Nanov-Kurs mot målsnoren

focuss
NANOV 15.05.2021 kl 12:11 175306

Når vi kommer tilbake til markedet etter 17 mai så mener jeg vi kan si at veien mot målsnora starter for Nordic Nanovektor. En lang reise for selskapet som ble grunnlagt i 2009. Sånn er det i biotech, det er et langt lerret å bleke for de som har ambisjoner om å hevde seg i konkurransen om å levere den beste kreft behandlingen til pasientene. Når Nanov bryter målsnøret så blir det en milepel for både utvikling av kreftmedisin og som børsbegivenhet det vil bli snakket om i årtier etterpå. En historisk begivenhet vi deltar i med store forventninger.

Det har skjedd en gang før det vi venter på, og historien til Algeta, søsterpartiet, til Nordic Nanovector med samme grundere som Nanov, har vel alle nå hørt så mange ganger at det holder. Men det vi trolig skal være med på i Nanov nå skjer ikke ofte. Foruten Algeta så er det vel bare Photocure som bør nevnes. Et selskap som hadde trådd vannet i mange år og ble etter hvert et glemt selskap i aksjemarkedet. I 2017 offentligjorde selskap et studie resultat som fanget min interesse, men markedet brydde seg ikke. Kursen falt videre fra 30 tallet og til lavt 20 tall. På den tiden ble selskapet knapt nevnt på forumet. Jeg lastet opp det jeg klarte på 20 tallet og i dag handles aksjen til ca 130.

Nå kan ikke Nanov og Photocure sammenliknes direkte da Photocure drev med diagnostikk med et produkt som selges for ca 1000 usd per behandling i USA og drøye halvparten i Europa. Nanov skal selge et produkt, Betalutin med en ganske revolusjonerende effekt som kreftmedisin, og vil typisk selges for ca 150000 usd per behandling- Altså en pris på 150-300 ganger den prisen Photocure får for sitt produkt.

Med dette produktet starter vi etter 17 mai på innspurten som bør bli en minnerik opplevelse for aksjonærene.
Redigert 15.05.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Lodge
25.05.2021 kl 10:03 8684

Først og fremst må vi glede oss over nyhetene i dag, men det er utrolig hvordan kursen holdes nede med disse vanlige 2000 stk postene som det har gått hundrevis av i dag, nekter å tro at det er så mange som tilfeldigvis har 2000 stk aksjer som skal selges. Utrolig at det får holde på, er jo så innlysende hva agendaen er! Jaja, en fin dag er det uansett, vi satser på et nytt løft i ettermiddag!
Londonmannen
25.05.2021 kl 10:30 8493

Løftet vil komme, derom er jeg ikke i tvil.
Picosalax
25.05.2021 kl 10:57 8350

Ufattelig at noen tar gevinst nå. Her er det bare å lene seg tilbake og bli med på reisen videre.
dr. Stockman
25.05.2021 kl 10:59 8552

Resultatene er solide, og bør bli godt mottatt av “det store markedet”. Jeg er likevel neppe alene om å ha hatt forhåpninger om enda bedre resultater. Med høyere dosering enn i 1. cohort regnet jeg egentlig med at vi skulle kunne kopiere resultatene fra den første cohorten. Tatt i betraktning dette lille innslaget av skuffelse så bør man ikke være helt uforberedt på at aksjen som så ofte før må ta den tekniske pliktøvelsen med å “fylle gapet” . Uansett er dette første skritt på veien til å kunne kopiere kursutviklingen fra 2016. Morgendagen blir ren plankekjøring, og vil gi grunnlag for aksellert kursutvikling - shortere skal dekke seg inn og også de mange som har tatt gevinst før kvartalsmeldingen skal inn igjen, noe som tilsier at det blir trangt i døra.
stimar
25.05.2021 kl 11:13 8445

Aner det ligger for mye av slavementalitet i blant mange nye aktører i markedet. Loslitte fraser går igjen, "sell in may and stay away", "sell on news" osov. og som blir brukt som rettesnorer for riktig handel. Fryktelig akterutseilt strategi er nå min klare mening.
Kjøpte meg 1850 stk nye Nordic Nanovector aksjer til 30,90 nok. pr stk. og glad for handelen;-)
Kagge
25.05.2021 kl 11:16 8414

1. tror ikke vi skal skylde alt på short i dag, naturlig at mange tar gevinst på +15 % intradag..

2. velger å ikke tro denne positive nyhet er av ‘’gammel taktikk’’ før skuffende Q-pres.

3. Nå skal det kun meldes at vi er i rute i morgen, hverken mer eller mindre før vi fortsetter oppover..

4. De siste ukers hausing her på forumet tilsier nesten en skuffelse i morgen om man ikke ligger foran varslet innrullering.. mulig noen her blir skuffet, men ikke markedet!
dr. Stockman
25.05.2021 kl 11:23 8425

For ikke å bli misforstått så får jeg legge til at jeg slett ikke er uenig i at dette så absolutt er resultater som vi kan leve godt med. “Fullt hus” ville imidlertid gitt “fyr i peisen” med tanke på kursutviklingen på kort sikt. Jeg skrev for øvrig ikke at jeg personlig var skuffet, men tenkte mer på at det kan gi et visst kursutslag at de som har vært litt overoptimistiske kan føle en tanke skuffelse. Men som jeg også skrev så er resultatene solide, og bør gi drahjelp i den videre kursutviklingen. Det viktige for aksjen fremover er å vekke entusiasme utover kjernen av nåværende entusiaster, og i så måte er jo denne meldingen konge.
Billyjojimbob
25.05.2021 kl 11:33 8289

Skaper fin bevegelse,spennende fremover👍
Gullit
25.05.2021 kl 11:35 8268

Godt skrevet.. blir til tider litt i overkant høye mål fra enkelte. Morgendagen vil nok bestemme om vi skal den ene aller andre veien på kort sikt. Men resultatene er hyggelig så langt, gleder meg til fortsettelsen.
bj111
25.05.2021 kl 11:35 8274

I den grad man skal føle noen skuffelse her så er det aksjekursen og ikke utviklingen i selskapet. Er ikke alltid de matcher. Selskapet er på rett vei mens aksjen er preget av noe gevinstsikring og algoritmer. Det siste er ikke noe ukjent i denne aksjen da de har holdt på lenge. Ser noen tenker at dette varsler et elendig resultat i morgen. Ja pengemessig er ikke resultatet i morgen noe å se frem til for de renner ut men rekruttering er hva som er interessant og de går langt allerede i dagens melding på dette området. Blir overrasket om rekrutteringen ikke er i tråd med eller bedre enn guidet sist Q presentasjon.
focuss
25.05.2021 kl 11:41 8189

Jeg ser det slik at guidingen ble bekreftet i dag.

Our near-term focus remains very much on completing PARADIGME in 3L FL and delivering top line 3-month data by the end of 2021
stimar
25.05.2021 kl 11:41 8178

Selv med mine begrensninger innen dette fagfeltet, så finner jeg dagens presenterte resultater for aldeles glimrende. I morgen får vi fremlagt veien videre med guiding og status for innrullering. Det vil dermed være lagt et grunnlag for oppdaterte analyser fra feks DnB. Dette er noe jeg ser veldig frem til og er særdeles optimistisk med tanke på nye kursmål.
Slettet bruker
25.05.2021 kl 12:03 7965

q4 innrullerte de 5 pasienter per mnd, de guidet samtidig høyere innrullering q1 som følge av effektivisering og mindre covid problematikk og guidet forsiktig 7 pasienter eller mer per mnd i q1. q4 var 76 pasienter innrullert og det skal tilsammen være 120 pasienter, i teorien skal de kunne være ferdig i september kansje tilogmed før. min teori om at de melder archer i dag er at de selvfølgelig melder til rett tid når fakta er på bordet , men at det kan være mer enn paradiigme resultater i morgen som er på tampen til å meldes, feks kommersialisering delvis samme med Roche eller andre. CEO fra Roche/ selskapene har komplementære medisiner.
focuss
25.05.2021 kl 12:12 7893

Hvordan forstår dere denne setningen?

"The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients
achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses.
All responses are currently ongoing, 5 of them 2 years after Betalutin®"
administration.
Kagge
25.05.2021 kl 12:23 7774

Vil alt under guide på 7 x 3 mnd -21 nye pr mars /Q1 være skuffelse?

Det bør samtidig melde om nesten 14 nye i april - mai også nå da?

Sa de noe om innrullering etter Q4 på Q4 presentasjonen??
focuss
25.05.2021 kl 12:26 7815

Med 3 måneders avlesning i Q4 må innrulling bli ferdig i september.
Lodge
25.05.2021 kl 13:53 7318

Pøses på med 2000 stk poster, helt ustoppelig, får kursen akkurat dit de vil, slipper ikke taket denne hyggelige robot manipulatoren.. jaja, som det skrives her og, en gang må det jo,»slippes opp»::
mofi1
25.05.2021 kl 13:56 7414

De har vel guidet fra 5 - 7 pasienter pr. mnd. Det gir mellom 15 - 21 pasienter i kvartalet, så alt mellom dette er det vi kan forvente.
Kontur
25.05.2021 kl 13:56 7420

Kjøpte meg ytterligere opp og nærmer meg målet for hvor jeg ønsker å være beholdningsmessig.
KJØP
mofi1
25.05.2021 kl 13:58 7392

Alt eller ingenting er tilfeldig i denne verden, tixis. Hva jeg tror, har overhodet ingen betydning:-)
Stranger
25.05.2021 kl 14:02 7349

Enig. Alle dem der skriver at de forventer 8 patienter pr. måned er en overdrivelse.
Joppe84
25.05.2021 kl 14:07 7273

Jeg er på ingen måte en som pleier å snakke opp Nano, som har vært en tendens her i mange år. Det har vært mange urealistiske poster om verdsettelse og resultater, men jeg må innrømme at Nano virker helt stupid priset på disse nivåer. Både når du sammenligner biotek i Norge, Skandinavia og resten av verden, så virker et selskap, slik Nano er i dag, etter emisjon osv. særdeles underpriset.
Selskapet er verdsatt til 2,7 milliarder. Du skal vel ikke lete veldig lenge for å se hvor dust den prisingen virker i biotek. Helt åpenbart en doblingskandidat.
Londonmannen
25.05.2021 kl 14:17 7208

Du bured være noe mer presis. I den grad de snakker om 8 pasienter hver måned fra februar, så er nok det en overedricelse og slett ikke i henhold til det ledelsen selv har guidet.
Men dersom du lytter inn på Q4 presentasjonen etter et par minutter, så vil du selv få høre at styreformannen fremholder at rekrutteringen kan stige til 8 PR mnd fra late spring. Det vil si at fra mai forventer ledelsen en rekruttering på 8 PR mnd.

Når vi snakker om rekruttering så er det tre faktorer som man bør ha i bakhodet. For det første så har covid19 smittesituasjonen vært på retur utover vinteren våren 2021, for der andre hadde de fått godkjent protokollen i alle land PR midten av februar 2021. Derved stod det fra midten av februar klar 97 siter i 24 land til å ta imot «forsøkskaniner». For det tredje har antall konkurrenter om forsøkepasienter blitt lavere. Det er derfor flere faktorer som understøtter økt rekruttering. Men hva den har vært siden februar, ja, se det får vi vite i morgen.
Stranger
25.05.2021 kl 14:47 6956

Ledelsen kan forsvare deres guiding mellem 15-21 pateinter, alt over det vil være en positiv overraskelse. Vigtigst af det hele er at topline data kan aflæses inden slutning af 2021.
Slettet bruker
25.05.2021 kl 14:59 6894

Sattan bra volum i dag :-) . 76 mill i handel til nå i dag er imonerende. Dette viser hvor sterk den er. Spennende
mofi1
25.05.2021 kl 15:15 6764

Ja, men skulle gjerne sett at vi blåste godt over 31 på slutten her. Dagens resultater og forventningen om hva Q1 vil bringe av nye godsaker, burde tilsi en betydelig klatring fra dagens nivå!
Londonmannen
25.05.2021 kl 15:20 6746

Ikke uenig og jeg er tilbøyelig til å tro at ledelsen vil overraske positivt. Men det viktigste for meg er at de opprettholder avlesning av Paradigme data i løpet av H2 21.
Merlin
25.05.2021 kl 15:51 6705

En skarve oppgang på noen kroner står overhodet ikke i forhold til økningen i fundamentalverdien i NanoV nå. Archer-1 viser meget gode takter, laveste dosering velges med glans. Og Paradigmeguidingen er bekreftet. Kursen burde mangedoblet seg. NanoV er nå verdt minst 20 mrd.
stockwalker
25.05.2021 kl 15:58 6670

mcap 20 milliarder -- aksje 206 kr eller deromkring
bj111
25.05.2021 kl 16:02 6661

Høres mye ut men er jo milevis unna der vi nå er med en eller flere algo som leker seg. Er bare å forsyne seg fra idiotordren på 31,5 som er lagt ut for å stenge.
Kontur
25.05.2021 kl 16:19 6566

Vi er såvidt begynt på en lang opptur.
focuss
25.05.2021 kl 16:47 6371

Vi har vel egentlig lenge tatt det for gitt at Betalutin vil regjere 3L FL markedet. Vi har vel i dag også fått bekreftelse på at det er høy sannsynlighet for at 2L FL markedet blir vårt. Forskjellen utgjør veldig mange milliarder..

Across this patient group, Betalutin® with RTX showed a very good safetyprofile, comparable to that of single agent Betalutin®, with no dose limiting
toxicities observed.

Dette resultatet bør bety at Archers vei til pasienten er kort når Betalutin er godkjent.
Billyjojimbob
25.05.2021 kl 17:12 6159

Håper den swinger litt på veien,i dag var en god gammaldags haraball&go go dag👍
Slettet bruker
25.05.2021 kl 17:23 6075

Kan nok komme nye oppdaterte kursmål fra meglerhusene ila kort tid.
heilo888
25.05.2021 kl 17:31 6051

Tror neppe Nanov. berettiger en mcap på 20 milliarder nå i dag.
Men sannsynligheten for at 20 milliarder vil bli passert steg betraktelig i dag, og gir oss fortsatt en sjelden mulighet til å profitere.
focuss
25.05.2021 kl 18:13 5809

Det er jo særlig start up selskap som Nano og andre biotech selskap som skaper grunnlaget for vekst i de store pharma selskapene som lar slike ta utviklingsrisikoen så slår BP til når de mener tiden er moden og Nano er åpenbart på radaren. Jeg synes nå analytikere bør begynne å legge inn 3L- FL i sine analyser. Respons i 7 av 7 pasienter og CR i 5 så bør ikke det være noe å lure på.
bj111
25.05.2021 kl 18:56 5550

Samme hva analytikere foretar seg. De er ikke mye å samle på. Selskapet går i riktig retning og det er sannsynlig at BP følger med på selskapet. Du skriver mye bra info men du ligger nok et stykke foran der selskapet og iallfall markedet ligger i mange av dine innlegg. Litt morsomt for kan sammenligne deg med Dæhli den gangen han sto på mål å ventet på at hans afrikanske venn (nanov) skulle komme i mål noe Dæhlie viste han skulle klare. Til mål kom han omsider og oppmerksomhet fikk han.
bj111
25.05.2021 kl 18:59 5569

Var forøvrig nesten ingen som fikk med seg at han gikk så progresjonen under veis var litt som nano ser ut til å bli. Eksplosjon på målstreken om ikke aksjen setter opp farten.