BW-LPG
Her skjer det ikke mye for tiden...
27/2-2022: Nå blir det bedre tider…
27/2-2022: Nå blir det bedre tider…
Redigert 27.02.2022 kl 01:08
Du må logge inn for å svare
jokke
10.05.2022 kl 20:14
3931
Torine skrev Dorian sluttet opp 11,86%.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2022/05/10/195844937/ukraina-bremser-strommen-av-russisk-gass-til-europa
Ser fraktprisene økte litt i dag også.
Ser fraktprisene økte litt i dag også.
Dorian trader nå på 2015 nivåer, er noe å tenke på for Norske pudding investorer.
Bwlpg tradet på 70 kroner den gang, Agas på 120 kroner.
Lpg markedet er ikke dårlig og q1 blir bra.
Jeg er ikke i Bwlpg nå, men kjøper i Agas,
jeg tror Big John er sulten på dividender nå, etter at han har kjøpt opp til vanlig eierskap, vel litt over:-))
John prøvde å kuppe Agas for 1/2 år siden på 44 kroner, siden den gang har prisene på skip gått til himmels, Nav sterkt økende og nybyggene som nå leveres på rekke og rad er dypt i pengene.
Begge selskaper prises med stor Norsk rabatt, Norske investorer forstår ikke shipping,
Petredec Skal børsnoteres, jeg tipper JF dukker opp som en av de største eierne og at Petredec + Agas er et selskap om noe tid.
Ikke glem at Petredec stor hamstret aksjer mellom 35-45 kroner, noe fikk dem til å selge til JF på 44, svaret ligger trolig i børsnoteringen av Petredec.
Bwlpg tradet på 70 kroner den gang, Agas på 120 kroner.
Lpg markedet er ikke dårlig og q1 blir bra.
Jeg er ikke i Bwlpg nå, men kjøper i Agas,
jeg tror Big John er sulten på dividender nå, etter at han har kjøpt opp til vanlig eierskap, vel litt over:-))
John prøvde å kuppe Agas for 1/2 år siden på 44 kroner, siden den gang har prisene på skip gått til himmels, Nav sterkt økende og nybyggene som nå leveres på rekke og rad er dypt i pengene.
Begge selskaper prises med stor Norsk rabatt, Norske investorer forstår ikke shipping,
Petredec Skal børsnoteres, jeg tipper JF dukker opp som en av de største eierne og at Petredec + Agas er et selskap om noe tid.
Ikke glem at Petredec stor hamstret aksjer mellom 35-45 kroner, noe fikk dem til å selge til JF på 44, svaret ligger trolig i børsnoteringen av Petredec.
Redigert 10.05.2022 kl 21:25
Du må logge inn for å svare
JTC
11.05.2022 kl 08:30
3657
Ja, Dorian opp nesten 8% i går og høyeste prising på 7-8 år. Resultatfremleggelse for BW neste uke som kommer til å bli bra og utbytte. Finnes det noe logikk i markedet skal dette bli en veldig fin dag...
Finnes ingen logikk for Norsk noterte Lpg aksjer.
Oilbaron
11.05.2022 kl 11:10
3535
Tror denne sektoren går bedre tider i møte fremover.
Har derfor begynt å akkumulere her, kjøpte litt forrige uke litt i går, og litt i dag på børsåpning.
Valgte å selge meg ut av Nod forrige uke før den lille gevinsten jeg hadde der fosvant.
Blir spennende å se hva de legger frem av tall de 19, og hva de guider fremover.
Har derfor begynt å akkumulere her, kjøpte litt forrige uke litt i går, og litt i dag på børsåpning.
Valgte å selge meg ut av Nod forrige uke før den lille gevinsten jeg hadde der fosvant.
Blir spennende å se hva de legger frem av tall de 19, og hva de guider fremover.
Oilbaron
13.05.2022 kl 14:19
3237
Det begynner å haste for de som har tenkt seg inn i denne før tallslipp.
På kurs 63 så har aksjen stått på stedet hvil siste året, så her burde det være litt å gå på fremover.
Etter 6 dager med depresjon og kursnedgang over dammen får en håpe på litt smulere farvann fremover.
På kurs 63 så har aksjen stått på stedet hvil siste året, så her burde det være litt å gå på fremover.
Etter 6 dager med depresjon og kursnedgang over dammen får en håpe på litt smulere farvann fremover.
Feiten69
15.05.2022 kl 10:47
3006
Noen kloke hoder som kan forklare kvifor forventet inntjening fra Q1 er lavere enn Q4 når 79% av dagene var låst på 42k dagrate i Q1, Q4 var dette 80% låst på 32k dagrate.
Driftsresultatet i Q1 forventet 57 mill mot 72 mill i Q4
Driftsresultatet i Q1 forventet 57 mill mot 72 mill i Q4
Superoptimist
16.05.2022 kl 17:15
2683
Her "røk" Dorian skikkelig sist. Om jeg fattet riktig pga. utbyttebetaling? Så idag igjen, rett opp! Hva kan det bety for dagen fremover for Avance og BWLpg?