PHO- Årsaken til at aksjen er så billig.

focuss
PHO 17.10.2018 kl 18:39 20152

Årsaken til at Photocure er så feil priset.

Det er sikkert flere årsaker til at Photocure er så lavt priset sammenliknet med andre biotech selskap i Norge, men jeg ønsker å dele med dere hva jeg tror er den viktigste årsaken, og da basert på mine egne erfaringer. Jeg skal ikke bruke tid på å gjenta hvorfor jeg ble imponert over resultatet av fase tre studiet. Det er sikkert de fleste kjent med.

I utgangspunktet er jeg en skeptiker, tror ikke på alt jeg hører eller leser, kanskje aller minst fra ledere av biotech selskap. Når jeg begynte å lese meg opp på Photocure så var det spesielt en ting som trigget skeptikeren i meg. Det var størrelsen på markedet for Cysview i USA. Når jeg summerte opp og kom til ett et marked på 15 milliarder kroner så trodde jeg rett og slett ikke på det. Det virket rett og slett useriøst sett i sammenheng med Hexvix erfaring i Europa og prising av aksjen i markedet.

Jeg startet tråder her på forumet for å få inn argumentene for hvorfor denne markedsstørrelsen var helt feil. Tro jeg drev med det i bortimot 6 måneder. Det var ikke så mange å diskutere med på den tiden men Medisinmannen var der og kunne ikke komme med noe som forklarte at markedets størrelse var feil. Etter mange måneder la jeg da dette markedet til grunn å regnet meg frem til at en beskjeden markedsandel ga kurspotensiale på 1900 kroner. Det ser like sprøtt ut men når markedet er så stort så blir det bare sånn.

Så kom Q2-18 og Bellete introduserer ett nytt marked. First Diagnosis som er uklart hvor stort er, men det kan tolkes som det kan være på 20 milliarder kroner i tillegg. Der slår skeptikeren i meg inn igjen og velger ikke tro på det . Det blir rett og slett for sprøtt.

Hva tror markedet at er størrelsen på markedet til Photocure i USA? I hvert fall ikke 15 milliarder kroner. Skal vi legge Nordnet til grunn så har vi så langt ikke noe marked i det hele tatt.

Jeg mener dette er en viktig årsak til at Photocure er så billig. Markedet har ikke på radaren sin at markedet er så stort.
Redigert 21.01.2021 kl 08:36 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
18.10.2018 kl 21:13 3709

Du får sørge for at du har booket et fly med Internett og telefon tilgjengelig for passasjerene. God tur! Trenger du en koffertbærer er det bare å gi et ord. ;-))
Slettet bruker
18.10.2018 kl 21:17 3693

Nei, han var ikke arbeids ledig.
Redigert 18.10.2018 kl 21:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2018 kl 21:19 3684

I'm there on business unfortunately. Beautiful country but dangerous in places and a mess politically.

I love them at the moment though, the mini rally in the BRL/USD has shot coffee futures up 25% and I had a heavy long position.

Looking ugly in the states right now. Tomorrow night be a rough day on the OSE. Hope PHO can buck the trend, would be nice to close above 53 for the weekend.
bravi
18.10.2018 kl 21:51 3612

Håper det kommer en knallmelding med overskudd og optimistisk guiding fra Photocure 8 november.
Da skal jeg vurdere å kjøpe nye vinterdekk til bilen min.
investinor
18.10.2018 kl 22:35 3537

"Blue Light Cystocopy with Cysview is a game changer," said Dr. Adam Mellis of Georgia Urology. "It is rapidly becoming the standard of care for patients with bladder tumors."
https://markets.businessinsider.com/news/stocks/georgia-urology-physicians-use-innovative-technology-to-hunt-down-and-treat-bladder-cancers-1027631577

fra tekinvestor
Slettet bruker
18.10.2018 kl 22:54 3501

I am not sure what to make of that article. It is positive in many ways and shows the benefits of Cysview but it also says " one of a select few" . Meaning not many institutes have it. This however can be a positive meaning that there is a huge potential growth.

However at the end of the article it says that Cysview is not for repetitive use? I don't like the sound of that. What does it mean?
Slettet bruker
18.10.2018 kl 22:58 3501

I recall that Edison used to follow PHO and had a target of 40 something kroner. Have they followed up with a new analysis after the successful phase 3 study?

These expert analysits are about as useful as a chocolate towel in a sauna. They literally have no clue What They are talking about and change their mind from month to month dependent on the market. One so called expert said Prosafe was not worth more than 5kr a share. A month later he said his new target was 60kr. Idiots
Realisten
18.10.2018 kl 22:59 3495

Det er feil at det ikke er for repetetive use. Godkjenningen fra FDA tidligere i år endret på dette.
Redigert 18.10.2018 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
investinor
18.10.2018 kl 23:00 3496

godt spørsmål @thepower. satser på at det er uvitenhet blant urologene.
Londonmannen
18.10.2018 kl 23:14 3459

Setningen som sier at Cysview ikke er for «repetetive use» tror jeg ikke kommer fra urologen, men snarere en ikke oppdatert forfatter. Vi har jo den slags skribenter her i landet også.
Realisten
18.10.2018 kl 23:18 3602

Ja, det er helt sikkert sakset fra en tidligere artikkel. Det som beskriver Cysview.
Slettet bruker
18.10.2018 kl 23:52 3538

There are so many poorly researched articles out there.

Check out this link. It clearly states that Cysview has been approved for repetitive use.

https://www.targetedonc.com/news/fda-approves-expanded-indication-for-blue-light-cytoscopy-with-cysview-for-bladder-cancer-detection
Redigert 18.10.2018 kl 23:53 Du må logge inn for å svare
Jaxxi
19.10.2018 kl 00:55 3473

artikkelen snakker vel om TURB prosedyrer og at "Blue Light Cystocopy with Cysview is a game changer," said Dr. Adam Mellis of Georgia Urology. "It is rapidly becoming the standard of care for patients with bladder tumors." altså ved operasjon/fjerning av kreften.

det de sier på slutten: Cysview is used with the Karl Storz D-Light C Photodynamic Diagnostic (PDD) system to perform cystoscopy with the blue light setting as an adjunct to the white light setting. Cysview is not for repetitive use and not a replacement for random bladder biopsies or other procedures used in the detection of bladder cancer.

Så hær snakker de ikke om flexiscopes som vil ta seg av oppfølgingsmarkedet samt for bruk til førstegangs diagnose og gjentatt bruk.
Flexiscopene kommer nok på banen oxo hær om ikke lenge..! men de må jo begynne ett sted ;) og det at de sier at TURB prosedyrer med Blue Light Cystocopy with Cysview nå rapidly is becoming the standard of care forteller oss vel at mye mer enn 20% av dette markedet er innen rekkevidde...!;)
focuss
19.10.2018 kl 08:07 3323

Det finnes ikke tvil om at Cysview er godkjent for gjentatt bruk. Godkjennelsen ble gitt av FDA 16 februar i år sammen med godkjennelse for surveillance. Fase 3 studiet viste at det var trygt med gjentatt bruk i tillegg til at de påviser kreft der andre metoder ikke gjør det. På Q2 møte mente Bellete at Cysview nå bør benyttes i alle typer prosedyrer også first diagnosis. Photocure bør vel sjekke opp med det aktuelle sykehuset for å forsikre seg om at de er kjent med at Cysview nå , i motsatt til tidligere er godkjent for gjentatt bruk.
SørenE
19.10.2018 kl 08:42 3245

God morgen Norge

Mange Nisser, Trolde og Aboriginal som hyler og piver om dagen og har menninger om kursen og ledelsen, det er ødelæggende for diverse tråde med alt det piveri.
Ser man og kikker i en kænguro bæ og ser knoller -- så bliver det nok en hård dag, og troldene kikker i fjeldene og ser mørke skyer -- så skal der sælges !!
Når man kalder sælger for idioter er man nok den største idiot selv -- syntes ikke det er passende at kalde hinanden for idioter.

Er lei af at læse om kaffe, rejser og NaNo på PHO tråde -- skal ikke mere end et halvt år tilbage før det var noget mere seriøst tråde anført af Focuss.

Lyt til Opgang Kommer, han er inde på nogle af de fundmentale ting som viser vejen for overskud i Q3 -- dog mener jeg vi ser et højere overskud end 5 mio :-)

Jaxxi: har læst artiklen rigtigt -- det drejer sig om TURB

Laver et indlæg i næste uge hvor jeg vil sansynliggøre et større overskud end 5. mio -- baseret på diverse skøn og de fakta vi ved

Dansken
En super optimistisk aktionær

Nu vil jeg ind og blæse i min Didgeridoo og høre hvad den fortæller mig om aktiekursen i dag -- så ved jeg om jeg skal købe eller sælge :-)
Londonmannen
19.10.2018 kl 08:51 3218

Men her må vi ikke glemme at de første to flexiscopene ble levert sent i Q2 18. Og det er ikke så veldig lenge siden. Vi vet heller ikke hvilke sykehus/klinikker som har mottatt de første flexiscopene. Men jeg vil tro at siden Bellete trakk frem utviklingen ved MSA Washington Baltimore, så er det et MSA som har fått mye oppmerksomhet fra salgsteamet. Det vises jo også igjen i det faktum at inntreden på John Hopkins Hospital resulterte i at 11 andre sykehus i det samme MSA nå hadde gått til anskaffelse av BLCC teknologien. Bellete fremholdt også at man innen dette MSA nå hadde en 20-30% markedsandel. Derfor vil jeg ikke utelukke at det også er John Hopkins Hospital som fikk det første flexiscope til bruk og at også det andre ble levert i samme MSA.

Når jeg leser artikkelen Georgia Urology, Atalanta, så er jeg rimelig sikker på at det her ikke snakkes om flexiscope, men om regide scope. Og de blir benyttet kun til TURBT prosessen. Dr. Adam Mellis of Georgia Urology hadde tydeligvis ennå ikke erfaring med flexiscopene da grunnlaget for artikkelen ble innhentet.

Men det er en annen ting vi kan trekke ut av denne artikkelen. Dersom dere husker hva Bellete uttalte på Q2 presentasjonen, så var en av de tre punktene (punkt 2 mener jeg) i salgsstrategien å "targete" de sykehusene som allerede hadde erfaring med bruk av regide scope, ettersom disse ville ha erfart fordelene med BLCC teknologien og således være lettere å selge inn flexiscopene til. Flexiscope som gjør prosedyren enklere, mindre ressurskrevende, åpner opp for et langt større marked og som gjør at sykehusene kan undersøke langt flere pasienter på same tidsenhet. I sum gjør dette at sykehuset kan øke inntekstene betydelig. Vi har jo lest artikler der man snakker om at man kan komme opp i to pasienter i timen.
Den entusiastiske Dr Adam Mellis er jo et veldig godt eksempel på det Bellete hevdet på Q2. For han hadde neppe utvist den entusiasmen for BLCC teknologien og uttalt følgende om han ikke mente det: " "Blue Light Cystocopy with Cysview is a game changer," said Dr. Adam Mellis of Georgia Urology. "It is rapidly becoming the standard of care for patients with bladder tumors." Og det bæør vel neppe være tvil om at en slik urolog vil omfavne flexiscopet og gå i krigen for at hans sykehus skal anskaffe ett eller flere så raskt som mulig.

Jeg tror vi har all mulig grunn til å være optimistiske frem mot Q3. Og tar jeg ikke mye feil kan ledelsen komme til å gi oss tidenes positive overraskelse og legge grunnlaget for tidenes opptur for et selskap på OSE. Og da snakker vi om en opptur basert på substans og slett ikke luft, håp og kjærlighet.

Slettet bruker
19.10.2018 kl 10:06 3112

SørenE

De 5 mill jeg estimerer i net profit for Q3 2018 er for å være veldig forsiktig på HO.
Personlig har jeg et peak-estimat på 12-15 mill i net profit, og et økende salg av Cysview WW på nærmere 10 mill fra Q2 til Q3 2018.
Økt salg kan være enda høyere tross ferietid.

Hvis det kun har gått meromkostninger til lønninger og annonsering kan overskuddet faktisk komme over 15 mill.

Jeg sier imidlertid 5 mill net profit her på HO for å ta med alle evt utgifter til økte lønninger, økt reisevirksomhet og annonsering.
Da mener jeg med å være på den helt sikre siden i nedre intervall.

Jeg håper selvsagt på et overskudd på bunnlinjen på >> 10 mill.
Det vil få Marshall til å dekke inn shorten med rekordtap.
SørenE
19.10.2018 kl 10:32 3068

Hej Norge

OK: Du tænker lidt det samme som mig -- men jeg vil prøve at sandsynliggøre dise tal med Fup og Fakta i næste uge :-)
Har tidligere læst dit indlæg med estimat for 2019 (320 mio tror jeg det var) -- mit første indtryk var at du var gået fra snøvsen og skød langt over målet-- men mine efterfølgende regnestykker og egne grafer viser at du nok bommer med for få solgte enheder :-)
Skal nok argummenterer når det kommer så langt

Dansken
Super optimistisk aktuonær
Londonmannen
19.10.2018 kl 10:47 3024

SørenE
Gleder meg til å se dine estimater.
Men jeg er ikke overrasket om flere kommer til at estimater over solgte Cysview enheter i løpet av 2019 vil synes å være overoptimistiske i dag, men som i retrospektiv(trolig allerede på denne tiden neste år) vil vise seg å være for puslete.
For med det trykket og det fokus vi nå opplever i det amerikanske markedet hva angår BLCC teknologien, vil gjøre underverk med Cysview salget i løpet av de neste 14 månedene. Noe vi utover i 2019 vil se avleire seg på PHO sin bunnlinje.

Blir spennende å se om de allerede i løpet av 2019 finner det passende å belønne trofaste aksjonærer med et aldri så lite utbytte. Ville jo vært en hyggelig julepresang å få oppunder julen 2019. Jeg vil ihvertfall ikke utelukke det dersom Bellete sin entusiasme virkelig avspeiler det som skjer mhp BLCC teknologiens fremmarsj i USA.
Slettet bruker
19.10.2018 kl 11:07 5576

Was hoping for a bit of push upwards today. Started off well but the heavy hand of the sales side is ever present.

Still, I`m optmistic today and think we might close over 53.
focuss
19.10.2018 kl 11:15 5550

En vekstrate på si 60 % ser ekstra sexy ut hvis de viser positiv bunnlinje. Kortsiktig hadde det derfor vært fint om de viser plussresultat for Q3.
liang
19.10.2018 kl 11:25 5468

trekker en ut kostnadene med US satsingen fra kvartalsresultatene og tegner en kurve så kommer vi kanskje ikke nærmere sannheten?
ITinvest
19.10.2018 kl 11:27 5435

Dette blir spennende Q3 nærmer seg gutter.
Londonmannen
19.10.2018 kl 11:43 5368

Spennende, ja. Men spenningen min ligger ikke i om Q3 blir en oppløftende og positiv presentasjon, men snarere hvor mye boost den vil gi på kursutviklingen frem mot nyttår og inn i 2019.
Jeg har som tidligere ingen store forventninger til at bunnlinjen er blå, så der vil jeg nok, i henhold til focuss spådommer, bli positivt overasket.

Jeg har derimot, basert på styrefomannen sine uttalelser i juni 18 og Bellete sin fremoverlente presentasjon på Q2, forventninger om at vi ser en akselererende vekst i antall scope utplassert i USA. Det var totalt 130 scope ved utløpet av Q2 etter en utplassering av totalt 17 scope gjennom Q2, opp fra 9 utplasseringer i Q1. Følgelig forventer jeg at totaltallet ved utløpet av Q3 har passert 150 scope. Dbvs 20+ scope utplassert i løpet av Q3 til tross for avvikling av sommerferie i det kvartalet. Mulig det er en smule for optimistisk, men det er ledelsen og PHO sine folk i USA sine uttalelser som gir grunnlaget for en slik forventning.

I tillegg forventer jeg at ny CEO blir behøring presentert, samt at han kommer med noen juicy uttalelser vedrørende veien videre fremover for PHO; hans vurdering av potensiale, muligheter og eventuelle trusler samt hvilke strategi han vil følge for å vinne markedsandeler i USA og globalt forøvrig.

Legger jeg listen høyt? Mulig det, men det synes jeg at jeg har all grunn til. Vi snakker tross alt om et selskap som er del av en BLCC teknologien som fremstående urologer bedømmer til å være såpass suveren at de fremholder den til å bli SOC innen blærekreftdiagnostisering. Da mener jeg det må være lov å ha store forventninger til selskapet og dets resultater.
focuss
19.10.2018 kl 11:48 5322

Og så er det fint å ikke ha gjeld og ikke ha finanskostnader. Det eneste vi har å bruke penger på er videre vekst og utbytte. Jeg synes Hestdal fortjener ros for hva han har etterlatt seg jeg. Men så har jo ikke jeg vært aksjonær i 10-15 år heller.
Trainspotter
19.10.2018 kl 11:53 5227

Selv om PHO har retained earnings rundt 120 mill kroner, og de derfor regnskapsteknisk har egenkapital og kontanter til å begynne å dele ut noen utbytter, er det uvanlig for vekstselskaper i tidligfasen (som USA-satsningen er) å tenke på ordinære utbytter før man har demonstrert at en profitabel salgstrend faktisk eksisterer.

Men her i HO ligger vi sultne og utålmodige skribenter, etter iherdige analyser, som kjent langt foran resten av verden, og suksess er mentalt sett allerede fastslått, og det inkluderer selfølgelig en flom av utbytter og bekymringsfrie pensjonisttilværelser!

Realiteten er at PHO står med splitter ny sjef i oppskaleringsfasen av gigantisk salg- og markedsføringssatsning i egen regi i USA, verdens viktigste marked. Vi vet alle at slik USA-satsning koster skikkelig mye. Så mye at jeg mener hverken regnskapsmessig overskudd eller utbytter i nærmeste fremtid vil ha høy prioritet hos ledelsen eller kan forventes av noen.
kreinh
19.10.2018 kl 12:01 5188

Virker som ingen av "Pharma gutta" har ledig kapital som kan pløyes inn i PHO. Skal bli fint når selskapet får en bredere aksjonærgruppe. Bare vi kan karre oss frem til 8 november. Da må "mummien" ut av krypten og motvillig fortelle ståa…. Kan ikke klandre Photocure for å være PR-kåte i hvertfall...
Londonmannen
19.10.2018 kl 12:12 5152

Trainspotter
Det er du i din fulle rett til å mene.
Men verken organisasjonen til PHO i USA eller den nye CEO er førstereisgutter mhp markedet i USA. Dette er personer som har vært ute en vinterdag før. I tillegg så er de ikke alene om å selge inn BLCC teknologien i USA. Ikke glem at det er et relativt tungt konsern, Storz , som produserer scopene. Såvidt meg bekjent er ikke dette et selskap som er nybegynner i markedet eller ukjent for sykehussektoren. I tillegg har det kommet meg for øret, det var vel den godeste Bellete som sa det under Q2 presentasjonen, at Storz har etablert en egen avdeling med ensidig fokus på salget av scopene. PHO har nok god drahjelp fra Storz dette selskapet sin salgsorganisasjon, erfaring samt gode navn og rykte.

Bare for å rydde enhver tvil av veien mhp hvem PHO samarbeider med;
"KARL STORZ – the leading endoscope manufacturer – offers systems for human and veterinary medicine as well as for industrial applications. Endoscopes, instruments, devices, and camera systems from KARL STORZ have stood for tradition, advanced technology, and quality for more than 70 years." Dette står altså å lese på Storz - USA sin hjemmeside. En grei kasmmerat å ha med seg i krigen, for å si det mildt.

Jeg frykter at mange betrakter PHO som et selskap som på egen hånd skal inn og erobre det amerikanske markedet. Dette er altså fullstendig feil. PHO er del av BLCC teknologien der Storz også spiller en meget viktig rolle. PHO får således mye gratis ved at for hvert scope Storz leverer, så får PHO nyte godt av vedvarende levering og salg av Cysview. Det eneste produktet i sitt slag som er godkjent av FDA i det amerikanske markedet.

Dette finnes tydeligvis mye skepsis der ute. Det er bra. Men det er ikke bra hvis denne skepsisien er så stor at den bidrar til å gi et feilaktig bilde av hvilke fanhtastisk situasjon PHO for tiden befinner seg i. Det er et selskap uten gjeld, med det eneste produktet som er godkjent av FDA til bruk i det amerikanske markedet sammen med BLCC teknologien, en teknologi fremstående urologer fremholder som de kommende SOC i USA for blærejreftdiagnistisering. Og de entrer et marked som er gigantisk og der bare noen få prosent ,markedsandel vil gi store utslag på aksjekursen, primært fordi selskapet har unormalt få aksjer å fordele verdiene på.

Her er så mange positive faktorer som hele tiden forsterker hverandre at det er nesten så man tror man drømmer! Men vi gjør ikke det, dette er reelt! Og vi befinner oss i en fantastisk utgangsposisjon. Og eventyret har knapt nok startet!!
Redigert 19.10.2018 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
kreinh
19.10.2018 kl 12:24 5083

"Her er så mange positive faktorer som hele tiden forsterker hverandre at det er nesten så man tror man drømmer! Men vi gjør ikke det, dette er reelt! Og vi befinner oss i en fantastisk utgangsposisjon. Og eventyret har knapt nok startet!!"

Enig med deg London. En ny guiding i "2 H" (som selskapet opplyste at de ville komme med, men som er uteblitt) hadde gjort susen for aksjekursen...


Kanskje det er Photocure som har lånt ut aksjer til Marshall for shorting. ;-)
Redigert 19.10.2018 kl 12:26 Du må logge inn for å svare
risksøker
19.10.2018 kl 13:05 4936

Det ser nå ut for å være et gogt kjøp, heng dere på
focuss
19.10.2018 kl 13:41 4859

Nå vet vi jo ikke så mye om hvordan strategi selskapet velger å arbeidet etter annet enn at det vi kan kalle Fase 1 består av 25 Metropolian Statistical Areas (MSA).

Hvordan tenker de videre: Tenker de det kommer en Fase 2 og en Fase3? Hva tenker de skal være kriteriet for å starte en eventuell Fase 2? Tenker de at det kan vi vurdere når vi har en 20-30% markedsandel i Fase 1? Jeg regner med at det er ikke bestemt hvordan de tenker om dette, men kanskje lever litt etter Ferdinand Finnes strategi om at veien bli til mens du går? Kan jo være at de velger å bare utvide territoriet gradvis fra der de allerede er etablert.

Klarer de 20-30% rimelig raskt i Fase 1 så vil jo dollarsedlene tyte ut av vinduene på Photocure så da kan det være greit å ha noen tanker om hvilke områder fase 2 skal dekke.
focuss
19.10.2018 kl 13:59 4748

Nå er det jo slik at markedet i Fase 1 alene er på hele 5500 millioner så det er vel slett ikke sikkert at de gir seg med 20-30% markedsandel der. Det kan fort bli slik at det kan komme mer lønnsom vekst i Fase 1 før de begynner å investere i nye områder. Hva med 50-60% markedsandel i Fase 1? Da vi de realisere "kursmålet mitt (1900) kun med fase 1" Kommer USA i gang med surveiilance med flexiscope i outpatient setting så blir ikke 50-60% noe tak. Utover i 2019 så vil det vel begynne å tegne seg et bilde.
Slettet bruker
19.10.2018 kl 14:07 4672

Vi må snart begynne å se denne potential PHO har reflekert i aksjekursen!! det dripper bare gradvis nedover nå. We need some positive price action to put me in a good mood for a killer weekend :)
focuss
19.10.2018 kl 14:11 4637

Thepower
Hvis du slutter å kjøpe kaffe, men kjøper PHO i stedet så vil du gi et bidrag. Kan ikke klage på at andre ikke kjøper PHO når du selv kjøper kaffe istedenfor.
Slettet bruker
19.10.2018 kl 14:14 4588

Det er visst bare SørenE, jeg og en nølende focuss som kan forstå at det ikke går an å bruke opp alt det Photocure omsetter for i Q3.

For å gå i minus må de etter mine beregninger reise, oppholde seg på hotell og og lønne nyansatte i kvartalet med > < 20 mill.
De som var ansatt som medarbeidere før inngangen til Q3 fikk lønn i Q2 også, og har vel ikke økt noe særlig på utgiftssiden det siste kvartalet.
Så stor økning i utgifter på et kvartal er det umulig å få til hvis de ikke kjøper og avskriver en bil til hver og en i salgskorpset i kvartal 3
Slettet bruker
19.10.2018 kl 14:16 4565

I have done my share of buying. I have plenty now. Coffee is the only thing making me money right now.
Realisten
19.10.2018 kl 14:19 4541

Mulig du har skrevet det et sted, men hvor mye økning i US-sales beregner du i Q3 vs Q2?
focuss
19.10.2018 kl 14:29 4502

Vi har diskutert det høye kurspotensialet, men har ikke diskutert så mye hva som skal til for at kursen vil doble seg. En dobling av kurs vil mange investorer synes er fantastisk og det er det jo så klart særlig sammenliknet med noe som sklir nedover. Hva skal egentlig til for at kursen dobler seg? Kan Q3 bringe det som trengs? Det er bare to parametere som avgjør det. 1) Hva Photocure leverer. 2) Hvordan markedet reagerer på det.

Det høres jo ut som verdens største selvfølgelighet, men dersom det fester seg en oppfatning om at Photocure nå står ved inngangen til varig sterk vekst så kan Q3 bli det vindpustet som skal til.