RECSI - Endless Pain - Target under 10 kroner!

Slettet bruker
RECSI 21.04.2021 kl 20:05 19641

Det ser meget mørkt ut for RECSI. Teknisk analyse viser en betydelig nedside. Target er satt til støttenivåene.

Target kort sikt: 14,60 kroner
Target mellomlang sikt: 9,84 kroner


https://www.marketscreener.com/quote/stock/REC-SILICON-ASA-1413255/charts/
Redigert 08.05.2021 kl 15:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.09.2021 kl 14:10 6834

Ha-ha.. Utrolig å se hvordan trollene spretter frem ett etter ett her. Synes det ble veldig stille når du bommet med spådommene ved forrige dupp? Patetisk..
Slettet bruker
20.09.2021 kl 16:07 6367

Useriøs kommentar. Trådstarter har truffet meget bra på flere aksjer. Selvsagt ikke populært blant hausserne. RECSI er vel ned nesten 50% siden Wolf_of_Bygda (Erik Garcia Grande) på TikTok anbefalte aksjen og ned nesten 25% fra trådstart. Folk ser ut til å like klovnehaussing.

For tradere er det ikke så nøye, men for de som vil plassere penger litt mer langsiktig (eller long som de skriver i uopplyste kretser) er teknisk analyse verdifull informasjon i et totalbilde. Ser ikke bort fra at aksjen kan bryte under 10 kroner.
Slettet bruker
20.09.2021 kl 16:59 6144

Absolutt ikke. Teknisk analyse hjelper ikke en dritt for de som investerer, det er nesten utelukkende for tradere.

For investering må man se langsiktig og hvor mye penger selskapet kan generere, hvilken vekst osv.
Slettet bruker
28.09.2021 kl 23:26 5122

RECSI er ned ca 24% siden trådstart. Har hatt en berg- og dalbaneutvikling med tre topper og tre bunner underveis.

Retningen er ned. Mye tyder på at trådstarter får rett. Brudd ned gjennom 13.10 lover ikke godt og 9,99 lokker der nede.

Haussing virker ikke. Å rope kjøp og å poste overdrevne hausseinnlegg med optimistiske kursmål og mulige triggere er bare pinlig.

https://www.marketscreener.com/quote/stock/REC-SILICON-ASA-1413255/charts/

Utvikling:
1 uke -1,91%
1 mnd-19,08%
3 mnd-32,26%
YTD-20,19%
Kvike11
28.09.2021 kl 23:42 5022

snart ser vi kurs 90, derefter blank kurs 100
Ved ikke hvor du har det fra, du skriver som mange andre, en helt masse ,uden at bruge hovedet.
Inden 30 dage kvartalstal, og nyheder om åbning af fabrik
2HB
29.09.2021 kl 00:00 4913

Det er liten trøst for oss som handlet rundt 20.

Til tross for stadig nye positive signaler omkring REC,- det er meget sannsynlig at i morgen skal aksjen ned nye 3-4 %. Det er bare slik det er. Sparebank 1 satte i gang en kjedereaksjon de umulig kunne forutse utfallet av.

waterretaw
29.09.2021 kl 13:47 4350

Wrinkler du er trådstarter under ditt andre nick APACTOR. Det er pinelig!
Redigert 29.09.2021 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.09.2021 kl 14:11 4191

Surt det, når kursen står her nede. Isolert sett så mener jeg likevel 20 er en god inngang. En kurs på 20 priser RECsi til 7,4 milliarder, og med ML i drift så er aksjen verdt flere ganger den summen.

Se til Grouo 14/ SK materials: de bygger ut 2000 tonn silan kapasitet til drøyt 2 milliarder. RECsi har 13,5 ganger den kapasiteten.
Slettet bruker
20.10.2021 kl 16:36 3647

Brudd gjennom støtten på 12,40 på bra volum. Shorterne har gode dager. JPMORGAN har 27% gevinst på sin short satt 12.8.

Støtte på 10 kroner.
Slettet bruker
29.11.2021 kl 11:44 2969

Her ser man et på eksempel på Ta troll og hvor galt det kan gå når man ikke ser på potensiale og det fundamentale)) .
De later som de vet hvor aksjen skal og legger dette ut i håp om og skremme små aksjonærer da det er mange av de på hegnar.

Troll har med jevne mellomrom dukket opp i Rec og vi long anksjonærer har holdt ut med dem lengeee :)))Felles for disse er null kompetanse og skjønner ingenting av potensiale og det fundamentale;))

Dem skjønner rett og slett ikke at når aksjen går ned og det potensiale/ fundamentale peker opp så burde man kjøpe ikke støtte seg på Ta i disse sammenhenger:))
Redigert 29.11.2021 kl 11:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.11.2021 kl 11:47 2926

Sprakk trollet nemis ? Taust fra hen i det siste ..
Slettet bruker
29.11.2021 kl 21:39 2515

Folk som konstant angriper deg for at du viser misnøye med individer som snakker dritt om REC, forstår ikke at du har hørt det samme siden 3kr og hvor slitsomt det er at noen alltid skal finne på årsaker for hvorfor casen er dårlig, når sannheten er at dette er et av Norges beste vekst caser over de neste årene.

Jeg forstår din frustrasjon godt, Falco. Jeg er åpen for diskusjon rundt fundamentet til REC, eller hvis noen mener at aksjen er overpriset så er dette også greit for meg, så lenge de forklarer det godt nok og hvordan dette påvirker fundamentet i negativt lys. Tulle innlegg klarer jeg ikke å ta seriøst. Dessverre så finner vi ekstremt mange tulle innlegg på Hegnar. Jeg pleier bare å ignorere det, fremfor å delta i diskusjoner, fordi jeg er lei av disse diskusjonene. La de som vil snakke, snakke. Tiden vil vise. I motsetning til mange andre her, så backtrader vi ikke. Vi har vært åpne og ærlige hele veien!

Når det gjelder Nemi´s, Taycen så hører vi nok ikke fra han på en god stund. Han vil nok dukke opp neste gang vi har en sterk rød dag, eller noe negativt forekommer, også vil han skrive "Dette har jeg prøvd å forklare dere lenge!". ​Det samme skjedde sist, når han forsvant etter oppgangen i 2020 / tidlig 2021.

Håper at individer som surfer på forumet innser at bare fordi noen virker som om de har kunnskap eller kan bruke tunge begreper, så betyr det absolutt ingenting hvis kontekst blir byttet på for å fremme eget agenda. Jeg pleier alltid å si det, ikke stol på noen som helst på forumer. Få gjerne perspektiver, ja - men man må sette seg inn i det selv og bekrefte/avkrefte sine spekulasjoner. Dette inkluder selvfølgelig mine innlegg også!

Til Nemi´s;

Vet du hvor slitsomt det har vært for meg at du har snakket dritt om meg siden 2020? Kaller meg for messias, eller hausse kongen konstant? At du har kommet med usanne påstander, brukt utdatert informasjon til å skremme andre aksjonærer, når de allerede hadde det tøft? Vist deg frem på røde dager og snakket nedlatende til oss alle? Jeg har null respekt for deg, Nemi´s. Jeg driter i alle angrepene på meg, det kan jeg overleve med, selv om det har vært slitsomt, men jeg er helt sikker på om at din propaganda har fått andre til å selge med store tap og for det har din legitimitet i mitt syn, sunket for alltid.

Hva med deg Polion? Du pleide å snakke dritt daglig, ikke sett deg på en stund nå. Hvordan er situasjonen? Skal du begynne å takke meg igjen, som du gjorde tidligere i år - før aksjekurs smadret og du tok en personlig agenda om å gå etter meg? Det trengs ikke. Jeg trenger ingen takk fra individer som har gjort hverdagen min vanskeligere. Jeg er ikke på Hegnar fordi jeg får betalt for det. Jeg er her frivillig. Jeg er her for de individene som trenger en rollemodell. En som faktisk gidder å vise vei og bruker tid på det, slik at du forstår og kan begynne for deg selv!

Er mange andre navn jeg kan dra frem her, noen er til og med (eller hevder å være langsiktige), men jeg stopper her. Merker at jeg begynner å bli irritert.
manman01
29.11.2021 kl 21:54 2391

Godt skrevet Uchi, hyggeligt at du kiggede forbi trods en travl dag :)

Meget god aften til dig :)
Slettet bruker
30.11.2021 kl 08:13 1692

Ja sliten blir man av uttalte nick som har dukket opp over denne tiden. Har lang blokkerings liste:))(
Selvfølgelig helt ok med seriøs kritikk om man har dette, men kritikken har gått på at vi er noen tullinger som hausser selskapet. Enda det potensiale og det fundamentale har pekt klart opp selv om det gikk ned en periode.
Som feks polion du nevner som ikke hadde noen kunnskap om selskapet kun kritikk av enkelt personer her og at ikke Røkke kom med planene sine.
Skulle tro vi var komplett udugelige i følge disse, men fakta er at man gjør alltid et godt stykke arbeid før man investerer med å sjekke opp info og bruke nettverket sitt .
Da blir det også håpløst med diverse trolle nick som operer her. Felles nevneren er at se kaller oss hårsåre og at vi ikke tåler kritikk selv om kritikken deres ikke holder mål i det hele tatt.
Sånn der fikk jeg blåst litt ut på morgenen, nå ut og måke snø:))
Redigert 30.11.2021 kl 09:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2021 kl 08:13 1681

Jeg har hatt gleden av å lese dine innlegg i over et år nå, og kan uten tvil skrive under på at du har vært en slik rollemodell for meg, og jeg er helt sikkert ikke alene om å føle det slik 👏
Et lys i kaoset og stormen som enkelte medier og nicks bidrar til.

Hadde det ikke vært for dine innlegg så hadde jeg ikke vurdert RECSI godt nok til å gidde å lese meg opp på situasjonen og investere slik jeg har gjort.
Over tid har jeg sakte men sikkert innsett at "euforien" som du beskriver overhode ikke er urealistisk. Den er tvert imot, slik jeg opplever det, nesten uungåelig.

Jeg har ikke på langt nær like mye relevant å komme med som enkelte her, men håper at jeg ikke bidrar til å tåkelegge fakta og sannhet slik enkelte har til vane (det er bare å si ifra isåfall).

Så tusen takk til de bidragsyterne her som er med på å få frem sannheten og fundamentet, deg spesielt Uchihabrah 👏
Redigert 30.11.2021 kl 08:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2021 kl 00:12 1247

Falco, du har min fulle støtte. Jeg husker fremdeles tiden fra i fjor, når vi begge kommenterte i bøtte og spann på røde dager for å få folk til å roe seg ned. Jeg antar at de som var villige til å høre og gjorde forskningen selv, takker seg selv - fordi det har vært en eventyrlig reise, selv med nedgangen vi opplevde i halvdelen av året. Du veit at jeg digger deg :)

Manman: Alltid en god aften til deg. Du er alltid så positiv og det smitter over. Takk! :)

Til Zenzor: Det gjorde dagen min. Tusen takk! Er helt død nå og må sove, jobbreise i morgen tidlig, men ville bare si ifra at det er veldig verdsatt å få slik tilbakemelding og at du delte din historie med meg på PM. Smilte veldig mye og ble veldig glad når jeg leste hva du skrev og setter pris på god tilbakemelding. Dette er bare starten på ditt eventyr!

God natt! :)
Redigert 01.12.2021 kl 00:14 Du må logge inn for å svare