Mseis mot q2 2021
Da har vi lagt q1 bak oss og vi kan endelig se frem mot bedre tider hvor gamle synder blir historie.
Det er blitt signalisert bedre marginer på nye kontrakter.
En imponerende backlog.
Patentsaken og dets resultat kan komme når som helst, med forbehold om at ingen vet hvordan denne saken vil ende, men spennende er det, potensiell trigger.
Nye kontrakter kan tikke inn for ytterligere backlog.
Påbegynte kontrakter med bedre marginer (noe smått henger fortsatt igjen fra tidligere jobber som skal fullføres).
Det forventes en noe bedring i q2, q3 og q4 vil man virkelig se resultater av ny struktur i mseis.
Mseis er i mitt syn en nyslipt diamant.
Mitt target er fortsatt xx sifret.
Gg
Det er blitt signalisert bedre marginer på nye kontrakter.
En imponerende backlog.
Patentsaken og dets resultat kan komme når som helst, med forbehold om at ingen vet hvordan denne saken vil ende, men spennende er det, potensiell trigger.
Nye kontrakter kan tikke inn for ytterligere backlog.
Påbegynte kontrakter med bedre marginer (noe smått henger fortsatt igjen fra tidligere jobber som skal fullføres).
Det forventes en noe bedring i q2, q3 og q4 vil man virkelig se resultater av ny struktur i mseis.
Mseis er i mitt syn en nyslipt diamant.
Mitt target er fortsatt xx sifret.
Gg
Dandan60
18.06.2021 kl 12:41
3806
It explains all, no serious people buying, only sells of everyday.
danmark1
18.06.2021 kl 13:03
3793
Der er flere måder at aflønne folk på og flere måder, som gør dem engagerede. Det er rettidig omhu.
GulbranGråstein
18.06.2021 kl 14:36
3708
Ondi05 skrevInnlegget er slettet
Ble formulert slik at hele gjengen er lavmål, hårsår er ihvert fall ikke jeg. Men har fått konstatert at kursen ene og alene flyter på tekniske signaler nå.
Trenger noe fundamentalt med litt trøkk i for å få fortgang i kursen (oppover selvsagt).