Jackpot$
23.04.2021 kl 09:25 3380

Thin har i alle år vist seg å være scam!!! Hva skulle være annerledes nå? Thin fremstår som om alt går på skinner og kundene kommer. Hvem er kundene? Hvor er produktet? Kan det masseproduseres? Vet ikke, vet ikke, vet ikke er svarene aksjonærene har hittil. Vær forsiktige med sparepengene deres. Tidligere direktør Davor tjente 8 mill i året på å lure aksjonærene trill rundt. Det de holder på med nå er blåkopi av det som skjedde den gang, men med et annet "produkt".
tynnidioten
23.04.2021 kl 09:34 3347

"scam" er usakelig.
I alle år har Thin gjort ærlige forsøk på å lykkes.
Føre var
23.04.2021 kl 09:39 3320

up up up we go
Jackpot$
23.04.2021 kl 09:41 3307

Kan du fremlegge et eneste bevis på din påstand?
tynnidioten
23.04.2021 kl 09:50 3270

I 2008 (før Davors tid) var jeg med på et møte med Cartamundi (Nederlandsk spillselskap). De var genuint interessert i Thins memory teknologi for å tilføre spillkortene nye egenskaper. Thin fulgte opp dette så godt de kunne uten å komme helt i mål.
Gullit
23.04.2021 kl 09:53 3262

Virker som vi er veldig nærme noe stort her no. Blir litt av en reise, eg har vindusplass
Jackpot$
23.04.2021 kl 10:20 3206

Det beviser ingenting! Det er nok av selskaper Thin har skapt begeistring hos. Husker du Bemis? Daværende direktør hadde vel et ønske om å bli husket for gjennombruddet for temp tag før sin avgang. Han ønsket et hedersbilde av seg selv på veggen ved siden av de andre avgåtte direktørene. Bemis er en emballasje produsent. De har null eller liten teknologi kompetanse. E
Jackpot$
23.04.2021 kl 10:24 3194

Thin er flinke til å kjøre emisjoner og ta ut millionlønninger til seg selv. Morten Opstad har styrt skuten på dette viset i altfor mange år. Uten Mr Opstad, ingen Thin. Enkelt.

Skal jeg tippe så har Thin ingen forutsetning for å masseprodusere batteriene. Kun en fjern drøm. Men selvfølgelig må de føre en dialog med store ikke navngitte selskaper og kjøpe inn produksjonsutstyr, sånn at noen vil fortsette å tro på drømmen deres. I mellomtiden lever de på fete lønninger.
tynnidioten
23.04.2021 kl 10:48 3146

Du tegner et "svart/hvitt" bilde av situasjonen. Det er som regel noe i mellom. Man kan si mye om "togrøverne" men å si at Gudesen, Carlson, Davor og nå Barber alle er svindlere (bedriver scam) er å gå for langt. Det er som jeg sa; USAKELIG.
Jackpot$
23.04.2021 kl 11:22 3081

For å ta deg som du tar alle andre på forumet for skrivefeil, det heter usaklig, ikke usakelig.

Hvis dette utspillet fra deg var det mest saklige du klarte blir jeg virkelig skremt. Du burde heller fortelle alle de uvitende nykommerne hva som er så annerledes med Thin denne gangen. Jeg ser ingen forskjell fra tidligere. Du vet like godt som meg at Thin aldri noensinne i sin tid over 20 år har levert noe som helst produkt til markedet!! Så fortell meg, hvorfor skulle de lykkes denne gangen? Hva er det som er så spesielt bra og som skiller seg ut fra de andre mislykkede forsøkene?
tervi
23.04.2021 kl 13:07 2943

Forskjellen er at det nå er snakk om en radikal oppgradering av batteriprodukt som allerede markedet bruker. Solid state batteri er det hotteste nye som kommer nå. Volum vil være enormt på bilbatterier men mikrobatterier solid state vil også øke kraftig. Disse er brannsikre og dobbel kapasitet av nåværende batterier. Ja derfor er dette annerledes også med tanke at de snart er produksjonsklar.
1 Millard er derfor veldig lav pris på selskapet når produksjonen starter.
True
23.04.2021 kl 13:16 2915

Du birdrar som vanlig med ingenting. Bare kverrulerer for morroskyld.

*Blokkert*
Jackpot$
23.04.2021 kl 13:23 2898

Tervi. Hvor lenge har du fulgt Thin?

Det du utbroderer om solid state batterier høres flott ut. Akkurat like flott som alle de andre planene Thin har hatt opp gjennom årene. Dette er akkurat samme leksen om igjen! Som en blåkopi!


Et lite eksempel under:

https://www.businesswire.com/news/home/20120709006481/en/Bemis-Selects-Thin-Film-Electronics-to-Develop-Intelligent-Packaging-Platform

Nb! Jeg kan komme med utallige tilsvarende svadameldinger som denne.

Ps. Les historikken til Thin så skjønner du bedre hva de holder på med.



tervi
23.04.2021 kl 13:36 2863

Dersom prototype fungerer og produksjon utstyret fungerer, kommer de i mål. Det ser ut som de kan klare det. Risiko er der enda. Solid state utvikles av flere, bl.a. Israelsk selskap. Smartmobil batterier trenger også oppgraderinger. Stort marked.
TS
23.04.2021 kl 14:12 2795

Risk/Reward er helt klart verdt det. De aller fleste som spekulerer her vet at penger kan gå tapt, men de har på lik linje som meg tro på at noe positivt kan komme her. Hvis Thinfilm mislykkes med dette prosjektet går de konkurs. Fasiten har vi i år :) Lykke til. Jeg har tro på et solid bidrag til tidlig pensjon :)
True
23.04.2021 kl 14:56 2713

Et lodd verdt å satse på ja. Kursen har jo vært oppi 60 kr+ tidligere, så dersom de lykkes med dette prosjektet er jo eventyret langt ifra over. Vi trenger nå bare en bekreftelse på hvem disse 5 aktørene de samarbeider med er, og gjerne en dato vedr. produksjonsstart. Det vil sette fart på kursen som jeg synes allerede burde tatt litt mer fart istedenfor å vakle frem og tilbake.
Småplukker
23.04.2021 kl 15:51 2631

Selv har jeg tatt et "lodd" på 50 000 kr. Nok til at det merkes dersom kursen tredobles - og ikke så mye at alt går til h... hvis dette ryker.
Men utfra beskrivelsene av hvordan de metodisk har jobbet frem til i dag, med et ekstremt lovende produkt, har jeg virkelig troen.
Når de får en første, større kunde mååå da kursen doble seg fra dagens latterlige kurs? De beste er at fabrikken står der,
fiks ferdig til å levere godsakene. Jeg holder, og når beskjeden kommer om den første kunden, så øker jeg. Da vet vi at ballen begynner å rulle...
tynnidioten
23.04.2021 kl 18:09 2525

To vesentlige forskjeller er produktet og den nye lederen. Hvis du ikke ser det er du blind. ("Jeg ser ingen forskjell fra tidligere").
Jackpot$
23.04.2021 kl 19:42 2440

Ingenting av det du nevner gir mening. Det har vært mange emisjoner etter kurs 60. Thin har aldri vært priset til 60 x dagens verdi. At du får vite hvem aktørene er betyr null og niks for suksess!

Det som betyr noe er at batteriet må være billige og fungere ved masseproduksjon og. Jeg finner ingen info som bekrefter dette.
tynnidioten
24.04.2021 kl 08:17 2179

«Det som betyr noe er at batteriet må være billige og fungere ved masseproduksjon og. Jeg finner ingen info som bekrefter dette»

Her kommer begrepet risiko inn i bildet. Mange kjøper en lotto-kupong vel viten om risikoen for å tape hele beløpet.

Selv spiller jeg ikke lotto.

Men jeg har aksjer i Thin da jeg anser muligheten for at Jackpots krav om fjerning av all risiko kan bli borte frem i tid. Da vil aksjekursen kunne stige markant. Spesielt siden holdningene til Thin er svært negative.

Det må understrekes at det å kjøpe aksjer er frivillig. Jackpot må altså ikke kjøpe aksjer hvis han ikke tåler risikoen knyttet til Thin. Da finnes det en rekke andre aksjer.
tynnidioten
24.04.2021 kl 15:37 1891

Teknisk Analyse har aldri vært relevant for Thin.
True
24.04.2021 kl 15:45 1877

Såså, Jackpot$. Vi har nettopp fått en positiv melding fra Thin og mer skal det bli. Neste melding blir enda mer spennende og alt tilsier hitill at dette går riktig vei. Muligens du har brent deg på Thin tidligere, men det som har vært har ingenting å si for det som skjer nå. Glem fortiden, se fremover.

God helg :-)
Barneskirenn
25.04.2021 kl 12:32 1497

Syntes caset Thin virker interessant nå. Vurderer inngang.

Kan noen svare på følgende:

Hvilken artikler kan batteriene brukes? Kan de f.eks være en bedre løsning enn batteriene i iPhone/Samsung. Det ser bra ut i Thin sin presentasjon; «2x kapasitet» osv., men vil det faktisk være en bedre løsning for produsentene?
Er produksjonskostnaden dyrere enn konkurrentene(dagens batterier)?
Hvor stor kapasitet vil de ha i dagens fabrikk? Stor nok til å ta imot en eller flere store kunder?

Redigert 25.04.2021 kl 17:35 Du må logge inn for å svare