Spennende 2. halvår Crayonano

VårDitto
CNANO 11.06.2021 kl 12:15 33595

Crayonano er fremdeles en relativt ukjent perle for det store flertall investorer, noe som naturligvis først og fremst skyldes at de ennå ikke er notert på noen av børsens lett tilgjengelige markeder (kun OTC foreløpig). Notering på Euronext Growth er planlagt ultimo -21 - primo -22, dette i sammenheng med endelig kommersiell lansering av produktene.
For mange, herunder undertegnede er det kanskje det mest spennende case som finnes blant såvel unoterte som noterte (vekst)selskaper i øyeblikket.
Den unike historikken og den store anerkjennelsen de har høstet (herunder økonomisk!) kan dere se på hjemmesiden deres.
Fra gårsdagens melding; finansiell oppdatering, vil jeg først og fremst vil framheve den bunnsolide økonomien samt følgende erklæring: "Despite current Covid issues CrayoNano is moving forward according to its business plan and is preparing for an eventful and busy second half of 2021."
Les mer om selskapet og døm selv, men her tror jeg en av forumets mest misbrukte utrykk er på sin plass; dette er en mangedoblingskandidat!
RGTBJØRN
24.03.2022 kl 22:50 3810

Børsnotering nærhet seg. Tipper i april men selskapet er veldig flinke til å ta steg for steg før en notering.

Slettet bruker
24.03.2022 kl 23:08 3791

Bør nærme seg info, håper status er positiv med tanke på produksjonslinje og komponenter tilgjengelig.
Men seff enormt Potensiale, spent på hva ipo blir?
Noen som har en kvalifisert ide ang ipo?
VårDitto
29.03.2022 kl 10:40 3643

Jeg hadde vel et håp/en forventning om lavt til midt på 30-tallet, men med det nivå kursen har ligget en stund, oh med antagelse om at en viss rabatt må påregnes, så ser det vel ut til at vi ser 20-tallet.
Men det finnes sikker andre gode grunner for å prise den på annen måte, så dette er en særs ukvalifisert gjetning.
Viktigst er at den kommer, og at markedsinteressen er god nok; er nok et behov for litt mer blest om selskapet for den "gemene hop"!
Slettet bruker
07.04.2022 kl 14:52 3164

Det er nevnt børsnotering 1H 2022. Juni er en "feriemåned", så jeg vil tru mai. Vi skrivar nu 7/4 og ennå er det ikkje nevnt noko fra leiinga om børsnotering. Men kan jo plutselig komme noko..? Tror dere det vil komme ein emisjon i anledning børsnotering? Håper i alle fall på IPO over nåværende nivå, helst over kr. 30.
Martin10
26.07.2022 kl 10:18 1058

Ingen tvil om at 2 halvår blir spennende for CrayoNano og dets aksjonærer. Det er satt i gang produksjon av firmaets første produkt. Produktet er nå ute hos nøkkelkunder. Håper på en god mottakelse i markedet. Vi venter også på børsnotering av selskapets aksjer. Klokt at en venter på et noe bedre børsklima. Positive resultater på disse områder vil sette fart på både produksjon og salg, samt kursen på firmaets aksjer. Jeg er stadig veldig optimistisk på produktene, behovet for disse samt framtiden til dette firmaet.