Vow et kvalitetsselskap for den langsiktige.

bålfreak
VOW 15.05.2021 kl 10:39 56066

De beste selskapene i ulike bransjer gir uvanlig høy avkastning over tid. Vow er et slikt selskap og skårer høyt på gjennomføringsevne og levering av gode resultater.
Vow tjener penger og med kontant inntjening øker bokført egenkapital over tid.
Gode investeringer som den vi nå ser på Follum med støtte fra Enova kan umiddelbart gi inntrykk av lavere lønnsomhet, men vil gi økt verdiskapning og inntjening.
Det er særdeles viktig å utvise tålmodighet, noe alle de største eierne gjør. Tenk langsiktig og vær villig til å ta risiko.

Med dagens prising av aksjen på 34 ish synes det som altfor lave inntjeningsforventninger er innbakt. Dette vil endre seg over tid.
Dessverre er aksjekursen i Vow også plaget av robothandel av Avanza Bank. Denne banken er inne på eiersiden i svært mange børsnoterte selskaper og er bl.a svært aktive i Norwegian. Oslo børs må gjøre noe med dette. Kanskje vi burde gå sammen og starte en kampanje mot den utstrakte robothandelen. Det faktum at dette får lov til å foregå i så stor skala er ødeleggende for hele børsen og dens framtidige eksistens.
Redigert 15.05.2021 kl 10:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.06.2021 kl 16:34 2184

Spennende at Vow avslutter på dagens høyeste over 40. Teknisk begynner Vow å se svært spennende ut.
Kalle 1
23.06.2021 kl 16:58 2122

Kanskje ventetiden, er over?
lynx
23.06.2021 kl 17:04 2098

Hahaha. Philip Morris produserer sigaretter og forårsaker sykdom og død. Med overlegg. Nå skal de skjønnmale seg ved å bli karbonnøytrale! Hele Philip Morris burde vært forbudt for lenge siden, mer kynisk virksomhet er det vanskelig å tenke seg. Ikke nye å heie på dette.
lynx
23.06.2021 kl 17:04 2098

Hahaha. Philip Morris produserer sigaretter og forårsaker sykdom og død. Med overlegg. Nå skal de skjønnmale seg ved å bli karbonnøytrale! Hele Philip Morris burde vært forbudt for lenge siden, mer kynisk virksomhet er det vanskelig å tenke seg. Ikke nye å heie på dette.
Slettet bruker
23.06.2021 kl 17:13 2058

Vel. om man kan velge mellom en karbonnøytral og en ikke karbonnøytral tobakksindustri, hva ville du valgt kjære lynx. Vi lever dessverre ikke i Kardemommeby, hvor tante Sofie og politimester Bastian enkelt ville fjernet både utslipp, tobakk og røvere :-)
Slettet bruker
23.06.2021 kl 17:20 2040

Forøvrig burde overskriften til denne tråden nå blitt endret til: "Vow et selskap både for den kortsiktige og den langsitige investor"! Her er det masse moro å glede seg til uansett om man tar på de kortsiktige- eller langsiktige brillene. Det blir selvsagt litt turbulens underveis, men det hører jo med på alle spesielle og spennende reiser!.
upsidedown
23.06.2021 kl 20:39 1802

Den skal trolig opp til emisjonspris rimelig raskt. Derfra får vi se om det blir trykk når folk sikter seg inn på å få aksjer i VGM. Personlig har jeg brukt tiden godt mens den har ligget og skrapet bunnen styrt med jernhånd av robotene. I ettermidag lå 750-posten med tre poster på salg av fem på topp.
upsidedown
23.06.2021 kl 21:24 1700

Ta deg sammen gutt. VOW kan ikke lastes for hva andre holder på med. Det er flere røykere i verden i dag enn da Norge innførte røykeloven, og det er heller ikke VOWs skyld.
dotcom
23.06.2021 kl 21:42 931

Det blir spennende tider når deler av selskapet skilles ut som eget selskap.
Hva satser man på da? Begge deler, eller skifter man over til den nyutskilte delen?
Jeg ser vel for meg at landbasert har større potensiale enn det tradisjonelle, men jeg har ikke helt klart for meg nøyaktig hva som skilles ut eller hvordan bytteforholdet blir.
Noen som har tanker om dette?
Karbon
23.06.2021 kl 21:45 921

Lynx:

Ifølge forskning.no dør ca 3.500 personer hver dag i trafikkulykker i verden.

Det er vel likevel flott at bilene blir mer miljøvennlige og slipper ut mindre co2, synes du ikke?