeg tror, og ikke på selve «betong radaren») og at konkurransen er hardere internasjonalt enn mange er klar over. Elop er ikke alene i dette markedet.
veteran
26.10.2021 kl 16:08 4523

Om du kaller det som skjer nå dipp - det for være ditt språk. I mitt shart startet da dippen 30/6 og varer ennå. Dette kaller ikke jeg dipp, men en kraftig nedgang i en veldig lang trend som startet i november i 2020. Tror det er andre årsaker til at markedet har mistet tilliten til dette selskap. Vi får se hva som kommer i Q3, men blir ikke overrasket om ledelsen kommer med masse bortforklaringer om hva som har skjedd.
rischioso
26.10.2021 kl 19:12 4449

Vel, det er heldigvis flere måter å se ting på og spesielt når det har vært fra tynn til syltynn omsetning så tar det jo nettopp en evighet om du har en del aksjer og ønsker å redusere alternativt ta en exit så for meg er dette en dipp som hovedsakelig startet for bare kort tid siden når den uventede emien ble satt med stor rabatt på 4nok - uventet fordi det var cash til ute i Q1-22.

Når det kommer til Q3 presentasjonen - hvilke bortforklaringer mener du selskapet vil komme med?

At de KUN inngikk 3 avtaler i oktober?
At de leverte den første av 10 scannere til USA lenge før tiden?

Skjerpings - Selskapet har jo sådd som bare det og over forventning - innhøstingen kommer noe senere.

Se heller frem til outlooken som med største sannsynlighet vil inneholde en del interessant for 2022 og beyond så får markedet komme diltende etter hvert som de alltid gjør og da er det om å gjøre å ha benyttet anledningen med å plukke med seg rabatterte aksjer i forkant istedenfor å bruke tiden på å spekulere i hvorfor kursen vandrer som den gjør - se heller rundt deg på andre vekstselskap så finner du ut at dette ikke er rart overhodet at kursen stikker opp når ting er nytt for så og ramle godt tilbake for så og igjen sakte men sikkert vil stige i takt med at selskapet bygger sten for sten og leverer - noe selskapet faktisk frem til i dag har gjort ... ;)
Redigert 26.10.2021 kl 19:22 Du må logge inn for å svare
rischioso
26.10.2021 kl 21:36 4332

Noen svake patenter - hvor har du det i fra? Ja, man skal høre mye før øra detter av - sies det ...:)

Viktig å lese seg opp og ikke bare komme med kalkulerte gjetninger. Nei, det finnes ikke konkurrenter - teknologien er enestående hvor et lite selskap i lille Norge hvor vi historisk har hatt for det meste trebygninger er først ute i verden med å kunne finne svekkelser i betongkonstruksjoner i et tidlig stadium før skadene kommer ut til overflaten hvor skadene da allerede er omfattende - det alene er jo bare enestående.

Med denne teknologien hvor man finner svekkelse i et tidlig stadie gjør at forebyggende arbeide kan igangsettes og redde konstruksjonen fra å kollapse. Det vil sikkert med tider og stunder komme konkurrenter for markedet er astronomisk og estimert til flere tusen milliarder så det er mer nok av plass til flere hvor selskapet estimerer å omsette for rundt 800m i 2025 - betydelig, men allikevel en beskjeden markedsandel. På toppen av dette er Simplifai estimert å skulle omsette for 300m i 2025. Samlet guiding forteller at milliarden er forventet å passeres i løpet av knappe 3-4 år hvor selskapet pr i dag har en markedsverdi på knappe 360 millioner hvor cashkassa utgjør nærmere 40% alene for å sette galskapen i perspektiv så tilnærmet nada av forventninger er innbakt, men det vil komme naturlig sammen med aktivitetene og veksten fremover.

Her er litt om grunderen, hans bakgrunn og litt om teknologien:

https://klosser.no/elop-gar-pa-borsen/

På børs med banebrytende ultralydteknologi

https://www.innovasjonnorge.no/no/tjenester/kundehistorier/2020/elop/

Doblingskandidat oppdaterer investorene

LES - Teknologiselskapet Elop børsmelder at det er blitt innvilget en patent som dekker ultralydsystem i Kina. Selskapet har også fått patent i Europa, USA, Kanada og Japan.

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/09/11/7565885/doblingskandidaten-elop-oppdaterer-investorene

*** Etter partnerskapsinngåelsen med SealTech for kort tid siden hvor de mottok en ordre på 10 scannere og 1 robot i slutten av sept

https://newsweb.oslobors.no/message/543286

ble den første scanneren levert allerede her om dagen

https://www.linkedin.com/posts/elop-as_elop-eloptechnology-elopinsight-activity-6856877309719298048-W3JV

så jobbes det nå med myndighetene i USA om en regulatorisk aksept - patentet er allerede registrert.

MAO, det er å forvente at det vil skje mye fremover - veldig mye - både utvidelse av eksisterende avtaler, inngåelse av nye avtaler både lokalt og internasjonalt hvor det er følere ute både i USA, Kina og Canada i tillegg til EU, nye ordrer, regulatoriske søknader og aksept i de forskjellige land vil bli meldt fortløpende fremover, oppdatering av utviklingssamarbeidet med veidekke, oppdatering på Simplifai sine aktiviteter mm ...

Så ja - før året er omme så vil det nok være mange som river seg i håret for at de ikke plukket på dagens nivå når de kunne - men som kjent så er det alltid for sent å angre - mao, muligheten er her, men valget er vårt ... ;)

Ha en fortsatt fin kveld!
Redigert 26.10.2021 kl 21:38 Du må logge inn for å svare
Blygen
26.10.2021 kl 22:55 4206

Solid innlegg...
besson
26.10.2021 kl 23:10 4212

"Det finnes ikke konkurrenter" "først ute i verden med å kunne finne svekkelser i betongkonstruksjoner i et tidlig stadium" - har du i det hele tatt prøvd å sette deg inn i denne bransjen?
Blygen
26.10.2021 kl 23:49 4246

Blir spennende å se hvem av dere som trekker det lengste strået...:)
besson
27.10.2021 kl 08:16 4123

Nok et givende og kunnskapsrikt innlegg fra Blygen, tusen takk! Nå har kursen allerede kollapset så jeg vet ikke hva som er spillereglene i denne leken til Blygen. Jeg har ikke påstått at kursen skal hit eller dit, bare at rischioso åpenbartr er helt kunnskapsløs på dette feltet.
fjellmannen
27.10.2021 kl 10:27 4026

Ikke bare betong scanneren kan brukes til, spennende

https://elop.no/elop-multrawheel/
rischioso
27.10.2021 kl 11:30 3947

Jeg snakker da om direkte konkurrenter sett opp i mot den patenterte teknologien og ikke indirekte konkurrenter som selvfølgelig finnes i et marked verdt flere tusen milliarder noe som burde være ganske åpenlyst.

BTW, jeg ser det som positivt at du ikke hadde mer enn dette å sette fingeren på gitt at innlegget faktisk inneholdt mange positive og ikke minst triggende realiteter ... ;)
rischioso
27.10.2021 kl 11:42 3919

Ja, helt klart viktig å få med seg - vindmøller er et sterkt voksende marked hvor det pr i dag bare i EU finnes i overkant av 100.000 vindmøller og hvor en ny studie viser at det er plass til 11m vindmøller hvor Norge, Tyrkia og Russland har de beste forutsetningene

https://www.nrk.no/urix/ny-studie_-plass-til-11-millioner-vindmoller-i-europa-1.14666682
besson
27.10.2021 kl 12:37 3856

Ok, jeg trodde onelinere skulle være vittige og poengerte.
Blygen
27.10.2021 kl 12:47 3830

Beklager virkelig dersom du ikke forstår min humor....:)
besson
27.10.2021 kl 12:47 3867

Jeg snakker også om direkte konkurrenter. Innlegget var ment som eksempler på din kunnskapsløshet, ikke en komplett liste over surr og rør som presenteres på et slikt forum. "Først ute med å se svekkelser i betongen" - dette er bare rør fra ende til annen (eller "Solid innlegg..." som Blygen ville kalle det). Med "marked på flere tusen milliarder" tenker du sannsynligvis på BCG-rapporten som ble trukket frem ved IPO. Dette er åpentbart ikke for betongskannere alene. Markedet for ultralyd betongskannere er per i dag på ca. 500 enheter årlig, som gir en markedsverdi på litt over 100 millioner USD. Elop selv legger til grunn i sitt base case scenario en årlig vekst på 12 % frem til 2025, og at de skal klare en markedsandel på 29 % i 2025.
Blygen
27.10.2021 kl 12:50 3869

Holder i massevis.... kurs nå ....3,345
besson
27.10.2021 kl 13:04 3842

Gratulerer med pen gevinst.
rischioso
27.10.2021 kl 13:22 3801

Gevinst - hvorfor nøye seg med ører?

De smarte fortsetter å plukke godt rabatterte aksjer til langt under emikursen på 4 og selger noen kroner høyere opp.

Istedenfor å bruke tiden din til å idioterklære medebattanter så burde du heller tenke på å få dekket inn shorten din - over 60% av dagens omsetning så langt i dag ble omsatt for 3,3 eller høyere - virker som at folk begynner å våkne og slike jaffs vil vi nok se flere av fremover ... ;)
Redigert 27.10.2021 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
besson
27.10.2021 kl 13:46 3763

Det med gevinst var forsøk på oneliner-humor, slik som Blygen driver med. Jeg har ikke idiotforklart noen. Jeg sier bare at du demonstrerer din kunnskapsløshet med dine innlegg om Elop. Jeg er long i Elop, ikke short. Så det rådet er omtrent like matnyttig som de andre innleggene dine.
Blygen
27.10.2021 kl 13:53 3755

Når det er fukt i kjelleren tjener jeg penger, sa brura.. .
rischioso
27.10.2021 kl 14:50 3673

... makan til kunnskapsløs humor, men det er vel kanskje ikke annet å forvente fra fuglen som ikke gjør annet enn å skite i eget reir ...;)
Redigert 27.10.2021 kl 14:53 Du må logge inn for å svare
besson
27.10.2021 kl 19:54 3506

Takk for det. Imponerende igjen, forstår godt at du måtte redigere for å få til et slikt eminent innlegg. Jeg påpeker bare at du skriver ting som er riv ruskende galt. Og så lot jeg meg i et svakt øyeblikk rive med av Blygens sofistikerte humor, skjønt jeg innser at jeg selvsagt ikke kan måle meg med Blygens innsiktsfulle innlegg.
Rune74
27.10.2021 kl 23:52 5249

Ikke bry deg så mye med hva som skrives her inne, besson. Etter 20 års tid, hvor jeg i mine tidlige dager brukte mye tid her inne (dessverre). Så lærte jeg etter hvert at det som skrives her i beste fall må tas med noen tønner salt.

Det er her, som alle andre investeringer, en vurdering om man tror på caset. Jeg er ikke stålsikker. Fikk pen gevinst på nyheten som dro oss opp rundt 5,20,- og solgte da.

Så kom nyheten om emisjon (som jeg personlig synes er forbanna typisk for slike mindre selskaper. Med en gang de klarer å drive kursen, så er det emisjon en dag og to etter).

Tett i nøtta er jeg jo, så i stedet for å bare ta gevinsten i sin helhet(den var jo sikret) og putte den inn annet sted. Så ble jeg fristet å gå inn med en del igjen da den falt et stykke under emisjonskurs.

Gudene vet hvor lenge man må sitte med denne i minus. Heldigvis er det bare en liten del av porteføljen.

Skal sies at jeg har lest analyser som tilsier kurser laaaangt over dagens. Men nå har vi jo sett ganske nylig hvor mye verdt de kursmålene kan være (NEL hadde vel kursmål rundt 45 på det høyeste nå ligger de vel rundt kr. 5 til 8). Så jeg tar også slikt med minst en halv tønne av forannevnte saltkar.

Skal sies at det ikke alltid trengs så mye inntekter. Det kan holde med at "invistorene" (gammelt uttrykk på Hegnar) får blod på tann. Dersom nok folk TROR det skal bli fantastisk, så går kursen gjerne som ei nyttårsrakett. Er det ikke fundamentalt da, så selger jeg glatt.
besson
28.10.2021 kl 09:48 5127

Takk for fint innlegg, innimellom kan man finne ting som er verdt å ta meg seg herfra, men det blir stadig lenger mellom høydepunktene, synes jeg. På tekinvestor er det en tråd med noenlunde informerte skribenter.

Denne aksjen virker temmelig dvask for tiden, skjønt den kan sikkert korrigere noe opp fra disse ekstremt lave nivåene. Den stiger mindre og mindre på meldinger om "strategisk samsrbeid", "gjennombrudd i land xx" og andre meldinger med vyer for fremtiden. Nå trengs det salg, for at markedet skal greie å se for seg en vekstkurve opp mot omsetningsmålet for 2025. Dagens kurs betyr helt enkelt at markedet ikke greier dette. Jeg synes skannerteknologien er superinteressant, en klar forbedring av dagens modeller. Litt usikker på om stor satsning på AMS og SHM er veien å gå for et så lite firma, kanskje skulle de heller ha rendyrket ultralydteknologien og anvendt det på flere områder. Så kunne heller skanneren matet et annet, mer overordnet system med data, f.eks. et system à la det SAP har utviklet og testet på Stavåbrua sammen med vegvesent. For mindre bruer vil softwaresystemene til en av de etablerte totalleverandørene av instrumeter være naturlig valg for dem som allerede har instrumenter fra disse.

https://news.sap.com/norway/2020/01/sap-og-statens-vegvesen-sanntidsovervaker-stavabrua-pa-e6-for-a-forbedre-vedlikehold-og-bruklassifisering/
fjettis
28.10.2021 kl 10:35 5086

Ryktes at elop sitt produkt passer utmerket for bruer som Veidekke driver vedlikehold på, og at de skal gå til innkjøp av dette produktet💯
Patron72
28.10.2021 kl 10:37 5090

Fint med rykter, men jeg vil ha bekreftelse 😊
besson
28.10.2021 kl 10:55 5094

Ja, Veidekke er bankers, står artikkel om dette på hjrmmesiden til elop, trenger ikke gå etter rykter.
fjettis
28.10.2021 kl 13:31 4986

Ikke lenge før det tikker inn melding om salg for millionbeløp, kun fra Veidekke. Så kommer de andre meldingene tikkende inn etter det fra statens vegvesen osv💸
Rune74
28.10.2021 kl 15:42 4914

Joda, enkelte skribenter er vel verdt å få m d seg. De sitter og samler all info og er kunnskapsrike. Men det er alt for mange av disse "Denne skal opp!". Gjerne kun basert på at den har falt (ingen automatikk). De innleggene er ikke av interesse.

Jeg sier ikke at jeg ikke har troen på ELOP. Det er en spennende teknologi og det er mange konstruksjoner som nok er i behov av en aldri så liten oppfølging. Jeg vil sitte. Men er enig med deg i at det nok trengs håndfast rapportering at det genereres inntekter, eller i hvert fall solide inngåtte avtaler.

Ellers takk for interessant artikkel
rischioso
28.10.2021 kl 16:31 4888

Noterer meg at visse såkalte besserwissere bruker tiden til å diskutere meddebattanter mer enn noe annet av betydning så det skal de få lov til på egenhånd - de om det ... ;)

-------------------

Kursen virker å stabilisere seg over 3 tallet i påvente av nytt hvor nytt av betydning kan bli meldt hvilken dag som helst da selskapet har en betydelig mengde med følere ute:

(1) Oppdatering på det regulatoriske i USA og eventuelle nye bestillinger og avtaler.
(2) Inngåelse av nye avtaler i Kina som er et enormt marked med bla mange store og ikke minst gamle demninger hvor det tidvis har vært betydelige ulykker pga svekkelser i betongen hvor store bosettinger er gått med i dragsuget så her er det helt klart et mega marked.
(3) I tillegg så ble patenter også godkjent i Canada og EU hvor det er å forvente avtaleinngåelser.
(4) Oppdatering på det utvidede samarbeidet med tyske DEKRA
(5) Oppdatering på samarbeidet med Veidekke
(6) Oppdatering på Simplifai samarbeidet med nederlandske Van Ameyde Group

* Mao, det er veldig mange mulige triggere i loopen hvor det IKKE er snakk om "hvis", MEN "når" nye triggermeldinger tikker inn - lykke til ... ;)
besson
29.10.2021 kl 12:58 4666

Jeg tror også, som sagt, at Veidekke er fremtidig kunde. Og når én entreprenør i et gitt marked satster på dette tror jeg også mange av de andre ikke tør å la være, i redsel for å bli akterutseilt teknologisk. Tror skanneren kan slå bra an i Norge og Norden, som er ganske digitaliserte i en bransje som henger langt etter resten av samfunnet på det punktet. Men jeg tror også at det vil ta noe tid. De har guidet salg av 20 skannere i 2021, blir nok endel røde kvartaler fremover. Som betongteknologen i Veidekke sier så gjenstår det et par ting som må på stell før den kan tas i bruk (sitat under fra artikkel på Elops hjemmeside).

– I’m looking forward to the inspection report, and I’ve agreed with Mats to accompany him on other assignments to learn more about the equipment, how to operate it at analyse its output. I think it has great potential, although there are some things that need to be developed further.

Testen på parkeringshuset i Hamburg ble utført sammen med Con + Scantech, som er et veldig seriøst inspeksjonsfirma, som bl.a. har vunnet internasjonale priser for digital asset management av bygninger. Artikkelen er veldig diffus når det kommer til uttalelser fra den potensielle kunden. Elop selv synes selvsagt dette gikk kjempebra. Hvis skanneren var så bra, hvorfor kjøper de den ikke med en gang? Tror de også havner på kundelista etter hvert, men det gjenstår kanskje litt utviklingsarbeid.

Sealtech er dessverre et dodgy firma med generisk nettside og en enslig følger på facebook, startet av norske finanscowboyer uten noen som helst referanse å vise til innen betonginspeksjon.
rischioso
29.10.2021 kl 19:47 4538

Nok en dag på 3 tallet hvor det da etableres gulv som styrkes for hver dag som går. Det ble inngått hele 3 avtaler i oktober og foretatt en delleveranse. Av samme grunn skal det bli spennende og se hva neste måned bringer ... ;)
Siddis61
31.10.2021 kl 15:48 4248

Simplifai alene er mer verdt en dagens prising av Elop. Tror vi ser 10 gangen på Elop aksjen i løpet av 2022. Her har vi et selskap som leverer to unike teknologiske produkter som begge har et gigantisk potensiale.
De kommer garantert til å bli kjøpt opp av et stort selskap.
besson
31.10.2021 kl 17:14 4206

Hva mener du er unikt med Simplifais teknologi? AI-løsninger for chatbot, epost- og dokumentbehandling er kjerneproduktene, ingen andre som kan tilby dette, mener du?
rischioso
01.11.2021 kl 09:24 4025

Chatboten er jo genial - en slik skulle du hatt så kunne du ha dratt deg til langt utpå dagen mens den baisset for deg ...
rischioso
01.11.2021 kl 09:33 4008

Ja - markedet våkner nok opp etter hvert - det gjelder å ha tålmodighet og plukke her nede mens man kan når kursen blir flyttet betydelig med mikroposter og det gjelder jo begge veier så kan man jo bare tenke seg hastigheten på reprisingen når det først snur. Børs er en plass hvor de tålmodige tar pengene fra de utålmodige ... ;)
besson
01.11.2021 kl 11:05 3914

Takk for nok et flott innlegg. Jeg baisser ikke, jeg lurer på hva som er unikt med Simplfais teknologi. Det var tydeligvis et longshot på dette forumet. Jeg har også Elop-aksjer.
Tobias
01.11.2021 kl 11:15 3932

Ser ut som aksjen har bunnet ut på kr.3.
Tror vi får en "rebounce" av aksjekursen nå, i første omgang opp mot emisjonspris på kr.4.

Kjøpsanleding dette?
Slettet bruker
01.11.2021 kl 21:30 3754

Elop mangler bare to små ting - troverdighet og kunder, men ellers er selskapet fantastisk.
rischioso
02.11.2021 kl 01:24 3599

Både troverdighet og kunder har jo selskapet når de fortløpende inngår nye avtaler og ikke minst har levert første delleveranse før tiden - verre er det med troverdigheten til visse skribenter som ignorer fakta og påstår det motsatte - tok du han ...;)
rischioso
02.11.2021 kl 01:38 3585

I september inngikk Simplifai en avtale med det nederlandske forsikringsselskapet NH1816

I oktober inngikk Simplifai en utvidet avtale med det nederlandske forsikringsselskapet Van Ameyde Group - ikke bare for det nederlandske markedet men for hele Europa.

Det er bare et tidsspørsmål før flere forsikringsselskap henger seg på for ikke å bli forbigått i kappløpet om økt kundetilfredshet.

* Mao såene er frødd og snart skal det høstes ... ;)