En viss risiko for børsmelding om forsinkelse i rekrutteringen

Garderobemannen
NANOV 22.06.2021 kl 14:09 24158

Ikke for å helle malurt i noens beger, men et scenario jeg ikke synes er alt for usannsynlig til å forbigås i stillhet, er at NANOV kan komme til å måtte børsmelde at rekrutteringstakten til Paradigme blir mer forsinket enn hva markedet forventer. Forventningene er ganske tydelig kommunisert fra ledelsen. Så snart ledelsen ser at dette ikke vil holde, må de vurdere om de skal sende en melding.

Covid 19-situasjonen er dessverre mer uoversiktlig enn man trodde tidligere på forsommeren, noe diverse utsettelser av gjenåpningsplaner i flere land har vist.

En slik melding ville dessverre vært en "gavepakke" til short-aktørene, og kursen ville antakelig blitt dyttet mye nedover i løpet av sekunder.

Jeg tror investorene gjør lurt i å også ta høyde for dette scenariet, som er lett å glemme når man leser øvrige tråder om NANOV. Sitter man med belåning da, ryker dette fort på stop-loss.

Jeg ønsker på ingen måte at dette skal skje, men husk at det er profesjonelle shorterfond som vedder ganske mange millioner i mot long-investorene. De har ikke hatt noen hast med å dekke seg inn, og de vil nok benytte enhver slik anledning til å forsøke å profitere.

Etter dagens oppdatering dreier det meste seg om rekrutteringen til Paradigme, og neste nyhet fra selskapet dreier seg nok om dette.
Redigert 13.08.2021 kl 11:32 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
04.08.2021 kl 13:52 5068

nettopp......smitten øker overalt igjen,akkurat som ifjor etter sommeren
glimt
04.08.2021 kl 13:58 5051

SVT meldte for noen dager siden at all kreftforskning hadde stoppet opp i Sverige på grunn av covid 19
focuss
04.08.2021 kl 14:02 5028

At det er mulig å uttrykke seg så misledende og ufullstendig om noe som er så viktig. Her står det i prinsippet at Archer er avsluttet. Virkeligheten er at det er satt på vent og det lenge før denne meldingen. Så skremmende inkompetent og klønete kommunikasjon fra hun som liksom skal ha det som sin ekspertise. Ville strøket i pedagogikk.

"In addition, the Company confirms it will invest no further funds in its Archer
-1 Phase 1b trial investigating Betalutin[®] in combination with rituximab in
2[nd]-line FL"
Merlin
04.08.2021 kl 14:20 4977

Til tross for det du skriver har NanoV altså klart 9 pax på ca. 2,5 mndr. Det er faktisk en betryggelse og langt bedre enn for det de fikk til for et år siden. Dette innebærer som nevnt en derisking. Det er på ingen måte stopp i inklusjonene.
Kajtek
04.08.2021 kl 14:49 4888

Er det noen som vet hvor jeg kan finne linken til webcasten i morgen og hva klokken den blir sendt? Kan ikke se noe på deres siden. Står bare at det skal være oppdatering av paradigme i morgen.
SomSa
04.08.2021 kl 15:27 4750


Som tidligere har sagt mange ganger er problemet med Nano er Marco Renoldi. Fyren skulle ha fått sparken for lenge siden. Så lenge fyren er i Nano skal problemene fortsette.

Kajtek
kl. 08:30 og mest sannsynlig finner du på deres hjemme side i morgen
https://www.nordicnanovector.com
Oyod
04.08.2021 kl 15:46 4682

Enig Focuss. Jeg reagerte også på dette. Er det avsluttet for all fremtid eller bare midlertidig. Det sto vel at dette ville kunne spille en brikke senere ved vurdering 2.linje, men det var klønete formulert spør du meg. Om det etterlater en dårlig følelse hos mottaker og det resulterer i mange spørsmål og skepsis, så var det dårlig kommunisert! Håper også noen spør om på hvilken måte Marlene har kvalifisert til å være interim CEO. En del av meg har følt at siden hun kom inn så har hun vært en litt freerider, hva søren bidrar hun meg. Men mulig jeg tar feil..
stockwalker
04.08.2021 kl 15:59 4614

Får håpe Lars Nieba CSO trer fram imorgen og gir betryggende svar for sine områder
SomSa
04.08.2021 kl 16:15 4575


Jeg håper at Marco Renoldi holder seg hjemmet og spiller dataspill. Det er bare svada at Covid alle skulle hindre pasientrekrutteringen. Dette er en pasientgruppe som har gjennomgått flere behandlinger uten resultat. Enten må behandles eller dø innen kort tid. Ikke minst har disse fått sine 2 doser av Covid vaksinen og de hadde heller ikke noe poblemer med å delta i behandlingen.

Denne jenta har kreft med 2% sannsynlighet for å overleve og deltok i America's Got Talent i år:
https://www.youtube.com/watch?v=CZJvBfoHDk0

Redigert 04.08.2021 kl 16:24 Du må logge inn for å svare
Pingheng
04.08.2021 kl 16:16 4635

Men hvorfor komme med denne meldingen i dag når de skal ha en oppdatering i morgen?
Kappa3278
04.08.2021 kl 16:32 4567

Det eneste som kan redde dette selskapet fra fullstendig kollaps er en partner som er villig til å skyte inn penger.
Så langt har det kun vært en masse prat om partnere og null resultat.
Om Betalutin er så fantastisk som ledelsen gir uttrykk for skulle en tro at dette burde være en rimelig enkel oppgave.
Det er grenser for hvor mange ganger aksjonærene gidder å skyte inn penger i dette selskapet.
heilo888
04.08.2021 kl 17:10 4469

Nanov har aldri vært et bedre kjøp enn nå!

Rekruteringen og dagens melding var vel helt i tråd med man kunne forvente. Hvilken rolle spiller det med noen måneders forsinkelse da kursen uansett vil være mer enn doblet om et års tid.

Bare Arrowstreet C. av short-aktørene sitter nå igjen over 0,5% short. De andre har dekket inn det overskytende i løpet av de siste dagene.
heilo888
04.08.2021 kl 17:16 4492

Litt fra TI:
"Det mangler altså 28 pasienter + avlesning av 3 måneders data, før Nano kan sende inn søknad om å få Betalutin på markedet. Samtidig prises selskapet p.d.d til i underkant av 1,9 milliarder, hvorav 370m-ish er cash…

Vi har altså et selskap med et produkt som kan være rundt 1 års tid, eller mindre, unna å nå marked. Og dette produktet er ifølge data noe av det bedre som finnes på både effekt og safety. I tillegg fantastisk i kombinasjon med f.eks rituximab. Nå viser det seg at man også i dlbcl har klart å få god data(ja, tidlig enda).

At vi ligger og surrer nede på 19 kroner er egentlig utenkelig etter å ha sett rekrutteringshastigheten øke i februar, samt data fra Archer-1 og Dlbcl… Greit nok, det har vært en del rot, men produktet Betalutin og dataen fra selskapets pipeline er SVÆRT underpriset imo!

Og apropos nedgangen som har vært siste tiden, det er lett å se hvem som sitter og hvem som selger, ref. aksjonærlisten. Så kan man jo lure på hvem som sitter på best informasjon"

"Om du tenker på Archer så tolker ikke jeg så mye ut av det, vi vet at det funker i combo og det vil være penger rett ut av vinduet å kjøre noe mer eget 2FL løp før vi har readout. Det synes for meg ganske klart at de tar sikte på å samkjøre det i fase 3.
Redigert 04.08.2021 kl 17:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.08.2021 kl 17:22 4478

Ja, å kjøpe aksjer i NanoV er som å kjøpe en bruktbil. Den blir bare billigere med åra
Til slutt får vi veteranmedisin, også kalt betalutin ;)
Redigert 04.08.2021 kl 17:31 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
04.08.2021 kl 17:32 4529

Ja, dårligere og dårligere, krever mer og mer vedlikehold, en større og større utgiftspost med andre ord....
HP17
04.08.2021 kl 17:35 4600

Hvorfor sitter dere da fast med aksjer i NANO etter dagens negative melding?
Slettet bruker
04.08.2021 kl 17:49 5224

Hvorfor kommer du med falske anklager? Det er vel ingen her på HO som har NanoV aksjer....
Det er bare de som er på Tekinvestor som er så tilbakestående
Redigert 04.08.2021 kl 17:53 Du må logge inn for å svare
Oyod
04.08.2021 kl 17:51 5227

Ja la oss håpe det! Liker Lars. Kombinasjon av kompetanse, ærlighet og troverdighet. Får håpe han har hendene fulle med viktige oppgaver som han bidrar til å løse og drive frem!
Kajtek
04.08.2021 kl 18:20 5263

SomSa, det er bare tull det du snakker om. Det er bekreftet at det hjelper ikke om du er fyllvaksinert eller ikke. Du kan bli smittet for det. Folk som er alvorlig syk og har veldig dårlig immunforsvar kan stryke med uansett om de er full vaksinert eller ikke. Man skal ikke gå over lik bare for at noen investorer som deg skal få avkastning. Medisin blir det men det må gjøres på en forsvarlig måte. Det er bare å vente litt til.
Kajtek
04.08.2021 kl 18:22 5267

Ja, en veteran bil er ikke billig. Den er bare dyrere med årene.
Ronny Pøbel
04.08.2021 kl 19:09 5159

Gud hjelpe meg for en tråd! En blanding av realisme og folk som siterer seg selv tilbake i tid for å vise at de hadde stålkontroll på siste tidens hendelser.
Jeg sitter med mine, kjøpte til og med litt mer idag. Skal kjøpe ennå mer hvis den skal mer ned. Så skal jeg ruge på dem, uten å utvikle en ny personlighet på dårlige dager.

Pøbel.
SomSa
04.08.2021 kl 19:20 5132


Fullvaksinerte kan smittes men effekten er meget begrenset. Enten må de få behandling eller dø av kreft, Betalutin kan være deres siste mulighet. Det er 100% sannnsynlighet for at de skal dø av kreft, hva er sannsynlighet for at de får korona og dør? En kreftsyk pasienter skal kjøres til sykehus og få en dose Betalutin og finito. Fikk de ikke 2 doser koronavaksine? Hvor stor risiko innebærer dette? Får de ikke andre behandlinger hos lege eller sykehus? Har de sperret seg inne, skrevet testament og venter å dø........................

Hugoil
04.08.2021 kl 20:51 4893

Hvis vi tenker tilbake til studieomleggingen i oktober 2015; er det noen som husker hvorfor den ble lagt om og var det (helt) nødvendig? Er det private donorer/BP som bestemmer/påvirker?
https://www.armstrongeconomics.com/world-news/govt-incompetence/end-private-donations-to-fda-cdc-now/
--
Jeg tenker, det var 85 pasienter man skulle ha da, både før og etter...
Redigert 04.08.2021 kl 21:39 Du må logge inn for å svare
Forum forum
05.08.2021 kl 07:02 4334

Heilo888.

Det sa dere også når 1 kvartal ble presentert i juni. Da med en luremelding dagen før slik at man tok ut noe av kurseffekten. Mange brant seg på den. Også da ble det gjentatte ganger påpekt at det ikke var noe bedre kjøp. For meg virker det å kjøpe aksjer på 30, 27, 25 og nå 19 som en dårlig strategi og utnyttelse av fri kapital.

Merlin og flere har messet opp i mente om at det er garantert at de blir ferdig i tide, og det er derfor ikke helt forventet med 6 mnd utsettels om man leser på HO tilbake i tid. Ressonnementene har vært bestemt av målet og ikke det som faktisk kreves for å komme dit. Det har vært mange artige scenarioer presentert.

Veien videre er en kjedelig ørkenvandring, og spiller det noen rolle med 6 mnd utsettelse. Klart det gjør. De har nå stoppet all annet utvikling av interesse. Dette er derfor er spill om timing og sannsynligheten for at selskapet leverer resultater til senest 30 juni 2022. Mitt veddemål er at mars/april er deadline og presentasjon i juni. Klarer de ikke det er det bare å holde seg fast før en emisjon kommer.

Med viten om at ingenting skjer frem til januar/februar/mars neste år kan man tjene gode penger i andre aksjer.
Merlin
05.08.2021 kl 08:28 4088

Et negativt innlegg som du har "messet" mange ganger. Og det er feil.
NanoV er nå på billigsalg og gir en billig inngang.

Det jeg har skrevet er at belastningen på sykehusene i form av innleggelser er mye lavere mange steder pga at så mange er vaksinert. Det gir et rom for flere inklusjoner fremover. Og vaksineringen fortsetter med full styrke.
Tota
05.08.2021 kl 08:36 4163

Gyldig problemstilling synes jeg. Hva er vitsen med å sitte i NanoV de neste 6 mndr? Vi får ny CEO får vi tro - hen bør komme med noen bullish statements, håper vi får nytt styre/hvertfall styreleder - som bør si noe fornuftig. Men - er dette nok til å sette aksjen på en annen vekstkurve??
Kappa3278
05.08.2021 kl 08:37 4194

"NanoV er nå på billigsalg og gir en billig inngang"
Dette har du messed om siden kursen var på åtti tallet, hele selskapet er en eneste stor tragikomisk skandale, hvor eiernes verdier har blitt fulstendig rasert av en total inkompetent ledelse
SomSa
05.08.2021 kl 08:38 4315


Live:
https://events.webcast.no/nordic-nanovector/ir/8ZXw41Q9giBEz3STEbBg

Foreløpig hører jeg bare svada og det samme tullet fra Marco Renoldi! Hvis Betalutin er så fantastikk som du sier hvorfor klarer du ikke rekruttere pasienter?
stockwalker
05.08.2021 kl 08:46 4274

du begynner å bli slitsom Somsa
Tardyferon
05.08.2021 kl 09:04 4387

send inn ditt spørsmål direkte.........nå har du muligheten (skjær ikke uansett ikke sant, det samme gjelder focuss )
focuss
05.08.2021 kl 09:21 4257

Hva er sant og hva er sprøyt?

- Betalutin blir medisin tror dem. Det er sant.
- FDA bestemmer hva de kan fortelle eierne. Inkompetent sprøyt eller løgn. Pick your choice.
Merlin
05.08.2021 kl 09:30 4169

Egberts: "Betalutin is going to the market based on Paradigme."

Merlin
05.08.2021 kl 09:41 4080

Det ble bekreftet at Archer-1 resultatene var så gode at de ikke trenger å fullføre studiet. De har fått den informasjonen som trengs. Archer-1resultatene kommer derfor med i designet på fase 3. Det gjør at Archer-1 kan komme mye raskere på markedet enn om det skulle vært kjørt selvstendig. Det sparer NanoV både tid og penger og øker fundamentalverdien.
Oregon
05.08.2021 kl 10:01 3958

Egberts: "Betalutin is going to the market based on Paradigme.

Ut fra dagens fremleggelse så kom det fram at Archer studien har de nå nok kunnskap om og de trenger ikke mer data og bruke mer penger inntil videre fordi de er fornøyd inntil videre med den kunnskap studien til nå har gitt samt med resultatene forøvrig fra studien.
Betalutin vil bli medisin gjennom Paradigmestudien; de fleste som blir rammet av NHL sykdom får tilbakefall på et eller annet tidspunkt og når alder, tåleevne for behandling mm. faller så vil Betalutin etter hvert være et naturlig valg av preparat for livsforlengelse.( Renoldi omtalte dette bra).

Om ledelsen: Synes de burde stilt opp alle sammen, også medisinsk sjef og kanskje også Nieba. De er såpass godt gasjert at de bør stille opp på en slik session. Når ledelsen i dag får spørsmål som gjelder medisinske forhold så forventer jeg at de ikke skal henvise til noen som burde vært der.

Nå fikk vi vel vite at i Archer er 6 av de 7 fortsatt i "remission" og dette er veldig bra; men dette er jo så sentralt at svaret burde vært rungende samstemt og ikke i utgangspunktet en nølende samrøre mellom Renoldi og Marlene.
heilo888
05.08.2021 kl 10:03 3948

Meget overbevisende og spennende presentasjon med mye info.! Anbefales på det sterkeste!

Det blir et meget begivenhetsrikt 1-2 år for Nanov! Tror neppe det kan finnes en bedre investering på OSEBX på 2 års sikt!
Oregon
05.08.2021 kl 10:18 3860

Hadde jeg vært leder eller styreformann i NANO ville prioriteringen nå vært å få inn en partner så snart som mulig eller i løpet av høsten som kan ta seg av Asia og starte opp en paralell godkjenning for Betalutin der. Med en up front på 500 mill. med videre fremtidige utbetalinger knyttet til vellykkethet ville dette gitt NANO den fremdriften og kraften som selskapet nå trenger videre.
Merlin
05.08.2021 kl 10:34 3798

Nå fikk vi vel vite at i Archer er 6 av de 7 fortsatt i "remission" og dette er veldig bra;

Detaljene har vi fått svar på tidligere. Og alle er fortsatt i remission, dvs ingen av dem har fått tilbakefall på over 2 år +++. Det er helt fenomenale resultater. Spørsmålet var hva DOR var. Siden alle er i remission lar DOR seg ikke måle, men øker stadig og er følgelig nå antatt minst 27 mnd. så langt.
Redigert 05.08.2021 kl 10:38 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
05.08.2021 kl 10:45 3726

Nanov har behov for en partner som kan skyte inn penger i selskapet, å bare prate om partnere hjelper lite.
Ser ikke ut til at markedet ble noe videre imponert over hva de fikk høre i dag, som forventet med andre ord...